MS w toksykologii do oceny ryzyka u ludzi
Johns Hopkins University, Bloomberg School of Public Health
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Baltimore, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
1 - 2 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 59 184 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* na tradycyjny rok akademicki. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. Dostępne są stypendia
Wstęp
Nauki o bezpieczeństwie to wielomiliardowy przemysł i stanowią dziedzinę naukową, która podlega ciągłej adaptacji w celu zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa dla konsumentów, przy jednoczesnym umożliwieniu innowacji. Nowe produkty powstające w wyniku nowatorskich technologii nano-, bio- i innych nieustannie podważają sposób, w jaki ustalane są normy bezpieczeństwa. Sprostanie tym wyzwaniom wymaga specjalistów biegłych zarówno w tradycyjnych, jak i innowacyjnych podejściach do testowania toksyczności.
Agencje regulacyjne zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak iw Europie mobilizują się do opracowania metod włączenia tradycyjnych metodologii testowania in vivo wraz z nowatorskimi modelami in vitro i in silico w celu wsparcia oceny ryzyka dla zdrowia ludzkiego.
Master of Science (MS) in Toxicology for Human Risk Assessment to jedyny tego typu program w Stanach Zjednoczonych. Nasz innowacyjny program magisterski wyposaża absolwentów w wiedzę i umiejętności potrzebne do rozpoczęcia lub rozwijania kariery zawodowej jako profesjonaliści w rozwijającej się dziedzinie oceny ryzyka dla zdrowia ludzkiego i środowiska.
Program stacjonarny składa się z:
- dziewięć miesięcy zajęć z podstawowych pojęć i podejść do testowania stosowanych w klasycznych procesach oceny ryzyka, a także w nowym paradygmacie toksyczności w XXI wieku oraz
- Staż trwający od siedmiu do dwunastu miesięcy w agencji rządowej, organizacji pozarządowej, przemyśle lub grupie sektora prywatnego.
Studenci kończący ten program mogą również zdobyć certyfikat z nauk o ryzyku i polityki publicznej.
Zajęcia i standardy akademickie
Program nauczania składa się z rdzenia zajęć wymaganych przez program, które są podejmowane w pierwszym roku programu. Kursy oferowane są w czterech 8-tygodniowych semestrach od początku września do połowy maja. Kursy związane ze stażem i esejem zwieńczenia zostaną ukończone w drugim roku.
Studenci muszą spełniać minimalne satysfakcjonujące standardy akademickie, aby pozostać w programie MS. Aby spełnić te standardy, studenci muszą:
- Utrzymuj co najmniej 2,75 skumulowanej średniej ocen
- Powtórz wymagany kurs, w którym otrzymują ocenę „D” lub „F”
Jeśli student otrzyma dwukrotnie ocenę „D” lub „F” z tego samego wymaganego przedmiotu, nie może powtarzać przedmiotu po raz trzeci. Jeśli kurs jest wymaganym kursem podstawowym bez innych opcji, student zostanie usunięty z programu.
Praktyki
Nasi studenci są pod opieką naukowców, toksykologów i epidemiologów i odbywają staż w agencjach rządowych, takich jak:
- Agencja Ochrony Środowiska Stanów Zjednoczonych
- Zintegrowany System Informacji o Ryzyku
- Biuro Bezpieczeństwa Chemicznego i Zapobiegania Zanieczyszczeniom (OCSPP)
- Biuro Zapobiegania Zanieczyszczeniom i Toksykom (OPPT)
- Wydział Oceny Ryzyka (RAD)
- Kalifornijska Agencja Ochrony Środowiska
- Biuro Oceny Zagrożeń dla Zdrowia Środowiskowego (OEHHA)
- Wydział Programów Naukowych
Esej i prezentacja magisterska
Studenci programów zawodowych w Szkole Zdrowia Publicznego im. Johna Hopkinsa są zobowiązani do pomyślnego ukończenia i przedłożenia końcowego projektu, który demonstruje integrację umiejętności zdobytych podczas zajęć i praktyk. Dla studentów tego programu projekt ten ma formę dogłębnego eseju zwieńczenia.
Temat eseju będzie zazwyczaj powiązany z konkretnym lub ogólnym celem praktyki stażowej i zostanie wybrany w porozumieniu z doradcą, który musi go zatwierdzić. Format eseju będzie zgodny ze standardami ustalonymi przez Wydział i może się różnić w zależności od charakteru tematu. Zachęcamy studentów do wybrania tematu, który będzie nadawał się do publikacji w czasopiśmie naukowym. Po zatwierdzeniu eseju studenci dokonają formalnej prezentacji eseju wydziałowi i studentom w celu spełnienia wymagań dotyczących stopnia magistra.
