Bachelor of Science w przedmedycznych badaniach zdrowia
Boston, Stany Zjednoczone
CZAS TRWANIA
4 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
USD 36 060 / per year
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Wstęp
Wpraw swoją przyszłość w ruch dzięki kształceniu licencjackiemu, które toruje ci drogę do uczęszczania do szkoły medycznej lub różnorodności programów studiów magisterskich w dziedzinie nauk o zdrowiu.
Podczas tego czteroletniego programu w pełnym wymiarze godzin będziesz ściśle współpracować z mentorami wydziałowymi, którzy mają wieloletnie doświadczenie zarówno w nauczaniu, jak i doradzaniu. Spełnisz wymagane warunki wstępne dla szkół medycznych i innych szkół zawodowych poprzez interdyscyplinarny program studiów zdrowotnych, który równoważy nauki podstawowe i laboratoryjne z kursami sztuk wyzwolonych. Po ukończeniu studiów będziesz dobrze przygotowany do uczęszczania na chiropraktykę, stomatologię, medycynę, terapię zajęciową, optometrię, osteopatię, fizjoterapię, asystentkę lekarza, podologię lub szkołę weterynaryjną lub studia podyplomowe w zakresie żywienia, patologii mowy i zdrowia publicznego , administracja zdrowia lub inne programy prozdrowotne.
Deklaracja misji
School of Arts and Sciences ucieleśnia i promuje podstawowe wartości Uniwersytetu poprzez:
- Stypendium, które tworzy wiedzę, pedagogikę, integrację i zaangażowanie w lub poprzez wiele dyscyplin reprezentowanych przez wydział Sztuki i Nauki;
- Interdyscyplinarne i międzybranżowe inicjatywy i kolaboracje, które prowadzą do działalności naukowej i publicznej wśród wydziałów Sztuki i Nauki oraz we współpracy z innymi wydziałami Szkoły;
- Realizacja podstawy programowej integrującej nauki podstawowe i humanistyczne ze studiami zawodowymi;
- Zaangażowanie i promowanie wartości edukacji ogólnej, w tym rozwoju całego człowieka;
- Kultywowanie wiedzy, umiejętności i wartości przygotowujących uczniów do uczenia się przez całe życie;
- Opracowywanie i stosowanie projektów programów nauczania i strategii nauczania skoncentrowanych na uczniu;
- Programowanie ocen, które systematycznie zbiera i wykorzystuje dane do przeglądu programów nauczania i ciągłego doskonalenia;
- Sumienna służba dla szkół, uniwersytetów i społeczności zawodowych;
- Współpraca z Dziekanem ds. Studentów i Pracownikami ds. Studenckich przy opracowywaniu i realizacji programów nauczania pozalekcyjnego.
Misja programu studiów przedmedycznych i zdrowotnych jest zgodna z misją School of Arts and Sciences, ale w szczególności kultywuje i rozwija:
- Przygotowanie licencjackie do udanych zaawansowanych studiów i kariery w zakresie zdrowia i opieki zdrowotnej;
- Zaangażowanie studentów w działalność społeczną i uniwersytecką oraz działania wolontariackie, które przynoszą korzyści innym;
- Badania intelektualne studentów i badania akademickie, które obejmują biomedyczny, psychospołeczny i kulturowy wymiar choroby, zdrowia i opieki zdrowotnej;
- Doskonałość wydziału w zakresie opieki zdrowotnej i pedagogiki studiów o zdrowiu, odkrywanie wiedzy w różnych dyscyplinach związanych z chorobą, zdrowiem i opieką zdrowotną oraz rozpowszechnianie i stosowanie innowacyjnych pedagogiki i nowej wiedzy w tych dyscyplinach.
Galeria
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Program ten oferuje stypendia oparte na zasługach do maksymalnej kwoty 18 000 USD rocznie.
Program
(Możliwe są różnice w tym programie nauczania.)
