Najlepsze uniwersytety, uczelnie i szkoły biznesu w

Na tej stronie możesz sprawdzić uniwersytetów, kolegiów i szkół biznesu w . Będzie łatwo znaleźć wszystkie informacje na temat najlepszych uczelni w rankingu w . Kliknij na "Czytaj więcej " Szczegółowy opis uczelni oraz przegląd oferowanych programów studiów.

Znajdź uniwersytetów w i przeglądać swoje programy, aby znaleźć te, które odpowiadają Ci najbardziej. Pobierz wszystkie informacje na temat różnych możliwości studiowania w i porównać Czesne i długość studiów. Możesz zaoszczędzić czas i uczelni kontaktowe w bezpośrednio: wypełnić "Zadaj pytanie o " formularza, który będzie można umieścić w kontakcie z biurem rekrutacji.

Rozpocznij wyszukiwanie dla swojej przyszłej edukacji od razu!

15 Wyniki z Portugalia

University of Minho - School of Engineering

Studia doktoranckie Portugalia Guimarães Braga September 2016

Test Szkoła Inżynierii jest aktywny w tradycyjnych dziedzinach inżynierii, a także w sytuacjach pojawiających się i unikalnych obszarów na poziomie krajowym. Charakteryzuje się silnym elementem badań, doskonałość swoich projektów dydaktycznych, internacjonalizacji i interakcji ze społeczeństwem. Jest on wspierany przez wydziale ponad 300 profesorów, doktorantów, około 400 badaczy i zatrudnia ponad 90 pracowników technicznych i administracyjnych. Istnieje jedenaście ośrodkó… [+] w badawczych, z czego 70% zostało sklasyfikowanych jako bardzo dobre lub bardzo dobre. Są one uznawane międzynarodowo centra dzięki różnych nagród przypisywanych profesorów i naukowców z Wydziału Inżynierii i ważnych partnerstw badawczych z uczelni krajowych i międzynarodowych. Współpraca z MIT, Carnegie Mellon University i University of Texas w Austin, pod Portugal_MIT i Portugal_CMU / AT programów, jest również godne uwagi. Dzięki programów mobilności międzynarodowej, takich jak Erasmus Mundus, projekty edukacyjne mają bardzo wysoki popyt na poziomie krajowym i międzynarodowym. Istnieje około 6.000 studentów z różnych cykli badań, z około 700 należących do 3 cyklu. Szkoła Inżynierii jest zorientowana Society, gdzie znaczenie jego działania jest widoczne w licznych partnerstw z firmami krajowymi i międzynarodowymi. [-]


University of Minho - School of Economics and Management

Magisterskie Portugalia Braga September 2016

Wyższa Szkoła Ekonomii i Zarządzania - EEG EEG oferuje 8 programów studiów, które po czterech ustaleń roboczych, 18 programy magisterskie i 6 doktoranckie, 3 z których we współpracy z innymi uczelniami. Łączna liczba studentów wynosi 2430, z czego 1351 to studenci studiów licencjackich, magisterskich i 918 doktorantów 161. 20% studentów studiów udział w międzynarodowych programach mobilności. 70 zagranicznych studentów wzięcia udziału w naszych stopni, oferuje 30 kursy prowa… [+] dzone w języku angielskim. EEG ma 27 specjalistycznych szkoleń utworzone i 4 Najlepsze kursy zarządzania w administracji publicznej. EEG ma 8 podjednostek: 3 wydziały i 5 centrów badawczych. 3 z tych ośrodków uzyskuje najwyższą ocenę Excellent z Fundacji Nauki i Technologii. W naszych dziedzin naukowych, reszta kraju, są tylko pięć ośrodków badawczych z tą samą oceną. Łączna liczba nauczycieli jest 124, z czego 86 są kariery - z których 76 posiada doktoraty - i 38 gości. Zintegrowane w 5 ośrodkach naukowcy 102, z których 44 należy do innych instytucji. Większość naszych naukowców są doktorzy w uniwersytetach europejskich i północnoamerykańskich tak różne, jak na uniwersytetach w Oksfordzie, Warwick, Lancaster, Essex, Manchester, Nottingham, Cornell, Sztokholmie, London School of Economics, Tinbergen Instytutu lub Europejskiego Instytutu Uniwersyteckiego. Studia doktoranckie W roku szkolnym 2012/2013, Szkoła Ekonomii i Zarządzania oferuje sześć doktoranckie: Nauk Administracyjnych, Business Administration, nauk politycznych i stosunków międzynarodowych, rachunkowości, ekonomii, marketingu i strategii. Oferta z EEG kursów doktoranckich odzwierciedlających ich umiejętności naukowych. Skupić się na treningu swojego wydziału na uniwersytetach europejskich i amerykańskich tak różnych, jak Oxford University, University of Warwick, Lancaster University, University of Essex, Cornell University, Stockholm School of Economics, London School of Economics, Tinbergen Institute i Instytutu Europejskiego Florencja umieszczone EEG w głównej roli w badaniach w Portugalii, z trzech ośrodków badawczych z góry rankingu Excellent. Tak więc dążenie do doktoratu w EEG jest uzyskanie pewności, jakim jest wysoki poziom uznania krajowego i międzynarodowego. W trzech doktoratów, EEG współpracuje z innymi uniwersytetami portugalskimi. Doktor nauk ekonomicznych jest partnerstwo z Uniwersytetu w Coimbra; Doktor Rozliczanie z Uniwersytetu w Aveiro i jego doktorat z marketingu i strategii, z uniwersytetów w Aveiro i Beira Interior. [-]


Instituto Politécnico de Santarém

BSc Portugalia Santarem October 2018

Prezentacja i Statuty IPSantarém jest uczelnią publiczną wyższe politechniczne w służbie społeczeństwa, zaangażowanego w kwalifikacjach seniorzy, dla tworzenia i rozpowszechniania wiedzy, tworzenia, przekazywania i rozpowszechniania wiedzy zawodowej przyrody, kultury, nauki, technologii, sztuki, ukierunkowane badania i rozwój eksperymentalny, podkreślając centralnej roli ucznia i otaczającej społeczności w ramach międzynarodowych. Została ona utworzona w dniu 26 grudnia … [+] 1979 roku na mocy dekretu nr 513 ustawy T / 79. Na początku rozumiałem agrarnej Szkołę Santarem i Wychowania Santarém. Pod koniec 1985 roku został stworzony School of Management and Technology Santarem. W 1986 roku został włączony do Instytutu Technologii Tomar School, w 1997 roku, doprowadziły do ​​Polytechnic Institute of Tomar. W 1997 roku stworzył Rio de Sport Szkoła majora, aw 2001 roku została włączona do Szkoły Zdrowia Santarém. IPS jest rozpoznawana jako centrum rozwoju i odniesienia w edukacji, kultury i badań opracowanego w regionie, stworzony w latach 70., obecnie składa się z pięciu szkół, cztery w mieście Santarem i miasta Rio Maior. Zintegrowany w Instytucie są również usługi społeczne, które zapewniają zakwaterowanie dla studentów, stypendia, stołówki, pomocy medycznej, jak również szereg obiektów sportowych do uprawiania różnych dyscyplin sportowych, niektóre rozciągają się escalabitana społeczności. IPSantarém promuje współpracę instytucjonalną i skuteczną mobilność wszystkich swoich agentów, jak i międzynarodowym, w szczególności w europejskim obszarze szkolnictwa wyższego i społeczności krajów języka portugalskiego. Uczestniczy w działaniach łącznikowych dla społeczeństwa, w tym upowszechniania i przekazywania wiedzy, jak również wartość ekonomiczną wiedzy naukowej oraz zapewnienie warunków dla wszystkich odpowiednio wykwalifikowanych obywateli do dostępu do szkolnictwa wyższego i uczenia się przez całe życie. [-]


