Keystone logo
Queen's University Belfast Doktorat Medycyna
Queen's University Belfast

Doktorat Medycyna

Belfast, Wielka Brytania

3 Years

Język angielski

Pełny etat

Request application deadline

Request earliest startdate

GBP 23 850 *

W kampusie

* Opłata międzynarodowa

Wstęp

Szkoła Medycyny, Stomatologii i Nauk Biomedycznych szkoli ~ 250 studentów studiów podyplomowych podejmujących studia doktoranckie, MD i MPhil w zakresie badań nad rakiem, medycyny eksperymentalnej, zdrowia publicznego i edukacji medycznej. Różnorodna populacja studentów studiów podyplomowych obejmuje zarówno naukowców podstawowych, jak i klinicznych z całego świata zaangażowanych w szeroko zakrojone projekty badawcze obejmujące szeroki zakres badań naukowych Szkoły, od bioinformatyki, przez biologię molekularną i komórkową, po badania kliniczne.

Najważniejsze cechy medycyny

Linki branżowe

Szkoła Medycyny, Stomatologii i Nauk Biomedycznych promuje ścisłą współpracę z lokalnymi i globalnymi firmami biotechnologicznymi, takimi jak Almac i Randox. Takie relacje opierają się na innowacyjnych odkryciach naukowych i ich zastosowaniach klinicznych, co zaowocowało opracowaniem nowatorskich zastosowań i terapii diagnostycznych/prognostycznych.

Rozwój kariery

Program studiów podyplomowych School of Medicine, Dentistry and Biomedical Sciences szkoli studentów zarówno w zakresie umiejętności badawczych, jak i ogólnych w celu promowania rozwoju zawodowego. Studenci mogą również skorzystać z porad dotyczących rozwoju kariery w School Annual Postgraduate Research Forum, w ramach programu mentoringu rówieśniczego oraz w ramach indywidualnego programu rozwoju podyplomowego. QUB Graduate School zapewnia również szerokie możliwości rozwoju kariery, które uzupełniają podyplomowe szkolenie badawcze specyficzne dla szkoły.

Udogodnienia na światowym poziomie

Jako członek Russell Group wiodących brytyjskich uniwersytetów, Queen's University Belfast zobowiązuje się do prowadzenia najlepszych badań. W ostatnim ćwiczeniu Research Excellence Framework ponad 75% jego działalności badawczej oceniono jako doskonałe na arenie międzynarodowej lub wiodące na świecie, podczas gdy Queen's zajęła 8. miejsce w Wielkiej Brytanii pod względem intensywności badań. W związku z tym Queen's zapewnia idealne środowisko do wspierania wysokiej jakości badań podyplomowych.

Studenci studiów podyplomowych w Szkole Medycyny, Stomatologii i Nauk Biomedycznych podejmą swoje projekty badawcze w Instytucie Nauk o Zdrowiu, który skorzystał ze znacznych inwestycji (> 100 mln GBP) i szczyci się najnowocześniejszymi udogodnieniami i technologią.

Międzynarodowi znani eksperci

Studenci studiów podyplomowych w Szkole Medycyny, Stomatologii i Nauk Biomedycznych są ściśle nadzorowani przez doświadczonych pracowników naukowych i są postrzegani jako centralny i krytyczny element ich wiodących na świecie programów badawczych.

Doświadczenie studenckie

Szkoła Medycyny, Stomatologii i Nauk Biomedycznych zapewnia żywe środowisko dla podyplomowych szkoleń badawczych. Obecnie około 250 studentów podejmuje szeroko zakrojone projekty badań podstawowych i badań klinicznych, które ściśle współpracują z pracownikami podoktoranckimi i akademickimi w całym Instytucie Nauk o Zdrowiu. Zachęca się uczniów do interakcji zarówno w ramach dyscyplin, jak i między nimi poprzez formalne i nieformalne wydarzenia szkolne, z których wiele jest prowadzonych przez uczniów.

