Keystone logo
International Medical University

International Medical University

International Medical University

Wstęp


IMU - zapewnienie przyszłości lepszej opieki zdrowotnej


International Medical University (IMU) jest pierwszą i najbardziej znaną prywatną uczelnią medyczną i naukami lekarskimi, która od ponad 24 lat zajmuje się edukacją medyczną. Uniwersytet jest pierwszym uniwersytetem w Malezji, który oferuje konwencjonalną i uzupełniającą medycynę, wszystko pod jednym dachem. Założona w 1992 r., Uniwersytet cieszy się międzynarodową renomą i zapewnia wysoki poziom edukacji na poziomie przeduniwersyteckim, licencjackim, podyplomowym i ustawicznym doskonaleniu zawodowym. Jego studia licencjackie składają się zarówno z lokalnych ścieżek (stopień IMU), jak i międzynarodowych ścieżek partnerskich (partnerski tytuł uniwersytecki).


IMU był pionierem pierwszego na świecie programu partnerskiej szkoły medycznej, umożliwiającego studentowi rozpoczęcie nauki w Malezji, jednocześnie kończąc i zdobywając dyplom na międzynarodowej uczelni. W ciągu ostatnich 24 lat IMU wyrosła z college'u medycznego z 5 partnerskimi uniwersytetami w 1992 roku, na uznaną międzynarodowo instytucję szkolnictwa wyższego z ponad 30 światowej klasy partnerami uniwersyteckimi w Australii, Nowej Zelandii, Kanadzie, USA, Irlandii, Chinach i Wielkiej Brytanii. . Dzięki tej współpracy IMU umożliwiło ponad 3.500 studentom uzyskanie dyplomu na tych prestiżowych uniwersytetach.


Główny kampus IMU znajduje się w Bukit Jalil, Kuala Lumpur, Malezja. Od 1999 r. IMU założyła kliniczne kampusy w Seremban i Kuala Pilah (Negeri Sembilan, Malezja) oraz Batu Pahat i Kluang (Johor, Malezja). Obecnie Uniwersytet ma ponad 3400 studentów w różnych programach, z czego około 2980 studentów pracuje w Bukit Jalil, a 420 w kampusach klinicznych. IMU gościł również ponad 200 międzynarodowych studentów reprezentujących ponad 30 krajów na całym świecie.

Do chwili obecnej IMU oferuje program przeduniwersytecki: Fundacja w Nauce, szereg programów studiów licencjackich w dziedzinie nauk medycznych i zdrowia: Medycyna, Stomatologia, Farmacja, Chemia farmaceutyczna, Pielęgniarstwo, Pielęgniarstwo, Dietetyka z odżywianiem, Żywienie, Psychologia, Nauki biomedyczne , Biotechnologia medyczna, chiropraktyka, medycyna chińska, a także studia podyplomowe: mgr i doktor nauk medycznych i medycznych (według badań), magister zdrowia publicznego, magister farmacji, magister chemii analitycznej i farmaceutycznej oraz magister medycyny molekularnej. Program nauczania IMU dla jego programów studiów licencjackich został porównany z międzynarodowymi standardami i jest akceptowany przez międzynarodowe uczelnie partnerskie do transferu punktów do odpowiednich programów.


Model nauczania IMU opiera się na podstawowych wartościach, które wspierają rozwój uczniów w kompetentnych i kompetentnych pracownikach służby zdrowia, którzy są krytycznymi myślicielami, refleksyjnymi, a jednak aktywnymi. Celem jest stworzenie absolwentów służby zdrowia, którzy angażują się w uczenie się przez całe życie i są nasyceni poczuciem dobrego obywatelstwa, przywództwa i etycznego postępowania.

W ciągłym dążeniu do doskonałości akademickiej, przejście do badań było naturalnym postępem w badaniach medycznych i związanych z opieką zdrowotną, a edukacja medyczna była dziedziną, w której główny nacisk został położony. Oczekuje się, że wysiłki badawcze IMU zostaną jeszcze bardziej wzmocnione, gdy Instytut Badań, Rozwoju i Innowacji (IRDI) zostanie uruchomiony we wrześniu 2012 r.

