Bachelor of Nursing
The University Of Georgia
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Tbilisi, Gruzja
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 3500 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Cele programu:
Celem programu jest promowanie skutecznego działania systemu opieki zdrowotnej poprzez edukację wykwalifikowanych i wysoce kompetentnych pielęgniarek. Oferując zintegrowane z programem kursy teoretyczne i praktyczne, program pozwoli absolwentom zdobyć podstawową wiedzę z zakresu teorii i metodologii pielęgniarstwa, rozwinąć umiejętności kliniczne, zdolność przystosowania się do zmieniających się wymagań, kontynuować naukę przez całe życie i ciągły rozwój zawodowy, w wyniku pielęgniarka będzie mogła prowadzić niezależną działalność zawodową. Absolwenci programu pielęgniarskiego mogą być zatrudnieni przez medyczne instytucje profilaktyczne o różnych profilach (pomoc w nagłych wypadkach, resuscytacja, chirurgia, terapia, urologia, pediatria, położnictwo, ginekologia, psychiatria, gastroenterologia, kardiologia, onkologia), hospicja, organizacje pozarządowe, etyczne komitety itp. Metody osiągania efektów uczenia się
- Seminaria wykładowe
- Metody skoroszytu
- Metoda wyjaśniająca
- Metoda demonstracyjna
- Wykorzystanie materiałów dydaktycznych Video-Audio
- Interaktywne nauczanie
- Cele sytuacyjne
- Odgrywanie ról
- Analiza wiadomości
- Mini-badania
- Praktyczna praca
- Praca laboratoryjna
- Praca zespołowa
- Imitacyjna wydajność
- Praca w terenie
- Identyfikacja i rozwiązywanie problemów
- Rosnące znaczenie badań
- Analiza krytyczna
- Dyskusja / Debaty
- Zadania grupowe
- Projektowanie
- Ćwiczenia rozwiązywania problemów
- Case Study
- Przegląd literatury
- Krytyczna samoocena
- Krytyczna ocena równorzędna
- Odpowiednie wyszukiwanie materiałów z różnych zasobów elektronicznych i papierowych
- Pisemne metody pracy
- Eseje
- Prezentacje
- Werbalne, ustne metody
Wiedza i zrozumienie
Absolwenci będą mogli:
- Znajomość nauk społecznych, medycznych i behawioralnych;
- Znajomość wszystkich etapów interwencji pielęgniarskiej (profilaktyka, diagnostyka, leczenie, rehabilitacja i interwencja paleatyczna) oraz ich alternatywne wersje;
- Zrozumienie funkcji i obowiązków pielęgniarki, jego roli w polityce, systemie i funkcjach opieki zdrowotnej i społecznej;
- Znajomość współczesnych technologii i metod medycznych;
- Znajomość zasad badań istotnych dla sfery docelowej;
- Zrozumienie konieczności dostarczania pacjentowi kompletnych, bezstronnych i aktualnych informacji.
- Zrozumienie wpływu kontekstów politycznych i społecznych na świadczenie opieki zdrowotnej;
Stosowanie wiedzy
Absolwenci będą mogli:
- ocenić stan pacjenta w oparciu o analizę sytuacji w ramach kompetencji zawodowych i praw, w szczególności zdolność do identyfikowania potrzeb pacjenta, przeprowadzania oceny zagrożeń dla zdrowia i powikłań, a także planowania i świadczenia opieki; umiejętność właściwego planowania, wdrażania i realizacji skutecznych działań zapobiegawczych;
- przewodzić zespołowi, a także być skutecznym członkiem zespołu;
- oceniać argumenty i podejmować decyzje oparte na dowodach;
- przeprowadzać manipulacje pielęgniarskie;
- bezpiecznie używaj leków, leków i innych środków terapeutycznych;
- właściwie wykorzystywać nauki społeczne, zdrowotne i behawioralne w praktyce pielęgniarskiej;
- prowadzić dokumentację medyczną, w tym wersje elektroniczne, wykorzystując technologie informacyjne;
- używać nowoczesnych technologii i metod medycznych;
- popierać i szanować godność pacjenta oraz zachować poufność;
- zaplanować i przeprowadzić nadzorowane badania istotne dla pielęgniarstwa (studium przypadku, eksperyment, obserwacja); stosować wyniki badań w praktyce pielęgniarskiej.