Kluczowe fakty

Studenci naukowi są zachęcani do odgrywania pełnej i aktywnej roli w odniesieniu do szerokiego zakresu działań badawczych podejmowanych w ramach Szkoły, a dostępnych jest wiele zasobów, w tym:

  • Możliwość skorzystania ze światowej klasy infrastruktury i wydziału akademickiego.
  • Dopasowany program szkoleń podyplomowych obejmujący specyficzne i ogólne aspekty oraz mentoring rówieśniczy skoncentrowany na karierze.
  • Dostęp do Programu Rozwoju Naukowców Podyplomowych QUB.
  • Zapewnienie wspólnej przestrzeni laboratoryjnej i biurowej zgodnie z wymaganiami projektu badawczego.

Informacje badawcze

Powiązane badania

Szkoła współpracuje obecnie z Narodowym Instytutem Raka NIH (Waszyngton) i Princess Margaret Cancer Center (Toronto), a także rozwija relacje z międzynarodowymi instytucjami na Bliskim Wschodzie (np. Hashemite University, Zarqa, Jordania) i Chinach (np. Chiny Uniwersytet Medyczny w Shenyang). Ponadto niektórzy z naszych obecnych studentów prowadzą większość swoich badań za granicą (np. w USA, Chinach, Indiach, Dubaju) z wyznaczonymi opiekunami zarówno z QUB, jak i instytucji zewnętrznej. Szkoła wspiera również krótkoterminowe szkolenia badawcze dla swoich studentów podyplomowych w grupach współpracowników międzynarodowych; te wzbogacające doświadczenia nie tylko przynoszą korzyści projektowi, ale także zapewniają cenny wgląd w badania w kontekście globalnym.

Tematy badań

Centrum Badań nad Rakiem Patricka G. Johnstona (PGJCCR)

Globalne obciążenie nowotworami rośnie, a liczba zachorowań na nowotwory wynosi obecnie 15 milionów każdego roku. Centrum Badań nad Rakiem im. Patricka G. Johnstona (PGJCCR) jest dostrojone do tego globalnego problemu zdrowotnego i specjalizuje się w integrowaniu odkryć akademickich, przedsiębiorstw przemysłowych/komercyjnych i innowacyjnych praktyk opieki zdrowotnej w celu promowania skutecznego dostarczania precyzyjnej medycyny onkologicznej, w celu poprawy zdrowia pacjentów i wyników, generować bogactwo i łagodzić cierpienie. PGJCCR powołała z powodzeniem multidyscyplinarne zespoły zajmujące się nowotworami pochodzenia żołądkowo-jelitowego, prostaty, piersi i jajników. Każdy zespół składa się z klinicystów specjalizujących się w chorobach, akredytowanych ekspertów w dziedzinie patologii molekularnej, przynoszących powiązane repozytoria tkanek biobanków oraz naukowców biegłych w dziedzinie (i) odkrywania biomarkerów i bioinformatyki, (ii) badań biologicznych i opracowywania terapii oraz (iii) ścigania wczesnych badania kliniczne oparte na translacji. Nasz znaczący sukces jest wynikiem silnego podejścia zespołowego.