ISCTE Business School – Instituto Universitário de Lisboa

MSc Portugalia Lisboa Stany Zjednoczone Orlando October 2018

Wiadomość od Dziekana Zapraszamy do ISCTE Business School. IBS jest pionierem szkoły w nauczaniu nauk zarządzania i biznesu, a pierwsza, gdzie było to autonomiczny obszar, w przeciwieństwie do nauczanego przedmiotu w dziedzinie ekonomii. Linki do korporacji świata są cechą charakterystyczną naszej szkoły. Od samego początku, IBS polegała na wsparciu zaproszonych wykładowców ze świata biznesu, którego nawiązano współpracę stanowią cenny wkład do naszych programów. Nie jest za… [+] tem zaskoczeniem, że niezależnie od sytuacji gospodarczej, kolejne pokolenia studentów cieszą ceny na zatrudnienie blisko 100%. Co ważniejsze, firmy uznają wysoką jakość kształcenia studentów danego IBS i to zaufanie jest wzmacniany przez objętość i doskonałości badań produkowanych przez naszych wykładowców i badaczy. Internacjonalizacja jest drugą cechą charakterystyczną naszej szkoły. Nie tylko IBS prowadzenia kursów w partnerstwie z uczelniami z Azji, Afryki i Ameryki Południowej, ale w ramach portugalskiej ramach uniwersytetu, IBS również pionierem utworzenia Europejskiego Urzędu Wsparcia dla studentów Erasmusa. Model ten, który współpracuje z uczelniami na całym świecie, przyciąga tak wielu zagranicznych studentów, że nie byliśmy w stanie osiągnąć pełnej wzajemności pomimo rosnącej liczby studentów IBS, którzy korzystają z doświadczeń szkolenia za granicą. Zdolność do pracy w środowisku międzynarodowym jest jasno wykazane przez liczbę absolwentów pracujących za granicą, z których wielu posiadających stanowiska kierownicze w międzynarodowych firmach. Innowacyjność i przedsiębiorczość są trzecią cechą charakterystyczną naszej szkoły. Pedagogiczna innowacje doprowadziły do ​​aktualizacji programów nauczania, jak również wprowadzenie nowych metod nauczania; Obejmują one rozwój studiów przypadków i wsparcia oprogramowania dla instrumentów zarządzania i uczenia się na odległość. To nie jest przypadek, że wiele tekstów odnoszących się do różnych dziedzin zarządzania zostały napisane przez IBS wydziału. Wreszcie wyróżnienie muszą być wykonane z bliskiej relacji, która IBS i pracownicy wydziału rozwoju naszych studentów i troski o ich dobre samopoczucie, gdyż jest to czynnik decydujący o wysokich wyników w nauce naszych uczniów. Rygor intelektualnej w klasie, promowanie pracy zespołowej, a ekspozycja na studia rzeczywistym przypadku IBS pozwalają na tworzenie wartości dla naszych studentów, a gwarancja one pozytywny wkład w rozwój wspólnoty narodowej i globalnej. José Paulo Esperança Dean ISCTE Business School Wyposażenie ISCTE Business School ISCTE Business School of ISCTE-IUL zapewnia swoim studentom wielkim środowiska, aby dowiedzieć się, jak również możliwości, aby odpocząć. W uzupełnieniu do audytoriów i sal gdzie studenci biorą swoje klasy, istnieje wiele badań pokoje prywatne i grupowe, gdzie badanie może być przeprowadzone. W kampusie znajduje się również pięć kawiarni / barów, dwie restauracje i wiele miejsc na relaks. Wi-Fi jest dostępny dla studentów IBS, w całym kampusie. Biblioteka IBS zapewnia ISCTE-IUL, oferuje usługi dla wszystkich studentów Uniwersytetu - z książkami w dziedzinie Business Studies, Nauk Społecznych i Nauk Technicznych. Kolekcja składa się z około 80.000 tytułów (w tym monografie, prace odniesienia, prac i rozpraw) oraz 30.000 czasopism dostępnych w wersji drukowanej i cyfrowej. Financial Lab zapewnia obszerny zbiór baz danych finansowych i źródeł informacji, w tym: Bloomberg, Reuters Xtra / wiedzy, Compustat, datastream / Worldscope Thomson One Banker, CRSP, Eventus i WRDS. Studenci mają dostęp do doskonałych bibliograficznych narzędzi internetowych, takich jak Knowledge Library (z ponad 16.000 czasopism naukowych w pełnym tekście) Web of Knowledge i JSTOR (biznes, matematyki i statystyki zbiorów) i ABI / Inform Global. [-]


