Tytuł magistra uniwersytetu w zakresie genetycznych, żywieniowych i środowiskowych uwarunkowań wzrostu i rozwoju NUTRENVIGEN G + D Factors
Universidade Santiago de Compostela
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Santiago de Compostela, Hiszpania
Języki
Hiszpański, Galicyjski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 1089
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Oct 2024
Wstęp
Ten tytuł magistra zapewnia zaawansowane szkolenie, o orientacji multidyscyplinarnej, dla specjalizacji akademickiej, zawodowej i badawczej absolwentów zainteresowanych różnymi dziedzinami badań pediatrycznych. Jest to międzyuczelniany tytuł magistra z uniwersytetami w Kantabrii, Granadzie, Rovira i Virgili i Saragossie.
Wspólny międzyuczelniany tytuł magistra NUTRENVIGEN-G+D Factors to pojedynczy oficjalny stopień organizowany wspólnie przez 4 uniwersytety lub „wspólny program”, o dużym znaczeniu naukowym i akademickim.
Międzynarodowy charakter tego Mistrza doprowadził do zawarcia umowy z Akademią Wczesnego Żywienia (ENA), dzięki której, między innymi, wszyscy studenci NUTRENVIGEN-G+D Factors Master są zaproszeni do udziału w kursach podyplomowych, które corocznie są w jednej z uczelni uczestniczących w konsorcjum.
Program
Program składa się z 5 przedmiotów tematycznych i 2 modułów, z których student musi zdobyć łącznie 60 punktów ECTS:
- Obowiązkowe: 15
- Przedmioty do wyboru: 21
- Staże zewnętrzne: 9
- Końcowy projekt magisterski: 15
Uczenie się kompetencji zostanie osiągnięte poprzez logiczną organizację niezbędnych informacji; Jest to rozwijane w ramach dwóch procesów, jednego koncepcyjnego, „myślenia wielodyscyplinarnego”, które pozwala nam zaoferować ramy, oraz drugiego instrumentalnego, „informacji i dokumentacji”, który daje uczniowi autonomię. Metoda ta łączy doświadczenie z nauką konceptualną, systematyczną obserwacją i eksperymentowaniem oraz innowacją, co pozwala na dostosowanie profesjonalnych teorii i praktyk do potrzeb populacji XXI wieku.
Podejście z multidyscyplinarnego punktu widzenia do stworzenia i rozwoju Modelu Zdrowia w Hiszpanii pozwoli nam osiągnąć konkretne rozwiązania uwzględniające wszystkie czynniki wpływające na rozwój chorób od najmłodszych lat; Konceptualizacja i metodologia zastosowana w programie NUTRENVIGEN-G+D Factors Master pomoże zachęcić do tworzenia nowych, bardziej spersonalizowanych programów zdrowotnych, z których będą mogli łatwo korzystać profesjonaliści, a także innych skierowanych do konsumentów, a także będzie sprzyjać ustalaniu zaleceń oraz strategie polityczne na rzecz zdrowszego trybu życia przez całe życie.
Szkolenie wirtualne obejmuje modalność procesu nauczania-uczenia się, w której relacja między nauczycielem a uczniem odbywa się w wirtualnym środowisku uczenia się za pośrednictwem platformy teleszkoleniowej. Oznacza to, że te nowe procedury technologiczne zostaną uwzględnione w procesach innych niż bezpośrednie.
Uczelnie uczestniczące w prezentowanym programie Master in „Genetyczne, żywieniowe i środowiskowe warunki wzrostu i rozwoju” posiadają wystarczające zasoby materialne i ludzkie, aby zapewnić realizację nauczania online, które ułatwia autonomiczną naukę studentów; W tym sensie istnienie na uczestniczących uniwersytetach wspólnego wirtualnego środowiska do nauczania, koordynowanego przez UGR, gwarantuje prawidłowy rozwój Mistrza.
Na początku kursu zostanie zorganizowane obowiązkowe „Wirtualne spotkanie” z nowymi studentami, podczas którego zostaną oni poinformowani o zarządzaniu platformą dydaktyczną, odpowiedzialnych nauczycielach, globalnej ocenie, kursach nadzwyczajnych, mobilności itp. To pierwsze doświadczenie jest bardzo ważne, aby przybliżyć ucznia do wirtualnej platformy nauczania i uniknąć późniejszych problemów.
Z kolei każdy z Tematów tematycznych każdego Modułu Dydaktycznego będzie posiadał Poradnik Nauczania (jako zasób elektroniczny – strona internetowa magisterska), w którym studenci będą mieli informacje na temat: ECTS, podsumowania, kompetencji, celów, treści, metodologii, zajęć edukacyjnych, ocena i czas nauki, daty prezentacji prac, kadra pedagogiczna i kalendarz spotkań bezpośrednich.