Wellcome Wolfson Institute for Experimental Medicine

Instytut Medycyny Eksperymentalnej Wellcome Wolfson (WWIEM) jest zaangażowany w doskonałość badawczą poprzez dokonywanie przełomów naukowych w mechanizmach choroby, które przekładamy na innowacyjną terapię w celu poprawy wyników pacjentów. Jesteśmy międzynarodowym centrum doskonałości w zakresie chorób oczu, chorób zakaźnych i chorób układu oddechowego, ze szczególnym naciskiem na immunologię, biologię molekularną komórek i badania na pacjentach. WWIEM obejmuje trzy główne tematy badawcze koncentrujące się na immunologii i drobnoustrojach, medycynie oddechowej oraz medycynie wzroku i naczyniowej. Nasza grupa badawcza ds. Immunobiologii i drobnoustrojów koncentruje się na zrozumieniu układu odpornościowego, który jest niezbędny dla obrony organizmu człowieka, nie tylko w zapobieganiu wielu różnym chorobom, ale także pomaga w wyzdrowieniu. Nasza grupa badawcza zajmująca się medycyną oddechową koncentruje się na zrozumieniu procesów prowadzących do powszechnych chorób płuc, takich jak astma, mukowiscydoza i zespół ostrej niewydolności oddechowej. Nasza grupa badawcza Medycyny Wizji i Medycyny Naczyniowej w szczególności koncentruje się na zapaleniu w obrębie układu sercowo-naczyniowego jako częstym przyczynie chorób serca i innych chorób naczyniowych, które stanowią znaczne obciążenie zdrowotne dla społeczeństwa. Nasza praca ma istotny wpływ na walkę z chorobami takimi jak cukrzyca, choroby układu krążenia i choroby oczu.

Centrum Edukacji Medycznej

Studenci naukowi przystępujący do Centrum Kształcenia Medycznego będą mieli możliwość opracowania projektu edukacyjnego z wykorzystaniem szeregu metod jakościowych i ilościowych, dla których dostępne jest specjalne szkolenie. Badania obejmują szereg środowisk uczenia się i obejmują kontinuum edukacji medycznej. Projekty łączy zobowiązanie do poprawy opieki nad pacjentem poprzez edukację. Aktualne zainteresowania badawcze obejmują pedagogikę lekarzy pierwszego kontaktu, uczenie się wspomagane technologią, tożsamość, krytyczne badania oraz różnorodność i integrację. Studenci otrzymują mentoring w zakresie opracowywania własnych pytań badawczych i metodologii w ramach szerokiego zakresu działania Centrum.

Centrum Zdrowia Publicznego

Ogólną misją Centrum Zdrowia Publicznego (CPH) jest poprawa stanu zdrowia i zmniejszenie nierówności, skuteczniejsze zapobieganie i zarządzanie chorobami przewlekłymi i niepełnosprawnością oraz poprawa świadczenia opieki zdrowotnej i społecznej. CPH obejmuje cztery główne tematy badawcze, koncentrujące się na epidemiologii i zdrowiu publicznym, epidemiologii nowotworów, żywieniu i zdrowiu publicznym oraz usługach zdrowotnych i zdrowiu globalnym. Nasza grupa badawcza ds. epidemiologii i zdrowia publicznego wykorzystuje Big Data w nauce o odkrywaniu i jej zastosowania w praktyce klinicznej i zdrowia publicznego, aby pomóc zrozumieć, w jaki sposób zarówno geny, jak i środowiska (w tym normy i sieci społeczne) kształtują ryzyko u osób i populacji. Nasza grupa badawcza ds. epidemiologii nowotworów obejmuje programy skoncentrowane na molekularnej epidemiologii stanu przednowotworowego, progresji raka przewodu pokarmowego i medycynie precyzyjnej oraz farmakoepidemiologii badającej potencjał ponownego użycia leków. Nasza grupa badawcza ds. Żywienia i Zdrowia Publicznego pracuje przez całe życie, aby zrozumieć czynniki warunkujące zdrową dietę u poszczególnych osób, grup ryzyka (np. dzieci w wieku szkolnym, kobiety w ciąży, osoby starsze) i całych populacji oraz nad określeniem sposobów jej poprawy. Nasza grupa badawcza ds. usług zdrowotnych i zdrowia globalnego koncentruje się na opiece zdrowotnej dla osób z chorobami przewlekłymi i słabym zdrowiem psychicznym, nauce o poprawie jakości i wdrażaniu, zdrowiu jamy ustnej i pokrewnych nowotworach, metodologii badań, ekonomice zdrowia i globalnym zdrowiu oczu.

Studia doktoranckie

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać informacje o finansowanych studiach podyplomowych dla Szkoły Medycznej, Stomatologii i Nauk Biomedycznych.

