Dyplom z medycyny i chirurgii
Rome, Włochy
CZAS TRWANIA
6 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
EUR 18 000
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Misja sześcioletniego stopnia – jednostopniowy – Kurs jest utożsamiany ze szkoleniem lekarza o międzynarodowym profilu zawodowym, charakteryzującym się multidyscyplinarną i zintegrowaną wizją problemów zdrowotnych i chorobowych, z edukacją zorientowaną na społeczność, terytorium, globalne wyzwania zdrowotne i zasadniczo w kierunku zapobiegania chorobom i promocji zdrowia oraz z kulturą humanistyczną w jej implikacjach medycznych. Ta specyficzna misja skupia się nie tylko na chorobie, ale przede wszystkim na chorym, rozpatrywanym w jego globalności somy i psychiki oraz w kontekście społecznym.
Galeria
Idealni studenci
Cele, których osiągnięcie stanowi zaplecze kwalifikacyjne formowanego Doktora obejmują:
- Dobra zdolność do kontaktu z ludźmi (umiejętności komunikacyjne);
- Umiejętności samodzielnego uczenia się i samooceny (kształcenie ustawiczne);
- Umiejętność samodzielnego analizowania i rozwiązywania problemów związanych z praktyką medyczną wraz z dobrą praktyką kliniczną opartą na dowodach naukowych (evidence based medicine);
- Nawyk nieustannej aktualizacji wiedzy i umiejętności oraz posiadanie podstaw metodologicznych i kulturowych do samodzielnego pozyskiwania i krytycznej oceny nowej wiedzy i umiejętności (ciągły rozwój zawodowy);
- Dobra praktyka interdyscyplinarna i międzyzawodowa (edukacja międzyzawodowa);
Dogłębna znajomość podstaw metodologicznych niezbędnych do prawidłowego podejścia do naukowych badań medycznych, połączona z samodzielnym wykorzystaniem technologii komputerowych niezbędnych w praktyce klinicznej.
Rekrutacja
Program
Rodzaje zajęć dydaktyczno-wychowawczych
- Dydaktyka formalna
Ta forma dydaktyczna obejmuje: – wykłady: poruszające jeden konkretny temat, identyfikowany tytułem i realizowany przez nauczyciela za pomocą wspomagania komputerowego i/lub multimedialnego w oparciu o wcześniej ustalony kalendarz i przekazywany studentom zapisanym na konkretny rok zajęć oraz podzielone na małe grupy; – seminaria: zajęcia dydaktyczne o takich samych cechach jak wykłady, ale prowadzone współcześnie przez wielu nauczycieli o różnych kompetencjach i jako takie odnotowywane w dziennikach lekcyjnych w każdym z nich.
W ostatnim okresie kursu, kiedy studenci niewłoscy nauczą się języka w wystarczającym stopniu, niektóre kursy mogą być prowadzone w języku włoskim. Czołowa działalność dydaktyczna jest zawsze prowadzona przez kadrę dydaktyczną (profesorowie pierwszego i drugiego stopnia, badacze i profesorowie).
- Dydaktyka nieformalna
Zajmuje się interaktywnymi zajęciami dydaktycznymi skierowanymi do małych grup uczniów i koordynowanymi przez tutora, którego zadaniem jest ułatwianie uczniom nabywania wiedzy, umiejętności i wzorców zachowań. Uczenie się odbywa się głównie poprzez bodźce wynikające z rozwiązywania problemów i wykorzystywania umiejętności metodologicznych potrzebnych do ich rozwiązywania i podejmowania decyzji, a także poprzez bezpośrednie i osobiste wykorzystanie działań (gestowych i relacyjnych) w ćwiczeniach praktycznych i/lub uczęszczanie na oddziały kliniczne, operacje, obiekty terytorialne i laboratoria badawcze. Funkcję tutora można również powierzyć personelowi nieuczelnianemu o uznanych kwalifikacjach w danym sektorze szkoleniowym, zgodnie z metodami rekrutacji przewidzianymi w regulaminie Uczelni.
A) Kursy nauczania. Zintegrowane kursy nauczania są prowadzone przez jednego lub więcej nauczycieli w zależności od określonych celów przypisanych do kursu. Szczegółowe cele poszczególnych kursów, które są zawarte w programach egzaminów oraz ich programowanie są corocznie proponowane przez prowadzących w terminie rozpoczęcia zapisów na nowy rok akademicki.
B) Działalność zawodowa. W trakcie trzyletniego programu studiów student jest zobowiązany do zdobycia kwalifikacji zawodowych w zakresie pielęgniarstwa poprzez odbywanie praktyk w placówkach wskazanych przez radę ds. studiów (CCL) oraz w określonych terminach. Staż można również odbyć w krajach rozwijających się.
C) Zajęcia z wyboru. Rada przedmiotu organizuje ofertę zajęć dydaktycznych do wyboru, które tworzą wykłady, seminaria, zajęcia interaktywne z małymi grupami, wśród których student może realizować swoją osobistą opcję aż do uzyskania ogólnej liczby 6 punktów. Każdy student samodzielnie wybiera zajęcia do wyboru spośród dostarczonych dydaktyki.
D) Czynności szkoleniowe przygotowujące do egzaminu końcowego.
Aby zostać dopuszczonym do egzaminu dyplomowego, student musi przygotować oryginalną pracę magisterską pod kierunkiem i na odpowiedzialność profesora Wydziału Lekarskiego jako promotora. Działalność ta określana jest jako „praktyka dyplomowa”. Student może odbyć staż dyplomowy w dowolnej strukturze Wydziału lub afiliowanej przy Wydziale. Można go również przeprowadzić w obiektach, które nie są zrzeszone, za które odpowiada przełożony. Promotorami pracy dyplomowej są profesorowie pierwszego lub drugiego stopnia lub adiunkci lub profesorowie.
Możliwości związane z karierą
Absolwenci medycyny i chirurgii będą wykonywać działalność lekarza medycyny w różnych rolach i dziedzinach klinicznych, zdrowotnych i biomedycznych. Możliwości zatrudnienia zwykle oferowane absolwentom medycyny i chirurgii są reprezentowane przez:
- Szkoły specjalizacyjne.
- dr hab.
- Kliniki publiczne i prywatne.
- Szpitale i ośrodki specjalistyczne.
- Uczelnie i ośrodki badawcze.
- terytorialny MD
- Krajowe i międzynarodowe organizacje zdrowotne i humanitarne.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Mistrz w medycynie i chirurgii
- Parma, Włochy
PGDip (Tropical Medicine and Health)
- Pretoria, Republika Południowej Afryki
PhD (Veterinary Science) (Anatomy and Physiology)
- Pretoria, Republika Południowej Afryki