Najlepsze uniwersytety, uczelnie i szkoły biznesu w

Na tej stronie możesz sprawdzić uniwersytetów, kolegiów i szkół biznesu w . Będzie łatwo znaleźć wszystkie informacje na temat najlepszych uczelni w rankingu w . Kliknij na "Czytaj więcej " Szczegółowy opis uczelni oraz przegląd oferowanych programów studiów.

Znajdź uniwersytetów w i przeglądać swoje programy, aby znaleźć te, które odpowiadają Ci najbardziej. Pobierz wszystkie informacje na temat różnych możliwości studiowania w i porównać Czesne i długość studiów. Możesz zaoszczędzić czas i uczelni kontaktowe w bezpośrednio: wypełnić "Zadaj pytanie o " formularza, który będzie można umieścić w kontakcie z biurem rekrutacji.

Rozpocznij wyszukiwanie dla swojej przyszłej edukacji od razu!

4 Wyniki z Łotwa

Latvia University of Life Sciences and Technologies

Magisterskie Łotwa Jelgava September 2018

Centrum edukacji, nauki i kulturyLatvia University of Life Sciences and Technologies jest jedynym wyższym ośrodkiem edukacji rolniczej na Łotwie i ma na celu: promowanie potencjału intelektualnego w zakresie rozwoju obszarów wiejskich w rolnictwie; zachęcać młodych ludzi do zdobywania wyższego wykształcenia akademickiego i zawodowego; rozwijać badania; przyczynić się do rozwoju kulturalnego; badać, utrzymywać i doskonalić zdobyte doświadczenia łotewskie i przekazywać je … [+] przyszłym pokoleniom. Uniwersytet ma wiele profili. Oprócz tradycyjnych dziedzin nauki, LLU zapewnia także wielopostaciowe, unikalne programy badawcze związane z zaawansowanym rolnictwem, medycyną weterynaryjną, produkcją żywności, leśnictwem i architekturą krajobrazu. Uniwersytet znajduje się w Jelgava - starym mieście kulturalnym, które znajduje się zaledwie 40 km od stolicy Łotwy - Rygi. Jelgava jest uznawana za prawdziwe miasto studenckie.MisjaPlan Strategicznego Rozwoju Latvia University of Life Sciences and Technologies ( LLU ) na lata 2015-2020 został opracowany w 2015 r. I zatwierdzony przez senat LLU w dniu 9 grudnia 2015 r. W celu wypełniania swoich funkcji i realizacji celów, Latvia University of Life Sciences and Technologies opracował trzy programy działań: 1. Badania 2. Nauka 3. Administracyjne i finansowe wsparcie badań i prac badawczych Celem Latvia University of Life Sciences and Technologies jest zapewnienie możliwości uzyskania wyższego wykształcenia i wyższej kształcenie zawodowe w rolnictwie, weterynarii, technologii żywności, inżynierii, nauk leśnych, nauk społecznych, technologii informacyjnych i zarządzania środowiskiem, a także rozwój nauki oraz utrzymanie i rozwój łotewskiego potencjału intelektualnego i kultury. Cele LLU : 1. Zapewnienie jakości nauki odpowiadającej standardom uniwersytetu narodowego, co pozwoliłoby na kształcenie konkurencyjnych specjalistów na łotewskim i międzynarodowym rynku pracy. 