Uniwersytet przeszedł znaczny przełom w 2010 r. Wraz z uruchomieniem centrów opieki zdrowotnej, które umożliwiły personelowi i studentom IMU przyjmowanie i leczenie pacjentów. Ośrodki opieki zdrowotnej, które służą jako miejsce nauczania dla studentów IMU, łączą dyscypliny medycyny alopatycznej (zachodniej) oraz medycyny komplementarnej i alternatywnej pod jednym dachem.


Dziś IMU to zintegrowana instytucja medyczna i opieki zdrowotnej, oferująca edukację, opiekę zdrowotną i badania we współpracy z jednymi z najbardziej cenionych osób i uniwersytetów w dziedzinie medycyny i opieki zdrowotnej.


Wizja

IRU będzie innowacyjnym globalnym centrum doskonałości w nauce i badaniach, wspierającym społeczność uczonych i specjalistów zaangażowanych w służbie społeczeństwu, promujących rozwój uczniów, aby osiągnąć ich prawdziwy potencjał, stając się kompetentnymi, etycznymi, opiekuńczymi i dociekliwymi obywatelami i wizjonerskimi liderami.

IRU zobowiązuje się do wolności akademickiej i zasad równych szans w zakresie ścigania i stosowania wiedzy, najwyższych standardów wydajności intelektualnej, edukacyjnej i badawczej; oraz ustanowienie organizacji uczącej się, która szanuje jednostkę.


Misja edukacyjna

Jako instytucja edukacyjna, naszą misją jest:

  • W celu dalszego wzmocnienia IRU jako centrum doskonałości dla studiów licencjackich w zakresie medycyny, farmacji i innych programów w dziedzinie nauk medycznych
  • Ustanowienie IRU jako ośrodka szkolnictwa wyższego zapewniającego szkolenia w ramach programów multidyscyplinarnych
  • Ustanowienie IRU jako ośrodka kształcenia podyplomowego i kształcenia ustawicznego
  • Wyszkolenie kompetentnych i umiejętnych profesjonalistów o wysokich standardach etycznych, którzy będą oddani służbie i poprawie jakości życia społeczności
  • Szkolenie kompetentnych specjalistów z wykorzystaniem innowacyjnych technologii wiedzy, w szczególności ICT w procesie nauczania i uczenia się


Polityka jakości

Staramy się być innowacyjnym centrum doskonałości w nauce i badaniach, tworząc kompetentnych, troskliwych i etycznych profesjonalistów, którzy uczą się przez całe życie. Dążymy do osiągnięcia najwyższych standardów w zakresie wydajności intelektualnej, edukacyjnej i badawczej.


8 Efektów uczenia się domen

IMU przyjmuje oparte na wynikach programy nauczania dla wszystkich swoich programów. Oznacza to, że wszyscy absolwenci IMU spełniają wszystkie oczekiwane rezultaty, jakie można oczekiwać od niego w programie. Te wyniki mają na celu zapewnienie absolwentowi gotowości do pracy. Istnieje osiem ogólnych domen wyników, które są następujące:

  • Zastosowanie podstawowych nauk w praktyce zawodu
  • Umiejętności psychomotoryczne
  • Problemy rodzinne i wspólnotowe w opiece zdrowotnej
  • Zapobieganie chorobom i promocja zdrowia
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Krytyczne myślenie, rozwiązywanie problemów i badania
  • Samodzielne uczenie się przez całe życie z umiejętnościami w zakresie informacji i zarządzania zasobami
  • Profesjonalizm, etyka i rozwój osobisty

Poszczególne programy będą stosować powyższe domeny w celu rozwijania ich konkretnych wyników edukacyjnych. Rezultaty te wpłyną na wszystkie aspekty programu nauczania pod względem treści i organizacji, warunków dostaw i wykształcenia, oceny i działań związanych z jakością.

Lokalizacje

  • Kuala Lumpur

    IMU MAIN CAMPUS, BUKIT JALIL No.126, Jalan Jalil Perkasa 19, Bukit Jalil, , 57000, Kuala Lumpur

  • Seremban

    IMU CLINICAL SCHOOL, SEREMBAN Jalan Rasah,, 70300, Seremban

    • Batu Pahat

      IMU CLINICAL SCHOOL, BATU PAHAT No.12, Jalan Indah, Taman Sri Kenangan,, 83000, Batu Pahat

      • Kluang

        IMU CLINICAL SCHOOL, KLUANG No. 19 & 20, Jalan Seri Impian 1/1, Taman Seri Impian, 86000, Kluang

        pytania