MagisterskiePhDLawlicencjatMBACoursesOnline
Keystone logo

Universitas Gadjah Mada

Universitas Gadjah Mada (UGM) został oficjalnie założony 19 grudnia 1949 roku jako uniwersytet narodowy. Uważany za jeden z najstarszych uniwersytetów w Indonezji, UGM służy jako filar przebudzenia edukacyjnego w Indonezji i ma być obrońcą i rozpowszechniaczem Pancasila. Obecnie UGM posiada 18 wydziałów, jedną szkołę podyplomową (magisterską i doktorską) oraz jedną szkołę zawodową. Większość wydziałów UGM składa się z kilku wydziałów i programów studiów. Działalność akademicka Universitas Gadjah Mada jest wyrażona w formie kamieni węgielnych wyższych wartości edukacyjnych Tri Dharma, na które składają się edukacja i nauczanie, badania i służba społeczna.

UGM ma ponad 50 000 studentów, 1 212 osiągnięć studenckich, 2 635 własności intelektualnych, 339 profesorów, 606 profesorów nadzwyczajnych, 839 adiunktów i 684 wykładowców. UGM został uznany za jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów w Indonezji, który wdrożył światowej klasy system edukacji dla wszystkich. Specjalny Region Yogyakarta, w którym znajduje się UGM, jest jedną z najmniejszych prowincji w Indonezji i jest powszechnie znany jako centrum kultury jawajskiej, a także centrum nauki. Ma 3 689 000 mieszkańców, z których 511 000 mieszka w mieście Yogyakarta. Jego nazwa jako centrum nauki jest naznaczona istnieniem 110 państwowych i prywatnych instytucji edukacyjnych, z populacją studentów wynoszącą ponad 300 000.

Wizja i misja

Wizja Być doskonałym i innowacyjnym uniwersytetem światowej klasy, przepojonym wartościami kulturowymi narodu opartymi na Pancasila jako ideologii państwowej i oddanym interesom narodu i ludzkości.

Misja Prowadzenie edukacji, badań i usług społecznych, a także ochrona i rozwój wiedzy, która jest doskonała i użyteczna dla społeczeństwa.

Czytaj więcej na stronie uczelni

Accommodation

Zachowując najlepsze warunki do osiągnięcia najlepszych osiągnięć akademickich, Universitas Gadjah Mada zapewnia również zakwaterowanie z pełnym wyposażeniem dla studentów zapisanych, a także gościnnych wykładowców z innych uniwersytetów w celu wymiany naukowej, artystycznej i kulturalnej, szkoleń, gości wydziału, programów studiów, instytucje i ośrodki studiów, które są bezpośrednio lub pośrednio związane z uczelnią.

W związku z tym UGM oferuje 5 (pięć) jednostek mieszkalnych (Darmaputera Baciro, Darmaputera Karanggayam, Ratnaningsih Bulaksumur, Ratnaningsih Kinanti i Ratnaningsih Sagan), które mogą pomieścić ponad 1500 osób w ramach stałego zakwaterowania oraz 5 (pięć) tymczasowych jednostek zakwaterowania dla osób, które mają nie znaleźli jeszcze stałego mieszkania, składającego się z 2 (dwóch) jednostek zakwaterowania u rodziny goszczącej, Wisma MM UGM , University Club Hotel i Wisma Kagama UGM .

Facilities

Aby zwiększyć dobrobyt społeczności akademickiej na Universitas Gadjah Mada , stale inwestujemy w nowe i istniejące obiekty, szkolenia i technologię. Po zapisaniu się do UGM każdy student zostanie wyposażony w konto Wi-Fi oraz legitymację studencką lub międzynarodową legitymację studencką. Dostęp do wszystkich oferowanych udogodnień będzie obowiązkowym wymogiem identyfikacyjnym.

Społeczność akademicka UGM ma dostęp do naszych bibliotek na każdym wydziale i katedrze, a także do naszej biblioteki głównej, która jest wyposażona w pełen zakres materiałów drukowanych, skomputeryzowany system automatyzacji i wsparcie informatyczne, które umożliwia odwiedzającym pełny dostęp do ponad 24 000 publikacji on-line czasopisma. Poza tym student ma również dostęp do każdej formalnej i nieformalnej przestrzeni do nauki, jadalni i mini-marketu na każdym wydziale, „sepeda kampus” dla lokalnego transportu na terenie UGM , centrum zdrowia non-profit (GMC Health Center), szpitali uniwersyteckich, wycieczek uniwersyteckich i podróży (Gamawisata) itp. W zakresie usług UGM zapewni swojej społeczności akademickiej kompleksową sieć usług wsparcia, aby zapewnić studentowi pomoc i porady we wszystkich aspektach życia uniwersyteckiego, w tym akademickiego, osobistego, finansowego i praktycznego wymagania.