Informacje o aplikacji
Wszystkie wnioski należy składać za pośrednictwem SOPHAS.
Zasadniczo kandydaci na stopień naukowy będą musieli złożyć następujące dokumenty:
- Aplikacja online
- Oficjalne transkrypcje z KAŻDEJ instytucji na poziomie uczelni, do której uczęszczałeś (dokumenty akademickie z instytucji spoza USA muszą zostać poddane ocenie referencji).
- Standaryzowany wynik testu (proszę zapoznać się z zasadami dotyczącymi pandemii Covid-19)
- Wynik testu znajomości języka angielskiego (TOEFL lub IELTS), jeśli dotyczy
- Trzy listy polecające
- CV lub życiorys
- Oświadczenie o celu i celach
Kandydaci międzynarodowi są mile widziani i powinni zapoznać się z dodatkowymi instrukcjami dotyczącymi składania wniosków spoza USA
Warunki przyjęcia
- Wszyscy kandydaci są zobowiązani do złożenia wypełnionego wniosku SOPHAS i dostarczenia dokumentacji uzupełniającej wymaganej przez Biuro Rekrutacji Szkoły. Obywatele spoza USA będą musieli określić możliwość odbycia stażu podczas procesu rekrutacji.
- Oprócz wymagań aplikacyjnych Szkoły, program wymaga ukończenia co najmniej licencjatu z odpowiedniej dziedziny i wcześniejszych zajęć z podstaw biologii i chemii.
- Przesłanie ustandaryzowanych wyników testów (GRE lub MCAT) jest opcjonalne. Komisja rekrutacyjna nie przyjmie żadnych założeń, jeśli wyniki GRE lub MCAT zostaną pominięte we wniosku, ale włączenie dobrego wyniku może poprawić pakiet aplikacyjny kandydata z brakami w niektórych obszarach.
Absolwenci
Absolwenci programu MS są przygotowani do odgrywania zasadniczej roli naukowej w ocenie danych z badań toksyczności i ich wykorzystaniu w procesie regulacyjnym w agencjach federalnych oraz w sektorach prywatnym i przemysłowym.
Referencje
„Program dał mi solidne podstawy zarówno w zakresie toksykologii, jak i oceny ryzyka, na których nadal polegam w swojej pracy. Staż w IRIS pomógł mi zrozumieć rolę oceny ryzyka w agencji federalnej, która ma kluczowe znaczenie dla mojej roli w SRC Inc."
Sabah Tariq, biolog w SRC
„Moja praca obejmuje ocenę ryzyka po stronie narażenia. Program zdecydowanie pomógł w realizacji moich celów zawodowych i zapewnił możliwości dla mojej przyszłej kariery. Naprawdę podobało mi się skupienie zarówno na toksykologii, jak i ocenie ryzyka”.
Rachel O'Neal, inżynier ds. środowiska w Versar
Program
Program stacjonarny składa się z:
- dziewięć miesięcy zajęć z podstawowych koncepcji i podejść do testowania stosowanych w klasycznych procesach oceny ryzyka, a także w nowym paradygmacie toksyczności w XXI wieku oraz
- Staż trwający od siedmiu do dwunastu miesięcy w agencji rządowej, organizacji pozarządowej, przemyśle lub grupie sektora prywatnego.
- Studenci kończący ten program mogą również zdobyć Certyfikat z nauk o ryzyku i polityki publicznej.
Zajęcia i standardy akademickie
Program nauczania składa się z rdzenia zajęć wymaganych przez program, które są podejmowane w pierwszym roku programu. Kursy oferowane są w czterech 8-tygodniowych semestrach od początku września do połowy maja. Kursy związane ze stażem i esejem zwieńczenia zostaną ukończone w drugim roku.
Studenci muszą spełniać minimalne zadowalające standardy akademickie, aby pozostać w programie MS. Aby spełnić te standardy, studenci muszą:
- Utrzymuj co najmniej 2,75 skumulowanej średniej ocen
- Powtórz wymagany kurs, w którym otrzymują ocenę „D” lub „F”
Praktyki
Nasi studenci są pod opieką naukowców, toksykologów i epidemiologów i odbywają staż w agencjach rządowych, takich jak:
Agencja Ochrony Środowiska Stanów Zjednoczonych
- Zintegrowany System Informacji o Ryzyku
- Biuro Bezpieczeństwa Chemicznego i Zapobiegania Zanieczyszczeniom (OCSPP)
- Biuro Zapobiegania Zanieczyszczeniom i Toksykom (OPPT)
- Wydział Oceny Ryzyka (RAD)
- Kalifornijska Agencja Ochrony Środowiska
- Biuro Oceny Zagrożeń dla Zdrowia Środowiskowego (OEHHA)
- Wydział Programów Naukowych
Esej i prezentacja magisterska
Studenci programów zawodowych w Szkole Zdrowia Publicznego im. Johna Hopkinsa są zobowiązani do pomyślnego ukończenia i przedłożenia końcowego projektu, który demonstruje integrację umiejętności zdobytych podczas zajęć i praktyk. Dla studentów tego programu projekt ten ma formę dogłębnego eseju zwieńczenia.