2. Rozwój potencjału naukowego do udziału w badaniach międzynarodowych, integracja edukacji akademickiej i badań, co zapewniłoby wprowadzenie innowacyjnych technologii opartych na wiedzy do łotewskiej gospodarki narodowej, w szczególności w regionie Zemgale. 3. Zapewnienie zrównoważonego rozwoju uniwersytetu jako krajowej instytucji edukacyjnej, naukowej i kulturalnej:wzmocnienie podstawy prawnej;ulepszyć strukturę organizacyjną zgodniedo celów LLU ; rozwijanie współpracy z instytucjami, instytucjami akademickimi i instytucjami naukowymi na Łotwie i za granicą, przedsiębiorstwami i organizacjami zawodowymi oraz regionalnymi instytucjami Zemgale;skutecznie zarządzać materiałem i podstawami technicznymi LLU .Misja LLU Rozwijanie konkurencyjnego kapitału intelektualnego na podstawie doskonałości w badaniach, wykorzystywania wyników badań w gospodarce, wysokiej jakości edukacji i skutecznego zarządzania uniwersytetem. Wizja LLU na Latvia University of Life Sciences and Technologies jest jedną z wiodących uczelni w dziedzinie nauki i technologii w regionie Morza Bałtyckiego, specjalizującą się w zrównoważonym wykorzystaniu zasobów naturalnych w celu poprawy jakości życia społeczeństwa.FaktyLatvia University of Life Sciences and Technologies ( LLU ) został założony w 1939 roku, a jego najstarszym wydziałem jest Wydział Rolniczy, założony w 1863 roku, który ściśle współpracuje z wieloma uczelniami zagranicznymi. LLU jest szybko rozwijającą się instytucją w okresie od odzyskania przez Łotwę niepodległości.Na uniwersytecie jest 8 wydziałów: rolnictwo, medycyna weterynaryjna, inżynieria, technologia żywności, środowisko i inżynieria lądowa, las, technologie informacyjne, ekonomia i rozwój społeczny.64 studia licencjackie, magisterskie i doktoranckie są oferowane przez 313 wykładowców i naukowców dla 4350 studentów w roku 2014/2015.Współpraca międzynarodowa opiera się na ponad 130 zawartych umowach o współpracy z instytucjami partnerskimi z 27 krajów europejskich oraz 42 aktywnymi umowami dwustronnymi z HEI i ośrodkami badawczymi z 19 krajów na całym świecie.Muzeum uniwersytetu zaprasza na wystawę historii pałacu w Jelgawie i historii Latvia University of Life Sciences and Technologies .Środowisko kulturowe uniwersytetu jest aktywnie tworzone i badane w ramach tradycyjnych i unikalnych wydarzeń.Istnieje również szeroka gama możliwości sportowych dostępnych dla studentów i pracowników uniwersytetu. [-]