Wszystkie oferowane obiekty są wspierane przez zintegrowany system informatyczny, który oferuje dobre i zintegrowane rozwiązania informatyczne oparte na rozwoju oprogramowania i systemach informatycznych, doradztwie i rozwoju infrastruktury teleinformatycznej.

    Przyjmowanie absolwentów na Uniwersytet Gadjah Mada odbywa się zgodnie z regulaminem uczelni. Wstęp odbywa się on-line za pośrednictwem 3 kanałów; regularne, partnerskie i międzynarodowe. Rekrutacja odbywa się dwa razy w roku, czyli w semestrze pierwszym (maj-lipiec) i semestrze drugim (listopad-grudzień).

    Wymagania wnioskodawcy

    Regularny (indonezyjski)

    • Dyplom licencjata na pokrewnym/zatwierdzonym kierunku
    • Transkrypcja z minimalną GPA:
      • ≥2,50 z 4,00 dla absolwentów programu z akredytacją A
      • ≥2,75 z 4,00 dla absolwentów programu z akredytacją B
      • ≥3,00 z 4,00 dla absolwentów programu z akredytacją C
      • Certyfikat akredytacji programu licencjackiego
      • Certyfikat Testu Potencjału Akademickiego
      • English proficiency certificate
      • List polecający od poprzedniego wykładowcy, szefie
      • Health certificate
      • Projekcja kandydatów
      • Zezwolenie na naukę w miejscu pracy wnioskodawcy

    Partnerstwo (indonezyjski)

    • Dyplom licencjata na pokrewnym/zatwierdzonym kierunku
    • Transkrypcja z minimalną GPA:
      • ≥2,50 z 4,00 dla absolwentów programu z akredytacją A
      • ≥2,75 z 4,00 dla absolwentów programu z akredytacją B
      • ≥3,00 z 4,00 dla absolwentów programu z akredytacją C
      • Certyfikat akredytacji programu licencjackiego
      • Certyfikat Testu Potencjału Akademickiego
      • English proficiency certificate
      • List polecający od poprzedniego wykładowcy, szefie
      • Health certificate
      • Projekcja kandydatów
      • Zezwolenie na naukę w miejscu pracy wnioskodawcy
      • Protokół ustaleń stypendysty

    International

    • Dyplom licencjata na pokrewnym/zatwierdzonym kierunku
    • Transkrypcja z minimalną oceną GPA 3,00 z 4,00
    • Oficjalne zdjęcie wielkości paszportu
    • Kolorowy skan paszportu (tylko strona z okładką i danymi osobowymi)
    • Oficjalny transkrypt akademicki wydany przez Twoją instytucję akademicką
    • Test znajomości języka angielskiego (certyfikat IELTS/TOEFL ITP/TOEFL IBT), minimalny wynik 500 lub równoważny. Wynik jest wyższy, jeśli student podejmie studia Double Degree Master (zobacz wymagania)
    • Personal Statement
    • Oświadczenie o wsparciu finansowym
    • List polecający z uczelni macierzystej
    • Legitymacja studencka (z domu/poprzedniej uczelni)

    Wymagania te są niezbędne, aby przyszli studenci mogli osiągnąć kompetencje zamierzone w ramach programu. Program uwzględnia wykształcenie kandydata, aby zagwarantować przyszłym studentom możliwość kontynuowania procesu uczenia się. Kandydaci posiadający wykształcenie związane z religią lub językiem nie mogą aplikować, ponieważ dotyczą różnych dziedzin wiedzy związanych z planowaniem miejskim i regionalnym. Od kandydatów nie wymaga się przystępowania do egzaminu wstępnego z danego przedmiotu. Po selekcji dokumentów kandydaci muszą przejść rozmowę kwalifikacyjną dotyczącą wiedzy wnioskodawcy z zakresu urbanistyki i jego możliwości przestrzennych.

    Wynik rekrutacji jest przesyłany przez DPP każdemu wnioskodawcy drogą elektroniczną. Wnioskodawcy, którzy nie spełniają wymagań programu, nie zostaną przyjęci. Kandydaci ci mogą ponownie zarejestrować się w kolejnym zaplanowanym naborze. Kandydaci, którzy zostaną przyjęci, przed rozpoczęciem studiów otrzymają orientację akademicką, która zapewni studentom podstawową wiedzę dotyczącą planowania przestrzennego.