Temat eseju będzie zazwyczaj powiązany z konkretnym lub ogólnym celem praktyki stażowej i zostanie wybrany w porozumieniu z doradcą, który musi go zatwierdzić. Format eseju będzie zgodny ze standardami ustalonymi przez Wydział i może się różnić w zależności od charakteru tematu. Zachęcamy studentów do wybrania tematu, który będzie nadawał się do publikacji w czasopiśmie naukowym. Po zatwierdzeniu eseju studenci dokonają formalnej prezentacji eseju wydziałowi i studentom w celu spełnienia wymagań dotyczących stopnia magistra.
Galeria
Możliwości związane z karierą
Absolwenci
Absolwenci programu MS są przygotowani do odgrywania zasadniczej roli naukowej w ocenie danych z badań toksyczności i ich wykorzystaniu w procesie regulacyjnym w agencjach federalnych oraz w sektorach prywatnym i przemysłowym.
Rekrutacja
Referencje studentów
Wynik programu
Wyniki nauki
Po zakończeniu programu studenci będą mogli:
- Wyjaśniać i interpretować badania epidemiologiczne w celu wsparcia oceny ryzyka i podejmowania decyzji;
- Opracować powszechnie stosowane miary zdrowia publicznego, takie jak ryzyko względne, ryzyko przypisywane i względne zagrożenia, a także wybrać odpowiednie metody statystyczne do szacowania takich miar w obecności zmiennych towarzyszących;
- Interpretować statystyki opisowe i wnioskowane wynikające z analizy danych i wyciągać odpowiednie wnioski;
- Interpretować badania wykorzystujące techniki bioinformatyczne;
- Oceniać i interpretować tradycyjne badania toksykologiczne;
- Opracowanie nowych podejść metodologicznych w toksykologii;
- Stosowanie i integrowanie badań epidemiologicznych, tradycyjnych i nowatorskich badań toksykologicznych w celu wsparcia oceny ryzyka;
- Zdefiniować główne czynniki środowiskowe (tj. środowiskowe czynniki chemiczne, biologiczne i fizyczne, które powodują niekorzystne skutki dla zdrowia człowieka) oraz ich źródła, naturalne i antropomorficzne;
- Omówić transport i losy głównych czynników środowiskowych w środowisku oraz zidentyfikować nośniki lub wektory (powietrze, woda, gleba i żywność), które sprzyjają przenoszeniu tych czynników z różnych środowisk (np. środowiska zawodowego) na człowieka;
- Opisać toksykokinetykę głównych czynników środowiskowych, w tym drogi wnikania, metabolizm, przechowywanie i wydalanie;
- Opisać toksykodynamikę głównych czynników środowiskowych, w tym Pathways toksykologiczne i mechanizmy, za pomocą których czynniki wywierają niekorzystne skutki dla zdrowia oraz wykorzystanie modeli in vitro do przewidywania wielkości niekorzystnych skutków;
- Opisać podejścia do modelowania toksykokinetyki in vitro i in vivo;
- Podsumuj obszary powstającej nauki w zakresie oceny ryzyka (toksykologia spersonalizowana, toksykologia mieszanin chemicznych, toksykologia systemowa, mieszaniny stresorów wielonaturowych);
- Stosować systematyczne podejścia do łączenia i oceny dowodów toksykokinetycznych i toksykodynamicznych;
- Ocenić badania toksykologiczne oparte na dowodach oraz badania przeprowadzone przy użyciu innych systematycznych podejść;
- Wykorzystać dane dotyczące narażenia i epidemiologiczne oraz tradycyjne i nowatorskie dane toksykologiczne do przeprowadzenia oceny ryzyka;
- Komunikować i tłumaczyć naukę ogółowi odbiorców i decydentom;
- Opisać kluczowe praktyki zarządzania ryzykiem w USA i na świecie;
- Wyjaśnić zastosowanie dowodów wykorzystywanych do podejmowania decyzji dotyczących zdrowia środowiskowego, ustalania standardów i wytycznych;
- Podsumuj funkcję agencji federalnych w praktykach w zakresie zdrowia publicznego i podejmowaniu decyzji.
Stypendia i Finansowanie
Dostępnych jest kilka opcji stypendialnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej szkoły