Universidade de Évora

Magisterskie Portugalia Évora October 2018

MISJA Do Uniwersytet Évora Jest to jeden z najlepszych uniwersytetów w portugalskim systemie szkół publicznych, a zatem ma za zadanie Produkcja wiedzy poprzez badania naukowe i artystyczne, eksperymentowania i rozwoju technologicznego i humanistycznej; Uspołecznienie wiedzy, zapewniając tradycyjną populacji studentów i ludności pracuje, kwalifikacje akademickie na studia licencjackie, magisterskie i doktoranckie, kursy ad hoc szkoleniowe i nieformalne kształcenie się przez… [+] całe życie; Przekazywanie wiedzy dla społeczności z myślą o innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw, jak i modernizacji usług publicznych oraz rozwoju społecznego i kulturalnego społeczeństwa jako całości; Widok Uniwersytet Évora przewiduje się w odniesieniu do regionu, w którym działa, Alentejo, wybierając go jako preferowany cel wysiłku socjalizacji wiedzy, Wspólnotą Europejską, z którymi dzieli te same wartości ludzkich, kulturowych i naukowych, do sąsiednich regionów z których przede wszystkim ustanowienie partnerstw strategicznych i krajów języka portugalskiego, które starają się rozszerzyć swoją misję, nie zapominając jednocześnie, że przygotowanie uczniów należy zawsze brać pod uwagę ogólny „świat” w którym żyjemy dzisiaj. wartości Uniwersytet Évora przyjmuje zasadę swobodnego badaniu, zgodnie z definicją Henri Poincaré, w dążeniu do realizacji zadań wynikających z misji „myśl nie powinna przedstawić ani dogmat, ani partii, ani pasji lub zainteresowanie ani uprzedzeń pomysł, ani cokolwiek innego niż siebie, ponieważ, aby przedstawić, będzie taka sama jak przestaje istnieć " Są jeszcze mierniki wartości Uniwersytetu Évora: Poszanowanie godności ludzkiej; Wolność akademicka; Indywidualna zasługa; Dokładność w wykonywaniu wszelkich zadań; Podstawowym decyzja demokratyczna; Brak dyskryminacji społecznej, etnicznej lub konfesjonale. KRÓTKA HISTORIA UE Do Uniwersytet Évora Był to drugi uniwersytet należy ustanowić w Portugalii. Po powstaniu Uniwersytetu Coimbra w 1537 roku, został on czuł potrzebę innej uczelni służyć południa. Évora, metropolia kościelne i czasowego pobytu Sądu, natychmiast pojawiły się jako najbardziej odpowiedniego miasta. Chociaż oryginalny pomysł stworzenia drugiego University Brytanii, nie należała do Jana III, otrzymał od kardynała Henryka jej wykonania. Zainteresowanych problematyką edukacji zaczęła przez założycieli Kolegium Ducha Świętego, powierzając mu wówczas nowo założonego Towarzystwa Jezusowego. Nawet dzieła budynku łodygach i poprosił kardynała w Rzymie przekształcenia Kolegium w pełnym University. Za zgodą Paweł IV, wyrażone w bulli Cum nobis kwietnia 1559, nowy uniwersytet został utworzony, z prawem do nauczania wszystkich przedmiotów z wyjątkiem medycyny, prawa cywilnego i postępowania sądowego z prawa kanonicznego. Uroczysta inauguracja odbyła się 1 listopada tego roku. Nawet dziś, ten dzień przypada rocznica Uniwersytetu, z ceremonii uroczystego otwarcia roku akademickiego. Głównymi tematami były nauczane filozofię, moralne, Pisma Świętego, teologii spekulatywnej, retoryki, gramatyki i humanistycznych, które w pełni wprowadzić tej uczelni w tradycyjnej ramie przeciwko reformatorskich europejskich instytucji katolickich wyższych, z których większość, nawiasem mówiąc, kontrolowanych przez jezuitów , Za panowania Dom Pedro II, miał być wprowadzony do nauczania matematyki, obejmujące tematy tak różne, jak geografii, fizyki, czy architektury militarnej. Prestiż Uniwersytetu Évora ciągu dwóch wieków jej istnienia pierwszej fazie mylić z prestiżu i wartości naukowej swoich nauczycieli. Do niego były one związane odpowiednich nazw w portugalskiej i hiszpańskiej kultury, co jest ważne, aby podkreślić, przede wszystkim, Luis de Molina, teolog i moralista kreatywności i europejskiej renomie. W Évora, PhD był kolejny luminarz iberyjskiej kultury tamtych czasów, jezuita Francisco Suárez, następnie profesor na Uniwersytecie w Coimbrze. Tu uczył się na chwilę Pedro da Fonseca, uważany za najważniejszy filozof portugalskiej XVI obchodził wysiłek neo-scholastycznej renowacji arystotelesowskiej myśli. Pomimo prób modernizacji i otwartości na nowego ducha naukowego, które charakteryzują uniwersytet osiemnastowieczny, należy stwierdzić jednak, że przykład jego starszą siostrą Coimbra, jego wysiłki nie przekładają się na rzeczywiste otwarcie umysłów do potrzeb nowe czasy. Pomimo wysokiej wartości jednostkowej wielu nauczycieli, system edukacji jako całość, okazało misfit i przestarzałe. Évora uczestniczył w ten sposób globalny trend odwrotu do Transpirenaica Europie, która charakteryzuje większość elit i iberyjskich instytucji kultury starego reżimu. Kiedy klimat polityczny i kulturowy z połowy XVIII wieku zaczęły ujawniać wrogie jezuitów, nic dziwnego, że Uniwersytet Évora było łatwo stać się celem reformy i centralistycznego polityki Pombal. W dniu 8 lutego 1759 - dwieście lat po założeniu - Uniwersytet został otoczony przez oddziały kawalerii, w wyniku dekretu o wydaleniu i wygnania jezuitów. Po długim czasie w więzieniu pod pachami, kapitanowie zostali ostatecznie przewieziony do Lizbony, gdzie wielu z nich uwięzionego w osławionej Fort Junqueira. Inni zostali deportowani do doraźnym Państwa Kościelnego. Od drugiej połowy XIX wieku osiedlił się w szlacheckiej budynku Henrique w Liceum Évora, do którego królowa Dona Maria II nadał przywilej wykorzystania „płaszcza i sutannie”, zgodnie z uniwersyteckiej tradycji miasta i budynku , W 1973 roku na mocy dekretu ówczesnego ministra edukacji José Veiga Simão, stworzył Instytut Uniwersytecki Évora, która miała być zniesiona w 1979 roku, aby zrobić miejsce dla nowego Uniwersytetu Évora. Szkołach, a DZIAŁY iIFA Szkoły, składające się z działami i Advanced Instytutu Badań i Szkoleń są jednostki organiczne Uniwersytetu School of Arts Wydział Architektury Department of Performing Arts Wydział Sztuk Plastycznych i Projektowania Departament muzyka School of Science and Technology Wydział Biologii Wydział Sportu i Zdrowia Zakład Inżynierii wiejskie Wydział Fizyki Department of Plant Science Wydział Nauk o Ziemi Wydział Informatyki Wydział Matematyki Wydział Medycyny Weterynaryjnej Departament Krajobrazowego, Środowiska i Planowania Wydział Chemii Wydział Nauk o Zwierzętach Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej Wydział Nauk Ekonomicznych Wydział Filozofii Wydział Zarządzania Zakład Historii Departament Językoznawstwa i literatura Wydział Pedagogiki i Wychowania Wydział Psychologii Katedra Socjologii Pielęgniarstwo szkoła St. João de Deus Zakład Pielęgniarstwa Instytut Badań i zaawansowanego szkolenia [-]


