Magister marketingu biofarmaceutycznego
USC Alfred E. Mann School of Pharmacy and Pharmaceutical Sciences
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Los Angeles, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 57 699
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Master of Science in Biofarmaceutical Marketing (BPMK) to 27-jednostkowy interdyscyplinarny program dla absolwentów marketingu precyzyjnego, skierowany wyłącznie do kariery w branży biofarmaceutycznej i płatniczej. BPMK ma na celu budowanie podstawowej wiedzy i umiejętności strategicznych ukierunkowanych na biotechnologię
BPMK jest pierwszym tego rodzaju programem mającym na celu uwzględnienie pełnego „ekosystemu ekonomiczno-zdrowotnego” w celu poprawy i ułatwienia praktycznych zastosowań marketingu opartego na danych, co prowadzi do lepszego dostępu, segmentacji i zrozumienia klientów i pacjentów. Rezultatem tego głębszego procesu strategicznego opartego na analizie jest znaczne zmniejszenie ryzyka rynkowego i utrata szansy, dzięki lepszemu wglądowi i wydajności planowania.
Absolwenci programu marketingu biofarmaceutycznego są profesjonalnie przeszkoleni w zakresie zasad sukcesu i przywództwa, począwszy od tradycyjnego przemysłu farmaceutycznego poprzez biotechnologię, zintegrowane urządzenia, diagnostykę 1. i 2. generacji oraz zaawansowaną immunoterapię, poprzez szeroką gamę nowo powstających przedsięwzięć medycznych i wymagań zawodowych włącznie z:
- Analiza biznesowa, ceny
- Rozwój produktu, wprowadzenie na rynek i planowanie rynku
- Strategie dotyczące pokrycia, zwrotu kosztów i lokowania produktu
- Wartość
- Ukierunkowana sprzedaż
- Komunikacja, reklama i prognozowanie ukierunkowane w szczególności na biofarmaceutyki
- Segmentacja klientów i pacjentów oraz bezpośrednia reklama konsumencka
Ten nowy przyspieszony stopień - skierowany zarówno do pracujących dorosłych, jak i studentów stacjonarnych - jest skonfigurowany do ukończenia w tak krótkim czasie
3 semestry
Program łączy profesjonalnie prowadzone wykłady w klasie z praktycznym nauczaniem na odległość i mentorowanymi projektami w świecie rzeczywistym, z naciskiem na rozwiązywanie problemów w świecie rzeczywistym i uczenie się oparte na scenariuszach.
Zajęcia będą odbywać się w wybrane weekendy w USC, wymagające ograniczonej frekwencji na terenie kampusu.
Kursy
Program marketingowy USC Biopharmaceutical Marketing ma na celu zwiększenie dostępu do rynku z dowolnego punktu cyklu życia produktu w celu optymalnego pozycjonowania na rynku i wykorzystania produktu.
Rynek biofarmaceutyczny BPMK 500: strategia refundacji
Przeanalizuj źródło
BPMK 501 Płatnicy opieki zdrowotnej, ubezpieczenia
Przejrzyj ewolucję, projektowanie, innowacje wśród produktów opieki zdrowotnej i polityki zasięgu. Wpływ kosztów i kontrola składek ubezpieczeniowych, taktyka formuł
BPMK 502 Rozwój i marketing produktów biofarmaceutycznych
Wprowadzenie do strategicznej roli badań klinicznych, organów regulacyjnych i rządowych w opracowywaniu produktów. Profile planowania dla R.
BPMK 503 Reklama i komunikacja biofarmaceutyczna
Zapoznaj się z pozycjonowaniem produktu, terminem i możliwościami rynkowymi. Rozwój i komunikacja kluczowych komunikatów Pathways , budżety, ilościowe miary wzrostu. Zintegrowane uruchomienie
BPMK 504 Formuła płatnika Umieszczenie: Wartości
Profile kategorii ubezpieczenia, kontroli i wymagań publicznych. Dopasowywanie formuł i miar wartości
BPMK 505 Ekonomia zdrowia produktu
Zastosowane mikroekonomiczne narzędzia opieki zdrowotnej, ocena technologii medycznych, opłacalność
BPMK 506 Ceny produktów biofarmaceutycznych
Projektuj mapy rozwojowe, metody
BPMK 510 Capstone 1: Projekt zarządzania biofarmaceutykami
Program kierował podstawowymi badaniami i tematami w celu rozwijania podstawowych umiejętności uczniów w zakresie projektowania, wykonywania, planowania, prezentacji i obrony, zgodnie ze standardami branżowymi biofarmaceutyków. (3 jednostki)
BPMK 511 Capstone 2: Projekt zarządzania
Zaawansowane badania i tematy kierowane przez studentów w celu rozwijania indywidualnych umiejętności studentów w zakresie projektowania, wykonywania, planowania, prezentacji i obrony, zgodnie ze standardami branżowymi biofarmaceutyków. (3 jednostki)
Wymagania
Wymagania kwalifikowalności aplikacji
- Zdobył tytuł licencjata z ogólnym GPA 3,0 lub wyższym
- Do aplikacji wymagany jest GRE lub GMAT
- Tylko studenci zagraniczni: TOEFL (minimum 90 z nie mniej niż 20 w każdej sekcji) lub IELTS (minimum 6,5 z nie mniej niż 6 na każdy wynik zespołu)