Magister Terapii Zajęciowej: Post-professional Master's
Tufts University - Graduate School of Arts and Sciences
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Medford, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 54 196 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Dla zarejestrowanych terapeutów zawodowych z tytułem magistra oferujemy program studiów doktoranckich podyplomowych, który można ukończyć w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin. Ten program oferuje opcje rozpoczęcia upadku lub wiosny.
Galeria
Rekrutacja
Program
Post-Professional Masters jest przeznaczony dla zarejestrowanych terapeutów zajęciowych z tytułem licencjata w OT. Program ma na celu zwiększenie praktycznej i opartej na dowodach wiedzy i umiejętności badawczych w obszarach takich jak dzieciństwo i okres dojrzewania, rehabilitacja kończyn górnych, zarządzanie, starzenie się, edukacja, zdrowie psychiczne i technologie wspomagające. Studenci mogą również wybrać samodzielną koncentrację skoncentrowaną na ich indywidualnych zainteresowaniach.
Ten program można ukończyć w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin. Studenci mają możliwość ukończenia studiów bez pracy dyplomowej.
- Nons theis: wymagane 30 punktów kredytowych
- Teza: potrzeba 30 kredytów ogółem
Wybieralność
- Zarejestrowani terapeuci zajęciowi lub kandydaci kwalifikujący się do rejestracji.
- Międzynarodowi kandydaci, twój stopień musi pochodzić od Światowej Federacji Terapii Zajęciowej zatwierdzonej szkoły / uniwersytetu.
- Kandydaci, którzy uzyskali tytuł licencjata lub magistra poza Stanami Zjednoczonymi, są zobowiązani do oceny transkrypcji dyplomów przez World Education Services (WES). Ta ocena kwalifikacji musi udokumentować minimalną równoważność amerykańskiej matury i / lub amerykańskiego tytułu magistra lub wyższego. W przypadku prośby o ocenę transkrypcji, poproś o ocenę „kurs po kursie” z ocenami.
Wymagania wstępne
Jeden kurs statystyk wprowadzających. Kurs wstępny musi zostać zaliczony z klasą B lub wyższą i zaliczony w akredytowanym college'u.
Wynik programu
Cele kształcenia
- Zastosuj opartą na dowodach ocenę wyników w obszarze przywództwa ucznia.
- Wykazać się wiedzą przywódczą w obszarze specjalizacji praktyki studenta.
- Zademonstrować krytyczne myślenie, aby zająć się zaawansowaną praktyką, polityką i kwestiami zawodowymi związanymi z obszarem przywództwa.
- Wykazać się wzrostem zdolności przywódczych w obszarze zaawansowanej praktyki, czego dowodem jest praca pisemna i ustna.
- Umiejętność komunikowania procesu i wyników nauczania i uczenia się w ramach każdego kursu, w ramach wydziału oraz do odbiorców zewnętrznych.
- Zademonstrować umiejętność ukończenia pisemnego projektu przywództwa, który zawiera syntezę najlepszych dostępnych dowodów oraz rzetelnych i systematycznych procedur i metod badania celów, procesów i wyników projektu.
- Wykazać się zdolnością do wdrożenia niezależnego projektu przywództwa przy użyciu rzetelnych i systematycznych procedur oraz metod gromadzenia i analizy danych.
- Zademonstruj umiejętność raportowania, interpretowania i rozpowszechniania wyników projektów przywódczych wśród odbiorców wewnętrznych i zewnętrznych.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.