
Studia magisterskie in
Magister żywienia wegetariańskiego i dietetyki
Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)

Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Barcelona, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Postęp nauk związanych z żywieniem, takich jak biochemia, biologia molekularna, patofizjologia, toksykologia i dietetyka, sprawia, że żywienie jest jedną z najbardziej stosowanych, nowoczesnych i fascynujących nauk; dlatego wymaga analizy nie tylko z perspektywy naukowej, ale także ludzkiej. W tym kontekście proponuje się żywienie wegetariańskie jako alternatywny model żywienia oparty na zasadach etyki, zdrowia i ekologii.
Liczba wegetarian w krajach zachodnich stale rośnie; jednak biorąc pod uwagę to rosnące zapotrzebowanie, profesjonaliści nadal nie mają dostępnych narzędzi, aby odpowiedzieć na prośby wegetarian i tych, którzy chcą zostać wegetarianami. Obecnie profesjonalista potrzebuje ciągłego szkolenia, które pozwoli mu uzyskać wysoki poziom specjalizacji, zgodnie z wymaganiami użytkowników, klientów lub pacjentów, z którymi współpracuje, a także instytucji publicznych lub prywatnych, w których pracuje.
Spowodowało to potrzebę szkolenia specjalistów żywienia w tej dziedzinie, dostosowanych również do postaw ważnych międzynarodowych organizacji naukowych (skonsultuj postawę American Dietetic Association z 2009 r.) oraz udostępnienia koncepcji i kompetencji z tej dziedziny nauk o żywieniu. Nasze doświadczenie edukacyjne i metodologia zapewniają rygorystyczną, wysokiej jakości edukację.
Program
Długość programu wynosi 70 punktów ECTS (18 miesięcy) i składa się z edukacyjnych i interaktywnych zajęć online z końcowym projektem na studiach magisterskich (lub pracy magisterskiej) o łącznej liczbie 70 punktów.
Każde ćwiczenie składa się z szeregu modułów uporządkowanych według ściśle określonej kolejności edukacyjnej. Każdy moduł podzielony jest na tematy, w których dokumenty są jasno i konkretnie zorganizowane. Interaktywna aktywność online polega na udziale w forach i konferencjach, których celem jest stymulowanie krytycznej zdolności ucznia, zdobywania umiejętności i nowej wiedzy, którą można znaleźć w literaturze medycznej. Istnieje 10 modułów edukacyjnych, które reprezentują łącznie 58 punktów; Projekt kursu końcowego liczy 12 dodatkowych punktów.