RISEBA

Magisterskie Łotwa Ryga September 2018

RISEBA Jest to rodzaj uczelnia prywatna uczelnia wyższa w pełni akredytowany przez Ministerstwo Edukacji i Nauki Republiki Łotewskiej. Istota jedna z pierwszych uczelni prywatnych na Łotwie, dzisiaj RISEBA jest jednym 10 największych instytucji szkolnictwa wyższego na Łotwie (Zarówno publiczne, jak i prywatne) z prawie 3000 studentów, włącznie z 200 zagranicznych studentów, Którzy uczestniczą 19 programy studiów na różnych poziomach i kierunkachi ponad 8000 absolwentów. W c… [+] iągu ostatnich dwóch dekad RISEBA przeszedł znaczną transformację z małej ambitnej szkoły biznesu na uniwersytecie, który zapewnia, oprócz programów biznesowych i zarządzania, studia w zakresie komunikacji, mediów sztuk audiowizualnych i architektury, a tym samym przekształcenie placówki w "miejscu, w którym firma spełnia sztuki". RISEBA wyróżnia się spośród innych szkół wyższych, jak ten, który ma wyraźny międzynarodowy ostrości i wyróżnia się wyłączności programów studiów oferowanych i różnorodność języków nauczania. RISEBA oferuje programy, które są albo unikalne na rynku lub zostały po raz pierwszy wprowadzone na rynek przez RISEBA, Jest to jedna z niewielu instytucji, która oferuje pełne studia w trzech językach - Łotewski, angielskim i rosyjskim. RISEBA podzielony jest na pięć stron: trzy budynki RISEBA Główny kampus znajduje się w Ryga (Stolica), jeden oddział regionalny opiera się Daugavpils (Drugie co do wielkości miasto na Łotwie). RISEBA Misja, wizja i wartości Od swojego powstania w 1992 roku, RISEBA został prowadzony przez jego misji "być bramą do międzynarodowej kariery", podkreślając, że uniwersytet ma na celu przygotowanie studentów i absolwentów do międzynarodowej kariery i podkreślając, że nie oznacza to, że uczą się uczniowie "dla eksport". Główną ideą misji jest to, że RISEBA chce mieć pewność, że jej uczniowie są konkurencyjne na rynkach międzynarodowych, są kulturowo świadomy, może pracować w zespołach międzynarodowych zarówno w swoim kraju lub za granicą iz powodzeniem konkurować na rynkach globalnych. RISEBA widzi absolwentów jako potencjalnych pracodawców, którzy przyczynią się do łotewskiego, europejskiego i globalnego wzrostu gospodarczego, są zdolne do pracy w międzynarodowych firmach na Łotwie i za granicą, są wrażliwe i tolerancyjne różnic międzykulturowych i są aktywnymi uczestnikami w międzynarodowych zespołach. Reagowanie na zmiany w otoczeniu zewnętrznym i realizacji nowych możliwości RISEBA rozszerzyła swoją działalność na nowe obszary - przemysłów kreatywnych, czyli komunikacji, mediów i architektury, aw przyszłości widzi siebie jako "zrównoważony finansowo, uznanych uczelni biznesu, sztuki i technologii ". Kierując swoją wizję RISEBA składa się z trzech głównych komponentów akademickich lub szkoły: School of Business z licencjackich, magisterskich i doktoranckich programów, które obejmują obszary biznesu, zarządzania i ekonomii - Szkoły Mediów i Komunikacji z Bachelor i programów mistrzem w sztuce i komunikacji - Wydział Architektury i Wzornictwa, który obecnie oferuje program Bachelor w architekturze. RISEBA jest interdyscyplinarny, wielokulturowy uniwersytet zapewnienie globalnego rynku pracy z inteligentnymi, twórczych i niezależnie myślących jednostek. RISEBA oznacza doskonałą edukację, uznanych międzynarodowo stopni, wysokiej jakości absolwentów, doskonałej bazy naukowej i wysoko wykwalifikowanych pracowników. Pięć podstawowych wartości są w centrum tego, co robi RISEBA: Otwartość: RISEBA słynie z indywidualnego podejścia do uczniów. Pracownicy są zobowiązani do tworzenia środowiska nauki z dziećmi oparte na zaufaniu, szacunku i wrażliwości. Współpraca: RISEBA jest aktywnie zaangażowany w lokalnym i międzynarodowym środowisku biznesowym i promuje rozwój zawodowy swoich pracowników i studentów. Wraz z jej absolwentów i partnerów, instytucja tworzy doskonałe doświadczenie akademickie i zawodowe, które jest nieodłączną częścią procesu badawczego. Uczenie się przez całe życie: RISEBA promuje kształcenie ustawiczne studentów. Uczenie się przez całe życie przyczynia się do rozwoju Łotwy i innych krajów europejskich, jako współczesnego społeczeństwa wiedzy ze stałym rozwojem gospodarczym, większą liczbą miejsc pracy oraz większą spójnością społeczną. Różnorodność: RISEBA jest pomostem między Europą Wschodnią, która pomaga studentom zrobić pierwszy krok na drodze do międzynarodowej kariery i Zachodniej. RISEBA zapewnia wielokulturowym środowisku, oferując różne programy studiów, form studiów i szkoleń w różnych językach. Etyka i odpowiedzialność społeczna: pociągi RISEBA społecznie odpowiedzialnych menedżerów i dokłada wszelkich starań, aby pomóc uczniom zrozumieć rolę przedsiębiorczości w tworzeniu i utrzymaniu praktyce wysoce etycznych w środowisku zawodowym i społeczeństwa jako całości, przy jednoczesnym zapewnieniu należytej ochrony środowiska dla przyszłych pokoleń. [-]


