Magister zaburzeń ze spektrum autyzmu
Queen's University Belfast - Faculty of Arts, Humanities and Social Sciences
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Belfast, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 - 3 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 19 100 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Jun 2024
* Irlandia Północna i Republika Irlandii: 6650 £ | Anglia, Szkocja lub Walia: 7 470 £ | Inne i międzynarodowe UE: 18 200
Wstęp
Program ten został opracowany w porozumieniu z sektorem edukacji, opieki zdrowotnej i społecznej oraz wolontariatem, a także osobami dotkniętymi zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD) i ma na celu ułatwienie rozwoju zawodowego nauczycieli i innych pokrewnych specjalistów, którzy pracują lub chcą pracować w tej dziedzinie.
Kurs jest prowadzony przez Centrum Analizy Zachowania na Queens University. Zgodnie z potrzebami zidentyfikowanymi w Strategii Autyzmu Wykonawczej Irlandii Północnej i związanych z nią planach działania, kurs został dostosowany do podnoszenia świadomości, rozwiązywania problemów szczególnie związanych z dziećmi i dorosłymi ze spektrum autyzmu oraz zwiększania wiedzy i umiejętności w odniesieniu do dowodów- interwencje oparte.
Celem jest umożliwienie studiowania teorii i praktyki leżącej u podstaw tego obszaru specjalistycznego w celu zwiększenia zrozumienia i umiejętności angażowania się w badania i praktykę opartą na dowodach. Po ukończeniu studiów studenci będą mieli:
- Rozwinął zakres wiedzy i zrozumienia specjalnych potrzeb dzieci, młodzieży i dorosłych z rozpoznaniem autyzmu.
- Przedstawienie dowodów krytycznej refleksji nad ich praktyką zawodową i umiejętność zastosowania odpowiedniej literatury badawczej zarówno do doświadczenia osobistego, jak i zawodowego.
- Nabyli szereg specjalistycznych umiejętności praktycznych, które zwiększą ich zdolność do wspierania uczniów i studentów w różnych środowiskach.
- Rozwinięte umiejętności pracy zespołowej wymagane do pracy w partnerstwie, wspierania i doradzania innym kolegom.
Termin składania wniosków: czwartek 30 czerwca 2022 o godzinie 16:00.
Rozwój kariery
Zatrudnialność Program zapewnia szereg specjalistycznych praktycznych umiejętności do nauczania i wspierania uczniów i studentów w różnych środowiskach; umiejętności pracy zespołowej potrzebne do wspierania i doradzania kolegom; oraz znajomość i zrozumienie specjalnych potrzeb osób z autyzmem.
Galeria
Rekrutacja
Program
Studenci mogą zapisać się na studia stacjonarne (1 rok) lub niestacjonarne (do 3 lat). Poszczególne moduły można studiować jako krótki kurs. Studenci studiów niestacjonarnych zazwyczaj wypełniają jeden lub dwa moduły w semestrze. Studenci studiów stacjonarnych zazwyczaj wypełniają trzy moduły w semestrze.
Tytuł magistra przyznawany jest studentom, którzy pomyślnie ukończyli sześć modułów nauczania (120 punktów CATS) i rozprawę naukową (60 punktów CATS). Dostępne są kwalifikacje końcowe: studenci mogą zakończyć studia z dyplomem studiów podyplomowych, pomyślnie zdobywając 120 punktów CATS z nauczanych modułów lub Certyfikatem studiów podyplomowych, pomyślnie zdobywając 60 punktów CATS z nauczanych modułów podstawowych.
Kurs obejmuje cztery moduły podstawowe/obowiązkowe (dostępne głównie online) i dwa moduły opcjonalne. Dostępne jest menu opcjonalnych modułów; niektóre moduły opcjonalne są prowadzone online, a inne na zajęciach i wymagają obecności na kampusie w Belfaście.
szczegóły kursu
Moduły podstawowe (wszystkie 20 punktów CATS):
Wprowadzenie do metod badawczych: dzieci, młodzież i edukacja (online)
Moduł ten zapewni zrozumienie różnych perspektyw leżących u podstaw metodologii ilościowych i jakościowych i jest wymagany do przygotowania rozprawy badawczej.
Podstawowe elementy zmiany zachowania (online)
Skoncentrujemy się na metodach i praktykach pedagogicznych na rzecz włączenia, które wywodzą się z dyscypliny naukowej, jaką jest analiza zachowania. Obejmuje to szereg metod pedagogicznych, w tym intensywne interwencje behawioralne, nauczanie incydentalne, zarządzanie sytuacjami awaryjnymi, nauczanie precyzyjne, radzenie sobie z trudnymi zachowaniami i integrowanie wsparcia systemowego. Wprowadzimy także praktykę pomiaru zmiany zachowania oraz wyświetlania i interpretacji danych behawioralnych.
Zrozumieć dorosłych z ASD (online)
Otrzymasz pomoc w rozwijaniu i poszerzaniu umiejętności rozumienia potrzeb dorosłych z ASD i ich rodzin. Zbadamy kwestie identyfikacji, diagnozy osoby dorosłej, zdrowia psychicznego i zmian, a także trudnych zachowań, komunikacji i problemów sensorycznych, relacji, seksualności, autoprezentacji i neuroróżnorodności. Rozważymy konsekwencje diagnozy ASD dla rodziny nuklearnej i dalszej, dla szkół, domów i zatrudnienia.
Zrozumieć dzieci z ASD (online)
Otrzymasz pomoc w rozwijaniu i poszerzaniu umiejętności rozumienia potrzeb dzieci (w wieku 0-18 lat) z autyzmem i ich rodzin. Zbadamy kwestie definicji, identyfikacji, diagnozy i oceny oraz wczesnej interwencji, a także problemy komunikacyjne i sensoryczne w dzieciństwie i okresie dojrzewania. Rozważymy także konsekwencje diagnozy autyzmu dla rodziny nuklearnej i dalszej, dla nauczania i uczenia się w programach szkolnych i domowych, a także dla przejścia między szkołą a domem.
Z programu Studiów Edukacyjnych (MED) można wybrać dwa moduły opcjonalne. Niektóre moduły wymagają cotygodniowej obecności na terenie kampusu.
Rankingi
Nasze badania edukacyjne zajmują 4. miejsce w Wielkiej Brytanii pod względem intensywności badań, a 87% z nich zostało ocenionych jako „doskonałe na arenie międzynarodowej lub wiodące na świecie” (REF, 2014).
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Absolwenci tego stopnia uznali za korzystne w swoim miejscu pracy doradzanie kolegom, wpływanie na decydentów i wspieranie uczniów i studentów z autyzmem i ich rodzinami lub szukanie awansu zawodowego lub dywersyfikacji. Inni przechodzą do studiów doktoranckich i badań lub nauczania.
Studenci studiów podyplomowych Queen's czerpią wyjątkowe korzyści. Unikalne inicjatywy, takie jak Degree Plus i Researcher Plus, wzmacniają nasze zaangażowanie w szanse na zatrudnienie, a innowacyjne programy przywództwa i kadry kierowniczej pomagają naszym studentom zdobyć kluczowe stanowiska kierownicze zarówno w kraju, jak i za granicą.