Polytechnic of Leiria

Magisterskie Portugalia Leiria October 2018

Społeczność IPLeiria IPLeiria jest publiczną szkołą wyższą, która rozpoczęła swoją działalność w 1980 roku i jest obecna w regionie Leiria i Zachodu poprzez swoje pięć szkół zlokalizowanych w miastach Leiria (Szkoła Edukacji i Nauk Społecznych Szkoły Technologii oraz Zarządzanie i Szkoła Zdrowia), Caldas da Rainha (Szkoła Sztuki i Projektowania) i Peniche (Szkoła Turystyki i Technologii Morskiej). W ostatnich latach liczba uczniów i nauczycieli Instytutu Politechnicznego… [+] Leiria znacząco wzrosło. Instytucja ma obecnie około 12.000 uczniów, 980 nauczycieli i 316 pracowników technicznych i administracyjnych, wypłacanych przez tych szkół. W celu zapewnienia zawsze najlepsze warunki do nauczania i uczenia się dla studentów, IPLeiria inwestuje w nowoczesne udogodnienia i dobrze wyposażone, aby zapewnić wysoką jakość usług pomocy technicznej do poziomu podstawowego wsparcia społecznego (stypendia, stołówki , restauracje, rezydencje, usługi medyczne, kemping i park rozrywki), wsparcie psychologiczne i pedagogiczne oraz psycho-również w odniesieniu do dostępu do zasobów bibliograficznych rozległe (bibliotek, B-cyfrowy Naukowego -Library na dokumentalnych i). Jeśli chodzi o rozwiniętej działalności B + R są rozłożone na 13 jednostek naukowych i dwóch delegacji w dziedzinie sztuki, edukacji, Nauk Społecznych, motorycznej, mechaniczny, Informatyki, Telekomunikacji, ekonomia, zarządzanie, turystyka, zdrowie i Zasobów Morskich. Na uwagę zasługuje z Centrum do szybkiego i zrównoważonego rozwoju produktu (CDRSP), który podobno został opracowany badania w dziedzinie Inżynierii Mechanicznej i Włókiennictwa, który niedawno został przyznany "doskonałe" przez Fundację na rzecz Nauki i Technologii (FCT) i Grupa Badania Turystyki (GITUR) i Zasobów Morskich w Research Group (GIRM). Że oferty szkoleniowe? 50 programów magisterskich akredytowanych 63 Degree 12 absolwentów kursów 33 Technika Kursy specjalizacyjne Jakie obszary wiedzy? [-]


University of Algarve

Magisterskie Portugalia Faro September 2016

Dlaczego Uniwersytet Algarve (UAlg)? Uniwersytet w Algarve (Portugalia) jest młodą uczelnią publiczną, z populacją studentów blisko 9000 i zatrudnia ponad 700 pracowników naukowych. W tych ostatnich trzech dekad, Uniwersytet w Algarve umocniła link ustaloną z działalności regionalnych i organizacji publicznych i prywatnych, zachęcając do transferu wiedzy i przyczyniając się do zrównoważonego rozwoju z pozytywnym wpływem na terenie całej Wspólnoty. nauczanie Założona w czterech uczelniach… [+] , trzy w mieście Faro i jeden w Portimao, Uniwersytet w Algarve oferuje kursy w sześciu obszarach tematycznych: Sztuka, literatury i historii; Nauk technicznych; Życie, Ziemia, morskie i nauki o środowisku; Medycyna i Allied Sciences; Edukacja społeczna i szkolenie zawodowe Nauki; i Ekonomii, Zarządzania i Turystyki. Badania w tym zakresie obejmują magisterskich i podyplomowych (studia magisterskie i doktoranckie) stopni. Badania Badania na Uniwersytecie w Algarve jest przeprowadzana w dynamicznych i znanych ośrodków badawczych, które produkują innowacji i wartości dodanej rzecz badań i rozwoju w różnych dziedzinach, takich jak Marine Sciences, biologii i biomedycynie, Elektroniki i Telekomunikacji, literatura, historia, Komunikacji i Sztuki , Jej laboratoria są otwarte na świat, rekrutację najlepszych młodych naukowców w ramach poszczególnych obszarów badawczych doskonałości. Lokalizacja Znajduje się w południowej części Portugalii, jednym z regionów najbardziej turystycznych Portugalii, Uniwersytet ma trzy kampusy uniwersyteckie znajdujące się w Faro (stolicy regionu, z międzynarodowego lotniska, stadionu sportowego, Centralny Szpital) i jeden w Portimao, drugi Algarve główne miasto. Umiędzynarodowienie Ostatnio nastąpił znaczący wzrost zagranicznych studentów z ponad 60 krajów ze względu na strategii internacjonalizacji Uniwersytetu Algarve. Jego ludności 9000-uczeń, 10% to studenci zagraniczni, z czego prawie połowa to na uniwersytecie w ramach umów dwustronnych i programów współpracy, głównie Erasmus i Erasmus Mundus. Jakość i różnorodność europejskiej Masters i doktoranckich, w połączeniu z kursów podyplomowych dla studentów z całego świata wyjaśnić ogrom tej mobilności. ośrodków wsparcia Wszystkie szkoły wyższe oferują konkretne klasy, pracownie komputerowe i multimedialne, audytoriów, biblioteki i studium i sale konferencyjne. Bezprzewodowy dostęp do Internetu jest dostępny na wszystkich uczelniach. Z noclegów w salach pobytowych dla ponad 600 studentów, kilka barów i kawiarni na różnych uczelniach, usług medycznych oraz imprez kulturalnych i sportowych, Uniwersytet w Algarve doświadczyła znacznego wzrostu pod względem liczby studentów, nowoczesne udogodnienia oraz jakość i różnorodność programy w ofercie. [-]


Instituto Piaget

Licencjat Portugalia Lisboa October 2018

Historia Historia Instytutu jest ściśle związana z przebiegiem i pracy człowieka, który daje nazwę tego wszechświata, Jeana Piageta. Ewolucja naznaczone adaptacji, naturalne zainteresowanie dynamicznych i zmieniających się rzeczy i jego gabinetu. Historia, która definiuje etapy przekształcania się lepiej. Założona w 1979 roku jako spółdzielnia non-profit, nazywając potem "Cooperative rozwoju dziecka, SCRL" zawdzięcza swoją obecną nazwę "Instituto Piaget. - Wspólnie na rzecz … [+] rozwoju społecznego, integralny i zielony, CRL" rok później wynikiem trasie, gdzie opracowano i wdrożono szereg projektów edukacyjnych i społecznych. Głównymi celami Piaget Instytutu jest zapewnienie wysokiej jakości kształcenia, tworzenie i rozpowszechnianie wiedzy na podstawowe ludzkie wartości dla zasadniczego rozwoju osobistego i intelektualnego wszystkich swoich pracowników - nauczycieli, studentów, robotników i pracowników pomocy. Po tym cel i dąży do promowania kreatywności i innowacyjności, Piaget Institute konsekwentnie reinwestować wszystkie ich nadwyżka poprawy i doskonalenia określone w projekcie edukacyjnym, i zawsze w Statucie ścisłego przestrzegania prywatnych i Cooperative Education. Z tych zasad, wydajność Instytut Piageta został dywersyfikacji, obejmujące szereg dziedzin, począwszy od edukacji do badań poprzez działania o charakterze społecznym i realizacji projektów rozwojowych, zarówno w Portugalii, jak iw krajach CPLP a także poprzez publikację książek. [-]