University of Latvia

Licencjat Magisterskie M.D. Łotwa Ryga September 2018

About The University of Latvia has been founded in 1919 and currently, with its more than 14 000 students, 13 faculties and over 20 research institutes and independent study centers, is one of the largest comprehensive and leading research universities in the Baltics. The University offers more than 130 state-accredited academic and professional study programs. At the University of Latvia, research is conducted in over 50 research fields which represent four main areas… [+] of inquiry: the humanities, natural sciences, social sciences. The University of Latvia pays great attention to the development of international collaboration. The University of Latvia devotes great attention to the development of international collaboration to promote its identity internationally and to strengthen the reputation of the University worldwide. To date, the University of Latvia has signed 136 bilateral agreements worldwide and more than 700 agreements with 368 institutions in 32 European countries within the ERASMUS+ program. Both incoming and outgoing exchange students use one of the available student mobility agreements: ERASMUS+, ERASMUS MUNDUS (Aurora, AESOP, LEADER), CAMPUS EUROPAE, ISEP, bilateral agreements, and agreements between countries. More information at www.university.lv/cooperation ERASMUS MUNDUS is a cooperation and mobility program in the field of higher education that aims to promote dialogue and understanding between people and cultures through cooperation with third countries. Partnerships between European and third-country higher education institutions include scholarships and fellowships for mobility at all academic levels (undergraduate, master’s, doctorate, postdoctoral and staff). The University of Latvia is currently a partner in 9 ERASMUS MUNDUS projects. QS World University Ranking This year, University of Latvia (UL) has risen by 50 places in one of the world’s most prestigious rankings of higher education institutions – QS World University Rankings, and now occupies 651th–700th place, according to the data released September 6. In 2015, UL was ranked 701th–800th. UL is the first and, so far, the only higher education institution in Latvia to be included in the ranking of this level, and the significantly improved position clearly shows that UL firmly stands among the world’s top 5% of universities. Quality management at the University of Latvia Due to the fact, that everyone has a different understanding of the quality subject, various definitions of this term have arisen over time. These definitions cover different fields – from the quality of products to organization management. Within the framework of the EU Phare Multi-Country Program’s in Higher Education project “Quality Assurance in Higher Education”, the Quality Assurance Manual for Higher Education was published. Authors of the Manual offer few conceptions of quality, which are most relevant to higher education, namely: 1) Quality as excellence – conception’s goal is to strive to be the best. 2) Quality as “fitness to purpose” – quality of something for a specific purpose. 3) Quality as transformation – while students’ goals and views are changing, the university is able to vary with them and achieve their needs, i.e. adapt. 4) Quality as a threshold - the university sets certain norms and criteria. Any unit that reaches or surpasses these norms and criteria is deemed of quality. 5) Quality as minimum standards - a broad definition of desired knowledge, skills and attitudes of graduates. 6) Quality as enhancement – the university should improve continuously. To ensure quality at every level of the organization, the university should establish appropriate quality management system. The priority of quality assurance in higher education is stated both by European legislation and practices (Bergen communiqué - Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area) and by Latvian state legislation. These documents emphasize the necessity of implementation of internal quality assurance system in the universities. Quality management and audit department are responsible for development and implementation of quality assurance system in the UL. [-]


