MSPH w Międzynarodowym Zdrowiu (Systemy Opieki Zdrowotnej)
Johns Hopkins University, Bloomberg School of Public Health
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Baltimore, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
18 - 24 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 59 184 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* na tradycyjny rok akademicki. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. Dostępne są stypendia
Wstęp
Program MSPH Health Systems przygotowuje studentów do pełnienia ról przywódczych i zarządczych w polityce zdrowotnej i planowaniu, finansowaniu i zarządzaniu zdrowiem oraz monitorowaniu i ocenie programów zdrowotnych. Nasi absolwenci przyczyniają się do wzmocnienia systemów opieki zdrowotnej poprzez wdrażanie sprawiedliwych i opłacalnych interwencji w celu poprawy dostępu, jakości i wydajności usług zdrowotnych dla populacji o niedostatecznym zasięgu.
Studenci są szkoleni w zakresie przeprowadzania i oceny programów na dużą skalę, analizy polityki zdrowotnej, analizy porównawczej systemów opieki zdrowotnej i finansowania opieki zdrowotnej. Uczniowie otrzymują również solidne doświadczenie w kluczowych obszarach, takich jak podstawowa opieka zdrowotna oraz zdrowie matki i dziecka.
Doświadczenie praktyczne i dokument zwieńczenia pozwalają uczniom zastosować wiedzę zdobytą podczas zajęć akademickich w rozwiązywaniu palących problemów zdrowotnych i wyzwań związanych ze zdrowiem na świecie oraz wnieść znaczący wkład w zdrowie zaniedbanych populacji. W ramach praktyki studenci mają możliwość pracy nad projektami wydziałowymi lub umieszczenia w wielu organizacjach na całym świecie, w tym w szerokiej gamie międzynarodowych współpracowników Szkoły. Na przykład ośrodki badawcze z siedzibą w Departamencie Zdrowia Międzynarodowego oferują studentom różnorodne możliwości.
Szczególne atuty programu Health System to:
- Nacisk na stosowanie podejścia systemowego do planowania, zarządzania i oceny programów zdrowotnych
- Rozwój opartego na dowodach zrozumienia podejść wzmacniających systemy opieki zdrowotnej
- Szczególny nacisk na kwestie takie jak pomoc humanitarna, zdrowie i usługi dla matek i dzieci, zapobieganie urazom i etyka systemów dostarczania do słabszych grup ludności
- Absolwenci programu kontynuują pracę w międzynarodowych, rządowych, akademickich i pozarządowych organizacjach, takich jak WHO, ministerstwa zdrowia, USAID, Save the Children, International Rescue Committee. Wiele ośrodków badawczych zlokalizowanych w Departamencie Zdrowia Międzynarodowego oferuje również możliwości absolwentom programu. Zobacz, gdzie pracuje więcej naszych niedawnych absolwentów.
Oś czasu ucznia
Studenci mogą ukończyć studia w 1,5 roku. Wszystkie wymagania powinny zostać spełnione w ciągu 2 lat.
Studenci przyjęci do programu biorą udział we wspólnym rdzeniu kursów i mają możliwość specjalizacji, w oparciu o swoje zainteresowania i doświadczenie, poprzez udział w dodatkowych zajęciach fakultatywnych. Program nauczania koncentruje się na planowaniu i zarządzaniu projektami i programami zdrowotnymi na poziomie społeczności, dystryktu, krajowym i globalnym; Przewodnik akademicki zawiera informacje dotyczące poszczególnych stopni, kompetencje, cele nauczania i wymagania dotyczące kursów. Kompleksowy egzamin pisemny na koniec I roku Programu sprawdzający podstawowe kompetencje studentów.
