
Magister nauk ścisłych (MSc) in
Program MS w zakresie zdrowia i interesu publicznego (HAPI) Georgetown University - Graduate School of Arts & Sciences

Stypendia
Wstęp
Przegląd
Program MS w zakresie zdrowia i interesu publicznego (HAPI), będący częścią Georgetown University Graduate School, to wyjątkowy interdyscyplinarny program szkoleniowy oparty na dowodach, który przygotowuje studentów do pomocy w rozwiązywaniu globalnych problemów zdrowotnych. Uczniowie zbadają politykę zdrowotną za pomocą soczewki, która uwzględnia czynniki społeczne, psychologiczne i kulturowe oraz ich wpływ na wpływy korporacyjne i instytucjonalne.
Ten unikalny program magisterski będzie kształcił studentów w zakresie umiejętności analitycznych i badawczych, aby umożliwić im myślenie i komunikację poprzez granice dyscyplinarne. Szkolenie to będzie obejmować teorię i umiejętności z zakresu nauk społecznych, epidemiologii i biologii; przygotowanie studentów do zrozumienia, jak często sprzeczne perspektywy różnych grup interesów (tj. rządu, biznesu i nauki) wpływają na opiekę zdrowotną zarówno w kraju, jak i na świecie. Naszym celem jest stworzenie przyszłego pokolenia profesjonalistów w rządzie, badaniach i medycynie, którzy mają multidyscyplinarne spojrzenie na choroby i choroby, i którzy są wyposażeni w narzędzia ułatwiające skuteczne działanie na rzecz poprawy zdrowia publicznego.
HAPI jest prowadzone przez grupę wspierających i dostępnych wykładowców w Georgetown. Cotygodniowe seminaria dadzą uczniom możliwość uczenia się i współpracy z ekspertami z różnych dziedzin. Położone w Waszyngtonie uczniowie będą mogli obserwować rząd w akcji i być może uczestniczyć w kształtowaniu polityki i regulacji.
Struktura dydaktyczna dla programu studiów magisterskich składa się z rocznego (letniego, jesiennego, wiosennego, letniego) 30-miejscowego programu kursów podstawowych i zajęć dodatkowych oraz wymaganego projektu typu capstone / staż.
Wszyscy studenci rozpoczną program od kursu sierpniowego, wymagającego miesięcznego pełnego uczestnictwa. Program ma być ukończony w ciągu jednego roku przez studentów studiów stacjonarnych iw ciągu dwóch lat dla studentów studiów niestacjonarnych. Program obejmuje 21 punktów w kursach podstawowych, 6 kredytów obieralnych i 3 kredytowe projekty staż / staż. Kursy w programie będą prowadzone późnym popołudniem lub wieczorem (w przeważającej części), dzięki czemu program będzie odpowiedni do zapisów w niepełnym wymiarze godzin.
Cele edukacyjne:
Ten program zapewni studentom następujące umiejętności teoretyczne i metodologiczne:
- Zrozumienie i krytykowanie złożonych i interdyscyplinarnych, wieloetapowych badań dotyczących zdrowia publicznego.
- Zrozumienie ewolucji zarządzania, kwestii gospodarczych i innych czynników globalnego zdrowia.
- Umiejętność korzystania z różnorodnej teorii i metod nauk społecznych i epidemiologii.
- Możliwość komunikowania się i projektowania programów zdrowotnych, szkoleniowych i społecznych dla pracowników służby zdrowia i społeczeństwa.
- Umiejętności rzecznicze i aktywistyczne.
- Zrozumienie społeczno-kulturowych mechanizmów budowy symptomów bez utraty widzenia mechanizmów fizjologicznych.
- Podstawowe zrozumienie fizjologii związane z konkretnymi problemami zdrowotnymi.
- Docenianie wpływu czynników etnicznych, narodowych, zawodowych i innych kulturowych na opiekę zdrowotną.
- Umiejętność komunikacji pisemnej i ustnej, z naciskiem na umiejętność komunikowania się na temat złożonej teorii i danych z różnych dyscyplin oraz z publicznością świecką.
- Praktyczna znajomość umiejętności badawczych i / lub praktyczna znajomość organizacji społecznych, organizacji pozarządowych lub agencji rządowych skupiających się na społeczeństwie i zdrowiu
Rekrutacja
Oferowane stopnie
MS
Termin składania wniosków
Jesień 2018
15 maja 2018 r
Uwaga: Studenci zagraniczni powinni składać podanie tak wcześnie, jak to możliwe. Wnioski złożone w terminie nie mogą zostać rozpatrzone w celu uzyskania wizy w terminie, ponieważ program nauczania HAPI rozpoczyna się w lecie.
Wymagania dotyczące programu rekrutacji
Wymagane materiały aplikacji:
- Formularz wniosku
- Bezzwrotna opłata za zgłoszenie
- Określenie celu
- CV / CV (w tym publikacje, jeśli dotyczy)
- Oficjalne transkrypcje (wymagana jest ocena WES dla kandydatów międzynarodowych)
- Oficjalne zalecenia (2)
- Oficjalny raport wyników dla egzaminu TOEFL / IELTS, jeśli dotyczy (patrz poniżej)
500-słowo akademickie oświadczenie o celu powinny opisywać swoje cele akademickie i zawodowe oraz ich dopasowanie do programu biomedycznych absolwentów.
Ogólne kwalifikacje i warunki wstępne
Wymagane jest minimum licencjackie GPA 3.0 (w skali 4.0), chociaż preferowane jest 3,4 lub wyższe
- Wymagany jest wynik testu GRE, MCAT lub LSAT.