Wszystkie te informacje zostaną poparte pracą wirtualnego korepetycji nauczycieli oraz wsparciem za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, osobiście lub zdalnie za pośrednictwem narzędzi e-learningowych.
Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla studentów i kadry koordynującej każdego przedmiotu tematycznego przez cały czas trwania kursu na platformie dydaktycznej UGR Master.
Wykorzystanie ICT będzie w tym programie bardzo szerokie, więc chociaż studentowi oferowane i polecane są zajęcia, seminaria, konferencje, międzynarodowe kursy bezpośrednie, na zasadzie dobrowolności, cała treść tych wydarzeń naukowych będzie również wystawione wirtualnie na stronie internetowej Mistrza, wraz z resztą materiałów dydaktycznych.
- Każdy uczeń zorganizuje plan pracy obejmujący sesje wirtualne (fora) oraz osobistą naukę i naukę. Godziny osobistego zaangażowania studenta będą wynosić od 20 do 30 godzin tygodniowo na każdy przedmiot.
- Programowanie „on-line” Mistrza jest ciągłe przez cały kurs, dlatego kilka kursów może zbiegać się w tym samym czasie. Kalendarz, który będzie dostępny od początku roku akademickiego, pozwala jednak studentowi tak organizować czas nauki, aby realizować zajęcia.
- Wirtualne nauczanie z programowaniem pracy grupowej pozwala na interakcję studentów, nawet z różnymi stopniami i z różnych krajów.
- Dla każdego przedmiotu tematycznego obowiązuje odrębny system oceny dostosowany do konkretnych kompetencji i oczekiwanych efektów uczenia się. Ocena będzie miała charakter ciągły, on-line, z wykorzystaniem forów, krytycznej lektury dokumentów oraz prowadzenia różnych działań i prac; Ćwiczenia i testy pisemne będą miały charakter wyłącznie koncepcyjny lub polegają na zastosowaniu wiedzy w praktycznych przypadkach. Ogólnie rzecz biorąc, prace indywidualne i grupowe będą oceniane w jednakowy sposób na podstawie wagi. - Wirtualne nauczanie z programowaniem pracy grupowej pozwala na interakcję studentów, nawet z różnymi stopniami i z różnych krajów.
- Dla każdego przedmiotu tematycznego obowiązuje odrębny system oceny dostosowany do konkretnych kompetencji i oczekiwanych efektów uczenia się. Ocena będzie miała charakter ciągły, on-line, z wykorzystaniem forów, krytycznej lektury dokumentów oraz prowadzenia różnych działań i prac; Ćwiczenia i testy pisemne będą miały charakter wyłącznie koncepcyjny lub polegają na zastosowaniu wiedzy w praktycznych przypadkach. Ogólnie rzecz biorąc, prace indywidualne i grupowe będą oceniane w jednakowy sposób na podstawie wagi.
Wynik programu
- Szkolić studentów w zakresie wpływu czynników żywieniowych, środowiskowych i stylu życia na indywidualne obciążenie genetyczne i zdrowie organizmu.
- Przekazanie studentowi wiedzy związanej z naukową i bioetyczną metodologią badań na poszczególnych etapach wzrostu i rozwoju.
- Promuj współpracę i mobilność pomiędzy uczestniczącymi ośrodkami.
- Integruj ekspertów z różnych dziedzin (orientacja multidyscyplinarna).
- Promowanie udziału studentów z różnych dziedzin wiedzy w zakresie nauk o zdrowiu.
Galeria
Możliwości związane z karierą
Absolwenci mogą dołączyć:
- Firmy z branży artykułów spożywczych ogólnospożywczych i dziecięcych
- Firmy posiadające programy badań genetycznych i firmy związane ze środowiskiem
- Katedra Pediatrii, Żywienia i Bromatologii, Dietetyki i Żywienia, Biochemii, Immunologii, Farmakologii, Genetyki, Edukacji Medycznej, Edukacji Zdrowotnej...
- Programy profilaktyczne i zdrowotne
- Programy neurorozwojowe
- Programy osobowości, ocena i leczenie psychologiczne, psychologia ewolucyjna i edukacyjna, psychologia eksperymentalna, fizjologia behawioralna, dydaktyka nauk eksperymentalnych, antropologia społeczna... oraz z funkcjami dydaktycznymi i badawczymi.
Jednocześnie tytuł magistra będzie kształcił wysoko wykwalifikowanych specjalistów w zakresie:
- Popraw zdrowie dziecka, aby poprawić zdrowie osoby dorosłej.
- Uczestnictwo i projektowanie działań profilaktycznych, wdrażanie porad żywieniowych i zdrowego stylu życia dla kobiet w ciąży, dzieci i młodzieży.
- Zbadaj czynniki regulujące ekspresję genów, polepsz środowisko otaczające dziecko, posiadając wystarczającą wiedzę, aby unikać, rozpoznawać i leczyć szkodliwy wpływ zanieczyszczeń środowiska na wzrost i rozwój.