
Licencjat in
Międzynarodowy program licencjacki (IUP) w medycynie Universitas Gadjah Mada

Stypendia
Wstęp
Założony 5 marca 1946 r. Wydział Medycyny, Zdrowia Publicznego i Pielęgniarstwa Universitas Gadjah Mada (FK-KMK UGM) rozwijał się i rozwijał z biegiem lat. FK-KMK UGM stał się wiodącym uniwersytetem w Indonezji, Azji i na świecie. Tysiące absolwentów ukończyło szkołę zdrowia w Indonezji i na całym świecie. Położony w kampusie z tropikalnym klimatem, miłą atmosferą i wyposażony w różne udogodnienia wspierające edukację, badania i usługi społeczne. Wizja School of Medicine ma być doskonałym krajowym programem edukacji medycznej, który jest innowacyjny, globalnie ujednolicony i lepszy, a także służyć interesom narodu i ludzkości przy profesjonalnym wsparciu zasobów ludzkich. Etapy uczenia się w programie studiów licencjackich FK-KMK UGM obejmują 3, 5 lat fazy licencjackiej, 2 lata fazy zawodowej i 1 rok stażu.
Istnieją dwa programy:
Międzynarodowy program
- Kandydaci z Indonezji lub innych krajów ukończyli szkołę średnią w ciągu ostatnich trzech lat.
- Dla Indonezji: zdany egzamin wstępny, obejmuje: podstawowy test akademicki (matematyka, chemia, fizyka i biologia), test Scholastyka Gadjah Mada (GMST = test psychologiczny), angielski, test sytuacyjny (SJT) i MMPI. Dla studentów z innych krajów zdano egzamin wstępny z podstawowego testu akademickiego (matematyka, chemia, fizyka i biologia), GMST i wywiad.
- W dobrym stanie zdrowia.
Różnica między programem Regular a International
Około 90% programu kursu między programem regularnym i międzynarodowym jest podobne. Niektóre różnice w programie międzynarodowym są następujące: wykłady odbywają się z wykorzystaniem języka angielskiego jako języka wykładowego, nauka międzynarodowego systemu opieki zdrowotnej (w bloku D2) i obowiązkowe jest posiadanie doświadczenia w studiowaniu zagranicznego wyjazdu w bloku do wyboru (blok D3) .
Program
W roku akademickim 1992/1993 FM rozpoczął wdrażanie programu nauczania bazującego na edukacji medycznej programu nauczania edukacji medycznej w Indonezji (KIPDI) ze strategią nauczania opartego na problemie (PBL). Rozpoczęty w 2003/2004 wykorzystał zintegrowany program nauczania w 21 blokach ze strategią PBL. W roku akademickim 2007/2008 dokonano modyfikacji poprzednich bloków. Począwszy od roku akademickiego 2013/2014, nowy program nauczania dostosowany do kompetencji indonezyjskiego lekarza został wdrożony SKDI 2012 według programu studiów zintegrowanego z blokami i strategią PBL. Dzięki temu nowemu systemowi obejmuje 3,5-letnią fazę studiów licencjackich i 2-letnią fazę rotacji klinicznej.
Oczekiwany efekt uczenia się (ELO)
Jest 8 ELO dla studentów, którzy ukończyli USPM, są to standardowe kompetencje krajowe (obszar 1-7) i kompetencje lokalne (obszar 8)
- Obszar szlachetnego profesjonalizmu
- Miejcie wiarę w Boga Wszechmogącego.
- Posiada cechy moralne, etyczne i dyscyplinujące.
- Przestrzegaj prawa.
- Wnikaj w sprawy społeczne i kulturowe.
- Zachowanie w zachowaniu zawodowym.
- Obszar introspekcji i budowania zdolności
- Wykonuj introspekcję
- Wdrożenie uczenia się przez całe życie
- Rozszerz wiedzę
- Obszar efektywnej komunikacji
- Komunikuj się między pacjentami i ich rodzinami.
- Komunikuj się między współpracującymi partnerami.
- Komunikować się między interesariuszami i społeczeństwami.
- Obszar zarządzania informacjami
- Oceń informacje i wiedzę.
- Skuteczne promowanie informacji i wiedzy wśród pracowników służby zdrowia, pacjentów, stowarzyszeń i podmiotów powiązanych w celu poprawy jakości usług zdrowotnych.
- Obszar podstawowych nauk medycznych: zastosowanie aktualnych nauk biomedycznych, nauk humanistycznych, nauk medycznych i nauk o zdrowiu publicznym / medycyny profilaktycznej / medycyny społecznościowej do zarządzania problemami zdrowotnymi w sposób całościowy i kompleksowy.
- Obszar umiejętności klinicznych
- Wykonaj procedury diagnostyczne.
- Wykonuj całościowe i kompleksowe zarządzanie.
- Obszar zarządzania problemami zdrowia publicznego
- Wdrożenie promocji zdrowia na poziomie indywidualnym, rodzinnym i wspólnotowym.
- Wdrożenie zapobiegania i wczesnego wykrywania problemów zdrowotnych na poziomie indywidualnym, rodzinnym i wspólnotowym.
- Zarządzaj problemami zdrowotnymi na poziomie indywidualnym, rodzinnym i wspólnotowym.
- Wzmocnij i współpracuj ze społecznościami, aby osiągnąć poprawę zdrowia.
- Zarządzaj zasobami w skuteczny, wydajny i zrównoważony sposób w rozwiązywaniu problemów zdrowotnych.
- Zastosuj konkretne polityki zdrowotne, które są wysokimi priorytetami w każdym regionie Indonezji.
- Lokalne kompetencje uzgodnione przez zainteresowanego są
- Wykonaj nagły wypadek medyczny.
- Zarządzaj gotowością na wypadek katastrofy.