Wymagane 4-miesięczne doświadczenie w praktyce jest ważnym dodatkowym elementem tego programu studiów. Typowe doświadczenia praktyczne obejmują pracę w programach zdrowotnych bezpośrednio obsługujących populacje w niekorzystnej sytuacji w krajach o niskich i średnich dochodach, pracę w centrali organizacji lub biurze regionalnym w celu zapewnienia wsparcia technicznego dla programów terenowych lub pomocy w poprawie zarządzania programami organizacji na całym świecie oraz praca nad projekt badawczy związany z zarządzaniem systemami ochrony zdrowia. Po praktyce uczniowie wypełniają pracę naukową, zwaną zwieńczeniem, zwykle związaną z ich doświadczeniem praktycznym, która łączy materiał z wielu kursów dotyczących konkretnego interesującego tematu. Program trwa 18-24 miesiące.
Warunki akademickie 1 - 4
- Intensywne zajęcia
- Kompleksowy egzamin wydziałowy na koniec pierwszego roku akademickiego
- Propozycja praktyki
Warunki akademickie 4 – 6 (minimum)
- Praktyka: rozmieszczenie w terenie lub badanie i analiza w szkole istotnego problemu związanego ze zdrowiem populacji o niedostatecznej liczbie usług
- Aktualizacja praktyki na koniec każdego semestru
- Esej Capstone sprawdzony i zatwierdzony przez dwóch czytelników wydziału. Zwieńczenie powinno dostarczać namacalnych dowodów ekspertyzy w konkretnym stosowanym temacie o międzynarodowym znaczeniu dla zdrowia.
Praktyka
Oprócz ukończenia wymaganych zajęć, studenci muszą zdobyć praktyczne doświadczenie w stosowaniu zasad i metod poznanych podczas praktyki. Najlepiej byłoby, gdyby studenci ukończyli praktyki za granicą. Departament ma wiele placówek terenowych na całym świecie, w których często umieszczani są studenci. Wydział i personel pomagają również uczniom znaleźć możliwości w innych globalnych organizacjach zdrowotnych.
Typowe doświadczenia praktyczne obejmują pracę w programach zdrowotnych bezpośrednio obsługujących populacje w niekorzystnej sytuacji w krajach o niskich i średnich dochodach. Przykładami miejsc, w których nasi uczniowie ukończyli praktykę, są UNICEF, UNAIDS, USAID, WHO, PAHO, Bill & Melinda Gates Foundation, Clinton Health Access Initiative, Catholic Relief Services, Save the Children oraz różne instytuty powiązane z Johns Hopkinsem.
Możliwości zawodowe
Po ukończeniu studiów nasi absolwenci MSPH podejmują strategiczne i kierownicze role w organizacjach służby zdrowia w różnych kontekstach krajowych i międzynarodowych. Absolwenci cieszą się karierą w środowisku akademickim, rządowym i pozarządowym oraz w przemyśle. Absolwenci stają się praktykami zdrowia publicznego, którzy zapewniają pomoc techniczną badaczom zdrowia publicznego i menedżerom zdrowia publicznego w projektowaniu, wdrażaniu i ocenie programów mających na celu rozwiązanie problemów zdrowia publicznego, w obliczu których stoją niedostatecznie obsługiwane populacje w USA i za granicą.
Gdzie pracują nasi niedawni absolwenci:
- Centra kontroli i zapobiegania chorobom
- Clinton Health Access Initiative
- Katolickie usługi pomocy
- Pracownik naukowy ORISE
- Innowacje na rzecz walki z ubóstwem
- Harvard Medical School, Department of Psychiatry w Cambridge Health Alliance
Informacje o aplikacji
Wszystkie wnioski należy składać za pośrednictwem SOPHAS.
Zasadniczo kandydaci na stopień naukowy będą musieli złożyć następujące dokumenty:
- Aplikacja online
- Oficjalne transkrypcje z KAŻDEJ instytucji na poziomie uczelni, do której uczęszczałeś (dokumenty akademickie z instytucji spoza USA muszą zostać poddane ocenie referencji).
