MHS w zdrowiu, zachowaniu i społeczeństwie (czynniki społeczne w zdrowiu)
Johns Hopkins University, Bloomberg School of Public Health
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Baltimore, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
18 - 24 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 59 184 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* na tradycyjny rok akademicki. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. Dostępne są stypendia
Wstęp
MHS in Social Factors in Health to zaawansowany stopień badawczy dla studentów z licencjackim kontaktem z naukami społecznymi i behawioralnymi i / lub zdrowiem publicznym, którzy są zainteresowani dalszym szkoleniem w zakresie teorii i metod w tej dziedzinie.
Program ma na celu przygotowanie studentów do dalszego szkolenia doktoranckiego w zakresie zdrowia publicznego lub do pracy na stanowisku badawczym lub politycznym w zakresie zdrowia publicznego. Program MHS in Social Factors w Departamencie Zdrowia, Zachowania i Społeczeństwa koncentruje się na integracji i zastosowaniu szerokiego zakresu wiedzy i umiejętności analitycznych w społecznych aspektach zdrowia publicznego, z naciskiem na współczesne problemy zdrowotne.
Program składa się z półtora do dwóch lat studiów w pełnym wymiarze godzin, łączących zajęcia w klasie, seminaria i niezależne studia, opracowanie planu badawczego i ukończenie projektu badawczego pod opieką mentora oraz pracę magisterską przedstawiającą oryginalne badania .
Końcowym wymogiem programowym jest prezentacja przez studenta badań na seminarium wydziałowym. Projekt badawczy, zaplanowany pod kierunkiem doradcy akademickiego studenta, może rozpocząć się po pomyślnym zaliczeniu 64 punktów, zazwyczaj pod koniec pierwszego roku i musi obejmować równowartość 600 godzin aktywności na stanowisku odpłatnym lub nieodpłatnym.
Kurs studiów
Studenci ukończą co najmniej 96 całkowitych jednostek godzin kredytowych, w sześciu lub siedmiu semestrach stacjonarnych w ciągu półtora roku studiów, kończąc studia pod koniec drugiego roku.
W pierwszym roku cztery semestry studiów stacjonarnych będą składać się z zajęć akademickich w warunkach klasowych i seminaryjnych. Łącznie 64 jednostki akademickie muszą zostać ukończone przed rozpoczęciem praktyki badawczej, zazwyczaj w ciągu pierwszych czterech semestrów studiów. Studenci muszą zarejestrować się na 16 lub więcej punktów w każdym semestrze, aby utrzymać status w pełnym wymiarze godzin w Szkole. Wszystkie wymagane kursy muszą być podjęte na ocenę listową. Przewiduje się, że studenci zakończą znaczną część zajęć badawczych w okresie letnim między pierwszym a drugim rokiem.
W drugim roku studenci zarejestrują się w pełnym wymiarze (16+ punktów na semestr) na kierunek studiów, który obejmie pozostałe kursy, a także niezależne badanie z doradcą podczas opracowywania planu badawczego, ukończenia praktyki badawczej, i napisać pracę naukową. Będą również uczestniczyć w co najmniej dwóch semestrach seminarium MHS in Social Factors w drugim roku programu. Studenci mogą kwalifikować się do spełnienia wszystkich wymagań dotyczących ukończenia studiów do końca drugiego semestru drugiego roku, w zależności od terminu ich praktyki badawczej i ostatecznego zatwierdzenia ich pracy.
Warunki przyjęcia
Oczekuje się, że wszyscy kandydaci złożą wypełniony wniosek do Whiting School of Engineering oraz dokumentację uzupełniającą zgodnie z wymaganiami Biura Rekrutacji Szkoły. Kandydaci na wszystkie studia magisterskie muszą mieć co najmniej tytuł licencjata w odpowiedniej dziedzinie.
Warunki przyjęcia na wydział obejmują:
- Zakończono aplikację
- Wyniki GRE (dopuszczalne, ale nie preferowane MCAT). O zwolnienie można wystąpić, jeżeli wnioskodawca:
- Stopień magistra (magister lub doktorat), OR
- Pomyślnie ukończył Certyfikat z zakresu BHP i uzyskał co najmniej „B” we wszystkich kursach zdanych na Certyfikat.
- Zalecana minimalna średnia ocen na studiach licencjackich wynosząca 3,0. Zajęcia w tle muszą zawierać:
- Biologia, chemia, fizyka i rachunek różniczkowy
- Trzy listy polecające
- Transkrypcje z każdej instytucji akademickiej poza szkołą średnią
- Test z języka angielskiego jako języka obcego (TOEFL) jest wymagany dla kandydatów z krajów, w których język angielski nie jest językiem podstawowym. Minimalny akceptowalny wynik to 600 w wersji papierowej lub 100 w wersji internetowej.
- Międzynarodowe transkrypcje akademickie muszą zostać ocenione przez WES lub równoważną służbę. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://engineering.jhu.edu/graduate-admissions/international-students/.
Instrukcje dotyczące aplikacji
Zasadniczo kandydaci na stopień naukowy będą musieli złożyć następujące dokumenty:
- Aplikacja online
- Oficjalne transkrypcje z KAŻDEJ instytucji na poziomie uczelni, do której uczęszczałeś (dokumenty akademickie z instytucji spoza USA muszą zostać poddane ocenie referencji).
