Magister Terapii Zajęciowej (rejestracja wstępna)
University of Lincoln
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Lincoln, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* dla studentów zagranicznych | studenci domowi: 9250 funtów
Odkryj Lincoln, gdziekolwiek jesteś na świecie
Nasze seminaria internetowe, mistrzowskie kursy przedmiotowe, sesje pytań i odpowiedzi oraz panele dyskusyjne studentów to świetny sposób na odkrycie, jak to jest mieszkać i studiować na University of Lincoln .
Wstęp
Magister terapii zajęciowej (rejestracja wstępna) to program oparty na podstawach naukowych, mający na celu przygotowanie absolwentów do pracy w różnych środowiskach, w tym w organizacjach zajmujących się opieką zdrowotną, usługami opieki społecznej, mieszkalnictwem, edukacją, organizacjami wolontariackimi lub jako niezależni praktycy.
Program ten jest przeznaczony dla osób, które chcą zrealizować lub pracować nad wykorzystaniem swojego potencjału jako terapeuty zajęciowego, aby promować funkcjonowanie, jakość życia i realizację potencjału u osób doświadczających deprywacji zawodowej, braku równowagi lub wyobcowania. Wierzą, że aktywność może być skutecznym środkiem korygowania dysfunkcji, ułatwiania adaptacji i odtwarzania tożsamości.
Terapeuci zajęciowi pracują z dorosłymi i dziećmi w każdym wieku z różnymi schorzeniami; najczęściej ci, którzy mają trudności z powodu choroby psychicznej, trudności fizycznych lub trudności w uczeniu się. Kurs ma na celu rozwijanie umiejętności, wiedzy i pewności siebie potrzebnych do pracy w szeregu złożonych i dynamicznych środowiskach opieki zdrowotnej i społecznej.
Studenci tego kursu są zachęcani do docenienia i zrozumienia aktualnej praktyki terapii zajęciowej, przy jednoczesnym krytycznym podejściu do opracowywania nowych, innowacyjnych i opartych na dowodach interwencji. Kurs obejmuje międzybranżowe elementy kursu, które mają na celu wykształcenie praktyków, którzy są profesjonalni, współczujący, bezpieczni, refleksyjni i autonomiczni. Praca z rówieśnikami z innych zawodów, w tym fizjoterapii, pielęgniarstwa, położnictwa i pracy socjalnej, pomaga promować pracę zespołową, współpracę i zastosowanie umiejętności badawczych w transformacji usług zdrowotnych i opieki społecznej.
Priorytetowe nauczanie bezpośrednie
Na University of Lincoln dokładamy wszelkich starań, aby doświadczenie naszych studentów było wciągające, wspierające i stanowiło wyzwanie akademickie. Przez całą pandemię korona wirusa dostosowaliśmy się do wytycznych rządu, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym uczniom, pracownikom i społeczności. Wszystkie pozostałe ograniczenia prawne dotyczące Covid-19 w Anglii zostały zniesione w lutym 2022 r. w ramach rządowego planu dotyczącego życia z Covid-19 i zapewniliśmy bezpieczny powrót do nauczania stacjonarnego na terenie kampusu. W stosownych przypadkach nauczanie bezpośrednie jest wspomagane przez wykorzystanie narzędzi i technologii cyfrowych i może być uzupełniane możliwościami nauczania online, jeżeli wspierają one efekty uczenia się.