- Standaryzowany wynik testu (proszę zapoznać się z zasadami dotyczącymi pandemii Covid-19)
- Wynik testu znajomości języka angielskiego (TOEFL lub IELTS), jeśli dotyczy
- Trzy listy polecające
- CV lub życiorys
- Oświadczenie o celu i celach
Kandydaci międzynarodowi są mile widziani i powinni zapoznać się z dodatkowymi instrukcjami dotyczącymi składania wniosków spoza USA
Warunki przyjęcia
Wybrani kandydaci posiadają solidne osiągnięcia akademickie ze szczególnym naciskiem na doskonałe umiejętności ilościowe i pisania, co znajduje odzwierciedlenie w transkrypcjach i standaryzowanych wynikach testów (GRE lub MCAT). W sezonie aplikacyjnym 20-21 wyniki GRE są wysoce zalecane, ale nie wymagane.
- Stopień licencjata w pokrewnej dziedzinie. Studenci muszą mieć wcześniejszy stopień naukowy w zakresie nauk biologicznych lub zdrowotnych lub alternatywnie w zakresie zarządzania lub nauk społecznych.
- Egzamin Graduate Record (GRE). W roku akademickim 2021/2022 wyniki GRE są wysoce zalecane, ale nie wymagane.
- Osobiste oświadczenie o celach zawodowych i/lub badawczych
- Oficjalne stenogramy ze wszystkich instytucji
- TOEFL lub IELTS dla osób, które nie są rodzimymi użytkownikami języka angielskiego. Minimalne wyniki:
- TOEFL: 100 iBT; 600 PBT (test na papierze)
- IELTS: 7
- Trzy listy polecające
Referencje
Eva Leidman, MSPH '12
„Wydział Hopkinsa jest niezrównanym zasobem. Znajdź członków wydziału pracujących nad badaniami, które Cię interesują i zobacz, w jaki sposób możesz wnieść swój wkład. - Leidman na Haiti pracuje nad odbudową po trzęsieniu ziemi”.
Prianca Reddi, MSPH '20
„Dzięki wciągającym dyskusjom w klasie, solidnemu programowi nauczania metod i praktycznym doświadczeniom w programie nauczyłem się umiejętności potrzebnych do patrzenia na dowody i zadawania właściwych pytań we właściwym czasie”.
Mary Qiu, MSPH '16
„Z mojego doświadczenia praktycznego w Angoli zdobyłem więcej praktycznych umiejętności, aby przeprowadzić studia za granicą. To przygotowało mnie do realizacji studiów na większą skalę i radzenia sobie z wszelkimi pojawiającymi się problemami”.
Mary obecnie pracuje w Innovations for Poverty Action jako koordynator badań w Tanzanii.
Mariya Patwa
„Ciągle korzystam z bezcennych umiejętności, które zdobyłem podczas praktyki w klinice badań operacyjnych w Johannesburgu w RPA”.
Mariya pracuje teraz w Cambridge Health Alliance.
Bhavya Gowda, MSPH '11
„Bardzo przydatne było zdobycie praktycznego doświadczenia w środowisku klasowym przed koniecznością zrobienia tego w pracy”.
Bhavya jest teraz kierownikiem programu dostępu do leków i diagnostyki w Clinton Health Access Initiative.
Program
Oś czasu ucznia
Studenci mogą ukończyć studia w ciągu 1,5 roku. Wszystkie wymagania powinny zostać zrealizowane w ciągu 2 lat.
Studenci przyjęci do programu biorą udział we wspólnym rdzeniu kursów i mają możliwość specjalizacji, w oparciu o swoje zainteresowania i doświadczenie, poprzez udział w dodatkowych zajęciach fakultatywnych. Program nauczania koncentruje się na planowaniu i zarządzaniu projektami i programami zdrowotnymi na poziomie społeczności, dystryktu, krajowym i globalnym; Przewodnik akademicki zawiera informacje dotyczące poszczególnych stopni, kompetencje, cele nauczania i wymagania dotyczące kursów. Kompleksowy egzamin pisemny na koniec I roku Programu sprawdzający podstawowe kompetencje studentów.