- Test GRE nie jest wymagany, ale może zostać wysłany w razie potrzeby.
Oficjalne transkrypcje powinny być wysłane na następujący adres:
Office of Graduate Admissions
Attn: Poświadczenia - program HAPI
Box 571004
3520 Prospect Street NW, CB-207
Washington, DC 20057-1004
GRE - Egzamin Graduate Record
Zaleca się, ale nie jest to wymagane, aby kandydaci do programu HAPI wzięli GRE. Kod zgłoszenia GRE dla Georgetown University to 5244. Informacje na temat rejestracji w celu uzyskania GRE można znaleźć na stronie http://www.gre.org/ttindex.html
Wynik testu MCAT lub LSAT może zostać przesłany zamiast GRE. Sporadycznie zdarzają się wyjątki od wymogu egzaminu dyplomowego.
Znajomość języka angielskiego: TOEFL / IELTS
Wszyscy kandydaci są zobowiązani do wykazania się poziomem znajomości języka angielskiego w stopniu wystarczającym do spełnienia wymagań wstępnych Graduate School of Arts and Sciences. Biegłość może być wykazana przez otrzymanie tytułu licencjata lub wyższego stopnia z akredytowanej uczelni wyższej w Stanach Zjednoczonych lub z uniwersytetu, gdzie podstawowym językiem nauczania jest język angielski (należy pamiętać, że kandydaci otrzymujący tytuły naukowe na uniwersytetach na terytoriach USA, takich jak jako Puerto Rico, są zobowiązani do złożenia TOEFL lub IELTS, chyba że podstawowym językiem nauczania w instytucji jest angielski). Wszyscy pozostali kandydaci muszą osiągnąć przynajmniej minimalny wynik na egzaminie TOEFL lub IELTS. Wyniki testów muszą być otrzymane przed upływem terminu składania wniosków. Wnioskodawcy powinni odczekać od sześciu do ośmiu tygodni od daty egzaminu na zgłoszenie wyników do instytucji. Wnioski nie będą rozpatrywane bez wyników GRE lub TOEFL / IELTS.
TOEFL: minimalny wynik 550 (test na papierze) lub 80 (iBT) na egzaminie z angielskiego jako języka obcego (TOEFL). The Georgetown University Biomedical Graduate Education Wynik egzaminu TOEFL to B191. Informacje TOEFL: http://www.ets.org/toefl/
IELTS: Minimalny wynik 7,0 z International English Language Testing System. Informacje IELTS: http://www.ielts.org
Pomoc finansowa
Fundusze merytoryczne oparte na stypendium nie są obecnie dostępne dla tego programu, ale pełny zestaw pomocy finansowej opartej na potrzebach jest dostępny dla kwalifikujących się studentów podczas ich matriculate. Georgetown Office of Student Financial Services zajmie się wszystkimi wnioskami o pomoc, a proces FAFSA poprowadzi tych studentów.
Naukowcy
Wszyscy studenci rozpoczną program w sierpniu z kursem "Zdrowie w kontekście: społeczny świat zdrowia i choroby", wymagającym miesięcznego pełnego uczestnictwa; inne kursy nie muszą być podejmowane po kolei. Program ma zostać ukończony w ciągu jednego roku przez studentów stacjonarnych iw ciągu dwóch lat dla studentów studiów niestacjonarnych. Program obejmuje 21 punktów w kursach podstawowych, 6 kredytów obieralnych i 3 kredytowe projekty staż / staż. Kursy w programie będą prowadzone późnym popołudniem lub wieczorem (w przeważającej części), dzięki czemu program będzie odpowiedni do zapisów w niepełnym wymiarze godzin. Struktura dydaktyczna dla programu studiów magisterskich składa się z rocznego (letniego, jesiennego, wiosennego, letniego) 30-miejscowego programu kursów podstawowych i przedmiotów do wyboru, wymagających zatwierdzenia doradcy oraz wymaganego projektu stypendialnego / stażowego.
Cele edukacyjne:
Ten program zapewni studentom następujące umiejętności teoretyczne i metodologiczne:
- Zrozumienie i krytykowanie złożonych i interdyscyplinarnych, opartych na wielu metodach badań odnoszących się do zdrowia publicznego
- Zrozumienie ewolucji zarządzania, kwestii gospodarczych i innych czynników globalnego zdrowia
- Umiejętność korzystania z różnorodnej teorii i metod nauk społecznych i epidemiologii
- Możliwość komunikowania się i projektowania programów zdrowotnych, szkoleniowych i społecznych dla pracowników służby zdrowia i społeczeństwa
- Umiejętności rzecznicze i aktywistyczne
- Zrozumienie społeczno-kulturowych mechanizmów budowy symptomów bez utraty widzenia mechanizmów fizjologicznych
- Podstawowe zrozumienie fizjologii związane z konkretnymi problemami zdrowotnymi
- Docenianie wpływu czynników etnicznych, narodowych, zawodowych i innych czynników kulturowych na opiekę zdrowotną
- Umiejętność komunikacji pisemnej i ustnej, z naciskiem na umiejętność komunikowania się na temat złożonej teorii i danych w różnych dyscyplinach oraz z publicznością świecką
- Praktyczna znajomość umiejętności badawczych i / lub praktyczna znajomość organizacji społecznych, organizacji pozarządowych lub agencji rządowych skupiających się na społeczeństwie i zdrowiu
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat w administracji medycyny ratunkowej
- Online USA
Magister chemii medycznej / chemii medycznej ze studiami menedżerskimi
Magister analizy farmaceutycznej ze studiami menedżerskimi