Rozważymy również wnioski od studentów zewnętrznych lub samofinansujących się, którzy powinni zidentyfikować potencjalnych opiekunów akademickich zgodnych z ich zainteresowaniami badawczymi.

Należy pamiętać, że możemy wspierać tylko projekty, które pasują do naszych głównych tematów badawczych, takich jak medycyna eksperymentalna, badania nad rakiem, edukacja medyczna i zdrowie publiczne.

Wpływ badań

Szkoła Medycyny, Stomatologii i Nauk Biomedycznych zapewnia doskonałość i wpływ badań, dostarczając innowacyjne rozwiązania konkretnych wyzwań, które zidentyfikowaliśmy w opiece zdrowotnej. Szkoła ma trzy główne cele:

  1. Aby sprostać kluczowym globalnym wyzwaniom w opiece zdrowotnej, dokonując przełomów naukowych w mechanizmach choroby, przekładając je na innowacyjną terapię i interwencje zapobiegawcze w celu poprawy wyników leczenia pacjentów.
  2. Nawiązanie trwałych relacji z głównymi podmiotami finansującymi badania programowe i budowanie zdolności. Obejmuje to szkolenie doktoranckie, kliniczne programy akademickie i stypendia podoktorskie.
  3. Aby wykorzystać mocne strony naukowe z małymi i średnimi przedsiębiorstwami oraz dużymi firmami farmaceutycznymi, aby opracować finansowane zewnętrznie konkurencyjne programy współpracy w zakresie odkrywania i tłumaczenia.

Sukces badawczy

W ostatnim ćwiczeniu Research Excellence Framework ponad 75% działalności badawczej w Szkole Medycyny, Stomatologii i Nauk Biomedycznych zostało ocenione jako doskonałe na arenie międzynarodowej lub wiodące na świecie, podczas gdy Queen's University Belfast zajął 8. miejsce w Wielkiej Brytanii pod względem intensywności badań.

Aktualne profile studentów PGR

Szkoła Medycyny, Stomatologii i Nauk Biomedycznych ma na celu zapewnienie studentom studiów podyplomowych wspierającego środowiska, aby skutecznie promować ich edukację, szkolenia i rozwój zawodowy. Nasi studenci są wysoko cenieni jako centralny i krytyczny element strategii badawczej Szkoły i korzystają zarówno z wyjątkowych udogodnień, jak i nadzoru ze strony czołowych naukowców akademickich na świecie.

Perspektywy rozwoju kariery

Większość studentów studiów podyplomowych w Szkole Medycyny, Stomatologii i Nauk Biomedycznych nadal z powodzeniem zapewnia odpowiednie zatrudnienie po ukończeniu studiów. Wybrane kariery są ogólnie związane z ich kwalifikacjami w przemyśle, środowisku akademickim i Narodowej Służbie Zdrowia i obejmowały badania podoktoranckie na całym świecie, akademię kliniczną/niekliniczną, powrót do pracy klinicznej w pełnym wymiarze godzin, pisanie artykułów medycznych, badania branżowe, zarządzanie/finanse doradztwo oraz rozwój oprogramowania badawczo-rozwojowego. Szkoła prowadzi dedykowaną sesję kariery na corocznym Forum Badań Podyplomowych i skoncentrowanym na karierze mentoringu rówieśniczym ze strony naukowców z tytułem doktora, podczas gdy studenci powinni omawiać potencjalną karierę ze swoimi przełożonymi w ramach indywidualnego programu rozwoju podyplomowego.

Zatrudnienie po kursie

Wszyscy studenci studiów podyplomowych mogą skorzystać z porad zawodowych w Graduate School, podczas gdy możliwości zatrudnienia podoktoranckiego są podkreślane na corocznym School Postgraduate Research Forum w ramach dedykowanej sesji. Studenci powinni również omówić potencjalne kariery ze swoimi przełożonymi jako centralny punkt ich indywidualnego programu rozwoju podyplomowego.