Latvian Academy of Sport Education

Magisterskie Łotwa Ryga September 2018

Łotewska Akademia Edukacji Sportowej (LASE) jest akademicką i profesjonalną publiczną uczelnią wyższą i instytucją badawczą, utworzoną 6 września 1921 roku, działającą zgodnie z Ustawą o szkolnictwie wyższym, Konstytucją LASE oraz przepisami ustawowymi i wykonawczymi regulującymi działalność. LASE jest jedyną uczelnią sportową w kraju, która gwarantuje jedność studiów i badań naukowych w dziedzinie sportu i opieki zdrowotnej w sporcie zgodnie z "Łotewskim Narodowym Plane… [+] m Rozwoju 2014-2020", "Nauką, rozwojem technologicznym i innowacją Wytyczne na lata 2014-2020 "," Inteligentne strategie specjalizacji na lata 2014-2020 "," Wytyczne w zakresie rozwoju edukacji na lata 2014-2020 "i" Wytyczne w zakresie polityki sportu na lata 2014-2020 ", aby studenci mogli uzyskać stopnie naukowe i naukowe, kwalifikacje zawodowe i promować innowacje w nauce o sporcie i opieka zdrowotna w sporcie. LASE jest instytucją naukową, 9 maja 2006 r., Zarejestrowaną w rejestrze instytutów naukowych o numerze 172075. Sprawozdania z działalności LASE znajdują odzwierciedlenie na stronie internetowej Akademii lspa.lv: publicznie dostępne roczne raporty z samooceny. Wizja LASE: rozpoznawalna na arenie międzynarodowej i jedna z wiodących uczelni sportowych w krajach nadbałtyckich, kształcących sportowców i pracowników służby zdrowia w sporcie, wzmacniających potencjał akademicki, naukowy i finansowy LASE.Misja LASEZapewnienie uznanych na całym świecie studiów jakości, rozwój innowacyjnych badań w dziedzinie nauki o sporcie i opiece zdrowotnej w sporcie, włączenie go w proces badania, który zapewnia przygotowanie konkurencyjnych specjalistów sportowych, promuje rozwój łotewskiego państwa i społeczeństwa, wspiera postęp technologiczny gospodarki narodowej. Zapewnienie wkładu LASE jako krajowego i międzynarodowego znaczenia edukacji, nauki i uniwersytetu sportowego w zrównoważony rozwój sportu i opieki zdrowotnej w sporcie. Podstawowym celem LASE jest zapewnienie uczniom możliwości prowadzenia wyższej akademickiej i wyższej edukacji zawodowej i szkoleń, rozwijania nauk sportowych i badań w dziedzinie opieki zdrowotnej w sporcie, rozwijania kultury w celu zachowania potencjału intelektualnego i fizycznego koniecznego dla Republiki Łotewskiej (LR), promowania i zapewnienie harmonijnego rozwoju narodu90 lat historiiW dniu 6 września 2011 r. Łotewska Akademia Edukacji Sportowej obchodziła 90. rocznicę łotewskiej wyższej edukacji sportowej w ogóle, a jej podstawą w szczególności. Konieczność powołania specjalnej placówki edukacyjnej powstała wiosną 1919 r., Gdy postępowa prasa tamtych czasów zauważyła, że ​​kwestie teoretyczne wychowania fizycznego i formy jego organizacji wymagają naukowych podstaw. Łotewskie Ministerstwo Edukacji zaakceptowało tę konieczność społeczeństwa, a 6 września 1921 r. Rada Ministrów podjęła decyzję o utworzeniu Łotewskiego Instytutu Wychowania Fizycznego (LFII). Studenckie wykształcenie teoretyczne rozpoczęto w Rydze, Nikolaja (teraz: Valdemara), ul. 1, a sesje treningowe zorganizowano w szkolnych salach gimnastycznych i na stadionach. Celem Instytutu było szkolenie nauczycieli wychowania fizycznego, opracowywanie teoretycznych i praktycznych zagadnień wychowania fizycznego, nadzór nad rozwojem fizycznym i wychowaniem fizycznym w kraju. Pierwszym liderem Instytutu był nauczyciel szkoły Rumpmuiža Mārtiņš Krūze (Martin Kruze) . Szkolenie trwało dwa lata i trwało 1400 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. W specjalności specjalistycznej nacisk na przygotowanie został położony na ich praktyczne szkolenie, które stanowiło 65,3% objętości badania. Z kolei w ćwiczeniach praktycznych przeważała gimnastyka i aktywność fizyczna związana z gimnastyką. Na ten nacisk wpłynął fakt, że w tym czasie w szkołach wychowanie fizyczne było nazywane gimnastyką, ale nauczyciele - nauczyciele gimnastyki. 