Rok I Fall
- Biologia I (z laboratorium)
- Zasady chemiczne I (w/laboratorium)
- Wprowadzenie do majora
- Pisanie ekspozycyjne I
- Rachunek I
Rok I Wiosna
- Biologia II (z laboratorium)
- Zasady chemiczne II (w/laboratorium)
- Pisanie ekspozycyjne II
- wprowadzenie do psychologii
- Rachunek II
Rok II jesień
- Chemia Organiczna I (z laboratorium)
- Amerykańska kultura, tożsamość i życie publiczne
- Orientacja na zawody zdrowotne
- Statystyka
- Nauki behawioralne do wyboru
- Nauki humanistyczne do wyboru
Rok II Wiosna
- Mikrobiologia medyczna (z laboratorium)
- Chemia Organiczna II (z laboratorium)
- Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej dla pracowników służby zdrowia
- Nauki społeczne
Rok III jesień
- Biochemia komórkowa lub
- Podstawy fizyki I (w/laboratorium) lub
- Fizyka I (z laboratorium)
- Nauki behawioralne do wyboru
- Zaawansowana biologia do wyboru
- Ogólne wybory
Rok III Wiosna
- Etyka opieki zdrowotnej lub
- Podstawy fizyki II (z laboratorium) lub
- Fizyka II (z laboratorium)
- Zaawansowana biologia do wyboru
- Nauki społeczne
- Przedmioty do wyboru z zakresu sztuk wyzwolonych
Rok IV jesień
- Nauki humanistyczne do wyboru
- Ogólne obieralne
Rok IV Wiosna
- Seminarium zwieńczające studia przedmedyczne i zdrowotne
- Ogólne obieralne
Wynik programu
Cele programu
- Zapewnienie programu studiów studentom ubiegającym się o przygotowanie licencjackie do uzyskania stopnia praktyki zawodowej w zakresie medycyny alopatycznej, chiropraktyki, stomatologii, terapii zajęciowej, optometrii, medycyny osteopatycznej, studiów asystenta lekarza, fizjoterapii, medycyny podologicznej, patologii mowy i języka lub weterynarii;
- Zapewnienie programu studiów, który przygotuje studentów do podjęcia studiów wyższych w zakresie żywienia, zdrowia publicznego, administracji zdrowia lub innych dziedzin zorientowanych na zdrowie;
- Oferowanie studentom możliwości uzyskania dostępu do programów zawodowych poprzez powiązania instytucjonalne, które mają określone zalety lub możliwości, takie jak przyspieszona progresja, preferencyjne lub gwarantowane przyjęcie lub wczesna akceptacja;
- Promowanie interdyscyplinarnego programu nauczania, który równoważy zajęcia przedmedyczne z matematyki i nauk ścisłych z kursami badającymi opiekę zdrowotną i choroby z perspektywy dyscyplin sztuk wyzwolonych i który kładzie nacisk na rozwój umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętności analitycznych w całym programie nauczania;
- Stworzenie studentom możliwości kontynuowania niewielkiej koncentracji, która sprzyja ukierunkowanej nauce na poziomie zaawansowanym w określonej dyscyplinie lub obszarze studiów;
- Zapewnienie spójnej komunikacji, skutecznego doradztwa i mentoringu przedprofesjonalnego pomiędzy wykładowcami/administratorami programu a studentami;
- Zachęcanie uczniów do zaangażowania się w pracę społeczną, doświadczenie kliniczne i badania, a także autorefleksję dotyczącą celów zawodowych;
- Promowanie zaangażowania obywatelskiego, ciekawości intelektualnej i zaangażowania w uczenie się przez całe życie, czego dowodem jest niezależny projekt badawczy ukończony na seminarium dla seniorów / zwieńczeniem.
Wyniki nauczania w programie
Studenci programu Przedmedycznych Studiów Zdrowotnych realizują interdyscyplinarny program nauczania, który równoważy zajęcia przedmedyczne z matematyki i nauk ścisłych z kursami badającymi opiekę zdrowotną i choroby z perspektywy dyscyplin sztuk wyzwolonych, z naciskiem na rozwój umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętności analitycznych we wszystkich obszarach program nauki. Pod koniec programu uczniowie zdobędą biegłość w następujących kwestiach:
Odpowiedzialność etyczna
Zachowuj się uczciwie i etycznie; kultywować uczciwość osobistą i akademicką; przestrzega zasad etycznych...zasad, procedur; zachęca innych do zachowywania się w sposób uczciwy i etyczny; rozwija i demonstruje rozumowanie etyczne i moralne.
Krytyczne myślenie/rozwiązywanie problemów
Użyj logiki i rozumowania, aby zidentyfikować mocne i słabe strony alternatywnych rozwiązań, wniosków lub podejść do problemów w wielu różnych dyscyplinach akademickich.
Umiejętności analityczne i dociekania naukowe
Stosuje rozumowanie ilościowe do wyjaśniania zjawisk zachodzących w świecie przyrody. Stosuje wiedzę o procesie naukowym do integracji i syntezy informacji, rozwiązywania problemów i formułowania pytań/hipotez badawczych; wykazuje biegłość w posługiwaniu się językiem naukowym i posługuje się nim, aby uczestniczyć w dyskursie naukowym.
Komunikacja (pisemna/ustna)
Skutecznie i dokładnie przekazuj informacje innym, używając pisanych słów i zdań, stosując odpowiednią gramatykę. Skutecznie i dokładnie przekazuj informacje innym, używając wypowiadanych słów i zdań; skutecznie słucha; rozpoznaje potencjalne bariery komunikacyjne i dostosowuje podejście lub w razie potrzeby wyjaśnia informacje, w zależności od tego, z kim się komunikuje.
Żywe systemy
Zastosuj wiedzę i umiejętności techniczne / laboratoryjne z nauk przyrodniczych do rozwiązywania problemów związanych z układami molekularnymi i makro, w tym biocząsteczkami, cząsteczkami, komórkami i narządami.
Zachowanie ludzkie i kompetencje kulturowe
Stosować wiedzę o sobie, innych i systemach społecznych do rozwiązywania problemów związanych z czynnikami psychologicznymi, społeczno-kulturowymi i biologicznymi, które wpływają na zdrowie i dobre samopoczucie; okazywać uznanie/szacunek dla różnorodności podczas interakcji z innymi; angażuj różnorodne i konkurencyjne perspektywy; odpowiednio zająć się uprzedzeniami u siebie i innych.
Synteza interdyscyplinarna i ciekawość intelektualna
Opisz i syntezuj wiedzę z różnych, uzupełniających się dyscyplin. Korzystaj z metod badawczych, aby odkrywać nowe pomysły łączące dyscypliny. Szukaj wyzwań i odkrywaj nowe pomysły i postępy badawcze w różnych dziedzinach.
Praca w zespole
Współpracuje z innymi, aby osiągnąć wspólne cele; dzieli się informacjami i wiedzą z innymi oraz przekazuje informacje zwrotne; przedkłada cele zespołowe nad cele indywidualne.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.