- Zarządzaj problemami zdrowotnymi społeczności i rodziny między profesjonalistami.
- Wykonuj bardziej pewnie jako profesjonalista w oparciu o swoje zainteresowania w dziedzinie medycyny (dostarczane w planowych blokach, składających się z 19 modułów).
Program kursu, nauczanie i uczenie się
Siedem obszarów plus lokalne kompetencje zostały przetłumaczone na 21 bloków konkretnych tematów i 14 etapów rotacji klinicznej (patrz poniżej), w których zebrano 3 fazy procesu badania. Każdy blok jest podobny do 6 sks, podczas gdy etapy stażu są różne od 2-10 sks.
Fazy procesu uczenia się to:
Faza 1 z tematem Fundacja Medycyny (rok 1). Pod koniec tej fazy oczekuje się od uczniów zrozumienia:
- Podstawowa natura i funkcja równowagi (homeostaza) oraz warunki, które zakłócają normalną równowagę w ludzkim ciele.
- Filozofia, zgodnie z którą zawód lekarza trwa przez całe życie i jest częścią systemu opieki zdrowotnej.
Faza 2 wykorzystuje temat Przejście od teorii do praktyki (rok 2 - 3.5), ponieważ jest to poziom średniozaawansowany. Pod koniec tej fazy oczekuje się od uczniów:
- Zrozumienie podstawowej koncepcji choroby, zapobiegania i zarządzania.
- Kompiluj różnorodną wiedzę i umiejętności kliniczne w uporządkowany i systematyczny sposób, zarządzając problemami zdrowotnymi.
W tej nowej metodzie PBL uczniowie muszą ukończyć 21 bloków, aby uzyskać stopień naukowy. Całe bloki można ukończyć w 3,5 roku przy obciążeniu studium 165 jednostek semestralnych, w tym pracy magisterskiej. Nauka obejmuje uczęszczanie na zajęcia, ćwiczenia (dyskusje w małych grupach), sesję praktyczną i szkolenie umiejętności jako podstawowe kompetencje kliniczne (BCC) w laboratorium umiejętności. Celem BCC jest zapewnienie studentom doświadczenia klinicznego przed podjęciem praktyki w klinice szpitalnej. Po ukończeniu studiów licencjackich student otrzyma stopień S.Ked (licencjat z medycyny).
Faza 3 wykorzystuje temat Doctor in Practice (rok 4 i 5). Pod koniec tej fazy oczekuje się od uczniów:
- wykonuj działania profilaktyczne i zarządzanie w odniesieniu do problemów zdrowotnych pacjenta, rodziny i społeczności w sposób profesjonalny i przestrzegaj zasad, etyki i wartości zgodnie z jego / jej autorytetem jako lekarza.
- wydać skierowanie do innego zakładu opieki zdrowotnej, który zapewni skuteczniejszą i wydajniejszą opiekę zdrowotną.
Ta faza nazywana jest okresem rotacji klinicznej, czyli okresem, w którym student medycyny w klinicznej części swojej edukacji przechodzi różne „pracujące” usługi w okresie od 2 do 10 tygodni etapów klinicznych (patrz tabela poniżej). Czas trwania tego programu klinicznego wynosi 2 lata, a obciążenie badawcze wynosi 35 sks. Po ukończeniu student podejmie egzamin końcowy (UKMPPD) przed otrzymaniem tytułu dr. (lekarz).
Warunki przyjęć
Kandydaci indonezyjscy
- Absolwenci ostatnich trzech lat;
- Indonezyjski dyplom ukończenia szkoły średniej (Exact Sciences / IPA); lub
- Kwalifikacje na poziomie A; lub
- Kwalifikacja IB;
* Przedmioty obowiązkowe to biologia i chemia; - Ślepota bez koloru.
Zagraniczni kandydaci
- Maksymalny wiek wynosi 25 lat w dniu 18 maja dla każdego okresu przyjęć;
- Wynik instytucjonalny TOEFL co najmniej 500 (w formie papierowej) lub 173 (w wersji komputerowej) lub 61 (w wersji internetowej) lub wynik w IELTS co najmniej 5,00 lub wynik w skali MUET co najmniej w paśmie 4,00;
* Dla osób ubiegających się o podwójny dyplom: certyfikat IELTS z minimalnym wynikiem 6,5; - Certyfikat nagród krajowych i / lub międzynarodowych w akademickich lub nieakademickich (mistrzostwa sportowe / mistrzostwa sztuk pięknych (jeśli istnieją);
- Kwalifikacja STPM z minimalnym CGPA 3,00 (w 4,00 skali) / 3B dla przedmiotów ścisłych; lub
- Kwalifikacje przedmedyczne z minimalnym CGPA 3,00 (w skali 4,00); lub
- Program Foundation / A-Level lub równoważne kwalifikacje (Canadian Pre-University, South Australian Matriculation, Canadian International Matriculation Program, Monash University Foundation Year, University Foundation Studies dla Nowej Południowej Walii, A-Level, Higher Education Certificate of Tamilnadu, India).
Procedury wstępne
- Zarejestruj konto aplikacji.
- Wypełnij formularz zgłoszeniowy online i prześlij niezbędne dokumenty (minimum 200 kb i maksymalnie 800 kb).
- Zapłać bezzwrotną opłatę za zgłoszenie za pośrednictwem systemu płatności wielokrotnych Banku Mandiri, BNI, BRI, BSM lub BTN, zgodnie z żądaniem.
- Kartę wstępu można wydrukować w dniu wymienionym na koncie aplikacji.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Medycyna rodzinna MFM (kształcenie online)
- Edinburgh, Wielka Brytania
Choroby wewnętrzne MSc, PgDip, PgCert (Online Learning)
Doktor Medycyny i Chirurgii