    Selection Process

    Krok po kroku

    • Studenci zgłaszają się do programu
    • Po otrzymaniu dokumentów aplikacyjnych członek Biura Spraw Międzynarodowych (OIA) i członek Wydziału przetworzą je w procesie selekcji

    Kandydaci będą oceniani według następujących kryteriów:

    • Kompetencje akademickie
    • Potencjalny wynik, w tym wkład w wyniki rozwojowe w Twoim kraju
    • Profesjonalne i osobiste cechy przywódcze
    • Jeśli zostaniesz wybrany jako jeden z kandydatów na studentów UGM , otrzymasz pocztą elektroniczną list ofertowy (LO) z prośbą o uregulowanie bezzwrotnej płatności za czesne i wszelkie inne opłaty.
    • Po potwierdzeniu procesu płatności przez bank OIA przetworzy dokumenty w celu uzyskania listu akceptacyjnego (LoA)
    • Otrzymasz LoA i inne informacje związane z oferowanymi kursami, regulaminem akademickim, kolegą ze studiów itp
    • Biuro Spraw Międzynarodowych UGM przetworzy dokumenty aplikacyjne do Dyrekcji Szkolnictwa Wyższego Indonezji w celu uzyskania pozwolenia na studia. Wydanie pozwolenia na naukę trwa zwykle dwa miesiące
    • Gdy pozwolenie na naukę będzie dostępne, OIA pomoże Ci w zorganizowaniu zatwierdzenia przez Urząd Imigracyjny w Dżakarcie wizy na ograniczony pobyt (VITAS/Visa Tinggal Terbatas). Uzyskanie pozwolenia na naukę i zatwierdzenia przez VITA zajmie co najmniej trzy/cztery miesiące
    • Następnie otrzymasz e-mailem kartę VITAS (wiza na ograniczony pobyt/wiza Tinggal Terbatas) bezpośrednio od OIA
    • Studenci przebywający dłużej niż 4 miesiące muszą wyrobić VITAS (wizę studencką)
    • Musisz skontaktować się z OIA nie później niż tydzień po przybyciu do Indonezji. Ponadto otrzymasz od OIA inne wskazówki dotyczące wypełniania dokumentów pozwolenia na pobyt ze względów bezpieczeństwa i wygody

    Zezwolenie na naukę

    Zezwolenie na naukę wydawane jest przez Ministerstwo Badań, Technologii i Szkolnictwa Wyższego, które stwierdza, że masz pozwolenie na studia w Indonezji. Złożenie wniosku o pozwolenie na naukę za pośrednictwem oficjalnej strony Ministerstwa powinno zająć od jednego do dwóch tygodni (można to zrobić wcześniej, jeśli nie ma niekompletnych/nieprawidłowych dokumentów). Zezwolenie na naukę jest jednym z wymogów ubiegania się o wizę Telex, przedłużenia wizy i przedłużenia ITAS.

    Wiza teleksowa

    Zezwolenie na wydanie wizy lub wiza teleksowa to pismo poprzedzające zgodę od Indonezyjskiej Dyrekcji Generalnej ds. Imigracji.

    List zamieszkania

    Zaświadczenie o miejscu zamieszkania wydawane jest przez lokalną wioskę (Kelurahan), w której stwierdza się, że tymczasowo przebywasz pod adresem podanym na karcie. List ten jest jednym z wymogów ubiegania się o nowy ITAS, nowy SKTT i rozszerzony SKTT. Aby otrzymać ten list, musisz uzyskać zgodę właściciela domu, kierownika jednostki ds. społeczności sąsiedzkiej (RT i RW) oraz kierownika wioski (Kelurahan).

    Tymczasowa karta pobytu (SKTT)

    Tymczasowa karta pobytu (Surat Keterangan Tempat Tinggal/SKTT) to dokument identyfikacyjny wydawany przez lokalny Departament Ludności i Rejestracji Cywilnej (Disdukcapil). SKTT jest jednym z wymagań rozszerzenia ITAS.

    List rejestracyjny policji

    List rejestracyjny policji (Surat Tanda Melapor/STM) to pismo wydawane przez indonezyjską policję w celu rejestracji pobytu cudzoziemców w Indonezji. STM służy do przedłużania pozwoleń na naukę, ubiegania się o nowy SKTT, przedłużania SKTT i ubiegania się o prawo jazdy.

    Chcąc być uniwersytetem światowej klasy, Universitas Gadjah Mada stara się zapewnić studentom zagranicznym możliwie najlepszy dostęp do stypendiów. Stypendium Gadjah Mada International Fellowship Program przyznawane jest wybranym studentom (studia stacjonarne magisterskie, studia magisterskie podwójne/podwójne, studia doktoranckie stacjonarne). Stypendium pokrywa koszty ubezpieczenia, czesnego, zasiłków na utrzymanie, badań prac dyplomowych i doktorskich, zakwaterowania itp. Poza współpracą z Ministerstwem Badań, Technologii i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwem Edukacji i Kultury oraz innymi instytucjami; UGM przyznaje studentom stypendium KNB, JICA AUN/Seed-Net, program stypendialny Darmasiswa itp. Gorąco zachęcamy przyszłych studentów z krajów o niskich dochodach do ubiegania się o to stypendium.