- pobierać, oceniać i wykorzystywać dokładne informacje w złożonych kontekstach;
Dokonywanie osądów
Absolwenci będą mogli:
- wyszukiwać, definiować, syntetyzować i analizować dane i informacje niezbędne do specyficznego rozwiązywania problemów za pomocą standardowych i specyficznych metod, wyciągać wnioski oparte na dowodach w ramach kompetencji zawodowych;
- analizować sytuacje związane z różnymi problemami etycznymi i medycznymi / opiekuńczymi;
- analizować pojawiające się decyzje, kwestie sytuacyjne i tematyczne związane ze wszystkimi sferami aktywności zawodowej;
- wykorzystywać technologie niezbędne do odpowiedniej interwencji w oparciu o analizę sytuacji itp.
- wykazać się skuteczną umiejętnością krytyki w ocenie okoliczności w celu określenia odpowiedniej interwencji pielęgniarskiej;
- określić wpływ zasad opieki zdrowotnej na świadczenie opieki;
- ocenić strategie stosowane w celu promowania partnerstwa z pacjentami i rodzinami;
- ocenić wpływ ICT na świadczenie opieki i zarządzanie nią;
- zademonstrować opiekuńczą opiekę, pozwalającą na dynamiczne czynniki społeczne, kulturowe, prawne, polityczne i ekonomiczne wpływające na świadczenie opieki;
Umiejętności komunikacyjne
Absolwenci będą mogli:
- przekazywać ustnie w kilku językach (w tym w języku gruzińskim) pracownikom służby zdrowia i personelowi medycznemu informacje na temat kwestii związanych z systemem opieki zdrowotnej i pielęgniarstwem; projektować dokumenty pisane, robić prezentacje i podawać przeciwne punkty widzenia w języku angielskim;
- informować i edukować zarówno ustnie, jak i na piśmie, pacjentów, członków rodziny i ogół społeczeństwa, w tym osoby z zaburzeniami komunikacji;
- komunikować innowacje i postępy związane z kompetencjami pielęgniarskimi w zakresie zdrowia i dobrostanu, wykorzystując technologie informacyjne i komunikacyjne, prezentacje, zasoby internetowe;
- rozpowszechnia postępy i innowacje związane z pielęgniarstwem w bibliotekach cyfrowych i drukowanych, czasopismach i zasobach internetowych.
Uczenie się umiejętności
Absolwent będzie w stanie:
- akceptować innowacje naukowe i technologiczne związane z opieką zdrowotną oraz stale odnawiać wiedzę i umiejętności;
- identyfikować problemy zawodowe oparte na obserwacji i ocenie potrzeb oraz poprawiać kwalifikacje, zdobywać odpowiednie materiały i wykorzystywać wielojęzyczne (w tym gruzińskie) biblioteki cyfrowe i drukowane, czasopisma i zasoby internetowe;
- zidentyfikować potrzeby rozwoju zawodowego przez całe życie, uczestnicząc w odpowiednich kursach krótkoterminowych, odświeżających i certyfikujących lub kontynuując studia na poziomie podyplomowym.
Wartości
Absolwent będzie w stanie:
- wymagania profesjonalnych, etycznych i prawnych kodeksów (zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych);
- prawa pacjenta i personelu medycznego;
- konieczność wspierania i wspierania uznawania nowych wartości na podstawie analizy obecnej sytuacji i ponownej oceny ustalonych wartości zawodowych, etycznych i prawnych;
- prawa podmiotu doświadczalnego w procesie badania lekarskiego;
- konieczność poszanowania osobliwości kulturowych, osobistych, rasowych, językowych, etnicznych, religijnych.
Osoba kontaktowa:
Osoba kontaktowa:
Pan John Dastouri: j.dastouri @ UG .edu.ge
Dr. Bahman Moghimi: B.Moghimi @ UG .edu.ge
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z nauk pielęgniarskich
- Winnipeg, Kanada
Licencjat Opieki Zdrowotnej, dyplomowana pielęgniarka
- Kuopio, Finlandia
Licencjat z pielęgniarstwa
- Kelvin Grove, Australia