University of Minho - School of Health Sciences

Magisterskie Studia doktoranckie Portugalia Braga October 2018

Do Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu Jest to nowa jednostka organizacyjna Uniwersytetu Minho, stworzony w celu zapewnienia kształcenia akademickiego, kształcenia podyplomowego, badań i innych specjalistycznych usług w dziedzinie nauk medycznych. Założona w 2000 roku, Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu (ECS) ma na celu przeszkolenie lekarzy i innych pracowników służby zdrowia przez całe życie. ECS oferuje program medyczny, o nowatorskiej konstrukcji programów nauczania. Ten program obe… [+] jmuje główne tematy w medycynie i podąża bio-psycho-społeczne perspektywy zintegrowanego zgodnie z zaleceniami większości narodowych i Komisje Edukacji Medycznej International. Szkoła zapewnia również kształcenie podyplomowe i szkolenia w dziedzinie nauk o zdrowiu i medycynie, a także program zaawansowanych kursów, z uwzględnieniem szkolenia przez całe życie, ale także pozwala na uzyskanie akumulacji punktów formalny stopień. Aby wypełnić swoją misję, ECS posiada wysoko wykwalifikowanych i zmotywowanych wydziału, składająca się z około 80 członków, z których 50% to 70% lekarzy i lekarzy, którzy są są naukowcy z Instytutu Badawczego Nauk o życie i zdrowie - ICVS). ECS obejmuje Research Institute (ICVS), który obejmuje trzy główne obszary badawcze (neurologii, chirurgii Nauki i mikrobiologii oraz Infection) z ponad 200 badaczy, który opublikował ponad 1000 artykułów w międzynarodowych czasopismach i gazetach o znacznej impact factor od 2003 roku (został on utworzony). ICVS jest związana ze strategicznym partnerem,'S Research Group 3B - Biomateriałów, materiałów biodegradowalnych i biomimikra (3B'S). Associated ICVS / 3B'S Laboratory (LA) koncentruje swoje działania na Nauk o Zdrowiu, szczególnie w Biomedical i Nauk Klinicznych, Nauk Biomedycznych & Engineering / Materials Science and Engineering (Biomateriałów). Ten interfejs Health Sciences / Technologia dąży do tworzenia wartości poprzez rozwój innowacyjnych produktów i usług wynikających z wysoce konkurencyjnym międzynarodowych badań. Ta współpraca zaowocowała kilkoma firmami typu spin-off rozwijających urządzenia medycznego i chirurgicznego oraz rozwiązania programowe. W 2012 roku, że nawiązała współpracę ICVS / 3B ze szpitalem Braga z Akademickiego Centrum Klinicznego (2CA-Braga), organizacji non-profit, koncentrując się na badaniach, opieki klinicznej, edukacji i szkoleń. 2CA-Braga oferuje pełną gamę usług badawczych klinicznych z szerokiego zakresu infrastruktury oraz z pełnym wsparciem technicznym dla projektów badawczych, badań klinicznych i badań walidacyjnych urządzeń medycznych. W tym czasie, 2CA-Braga jest odpowiedzialny za 40% wszystkich badań klinicznych w Portugalii. [-]


Instituto Politécnico de Viseu – Escola Superior de Saúde (ESSV)

Licencjat Magisterskie Portugalia Viseu October 2018

A Escola Superior de Saúde de Viseu (ESSV) é uma Instituição de Ensino Superior Público integrada no Instituto Politécnico de Viseu, dotada de personalidade jurídica e de autonomia administrativa, financeira, científica e pedagógica e a sua organização e gestão rege-se pela Lei n.º 54/90, de 05 de Setembro, com algumas especificidades decorrentes do Decreto-Lei n.º 205/95, de 08 de Agosto. A ESSV, criada pela Portaria nº 216/2005 de 24 de Fevereiro, é herdeira da antiga Escol… [+] a de Enfermagem de Viseu criada em 1971 pela Portaria n.º 228/71 de 01 de Maio, reconvertida em Escola Superior de Enfermagem de Viseu pela Portaria n.º 821/89, de 15 de Setembro após a integração do ensino de enfermagem no sistema educativo nacional ao nível do ensino superior politécnico, como resultado da publicação do Decreto-Lei n.º 480/88, de 23 de Dezembro.A Escola rege-se pelos Estatutos aprovados pelo Despacho Normativo n.º 52/99, que contemplava a tutela conjunta dos Ministérios da Educação e da Saúde, publicado em Diário da República, I Série - B, n.º 257, de 04 de Novembro de 1999. Na sequência da Resolução do Conselho de Ministros n.º 140/98, de 04 de Dezembro e da Lei n.º 26/2000, de 23 de Agosto, a Escola transitou para a tutela exclusiva do Ministério da Ciência e do Ensino Superior. Face às alterações do seu enquadramento legal, os Estatutos encontram-se em fase de reformulação. A Escola iniciou a sua actividade em Outubro de 1974 com o Curso de Enfermagem Geral, que funcionou até 1992. Em Abril de 1990 iniciou o Curso Superior de Enfermagem - conferindo o grau de bacharel - aprovado pela Portaria n.º 299/90, de 12 de Abril, mais tarde alterado pela Portaria n.º 357/95, de 24 de Abril. Em Março de 1996, com os Cursos de Estudos Superiores Especializados (CESE) em Enfermagem de Saúde Infantil e Pediátrica e em Enfermagem de Saúde Materna e Obstétrica, aprovados pelas Portaria n.º 1137/95 de 15 de Setembro e Portaria n.º 1126/95 de 14 de Setembro, respectivamente, passou a conferir o grau de licenciado. Em Outubro de 1997 iniciou o CESE em Saúde Comunitária e em Enfermagem de Saúde Mental e Psiquiátrica, aprovados pela Portaria n.º 544/97 e Portaria n.º 545/97, de 23 de Julho.Posteriormente, com a publicação do Decreto-Lei n.º 353/99, de 03 de Setembro foram fixadas as regras gerais do ensino de enfermagem no âmbito do ensino superior politécnico: formação geral em enfermagem através de Cursos de Licenciatura unietápica com a duração de 4 anos e formação especializada através de cursos de especialização de pós-licenciatura não conferentes de grau. Ta sama ustawa przyjęła także dwa środki przejściowe: Uzupełnienie roku szkolenie dla studentów, którzy uczęszczanych datę przebieg studiów licencjackich w zakresie pielęgniarstwa, co pozwoliło osiągnąć stopień, i stworzył szkolenia Uzupełnienie co pozwoliło pielęgniarek stopień dostępu licencjata do licenciado.O stopień Bachelor of Nursing i roku uzupełniającą z dnia szkolenia zostały utworzone na mocy dekretu nr 729/2000 z dnia 05 października; Uzupełnienie szkolenia został stworzony przez dekretu nr 98/2000 z dnia 22 lutego. SVPC w roku szkolnym 2005-2006 był kluczowy dla realizacji celów i filozofii procesu bolońskiego. Neste ano, foi reorganizado o plano de Curso de Licenciatura em Enfermagem e elaborado um plano de adequação, tendo por base o Decreto-Lei nº 42/2005 de 22 de Fevereiro, o Decreto-Lei nº 74/2006 de 24 de Março, alterado pelo Decreto-Lei nº 107/2008 de 25 de Junho e o Despacho nº 7287-B/2006 (2ª Série). Assim, nos termos dos artigos 63º e 64º do Decreto-Lei nº 74/2006 de 24 de Março e através do Despacho nº 16043/2006 (2ª série), de 30 de Junho, do Director Geral do Ensino Superior, publicado no Diário da República, 2ª Série, nº 147, de 1 de Agosto de 2006, foi registado com o número R/B-AD-761/2006, a adequação do Curso de Enfermagem ministrado pela Escola Superior de Saúde de Viseu, ao ciclo de estudos adequado ao processo de Bolonha. O Plano de Equivalências ao processo de transição, foi aprovado em reunião de Conselho Científico a 18 de Julho de 2007.Para além destes cursos, a Escola tem realizado cursos de pós graduação, não conferentes de grau académico. [-]