Wyniki nauki

Jako student studiów podyplomowych w Szkole Medycyny, Stomatologii i Nauk Biomedycznych otrzymasz wysokiej jakości szkolenie i wsparcie dla kariery w badaniach naukowych z rzeczywistym potencjałem przyczynienia się do rozwoju ulepszonych strategii zarządzania i leczenia chorób zagrażających życiu .

Struktura kursu

Szkoła Medycyny, Stomatologii i Nauk Biomedycznych ma na celu zapewnienie studentom studiów podyplomowych wspierającego środowiska, aby skutecznie promować ich edukację, szkolenia i rozwój zawodowy. Studenci pierwszego roku zapisują się na dostosowany program szkoleniowy obejmujący serię wykładów, warsztatów i sesji praktycznych poświęconych kluczowym umiejętnościom badawczym, w tym bioobrazowaniu, informatyce, genomice, zdrowiu publicznemu, modelom zwierzęcym i próbom klinicznym. Ponadto wszyscy studenci otrzymują szeroko zakrojone i ciągłe szkolenie w zakresie ogólnych i możliwych do przeniesienia umiejętności, takich jak pisanie naukowe, analiza danych, prezentacja i ocena krytyczna, poprzez dedykowane kursy komunikacyjne i seminaria, z dostępnym również indywidualnym wsparciem. Korzystają również z prezentacji wyników swoich badań na najważniejszych konferencjach krajowych i międzynarodowych, czego oczekują wszyscy studenci studiów podyplomowych, oraz dzięki regularnej interakcji z QUB Graduate School, której specyficzną funkcją jest wspieranie kształcenia podyplomowego, rozwoju i kariery.

Studenci podejmują się konkretnego projektu badawczego pod ścisłym kierunkiem doświadczonego głównego przełożonego przy wsparciu 1 lub 2 współpromotorów, w zależności od potrzeb. Wszyscy studenci studiów podyplomowych są początkowo rejestrowani jako „niezróżnicowani”, co oznacza, że są zobowiązani do odbycia okresu próbnego, po którym są oceniani pod kątem ich przydatności do podjęcia studiów podyplomowych w trakcie procesu różnicowania. Zróżnicowanie odbywa się zwykle w okresie 9-12 miesięcy dla studentów studiów stacjonarnych i 18-24 miesięcy dla studentów studiów niestacjonarnych. Każdy student jest zobowiązany do dokonania przeglądu literatury, przedstawienia ustnej prezentacji swoich badań w swoim Centrum oraz dostarczenia dowodów odpowiedniego szkolenia i ukończenia planu rozwoju podyplomowego. Następnie przeprowadzają wywiady z panelem różnicującym, składającym się z 2 lub 3 nauczycieli akademickich, którzy oceniają zrozumienie przez studentów ich projektu i postępów, zarówno na podstawie przesłanych dokumentów, jak i odpowiedzi na pytania. Zróżnicowani studenci są zobowiązani do ukończenia podobnego procesu rocznego przeglądu postępów w każdym kolejnym roku ich stopnia naukowego. Czas trwania studiów doktoranckich w pełnym wymiarze godzin wynosi zwykle 3-4 lata. Do ukończenia studiów doktoranckich wymagane jest złożenie pracy naukowej o odpowiedniej długości i treści (zgodnie z zaleceniami promotora), która zostanie oceniona na podstawie egzaminu ustnego przeprowadzonego przez egzaminatora zewnętrznego i wewnętrznego.

Studenci, którzy spełniają kryteria kwalifikacyjne do badań podyplomowych, powinni wybrać maksymalnie trzech potencjalnych promotorów z naszej listy nauczycieli akademickich i wysłać wiadomość e-mail do preferowanego promotora (promotorów) z kopią do Szkolnego Biura Podyplomowego, zawierającą: (1) krótkie CV (maksymalnie 1-2 strony), (2) zwięzłe oświadczenie o motywacji, w tym zainteresowania badawcze, (3) źródło finansowania i (4) planowana data rozpoczęcia.

