
Magister terapii zajęciowej (MScOT)
Western University Faculty of Health Sciences

Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
London, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 37 410 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* międzynarodowy | dla obywatela Kanady lub stałego rezydenta: 11 294 dolarów
Wstęp
Terapia zajęciowa to dynamiczny, cieszący się międzynarodowym uznaniem zawód medyczny, którego zadaniem jest umożliwienie wykonywania zawodu promowania zdrowia, dobrego samopoczucia, włączenia społecznego i sprawiedliwości społecznej na poziomie indywidualnym, rodzinnym, społecznościowym i społecznym.
Wykorzystując różnorodne sposoby nauczania w połączeniu z uczeniem się przez doświadczenie i badaniami, program MScOT przygotowuje przyszłych terapeutów zajęciowych do znaczącej praktyki zawodowej, zapewniając miejsce krytycznego myślenia, współpracy, perspektywy lokalnej do globalnej oraz skupienie się na sprawiedliwości społecznej i słuszność.
Program ten łączy naukę w klasie i naukę grupową/indywidualną w połączeniu z doświadczeniami w pracy w terenie w celu zintegrowania treści teoretycznych i umiejętności niezbędnych w praktyce. Doświadczenia edukacyjne wykraczają poza salę lekcyjną i obejmują seminaria eksperckie i wykłady gościnne, możliwości studiów międzynarodowych, mentoring kliniczny i niezależne badania.
Galeria
Rekrutacja
Program
- Dwuletni, sześciosemestralny, stacjonarny program zawodowy oparty na kursach
- Obejmuje połączenie zajęć i staży klinicznych / uczenia się przez doświadczenie
- Przygotowuje absolwentów do napisania Krajowego Egzaminu Certyfikującego Terapię Zajęciową (UWAGA)
- Obejmuje ponad 1000 godzin pracy w terenie w warunkach klinicznych
Rok 1: Struktura i opisy kursów
Semestr jesienny (wrzesień - grudzień)
- Podstawy Terapii Zajęciowej i Nauk o Zawodach
- Fizyczne determinanty zawodu i zdrowia
- Psychospołeczne determinanty zawodu i zdrowia
- Podstawy praktyki
- Edukacja międzybranżowa: praktyka zawodowa
- Przygotowanie do pracy w terenie: Wiedza w działaniu (poziom 1)
- Doświadczenie mentorskie I
Semestr zimowy (styczeń – kwiecień)
- Praktyka w terenie: Wiedza w działaniu (poziom 1)
- Krytyczna ocena edukacji międzybranżowej
- Nauka zawodowa
- Angażowanie się w zawód: troska o siebie i innych
- Zapytanie na podstawie zawodu: Początkujący
- Edukacja międzybranżowa: zastosowanie badań w praktyce
- Przygotowanie do pracy w terenie: Refleksja na temat działania (poziom 2)
Semestr letni (maj-sierpień)
- Praktyka w terenie: refleksja na temat działania (poziom 2)
Rok 2: Struktura i opisy kursów
Semestr jesienny (wrzesień - grudzień)
- Analiza zawodowa i zaangażowanie: środowisko i zawód
- Angażowanie się w zawód: wypoczynek i produktywność
- Angażowanie się w zawód: praktyka na poziomie społeczności i populacji
- Analiza zawodowa i zaangażowanie: dobre samopoczucie, grupy i doradztwo
- Zapytanie dotyczące zawodu: Średnio zaawansowany
- Edukacja międzybranżowa: zastosowanie badań w praktyce
- Przygotowanie do pracy w terenie: w kierunku refleksji w działaniu (poziom 3A)
- Doświadczenie mentorskie II
Semestr zimowy (styczeń – kwiecień)
- Praktyka w terenie: w stronę refleksji w działaniu (poziom 3A)
- Kierunki transformacji w ST
- Zapytanie dotyczące zawodu: zaawansowane
- Intensywne
- Przygotowanie do pracy w terenie: Refleksja w działaniu (poziom 3B)
Semestr letni (maj – sierpień)
- Praktyka w terenie: Refleksja w działaniu (poziom 3B)
- Utrwalenie wiedzy praktycznej