Instituto Politécnico de Viseu – Escola Superior Agrária (ESAV)

Licencjat Magisterskie Portugalia Viseu October 2018

A Agrarna Szkoła Viseu (ESAV), Oficjalnie założona w dniu 19 grudnia 1994 roku (nr 304/94) dekret, że jest jedną z jednostek organizacyjnych Politechniki Viseu, integracji sieci górnej portugalskiej edukacji publicznej na poziomie edukacji politechniki. Tak było kontynuowała tradycję, ponieważ miasto Viseu przywilej bycia pionierem w edukacji rolniczej w Portugalii, tworząc Szkołę wykształcenie rolnicze Viseu, na mocy dekretu z dnia 16 grudnia 1852 r. ESAV chcesz przekazać i r… [+] ozpowszechnianie wiedzy z myślą o szkoleniu studentów z zaawansowanych umiejętności w zakresie nauk rolniczych, żywności i weterynarii; wspieranie badań stosowanych i ich rozpowszechniania,, wymiany naukowej i technologicznej kulturalnych z podobnymi instytucjami krajowymi i międzynarodowymi oraz relacji ze środowiskiem biznesu w celu przyczynienia się do rozwoju regionu i kraju. Tak więc, cele ESAV oparte na trzech aspektach: - Jakość edukacji, poprzez przekazywanie wiedzy technicznej i naukowej stale aktualne i dokładne, koncentruje się na wykorzystaniu technologii kluczowych dla szkolenia studentów w zakresie produkcji rolnej i zootechniki, ekologii i krajobrazu, leśnictwo, Biosystems, przemysł spożywczy, a nawet opieki weterynaryjnej. Budowa mostów ze społecznością poprzez wsparcie techniczne i naukowe, projekty, usług, firm doradczych, organizacji instytucjonalnych zarówno na poziomie regionalnym, krajowym i międzynarodowym. W ten sposób są w stanie udzielić informacji, przekazywania wiedzy, mobilizując wsparcie i wolę, fakty bez wątpienia podstawowe znaczenie dla integracji szkoły w środku. Jakość ministra edukacji, zainspirowany sukcesem stosowania zasad Deklaracji Bolońskiej, wyraźnie wskazuje na ten fakt. Rozwój badań, eksperymentów i upowszechniania wiedzy w dziedzinie nauk rolniczych, żywności i weterynarii, pozwalając na przesuwanie ich sektorów produkcyjnych. Działania te są uproszczone przez wydział coraz bardziej wykwalifikowanych i jest na stałe zaangażowana do sukcesu edukacyjnego uczniów, jako dowód ich wysoki odsetek lekarzy. ESAV się w doskonałej części miasta Viseu, w Quinta da Alagoa, z około 23 hektarów. Posiadając wiele kultur, podkreślając winnic, sadów i gaj oliwny. Licząc nawet struktur produkcji zwierzęcej z owiec, kóz, bydła, drobiu i królików, jak również Weterynaryjnej Centrum Pielęgniarstwa i laboratoriów z technologii, które umożliwiają nabycie umiejętności w różnych dziedzinach technicznych i naukowych. Dążąc do specjalnego szkolenia dla pełnej integracji w życie swoich studentów pracuje, ESAV mają ciała personelu, nauczania i pracowników niebędących nauczycielami, wykwalifikowanych i zmotywowanych. Przyczyniają się one także do sukcesu ESAV ich studentów z ich chęci, dostępności i zdolności do pracy zapewniają doskonałą współpracę w zakresie przekazywania i nabywania umiejętności. [-]