Jesteśmy w pełni przygotowani na dostosowanie naszych planów, jeśli zmiany w wytycznych rządowych sprawią, że będzie to konieczne, i będziemy starać się na bieżąco informować obecnych i przyszłych studentów.
cechy
Na University of Lincoln mieści się Jednostka Badań Społecznych i Zdrowia (CaHRU), która jest centrum badawczym Szkoły Zdrowia i Opieki Społecznej. CaHRU prowadzi wiodące na świecie interdyscyplinarne badania z udziałem użytkowników usług, pracowników służby zdrowia i organizacji w celu poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia w usługach zdrowotnych, społecznych i trzeciego sektora. CaHRU jest powiązany z Lincoln Institute for Health. Lincoln Institute for Health (LIH) to ogólnouniwersytecki multidyscyplinarny zespół badawczy, który prowadzi doskonałe na arenie międzynarodowej i światowej klasy badania od „komórki do społeczności”
Na drugim roku studenci mogą mieć możliwość odbycia „stażu rozwijającego rolę”, podczas którego będą mogli zbadać i uzasadnić możliwą rolę terapeuty zajęciowego w organizacji. Możliwości są szerokie i różnorodne, a studenci mogą rozwijać możliwości w obszarach zainteresowań przy wsparciu kadry nauczycielskiej.
„Ta informacja była aktualna w momencie publikacji (lipiec 2023 r.)”
Rekrutacja
Program
Jak się uczyć
Współpraca jest kluczową częścią studiów magisterskich, dlatego zachęca się studentów do uczenia się z innymi pracownikami służby zdrowia i od nich. Studenci będą mogli zastosować zdobyte doświadczenia edukacyjne w rzeczywistych warunkach, ponieważ program składa się z pięćdziesięciu procent teorii i pięćdziesięciu procent praktyki.
Studenci mogą współpracować i współpracować z pracownikami naukowymi, praktykami, użytkownikami usług i innymi studentami. Celem kursu jest umożliwienie studentom zostania pielęgniarkami, które są odporne, opiekuńcze, refleksyjne i uczą się przez całe życie, aby ułatwić zdobywanie wiedzy na temat innych ról i usług, współpracę między agencjami oraz pewność siebie niezbędną do pracy ponad granicami zawodowymi.
Student jako producent
Uczenie się i nauczanie zaangażowane w badania i oparte na dowodach jest podstawą doświadczenia uczenia się przez studentów na tym kursie. Student jako producent to model nauczania i uczenia się, który zachęca pracowników akademickich i studentów do współpracy przy działaniach badawczych. Jest to program poświęcony uczeniu się przez działanie.
Zasady ucznia jako producenta to odkrywanie, współpraca, zaangażowanie i produkcja.
Odkrycie
Studenci mogą uczyć się poprzez własne badania. W każdym module promowane jest niezależne uczenie się, zarówno poprzez naukę kierowaną, jak i samodzielną, co umożliwia studentom dopasowanie nauczanych treści do ich dziedziny praktyki i promuje niezależne studiowanie jako proces, z którego uczniowie mogą korzystać przez całą swoją karierę zawodową.
Współpraca
Ważną częścią kursu jest praca międzybranżowa. Studenci mogą współpracować w celu rozwijania swojej wiedzy i zrozumienia, a studenci mogą współpracować wśród profesjonalnych grup rówieśniczych i personelu. Studenci są postrzegani jako partnerzy w tworzeniu i rozpowszechnianiu wiedzy.
Zaręczynowy
Uczniowie mogą rozwijać swoją pewność siebie i tożsamość jako członkowie społeczności zawodowej. Uczniowie mogą przenieść swoją naukę i zastosować ją w praktyce pielęgniarskiej, w pełni angażując się w refleksję i proaktywną identyfikację własnych potrzeb edukacyjnych.
Produkcja
Kurs koncentruje się na tworzeniu profesjonalnych i innowacyjnych wyników nauczania, które można zastosować i wdrożyć w praktyce pielęgniarskiej, a także koncentruje się na osiągnięciu akademickich efektów uczenia się.
Studenci podejmują szereg modułów na kursie.