3 listopada 1922 r., Opracowany w Instytucie plan badań, został poddany przeglądowi, wprowadzając warunek, że pod koniec nauki studenci zdadzą egzamin w każdym z 21 przedmiotów. 15 listopada 1922 r. Dr Jēkabs Dille był kierownikiem Instytutu. W 1923 r. Komisja Pedagogiczna określiła wymagania egzaminacyjne i treść oraz zatwierdziła dokument otrzymany przez absolwentów tamtych czasów. Pierwsze wymagania egzaminu końcowego były podobne do dzisiejszych wymagań, a jedną z głównych części było: prowadzenie lekcji dla dzieci w wieku szkolnym i obrona wybranych działań w zakresie zarządzania. Pierwsze egzaminy końcowe odbyły się od 23 lipca do 27 lipca 1923 r., A 8 sierpnia tego samego roku Rada LFII, działając zgodnie z decyzją Rady Ministrów z 6 września 1921 r., Postanowiła przyznać lub nie przyznać dyplomu Dyplom, przyznanie lub nie przyznanie uprawnień do pracy na stanowisku nauczyciela. LFII zakończyło swoją działalność w 1925 roku, aw ciągu 5 lat swojego życia (1921-1925) przygotowano i certyfikowano 79 nauczycieli gimnastyki (wychowania fizycznego). Biorąc pod uwagę znaczenie wychowania fizycznego i potrzebę posiadania nauczycieli wychowania fizycznego w szkołach, w dniu 2 października 1926 roku, w Łotewskim Uniwersytecie Ludowym został otwarty Instytut Wychowania Fizycznego (LTU FAI). W oparciu o działalność LTU FAI wykorzystano organizację, ogólny charakter studiów i wymagania dawnego instytutu. Instytut działał zgodnie z planami i programami, potwierdzonymi przez Ministerstwo Edukacji, czas trwania studiów wynosił 3 lata. Voldemārs Cekuls, inspektor oświaty wychowania fizycznego Ministerstwa Edukacji, został wybrany na szefa LTU FAI. W okresie jego istnienia (1929-1940) LTU FAI przygotowało 189 specjalistów wychowania fizycznego, z których 179 otrzymało Dyplom, potwierdzający ukończenie studiów, ale 10 - o uczęszczaniu na zajęcia jako słuchacze. LTU FAI zakończyła działalność w 1940 r., A jej szef Voldemārs Cekuls został deportowany z Łotwy 14 czerwca 1941 r. W latach 1921-1940 Instytut ukończyło 267 nauczycieli wychowania fizycznego.Łotewski Państwowy Instytut Kultury Fizycznej (LVFKI) rozpoczął swoją działalność 1 stycznia 1946 r. Decyzją Rady Ludowej LSSR. Praktyczne studia w LVFKI rozpoczęły się w styczniu 1946 r. W Rydze, przy 6 Aspazija (wtedy Padomju) Boulevard, gdzie nie było specjalnych pomieszczeń i pomieszczeń do wynajęcia na studia. Sytuacja uległa nieznacznej poprawie 21 października 1946 r., Kiedy dodatkowe lokale przydzielono na ulicy 3 Kaļķu. Natomiast w 1951 r. Instytut otrzymał lokal na 10 bulwach Kalpak (wtedy Komunāru) i 4 Vēstures Street. Ulepszenie infrastruktury nastąpiło w 1959 r., Kiedy to kompleks naukowy i sportowy LVFKI został zbudowany na 333 Brīvības (wówczas Lenina). Jako integralną część strukturalną Sports University przez cały czas był Klub Sportowy (SKIF), założony 4 października 1946 roku, a przez wszystkie lata swojego istnienia jego pracownicy byli organizatorami zajęć sportowych dla studentów i wykładowców. Przez cały czas nasi studenci osiągnęli znaczący sukces na arenie międzynarodowej, biorąc udział i reprezentując Łotwę i Uniwersytet na