Warunki akademickie 1 - 4
- Intensywne zajęcia
- Kompleksowy egzamin wydziałowy na koniec pierwszego roku akademickiego
- Propozycja praktyki
Warunki akademickie 4–6 (minimum)
- Praktyka: rozmieszczenie w terenie lub badanie i analiza w szkole istotnego problemu związanego ze zdrowiem populacji o niedostatecznej liczbie usług
- Aktualizacja praktyki na koniec każdego semestru
- Esej Capstone sprawdzony i zatwierdzony przez dwóch czytelników wydziału. Zwieńczenie powinno dostarczać namacalnych dowodów ekspertyzy w konkretnym stosowanym temacie o międzynarodowym znaczeniu dla zdrowia.
Praktyka
Oprócz ukończenia wymaganych zajęć, studenci muszą zdobyć praktyczne doświadczenie w stosowaniu zasad i metod poznanych podczas praktyk. Idealnie byłoby, gdyby studenci odbywali praktyki za granicą. Wydział posiada wiele ośrodków terenowych na całym świecie, w których często przebywają studenci. Wydział i pracownicy pomagają także studentom znaleźć możliwości współpracy z innymi globalnymi organizacjami zajmującymi się ochroną zdrowia.
Typowe doświadczenia praktyczne obejmują pracę w programach zdrowotnych bezpośrednio obsługujących populacje w niekorzystnej sytuacji w krajach o niskich i średnich dochodach. Przykładami miejsc, w których nasi uczniowie ukończyli praktykę, są UNICEF, UNAIDS, USAID, WHO, PAHO, Bill & Melinda Gates Foundation, Clinton Health Access Initiative, Catholic Relief Services, Save the Children oraz różne instytuty powiązane z Johns Hopkinsem.
Galeria
Możliwości związane z karierą
Po ukończeniu studiów nasi absolwenci MSPH podejmują strategiczne i kierownicze role w organizacjach służby zdrowia w różnych kontekstach krajowych i międzynarodowych. Absolwenci cieszą się karierą w środowisku akademickim, rządowym i pozarządowym oraz w przemyśle. Absolwenci stają się praktykami zdrowia publicznego, którzy zapewniają pomoc techniczną badaczom zdrowia publicznego i menedżerom zdrowia publicznego w projektowaniu, wdrażaniu i ocenie programów mających na celu rozwiązanie problemów zdrowia publicznego, w obliczu których stoją niedostatecznie obsługiwane populacje w USA i za granicą.
Gdzie pracują nasi niedawni absolwenci:
- Centra kontroli i zapobiegania chorobom
- Clinton Health Access Initiative
- Katolickie usługi pomocy
- Pracownik naukowy ORISE
- Innowacje na rzecz walki z ubóstwem
- Harvard Medical School, Department of Psychiatry w Cambridge Health Alliance
Rekrutacja
Referencje studentów
Wynik programu
Wyniki nauki
- Interpretować wiedzę na temat problemów zdrowia publicznego odnoszących się do populacji znajdujących się w niekorzystnej sytuacji oraz podejść do ich oceny, zarządzania i kontroli;
- Stosować koncepcje i zasady zarządzania i finansów do funkcjonowania systemów opieki zdrowotnej w warunkach ubogich w zasoby;
- Analizować i syntetyzować dane istotne dla zarządzania i kontroli problemów zdrowotnych mających znaczenie dla zdrowia publicznego w środowiskach ubogich w zasoby;
- Przygotowuj pisemne i ustne raporty dla pracowników służby zdrowia i decydentów.
Stypendia i Finansowanie
Dostępnych jest kilka opcji stypendialnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej szkoły