Nasi pracownicy akademiccy chętnie przyjmują podejścia potencjalnych studentów i chętnie opracowują propozycje badawcze będące przedmiotem wspólnego zainteresowania. Często proces ten obejmuje nieformalne spotkanie twarzą w twarz (osobiście lub za pośrednictwem łącza wideo) przed zaproszeniem do złożenia formalnego wniosku. Jeśli masz trudności ze zidentyfikowaniem lub skontaktowaniem się z odpowiednim przełożonym, skontaktuj się z profesorem Davidem Grieve, dyrektorem ds. badań podyplomowych lub szkolnym biurem podyplomowym, który z przyjemnością pomoże.

Oszacowanie

Studenci studiów podyplomowych w Szkole Medycyny, Stomatologii i Nauk Biomedycznych otrzymają ciągłe szkolenie w zakresie pisania naukowego, prezentacji i krytycznej analizy jako podstawy kariery naukowej. Szkoła wspiera i rzuca wyzwanie swoim studentom studiów podyplomowych poprzez solidny roczny przegląd postępów, wymagający satysfakcjonującej oceny prac pisemnych, prezentacji na sympozjach, raportów przełożonych i wywiadów panelowych, o których sukcesie świadczą doskonałe wskaźniki ukończenia. Po zakończeniu stażu badawczego podyplomowego studenci są zobowiązani do złożenia pracy dyplomowej o odpowiedniej długości i treści, która jest oceniana na podstawie egzaminu ustnego przeprowadzanego przez egzaminatora zewnętrznego i wewnętrznego.

Sprzężenie zwrotne

Studenci studiów podyplomowych w Szkole Medycyny, Stomatologii i Nauk Biomedycznych otrzymują informację zwrotną na temat swojej pracy pisemnej i ustnej przez cały okres rejestracji na studia. Może to być zarówno formalne, jak i nieformalne i jest zapewniane regularnie przez ich przełożonych, kolegów, kolegów akademickich/postdoktorskich oraz coroczny panel oceny postępów.

Udogodnienia

Studenci studiów podyplomowych w Szkole Medycyny, Stomatologii i Nauk Biomedycznych korzystają ze światowej klasy infrastruktury i wydziałów akademickich i są wysoko cenieni jako centralny i krytyczny element strategii badawczej. Wszyscy studenci będą mieli dostęp do wspólnej przestrzeni laboratoryjnej i biurowej zgodnie z wymaganiami ich projektu badawczego.

Wymagania wstępne

Ukończyć

Minimalny wymóg akademicki dotyczący przyjęcia do programu studiów jest zwykle dyplomem wyższej klasy wyższej od brytyjskiego lub ROI HE, lub równorzędną kwalifikacją akceptowaną przez uniwersytet. Więcej informacji można uzyskać kontaktując się ze szkołą.

Studenci zagraniczni

Aby uzyskać informacje na temat ekwiwalentów kwalifikacji międzynarodowych, skontaktuj się z nami w celu uzyskania informacji dotyczących Twojego kraju.

Wymagania języka angielskiego

Wymagany jest dowód na wynik IELTS * 6,0, z nie mniej niż 5,5 w dowolnym elemencie lub równoważna kwalifikacja akceptowana przez Uniwersytet. * Zrobione w ciągu ostatnich 2 lat.

Studenci zagraniczni, którzy chcą ubiegać się o Queen's University Belfast do Queen's University Belfast (i dla których angielski nie jest ich pierwszym językiem), muszą być w stanie wykazać się biegłą znajomością języka angielskiego, aby w pełni korzystać z przebiegu studiów lub badań. Obywatele spoza EOG muszą również spełniać wymogi dotyczące imigracji w Wielkiej Brytanii w zakresie wiz i imigracji (UKVI) w odniesieniu do języka angielskiego.

Jeśli chcesz poprawić znajomość języka angielskiego przed przystąpieniem do tego programu, INTO Queen's University Belfast oferuje szereg kursów języka angielskiego. Te intensywne i elastyczne kursy mają na celu poprawę znajomości języka angielskiego w zakresie dopuszczenia do tego stopnia.