- Standaryzowany wynik testu (proszę zapoznać się z zasadami dotyczącymi pandemii Covid-19)
- Wynik testu znajomości języka angielskiego (TOEFL lub IELTS), jeśli dotyczy
- Trzy listy polecające
- CV lub życiorys
- Oświadczenie o celu i celach
Kandydaci międzynarodowi są mile widziani i powinni zapoznać się z dodatkowymi instrukcjami dotyczącymi składania wniosków spoza USA
Aktualizacja wymagań GRE i COVID-19
Departament Zdrowia, Zachowania i Społeczeństwa zdaje sobie sprawę, że pandemia COVID-19 może znacznie utrudnić przyszłym studentom spełnienie standardowych wymagań testowych. Aby pomóc sprostać wyjątkowym wyzwaniom, jakie przedstawiła pandemia, Departament Zdrowia, Zachowania i Społeczeństwa zdecydował się zmienić naszą politykę wymagającą wyników GRE dla kandydatów na rok akademicki 2021-2022.
Dla potencjalnych studentów ubiegających się o wszystkie programy akademickie HBS na rok akademicki 2021-2022, wyniki GRE będą opcjonalne, ale wysoce zalecane. Zachęcamy kandydatów z istniejącymi wynikami GRE do włączenia ich do swoich aplikacji. Jednak wnioski będą nadal sprawdzane bez punktów GRE.
Wnioskodawcy mogą przesyłać wyniki GRE do JHSPH przy użyciu kodu SOPHAS 3738.
W przypadku dodatkowych pytań związanych z wymaganiami rekrutacyjnymi i aplikacjami, prosimy o kontakt z L. Robinem Newcomb ([email protected]).
Program
Kurs studiów
Studenci ukończą co najmniej 96 całkowitych jednostek godzin kredytowych, w sześciu lub siedmiu semestrach stacjonarnych w ciągu półtora roku studiów, kończąc studia pod koniec drugiego roku.
W pierwszym roku cztery semestry studiów stacjonarnych będą obejmowały zajęcia akademickie w klasach i seminariach. Przed rozpoczęciem praktyki badawczej należy zaliczyć łącznie 64 jednostki akademickie. Studenci muszą zarejestrować się, aby uzyskać 16 lub więcej punktów w każdym semestrze, aby utrzymać status szkoły w pełnym wymiarze godzin. Aby uzyskać ocenę listową, należy zaliczyć wszystkie wymagane kursy. Oczekuje się, że studenci zaliczą znaczną część zajęć praktycznych badawczych latem, pomiędzy pierwszym a drugim rokiem.
Na drugim roku studenci zarejestrują się w trybie stacjonarnym (ponad 16 punktów w semestrze) na tok studiów, który obejmie pozostałe przedmioty, a także na niezależne studia pod okiem promotora w trakcie opracowywania planu badawczego, realizowania praktyki badawczej, i napisać swoją pracę naukową. Będą także uczestniczyć w co najmniej dwóch semestrach seminarium MHS w zakresie czynników społecznych w drugim roku programowym. Studenci mogą być uprawnieni do spełnienia wszystkich wymagań ukończenia studiów do końca drugiego semestru drugiego roku, w zależności od terminu odbywania praktyki badawczej i ostatecznego zatwierdzenia ich pracy.
Galeria
Możliwości związane z karierą
- Pracownik naukowy
- Analityk polityki
- Menadżer projektu
- Doktorant
- Służba ds. Zagranicznych
- Specjalista ds. komunikacji zdrowotnej
Rekrutacja
Referencje studentów
Wynik programu
Wyniki nauki
- Wyartykułować wpływ kontekstu społecznego i zachowań na zdrowie w celu opracowania, oceny i wdrożenia rozwiązań palących wyzwań związanych ze zdrowiem publicznym w Baltimore, Stanach Zjednoczonych i na całym świecie
- Opisać relacje i potencjalne Pathways między czynnikami społecznymi, zachowaniami i zdrowiem oraz powiązany wkład w dysproporcje w zdrowiu
- Krytycznie oceniać literaturę związaną z indywidualnymi i społecznymi wpływami na zachowania zdrowotne i zdrowie
- Stosowanie interdyscyplinarnych, ekologicznych i innych wielopoziomowych modeli teoretycznych zdrowia i zachowań zdrowotnych w celu identyfikacji odpowiednich czynników społecznych i strukturalnych oraz skutecznych strategii interwencji społecznych i behawioralnych w celu sprostania wyzwaniom zdrowia publicznego w różnych populacjach i środowiskach
- Projektuj i krytycznie oceniaj interwencje i programy społeczne mające na celu zapobieganie chorobom i urazom, łagodzenie chorób i niepełnosprawności, poprawę jakości życia i zmniejszanie dysproporcji w stanie zdrowia
- Tłumaczenie badań na temat skutecznych interwencji społecznych i strukturalnych z konsekwencjami dla praktyki i polityki związanej ze zdrowiem publicznym
- Zastosuj różnorodne projekty badań, metody i techniki analityczne, aby odpowiednio odpowiedzieć na kluczowe pytania dotyczące wpływów społecznych i strukturalnych na zdrowie
- Stosować odpowiednie standardy etyczne w prowadzeniu badań i praktyki w zakresie zdrowia publicznego
Stypendia i Finansowanie
Dostępnych jest kilka opcji stypendialnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej szkoły