Moduły pierwszego roku:
- Niezbędna praktyka międzyzawodowa
- Ocena potrzeb, planowanie i koordynacja opieki
- Zapewnienie i ocena opieki
- Przywództwo i nadzór w praktyce pielęgniarskiej
Moduły drugiego roku:
- Stosowana poprawa zdrowia
- Ocena usług w praktyce klinicznej
- Transformacja usług
- Bycie odpowiedzialną zawodową zarejestrowaną pielęgniarką (osoba dorosła)
- Zarządzanie kompleksową opieką
Pod koniec programu studenci muszą być w stanie wykazać kompetencje w stosunku do przyszłej pielęgniarki: Standardy biegłości dla dyplomowanych pielęgniarek. Obejmują one bycie odpowiedzialnym profesjonalistą, promowanie zdrowia i zapobieganie chorobom, ocenę potrzeb i planowanie opieki, zapewnianie i ocenianie opieki, prowadzenie i zarządzanie opieką pielęgniarską oraz pracę w zespołach, poprawę bezpieczeństwa i jakości opieki oraz koordynację opieki.
Miejsca pracy
Praktyki zawodowe mają na celu przygotowanie studentów do sprostania wyzwaniom szybko zmieniającego się środowiska klinicznego, niezależnie od tego, czy jest to szpital, przychodnia lekarska czy środowiskowa opieka zdrowotna.
Studiować za granicą
Na drugim roku studenci mają możliwość odbycia fakultatywnej praktyki za granicą lub w Wielkiej Brytanii. Praktyki mogą umożliwić studentom skupienie się na alternatywnym kontekście opieki zdrowotnej i zapewnić możliwość zdobycia wglądu i doświadczenia w pracy z kolegami z różnych dyscyplin.
Należy pamiętać, że studenci pokrywają własne koszty podróży, zakwaterowania i ogólne koszty utrzymania podczas stażu lub studiów za granicą.
Moduły
- Stosowana poprawa zdrowia (podstawowa)
- Ocena potrzeb, planowanie i koordynacja opieki (poziom 7) (podstawowy)
- Bycie odpowiedzialną zawodową zarejestrowaną pielęgniarką (osoba dorosła) (poziom 7) (podstawowa)
- Niezbędna praktyka międzyzawodowa (podstawowa)
- Przywództwo i nadzór w praktyce pielęgniarskiej (podstawa)
- Zarządzanie kompleksową opieką (poziom 7) (podstawowa)
- Zapewnienie i ocena opieki (poziom 7) (podstawowa)
- Ocena usług w praktyce klinicznej (podstawowa)
- Transformacja usług (podstawowa)
Jak się oceniasz
Uczniowie są oceniani zarówno pod względem formalnym, jak i nieformalnym podczas całego kursu, aby rozwinąć umiejętność uczenia się i samodzielność. Oceny mogą być przeprowadzane zarówno w środowisku uniwersyteckim, jak i w środowisku praktyk. Uczenie się oparte na praktyce będzie oceniane jako zaliczone lub niezaliczone. Praca naukowa przyczynia się do ich oceny końcowej.
Niektóre oceny na kursie są prowadzone przez opiekunów, jednak studenci są zachęcani do angażowania się w ocenę rówieśniczą i samoocenę, aby pomóc rozwinąć umiejętności refleksji i oceny, które są niezbędne do uczenia się przez całe życie i ciągłego rozwoju zawodowego, po zarejestrowaniu się jako pielęgniarka.
Niektóre oceny koncentrują się na wiedzy teoretycznej i zastosowaniu teorii, a inne na praktycznym wykonywaniu umiejętności technicznych i postępowaniu z pacjentem.
Oceny w całym programie zostały zaprojektowane tak, aby były istotne dla profesjonalnych praktyk pracy.
Akredytacje
Ten kurs jest akredytowany przez Health and Care Professions Council (HCPC) i Royal College of Occupational Therapists (RCOT). Pomyślne ukończenie tego programu zapewni absolwentom uprawnienia do ubiegania się o wpis do rejestru HCPC jako terapeuta zajęciowy i członkostwo w Royal College of Occupational Therapists.