  • Angielski akademicki: intensywny kurs języka angielskiego i nauki w celu pomyślnego ukończenia studiów wyższych na poziomie studiów
  • Przed sesjami po angielsku: krótki intensywny kurs języka angielskiego dla studentów rozpoczynających studia na Queen's University Belfast którzy muszą poprawić swój angielski.

Czesne

  • Irlandia Północna (NI) 1: 4500 GBP
  • Irlandia (ROI) 2: 4500 GBP
  • Anglia, Szkocja lub Walia (GB) 1: 4500 GBP
  • UE Inne 3: 22 000 GBP
  • Międzynarodowe: 22 000 £

Oczekuje się, że obywatele UE w ramach programu osiedlenia się w UE, ze statusem osoby osiedlonej lub wstępnie osiedlonej, zostaną obciążeni czesnego NI lub GB w zależności od miejsca zwykłego pobytu, jednak jest to tymczasowe i podlega publikacji w Irlandii Północnej Regulamin opłat za zgromadzenie studentów. Oczekuje się, że studenci, którzy są obywatelami ROI mieszkającymi w Wielkiej Brytanii, zostaną obciążeni opłatą GB, jednak jest to opłata tymczasowa i podlega opublikowaniu przepisów dotyczących opłat studenckich Zgromadzenia Irlandii Północnej.

2 Oczekuje się, że studenci UE będący obywatelami ROI zamieszkałymi w ROI będą uprawnieni do czesnego NI, zgodnie z ustaleniami Wspólnej Umowy Podróży. Podane powyżej czesne jest tymczasowe i podlega opublikowaniu przepisów dotyczących opłat studenckich Zgromadzenia Irlandii Północnej.

3 UE Inni studenci (z wyjątkiem obywateli Republiki Irlandii mieszkających w GB, NI lub ROI) są obciążani czesnem zgodnie z opłatami międzynarodowymi.

Wszystkie podane czesne dotyczą roku akademickiego 2021-22 i dotyczą jednego roku studiów, chyba że zaznaczono inaczej. Opłaty za naukę będą podlegały corocznej podwyżce inflacji, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.

Koszty leków

Niektóre programy badawcze mogą wymagać uiszczenia opłat stanowiskowych oprócz czesnego. Opłaty te są naliczane w celu pokrycia dodatkowych wydatków związanych z projektem, takich jak materiały eksploatacyjne, dostęp do sprzętu i szkolenia specjalistyczne, i zależą od charakteru projektu badawczego.

Dodatkowe koszty kursu

Wszyscy uczniowie

W zależności od programu studiów mogą pojawić się również inne dodatkowe koszty, które nie są pokrywane z czesnego, które studenci będą musieli wziąć pod uwagę przy planowaniu studiów. Uczniowie mogą wypożyczać książki i uzyskiwać dostęp do zasobów edukacyjnych online z dowolnej biblioteki Queen. Jeśli studenci chcą kupić polecane teksty zamiast wypożyczać je z Biblioteki Uniwersyteckiej, ceny za tekst mogą wynosić od 30 do 100 GBP. Studenci powinni również przeznaczyć od 30 do 100 funtów rocznie na kopiowanie, karty pamięci i opłaty za drukowanie. Studenci mogą rozważyć zakup urządzenia elektronicznego; koszty będą się różnić w zależności od specyfikacji wybranego modelu. Istnieją również dodatkowe opłaty za ceremonie ukończenia szkoły i grzywny biblioteczne. Podejmując projekt badawczy studenci mogą ponieść koszty związane z transportem i/lub materiałami, a także poniosą dodatkowe koszty druku i oprawy pracy. Mogą również istnieć indywidualnie dostosowane wydatki na projekty badawcze, a studenci powinni skonsultować się bezpośrednio ze Szkołą w celu uzyskania dalszych informacji.

Rekrutacja

Program

Wynik programu

Opłata za program

Możliwości związane z karierą

Udogodnienia

O szkole

pytania