University of Minho - School of Nursing

Licencjat Kursy Certificate MSc Portugalia Braga September 2016 + 1 więcej

A Szkoła Pielęgniarstwa Uniwersytetu Minho (ESE-UMinho) To jest organiczną jedność nauczania i badań-UOEI z politechniki natury, który zapewnia kształcenia akademickiego, studia podyplomowe, badania i inne specjalistyczne usługi w dziedzinie pielęgniarstwa. Jest to struktura z własnych ciał i personelu, przez którą Uniwersytet składa oświadczenie o swojej misji w zakresie wiedzy pielęgniarskiej i pokrewnych dziedzinach, ze szczególnym uwzględnieniem wymiaru nauczania i badań … [+] naukowych. Łączy zasoby ludzkie i materialne, aby rozwijać swoje, naukowa i techniczna pedagogicznych w ramach projektów autonomicznych lub we współpracy z innymi jednostkami, które spełniają misję i cele University. Jest to krajowy i międzynarodowy odniesienia w edukacji pielęgniarskiej, który otrzymał Nagrodę Honorową w dziedzinie edukacji w 2006 roku, przyznany przez Radę latynoamerykańskiej w Honor jakości nauczania. Szkoła oferuje przez rygor i popytu, bliski-nauczania, mentoring stałe. Inwestowanie w oparciu o edukację stałej, która promuje uczniów naukowych, technicznych, kulturalnych, osobistym i etycznym jest stałym problemem wraz z silnym inwestycji w zakład kształcenia podyplomowego w zakresie pielęgniarstwa. Szkoła Pielęgniarstwa jest członkiem ALADEFE (Asociación Latinoamericana de Escuelas y facultades z enfermería AC) od września 2012 r. Szkoła Pielęgniarstwa w sierpniu 2013 roku otrzymał, w Meksyku, Sapientiae Nagrody Edukacyjnej Excellence, przyznaną przez Organizację Ameryk dla Educational Excellence (ODAEE), uzyskania, po raz kolejny, międzynarodowe uznanie poglądowymi dla dalszego zainteresowania ofertą Jakość szkoleń dla społeczności, do której należy. Profesor Maria Isabel Gomes Lage, obecny prezes Pielęgniarstwa Szkoły została także wyróżniona jako część I CLIEEC medal condecorativa i stopnia w odpowiedniej Ciekawa Educational Zarządzania Jakością, który ma być "sprawiedliwe godność jego wytrwałość Profesjonalny przejawia się w stronę swojej szkoły, na zamiarze utworzenia profesjonalnych i instytucjonalnych sojusze skierowane na wzmocnienie wiedzy i doświadczenia edukacyjnego; za jego mądrość w akcie koordynację personelu administracyjnego i naukowego instytucji i za jego cenny udział w różnych kursach i szkoleniach na całym świecie ", mówi Dr. Ubaldo Ricardo Meza, Prezes ODAEE. On również otrzymał medal "El Flechador del Sol", przyznaną przez Uniwersytet Cuautitlan Izcalli i Organizacji Ameryk dla Educational Excellence, która jest uznawanie środków, które znacząco skorzystają systemu edukacji narodów, z powodu jego wyjątkowej trajektorii akademickiego. Pielęgniarstwo Uniwersytet Minho Szkoła otrzymała również, w dniu 5 grudnia 2012, Medalem Zasłużony Miejski - Złoty Stopień przyznawany przez miasta Braga, w uznaniu jego prestiżu instytucjonalnego. W zakresie zaopatrzenia kształcenia, ESE-UMinho posiada dyplom pielęgniarstwa, magistra pielęgniarstwa i osoba pielęgniarskiej w krytycznej sytuacji, Studia podyplomowe, Studia podyplomowe i krótkie kursy. Misja i cele Misją szkoły jest do tworzenia, upowszechniania i stosowania wiedzy w zakresie pielęgniarstwa i dziedzin pokrewnych opartych na wolności myśli i mnogiej osądy, promowanie szkolnictwa wyższego oraz przyczynianie się do budowy modelu społeczeństwa opiera się na zasadach humanistycznych, ma wiedzy, kreatywności i innowacji jako czynniki wzrostu, zrównoważonego rozwoju, dobrobytu i solidarności. Spełnienie misji odbywa się w ramach międzynarodowych, na podstawie centralnego badań i jego bliskim związku z nauką, poprzez realizację następujących celów: a) tworzenie ludzkiego na najwyższym poziomie w jego etyczne, kulturowe , naukowe, estetyczne i techniki, dzięki zróżnicowanej oferty edukacyjnej, tworzenie odpowiedniego środowiska edukacyjnego, zwiększenie aktywności nauczycieli, naukowców i nie-dydaktycznych i nie-badawczych i osobistych, społecznych, intelektualnych i zawodowych Edukacja jego uczniowie, przyczyniając się do kształcenia przez całe życie i do wykonywania aktywnego i odpowiedzialnego obywatelstwa; b) prowadzenie badań i zaangażowania z instytucji i imprez naukowych, koncentrując się na ciągłym poszukiwaniu doskonałości, kreatywności jako źródła propozycji i rozwiązań innowacyjnych i różnicujących i poszukiwania odpowiedzi na wielkie wyzwania społeczne; c) przekazanie, wymiana i wykorzystanie wiedzy naukowej i technologicznej produkowany przez rozwój oprogramowania, świadczenie usług społecznych, prowadzenie bieżącego szkolenia i wsparcie rozwoju na zasadzie wzajemności wyceny i promocja przedsiębiorczości; d) wspieranie działań mających na celu ułatwienie dostępu i korzystania z dóbr kultury dla wszystkich ludzi i grup, wewnątrz i na zewnątrz szkoły; e) kultury, wymiana naukowa i techniczna z instytucjami i organizacjami krajowymi i zagranicznymi, dzięki mobilności studentów, wykładowców zakaz nauczania i personelu i braku badania, rozwój programów edukacyjnych i partnerstw badawczych opartych na wkład do współpracy międzynarodowej, ze szczególnym uwzględnieniem krajów europejskich i języka portugalskiego, oraz tworzenia środowisku wielojęzycznym w szkole; f) współdziałanie ze społeczeństwem, poprzez wkład do publicznego zrozumienia kultury, analizy i prezentacji rozwiązań głównych problemów życia codziennego i partnerstw na rzecz rozwoju społecznego i gospodarczego w kontekście regionalnych, krajowych lub międzynarodowych; g) przyczynianie się do rozwoju społeczno-gospodarczego regionu, w którym działa, a do wiedzy, propagowanie i upowszechnianie dziedzictwa przyrodniczego i kulturowego; h) wkład w promocję jego trwałości instytucjonalnej i konkurencyjności w globalnej przestrzeni; i) wspieranie stowarzyszeń akademickich i ramy prawne uznanie Stowarzyszenia Studentów Szkoły Pielęgniarstwa, zwany dalej w skrócie Stowarzyszenia, która rządzi się własnymi statutami i przepisami, jako organizacja, której misją jest do reprezentowania uczniów; j) współpraca ze Stowarzyszeniem w sposób przewidziany przez obowiązujące przepisy prawa, a mianowicie zapewnienie warunków do afirmacji działalności asocjacyjnej; k) monitorowanie byłych -alunos poprzez utworzenie obserwatorium kontynuowania wymiany naukowej i kulturalnej oraz współpracy na różnych poziomach. [-]


University of Minho - School of Sciences

Licencjat Magisterskie Studia doktoranckie Portugalia Braga September 2016

A Uniwersytet Minho Szkoły Nauk Została założona w 1975 roku, w szkole odniesienia w nauczaniu i badaniach w różnych dziedzinach nauk ścisłych i przyrodniczych. Integruje się z pięciu działów (biologia, nauki o Ziemi, fizyki, matematyki i chemii i aplikacji) i ma wydział składa się z 191 członków, z których 184 są doktorzy, odpowiadając na strategii kształcenia wysoko wykwalifikowanych zasobów ludzkich. Jego populacja studentów jest około 1200 uczniów podzielonych przez dwana… [+] ście stopni nauczanych i jeszcze około 436 studentów na Masters i doktorat. Szkoła jest również odpowiedzialny za nauczanie dyscyplin nauk podstawowych w innych stopni na Uniwersytecie Minho, z udziałem około 930 uczniów. Szkoła Nauki znajduje się na obu uczelniach. Na kampusie Gualtar, w Braga, znajduje się w administracji centralnej, jak również Wydziały Biologii, Nauk o Ziemi, Matematyki, Fizyki i aplikacji, chemicznych i związanych z nimi obszarów badawczych, organizowanych w ośrodkach badawczych. Na kampusie Azurém w Guimarães, również znajduje się zaplecze departamentów aplikacji, Matematyki i Fizyki i Chemii, oraz związanych z nimi dziedzin nauczania i badań naukowych. Szkoła Nauki działów mają jakość infrastruktury laboratoryjnej, dobrze wyposażone, zapewniając dobry poziom kształcenia studentów i warunków dla rozwoju badań. Poprzez jej służb i ośrodków badawczych, Szkoła promuje także kilka działań przedłużających uniwersytet, w tym szkolenia, wsparcie techniczne, usługi specjalistyczne oraz działania w zakresie upowszechniania nauki i techniki. Struktura organizacyjna Szkoła Nauk jest organiczną jedność nauczania i badań naukowych na Uniwersytecie Minho, który cieszy autonomii naukowej, edukacyjnej, kulturalnej i administracyjnej. Pod względem struktury organizacyjnej, Szkoła składa się z następujących organów: Organy: Rada Szkoły Prezes Doradztwo naukowe Rada Pedagogiczna Rada Zarząd Konsultacyjna ciała: Rada Doradcza Aby agencje rządowe konkurować kierować szkołę w jego działalności naukowej, dydaktycznej i interakcji ze społeczeństwem, oraz w celu zapewnienia planowania i zarządzania administracyjnego i finansowego szkoły Obowiązkiem rady doradczej do orzekania w sprawach dydaktycznych, naukowych lub interakcji ze społeczeństwem postawione przez organów szkoły Szkoła składa się z podjednostek organicznych, które odpowiadają wydziałów i ośrodków badawczych: Wydziały: Wydział Biologii Wydział Nauk o Ziemi Wydział Fizyki Wydział Matematyki i aplikacji Wydział Chemii Ośrodki badawcze: Centrum Biologii Molekularnej i Środowiska Ziemia Science Center Fizyka Centrum Centrum Badań Geologicznych Planowania i Zasobów, Eksploatacji Matematyka Centrum Chemia Center Wydziały są stałymi podjednostki organiczne tworzenia i przekazywania wiedzy w dyscyplinie, grupy przedmiotów lub grupy związane z przedmiotów i są, jako takie, podstawową komórką organizacji naukowo-pedagogicznego i zarządzania zasobami w polu Skonsolidowane wiedzy. Służby gromadzą zasoby ludzkie i materiały związane z absolwentów i absolwentki szkoły, wspieranie rozwoju naukowego i technologicznego oraz upowszechniania kultury, w dziedzinach właściwych dla nich, dzielenie się zasobami z powiązanych ośrodków badawczych i innych podjednostek organicznych którzy ustanowienia wspólnych projektów. Działalność naukowa i rozwój technologiczny w szkole, jest prowadzona w ośrodkach badawczych. Centra wspierania i rozwijania projektów badawczych, zbieranie działań natury naukowej i naukowo-technicznej, mających na celu dobrze zdefiniowane cele, o ograniczonym czasie i wykonanie zaplanowanego czasu. [-]


