Badania nad zdrowiem MRes (online)
University of Stirling
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Stirling, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
12 - 30 months
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* Aby uzyskać aktualne informacje o opłatach, odwiedź stronę internetową
Wstęp
Sektory zdrowia i opieki społecznej nieustannie się zmieniają, aby zapewnić lepsze leczenie i dostęp do opieki. Poprawa usług zdrowotnych i opieki społecznej nie byłaby możliwa bez pracy dobrze wyszkolonych naukowców.
Najważniejsze powody, dla których warto studiować u nas
#1 100% ogólna satysfakcja studentów z badań nad zdrowiem (online) - badanie podyplomowego doświadczenia nauczycieli (PTES) 2021
#2 Kwalifikujący się do nagrody Rady ds. Badań Ekonomicznych i Społecznych (ESRC) 1+3 (MRes + PhD)
#3 100% naszego środowiska badawczego i 83% naszych ogólnych badań w zakresie pokrewnych zawodów medycznych i pielęgniarstwa zostało sklasyfikowane jako wiodące na świecie lub doskonałe na arenie międzynarodowej (REF 2021)
Program
Nasz tytuł magistra badań nad zdrowiem umożliwia prowadzenie wysokiej jakości, rygorystycznych badań. Skorzystasz z naszego silnego nacisku na umiejętności teoretyczne i praktyczne, a będziesz wspierany przez multidyscyplinarny zespół doświadczonych badaczy i pracowników służby zdrowia.
Kurs jest odpowiedni dla różnych środowisk, w tym medycyny, pielęgniarstwa, położnictwa, zdrowia pokrewnego, pracy socjalnej, nauk społecznych i przyrodniczych. Jest przeznaczony dla każdego, kto chce kontynuować karierę w badaniach nad zdrowiem lub podjąć studia doktoranckie.
Kurs odbywa się w całości online, co daje Ci swobodę pracy w kierunku studiów magisterskich, uwzględniając Twoje osobiste i zawodowe zobowiązania.
Cele kursu
Celem naszego programu badawczego MRes Health Research jest rozwój wykwalifikowanych i posiadających wiedzę badaczy, którzy są w stanie zrozumieć i zastosować pełen zakres metod badawczych i podejść do prowadzenia badań w dziedzinie zdrowia. Koncentrujemy się na wyposażeniu Cię w połączenie umiejętności i doświadczenia, a także kładziemy nacisk na rozwijanie pewności siebie zarówno podczas samodzielnej nauki, jak i pracy w zespole.
Ten MRes został zaprojektowany tak, aby był odpowiedni zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych badaczy. Bez względu na poziom Twojej wiedzy specjalistycznej, wyposażymy Cię w niezbędną wiedzę i umiejętności, aby przygotować się do kariery naukowej lub podjęcia studiów doktoranckich.
Profesjonalne akredytacje
Kurs ten spełnia wymagania nagród ESRC 1+3, co oznacza, że potencjalni studenci mogą ubiegać się o stypendium zapewniające finansowanie rocznego szkolenia badawczego magisterskiego połączonego z trzyletnim doktoratem. Potencjalni kandydaci powinni złożyć wniosek na około rok przed planowaną datą rozpoczęcia.
Miejsca pracy
Moduł Research in Practice pozwoli Ci zdobyć doświadczenie pracy w zespole badawczym. Studenci przydzielani są do projektów badawczych, które można realizować także zdalnie. Niektórzy studenci decydują się spędzić trochę czasu na terenie kampusu, aby skorzystać z pełnego doświadczenia.
Szczegóły kursu
Ucz się w niepełnym wymiarze godzin lub w pełnym wymiarze godzin, pracując nad uzyskaniem tytułu Health Research Masters. Zwiększ swoją wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia wysokiej jakości, rygorystycznych badań nad zdrowiem.
Kurs obejmuje sześć modułów i projekt rozprawy doktorskiej, z których wszystkie należy ukończyć, aby zdobyć nagrodę magisterską. Oczekuje się, że studentom studiów stacjonarnych ukończenie tej pracy zajmie 12 miesięcy. Studenci studiów niestacjonarnych mogą ukończyć kurs w ciągu dwóch lub trzech lat. Jeśli pracujesz w pełnym wymiarze godzin, zdecydowanie zaleca się podjęcie programu w niepełnym wymiarze godzin.
Nauczanie
Kurs ten korzysta ze znacznej wiedzy personelu w zakresie nauczania online. Wszystkie wykłady prowadzone są w formie podcastów lub nagrywane w czasie rzeczywistym przy udziale studentów. Ponadto sesje w „wirtualnej klasie” dają uczniom możliwość angażowania się w dyskusje, zadawania pytań i współpracy przy zadaniach.