    Eligibility

    1. Należy uzyskać zgodę na przyjęcie na studia magisterskie lub doktoranckie (stacjonarne, prowadzone w Bahasa Indonesia) w UGM na rok akademicki 2021/2022 (rozpoczęcie w sierpniu 2021)
    2. Posiadać tytuł licencjata w przypadku kandydata na studia magisterskie lub tytuł magistra w przypadku kandydata na studia doktoranckie w dziedzinie inżynierii, nauk ścisłych, medycyny/zdrowia, geografii, rolnictwa, leśnictwa, nauk o zwierzętach, ekonomii, prawa, nauk społecznych i humanistycznych lub dziedzin pokrewnych
    3. Doskonałe wyniki w nauce na poziomie licencjata (GPA co najmniej 3,0 w skali 4,0 GPA lub inne dokumenty potwierdzające odpowiednie kwalifikacje akademickie kandydata) dla kandydatów na studia magisterskie
    4. Dobra znajomość języka angielskiego (wynik TOEFL co najmniej 400 przy ubieganiu się o tytuł magistra lub 450 przy ubieganiu się o przyjęcie na studia doktoranckie)
    5. Propozycja rozprawy doktorskiej dla kandydatów na studia doktoranckie
    6. Dostarcz wymagane dokumenty potwierdzające

    How to Apply

    Wszystkie wnioski prowadzone są on-line w systemie rekrutacyjnym UGM ( UGM .ac.id) poprzez wypełnienie i przesłanie następujących dokumentów:

    1. Kolorowy skan paszportu
    2. Kolorowy skan okładki paszportu
    3. Oficjalne zdjęcie wielkości paszportu
    4. Kopia dokumentów akademickich i świadectwo ukończenia studiów
    5. Curriculum Vitae
    6. Dobre oświadczenie o stanie zdrowia wydane przez lekarza wnioskodawcy
    7. Dowód znajomości języka angielskiego (ITP TOEFL, IBT TOEFL lub IELTS)
    8. Oświadczenie osobiste (pobierz szablon z tej strony)
    9. Motivation letter
    10. Two academic references
    11. Propozycja rozprawy doktorskiej dla kandydatów na studia doktoranckie

    Jako wiodący indonezyjski uniwersytet, Universitas Gadjah Mada pragnie promować doskonałość w działaniach edukacyjnych, badaniach i pracy społecznej w interesie indonezyjskiego społeczeństwa oraz uczestniczyć w indonezyjskim rozwoju społeczno-kulturalnym. Dlatego naszym celem jest wyposażenie ucznia w wiedzę i umiejętności niezbędne do odniesienia sukcesu w wybranej karierze na konkurencyjnym rynku globalnym.

    Student Activities

    Universitas Gadjah Mada nie tylko skupiając się na działalności akademickiej i badawczej z niezwykłymi osiągnięciami, wspiera także swoich zapisanych studentów, aby uczestniczyli w 51 „Unit Kegiatan Mahasiswa – UKM” (jednostkach aktywności studenckiej) i 8 różnych społecznościach w celu rozwijania kreatywności studentów poprzez bezpośrednie zaangażowanie.

    Jako uniwersytet będący wzorem do naśladowania, Universitas Gadjah Mada oferuje usługi na rzecz społeczności studenckiej – uczenie się wzmacniania pozycji społeczności, obowiązkowy program, który student powinien ukończyć w kwocie równej 3 punktom. Ma na celu stworzenie równości w opiece społecznej w całej Indonezji. UGM wysyła wszystkich swoich zintegrowanych studentów do 34 województw w 4 okresach roku. Zachęcamy uczniów do wzmacniania pozycji Indonezyjczyków potrzebujących rozwoju, wprowadzania innowacji i budowania lepszego środowiska społecznego dla wszystkich Indonezyjczyków.

    Kultura kampusu

    Studenci przyjęci na Universitas Gadjah Mada pochodzą ze wszystkich prowincji i miast Indonezji, krajów i regionów zamorskich na świecie. Dlatego też stworzona różnorodność kulturowa została zintegrowana i istniała w harmonii jako tożsamość UGM . Zachowując tradycyjny sposób życia w każdym regionie Indonezji, UGM pokazuje mini Indonezję wraz z jej zwyczajami, tradycjami, interakcjami i stylem komunikacji.

    • Special Region of Yogyakarta

      Bulaksumur, Caturtunggal, Kec. Depok, Kabupaten Sleman, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia, 55281, Special Region of Yogyakarta

    Universitas Gadjah Mada