Castelo Branco University of Applied Sciences

BSc Portugalia Castelo Branco October 2018

Castelo Branco Polytechnic Institute (IPCB) jest publiczną uczelnią wyższą, których kultura charakteryzuje się bogactwem różnorodności i wyjątkowości każdej własnej jednej z sześciu szkół, które są Rolnictwo, rzemiosło artystyczne, edukacja, zarządzanie, zdrowie i technika. Kursy nauczane w IPCB łączą silne szkolenie praktyczne i techniczne z teoretycznych na najwyższym poziomie naukowym, przygotowanie kompetentnych specjalistów. IPCB Szkoły mają wysokiej jakości urządzeń … [+] i sprzętu oraz doskonałe zaplecze sportowe i kulturalne. Kadra okazuje się być wysokiej kompetencji naukowych, technicznych i pedagogicznych. Rozwój IPCB, opiera się na filarach wyraźnie określonych w jego potrzeby wysokiego poziomu jakości i racji jego międzynarodowym uznaniem. Oprócz przyjęcia standardów Europejskiego Towarzystwa Jakości w Szkolnictwie Wyższym (ENQA) oraz zaleceniami European University Association (EUA), Castelo Branco Polytechnic Institute posiada certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001: 2008. Pomimo osiągniętych wyników, ważne jest, że te poziomy popytu są wzmocnione i widoczne w misji instytucji, ponieważ jest to jedyny sposób, aby zapewnić, że wyzwania IPCB i testuje każdy z nas indywidualnie i całej społeczności akademickiej łącznie: wykładowców, studentów, Pracownicy nie-nauczania i środki zewnętrzne. Dostępność szerokiej gamy możliwości studiowania, silnych powiązań ze światem biznesu, światy edukacyjne, społeczne i kulturalne, do naszej ścisłej współpracy z rynkiem pracy, transfer wiedzy i technologii oraz strategii internacjonalizacji, gwarantujemy naszym absolwentom wszechstronne szkolenia poprzez nabycie i rozwijanie umiejętności naukowych i technicznych, językowych i kulturowych relacyjnych, przygotowując ich do konkurencyjnych reagować na wymagania rynku pracy, bez granic, ale również zapewnienie im wymagania, aby tworzyć i rozwijać się, poprzez zachęcanie do kreatywności i przedsiębiorczości , Dostarczanie programów kształcenia ustawicznego pozwalają również na tych, którzy są już posiadaczami szkolnictwa wyższego lub, którzy są już na rynku pracy, konieczne dostosowanie do nowych wyzwań i nowych wymagań. Znamy skalę wyzwań i jesteśmy w pełni świadomi roli i odpowiedzialności IPCB w przyszłości oraz rozwoju regionu kraju. Ale zakładamy ten warunek i zobowiązanie do prowadzenia tego projektu serwującą wiedzy i ludzi. Witamy w Castelo Branco Polytechnic Institute! [-]


AESE – School for Management and Business

Kursy Portugalia Lisboa Port October 2018

AESE - Szkoła Zarządzania i Biznesu jest i instytucji poświęconej przygotowanie i doskonalenie liderów biznesu. W AESE, programy, seminaria i bieżących programów Edukacja tworzyć grupy dyskusyjne, generacji komunikacji i pomysłów, i narzędzia biznesowe odpowiednie do skutecznego zarządzania organizacjami i firmami. &nbsp Nasza misja Misji AESE składa się z szkolenia dla liderów firm portugalskich, pogłębianie ich wiedzy biznesowej i rozwijanie ich zdolności podejmowania decyz… [+] ji. Programy są tak skonstruowane, aby objąć celów, takich jak umożliwienie uczestnikom korzystania z nich w dłuższej perspektywie, poprawa otoczenia, i stanowić realny wkład na nowe wyzwania stojące przed społeczeństwem. &nbsp AESE jest organizacją unikalną ze względu na pewne cechy, na podstawie: Międzynarodowej wizji, która łączy pełną ogólnej analizy i zrozumienia różnych kultur, instytucjonalnych i społecznych istotnych dla zarządzania przedsiębiorstwem. Perspektywy zarządzania ogólne dotyczące spółek, rozwiązywanie problemów, wyzwań i możliwości zarządzania. Kulturę nauczania, która pomaga uczestnikom w sposób ciągły zadaje sobie pytanie, co, jak, i dlaczego zarządzania przedsiębiorstwem. Ludzkie wartości i etyki, które są podstawą rozwoju osobistego i do ciągłego rozwoju firmy Przekonanie, że przywódcy firma może mieć głęboki wpływ na ludzi i społeczeństwo dotyczących ich profesjonalizm, uczciwość, entuzjazm, w celu promowania społecznej i odpowiedzialności. Indywidualne bliskość profesorów w zarządzaniu firmą * Rygorystyczny i up-to-date badania istotnych problemów w świecie biznesu; &nbsp&nbsp&nbsp Osoba w centrum organizacji AESE uważa przedsiębiorstw do społeczności ludzi, a kierownictwo powinno skupić się na nich: odpowiednie traktowanie pracowników, stworzenie atmosfery firmy korzystna dla rozwoju personelu; budowania silnych, dynamicznych zespołów oraz tworzenia relacji opartych na osobistych zaufania. &nbsp Etycznych i moralnych wartości, instytucji w oparciu o nauki społecznej Kościoła, wytyczne, które towarzyszy społecznego i ludzkiego postępu na całym świecie. Wartości te podkreślają godność i przyrodzone prawa każdej osoby i stanowią klucz do sukcesu na dłuższą metę w organizacji, jak również w społeczeństwie. AESE zdania, że ​​poprawa i dobrego samopoczucia ludzi powinno być priorytetem we wszystkich aspektach zarządzania. Jest to jedyna prawdziwa droga do postępu w świecie globalnego biznesu, zdolny do tworzenia społecznych i gospodarczych długotrwałych korzyści. [-]