światowych i europejskich konkursach, a także na różnych poziomach konkursów studenckich. W 1959 r. Wybudowano sześciopiętrowy budynek badawczy. Zdobyte na Uniwersytecie prestiżowe kwalifikacje oraz wzrost liczby związanych z tym studentów były powodem budowy kolejnego budynku przeznaczonego na studia i sport w 1982 roku, aw 1986 roku - Athletic Arena. W 1989 roku studenci Instytutu zyskali dodatkowe sale wykładowe i biura. W 1994 roku obok stadionu otwarto teren laboratorium naukowego i strzelnicę. W okresie swojego istnienia do roku 1992 LVFKI przygotowało 5522 specjalistów z wyższym wykształceniem i 151 - ze specjalnym wykształceniem średnim. 5 listopada 1991 r. Ministerstwo Edukacji Republiki Łotewskiej z nakazem nr 459 stwierdza, że ​​w przyszłości, aby lepiej odzwierciedlać status i profil instytucji szkolnictwa wyższego, jej nazwa będzie łotewską Akademią Edukacji Sportowej (LASE) . Pierwsza Konstytucja Akademii została zatwierdzona na Najwyższej Radzie Republiki Łotwy w dniu 10 marca 1992 r. Aby wykonywać zadania określone dla Łotewskiej Akademii Edukacji Sportowej Wydział Pedagogiczny pracował w Akademii, a także w okresie 1983-1991 również Wydział Trenerów. Liczba studentów Akademii w porównaniu z danymi z 1946 r. Wzrosła kilkakrotnie: z 2 grup badawczych w 1946 r. Do 27 grup na początku roku nauki 2011/2012.Liczba pracowników dydaktycznych również wzrosła ilościowo i jakościowo: 3W roku akademickim 1946/1947 pracowało 8 pracowników akademickich, w tym 1 profesor, 16 adiunktów, 7 starszych wykładowców, 14 wykładowców i asystentów;w roku akademickim 2011/2012 pracę naukową w Akademii prowadziło 78 pracowników akademickich, w tym 18 profesorów, 15 docentów, 22 asystentów, 14 wykładowców, 9 asystentów, w tym 42 pracowników akademickich posiadających stopień naukowy .Wszyscy studenci i absolwenci Akademii otrzymali wyższe wykształcenie i zostali przeszkoleni do pracy z bardzo różnymi kwalifikacjami, związanymi z okresem czasu, takimi jak:Nauczyciele sportu (wychowania fizycznego);Nauczyciele biologii;Nauczyciele ds. Społecznych (edukacji zdrowotnej);Nauczyciele anatomii i fizjologii;Nauczyciele szkolenia wojskowego;Trenerzy sportowi;Nauczyciele kultury fizycznej (wychowania);Menedżerowie ds. Edukacji i sportu;Menedżerowie turystyki aktywnej;Fizjoterapeuci;Masażyści.LASE jest jedyną instytucją szkolnictwa wyższego w Łotwie, która koordynuje i prowadzi badania w sporcie, a także kształci specjalistów w dziedzinie nauk sportowych. Jak dotąd działalność naukowa prowadzona była głównie w departamentach Akademii, ale obecnie powstaje kilka naukowych instytutów badawczych z własnymi laboratoriami, takich jak Instytut Nauk Sportowych, Ośrodek Rekreacji i Środowiska, Instytut Rozwoju Edukacji Nauczycieli, Instytut Ruchu Ergonomia. Tradycyjnie od wielu lat odbywa się doroczna konferencja naukowa i studencka, w ramach której aprobowane są dociekania prowadzącego i studenta. Logicznym wynikiem tych konferencji jest coroczne wydanie artykułów naukowych Sports Science - LASE. Sport dla prawie każdego studenta LASE był integralną częścią życia. Aktywny tryb życia uczniów decyduje zarówno o jakości ich życia, jak i profesjonalnej gotowości. Kolejnym celem Łotewskiej Akademii Edukacji Sportowej jest zapewnienie uznanego na całym świecie, wysokiej jakości badania, rozwijanie innowacyjnych badań w dziedzinie nauk o sporcie i włączenie go do procesu badania, który zapewnia szkolenie kompetentnych i konkurencyjnych różnych specjalistów sportowych dla łotewskiego i międzynarodowy rynek pracy. [-]