
Licencjat in
Bachelor of Speech Pathology Edith Cowan University

Wstęp
Zapewnia uczniom umiejętności niezbędne do oceny, planowania i leczenia osób z zaburzeniami komunikacji i połykania w różnych kontekstach.
Kurs jest ściśle dostosowany do takich dziedzin, jak nauka mowy, psychologia, audiologia, edukacja, językoznawstwo i pokrewna opieka zdrowotna.
Studenci ze średnią oceną ważoną (WAM) wynoszącą 70 procent lub więcej po trzecim roku studiów mogą zostać zaproszeni do ukończenia programu Honours w ciągu czwartego roku. Ci studenci przeniosą się na Bachelor of Speech Pathology Honours na czwarty i ostatni rok.
Wpis kursu
Warunki przyjęcia na studia (zespół 4)
Wszyscy kandydaci muszą spełnić wymogi przyjęcia na studia na ten kurs. Indykatywny lub gwarantowany ATAR jest zgodny z opublikowanymi (w stosownych przypadkach) lub wymagania dotyczące przyjęcia na studia mogą zostać spełnione poprzez spełnienie jednego z poniższych warunków:
- Dyplom AQF lub równoważny;
- Pomyślnie ukończono 0,5 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym u australijskiego dostawcy szkolnictwa wyższego (lub równorzędnego);
- Specjalny test przyjęć trzeciorzędnych; *
- Kurs przygotowawczy do uniwersytetu; *
- Indigenous University Orientation Course; lub*
- Aborygenski test spożycia przez studentów. *
* Więcej informacji można znaleźć na stronie wprowadzania do kursu.
W przypadku studentów zagranicznych wymagania obejmują wyniki w szkole średniej.
Wymagania dotyczące języka angielskiego (pasmo 5)
Studenci zagraniczni są zobowiązani do przedstawienia testu z języka angielskiego zatwierdzonego przez ECU z wynikiem równym ogólnej minimalnej liczbie punktów IELTS Academic wynoszącej 7,5 (bez indywidualnego przedziału poniżej 7,0). Kandydaci posiadający wykształcenie międzynarodowe mogą być również zobowiązani do spełnienia tego wymogu.
Minimalne standardowe wymagania języka angielskiego dla tego kursu mogą być również spełnione z jednym z poniższych:
- Rok 12 ATAR angielski / literatura angielska klasa ATAR C lub lepsza lub równoważna;
- Specjalny test przyjęć trzeciorzędnych; *
- Pomyślnie ukończono 1.0 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym w Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA, Nowej Zelandii lub Kanadzie;
- Kurs przygotowawczy na uniwersytet;
- Indigenous University Orientation Course; *
- Aborygenowy test spożycia przez studentów; *
- Dyplom AQF, dyplom zaawansowany lub stopień naukowy; lub
- Pomyślnie ukończono 0,375 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym u australijskiego dostawcy szkolnictwa wyższego (lub równorzędnego).
Zgłoszenia na ten kurs nie są przyjmowane w ramach programu ECU opartego na doświadczeniu.

szczegóły kursu
Dostępność semestru
Semestr 1: Studiuj w pełnym wymiarze godzin w Joondalup
Struktura kursu
Rok 1 - semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SPE1100 | Praktyka oparta na dowodach w patologii mowy | 15 |
PSY1101 | wprowadzenie do psychologii | 15 |
SPE1102 | Język w całym cyklu życia | 15 |
MHS1101 | Anatomia i fizjologia 1 | 15 |
Rok 1 - Semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
MAT1114 | Statystyki wstępne | 15 |
SPE1101 | Standardy zawodowe i kompetencje | 15 |
SPE1103 | Modele językowe i ramy analityczne | 15 |
MHS1102 | Anatomia i fizjologia 2 | 15 |
Rok 2 - semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
HST2122 | Metodologia badań zdrowotnych | 15 |
SPE2104 | Analiza układów sensomotorycznych | 15 |
SPE2210 | Wpływ zaburzeń komunikacji i połykania | 15 |
PSY1115 | Psychologia motywacji i emocji | 15 |
Rok 2 - semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SPE2103 | Analiza mowy i języka | 15 |
SPE2205 | Ocena patologii mowy: testy standardowe | 15 |
IAS3110 | Rdzenni Australijczycy, kompetencje kulturowe i patologia mowy | 15 |
SPE2106 | Zasady leczenia | 15 |
Uwaga: SPE2103 należy uzupełniać jednocześnie z SPE2205. Jeśli jednostki są podejmowane w różnych semestrach, SPE2103 należy wypełnić przed zapisaniem się do SPE2205.
Rok 3 - semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SPE3128 | Język neurogenny i zaburzenia poznawczo-komunikacyjne | 15 |
SPE3106 | Zarządzanie zaburzeniami mowy i języka | 15 |
SPE3107 | Praktyka kliniczna 1 | 15 |
SPE3112 | Różnica językowa: implikacje dla praktyki klinicznej | 15 |
Uwaga: SPE3128 i SPE3106 powinny być wypełniane jednocześnie z SPE3107. Jeśli jednostki są podejmowane w różnych semestrach, SPE3128 i / lub SPE3106 powinny zostać zakończone przed rejestracją w SPE3107.
Rok 3 - semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SPE3105 | Zarządzanie zaburzeniami sensomotorycznymi | 15 |
SPE3125 | Ocena i zarządzanie zaburzeniami połykania | 15 |
SPE3108 | Praktyka kliniczna 2 | 15 |
SPE3110 | Zagadnienia zawodowe w patologii mowy | 15 |
Rok 4 - semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SPE4244 | Niepełnosprawność i komunikacja | 15 |
SPE4110 | Praktyka kliniczna 3 | 30 |
SPE4155 | Podejmowanie decyzji na podstawie patologii mowy | 15 |
Rok 4 - semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SPE4200 | Innowacje i patologia mowy | 15 |
SPE4111 | Praktyka kliniczna 4 | 30 |
SPE4109 | Umiejętności zawodowe w zakresie patologii mowy: przygotowanie miejsca pracy | 15 |
Efekty uczenia się
- Zastosuj szeroką wiedzę i teorię dyscypliny w różnych kontekstach patologii mowy.
- Przekazuj wiedzę i pomysły w sposób jasny, spójny i niezależny.
- Zademonstruj globalne spojrzenie na poszanowanie różnorodności kulturowej, w tym rozwijanie zdolności w zakresie zapewniania bezpiecznych kulturowo usług dla osób, rodzin i społeczności mieszkańców Aborygenów i Wysp Cieśniny Torresa.
- Wykazać autonomię, odpowiedzialność i samoświadomość w zakresie własnego uczenia się.
- Myśl kreatywnie, aby przewidywać wyzwania i generować rozwiązania w złożonych kontekstach patologii mowy.
- Myśl krytycznie, analizując, interpretując i konceptualizując złożone warunki komunikacji i połykania.
- Użyj technologii cyfrowych, aby uzyskać dostęp do informacji i je oceniać oraz usprawnić praktykę patologii mowy.
- Współpracuj, aby inicjować społeczne, zrównoważone i etyczne praktyki, aby osiągnąć pozytywne wyniki klientów.
Profesjonalne uznanie
Akredytowane przez: Speech Pathology Australia (SPA)
Możliwości zawodowe
Możliwe przyszłe stanowiska pracy
Patolog mowy.
Rekrutacja
Program
szczegóły kursu
Dostępność semestralna
Semestr 1: Ucz się w pełnym wymiarze godzin w Joondalup
Struktura kursu
Rok 1 - Semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SPE1100 | Praktyka oparta na dowodach w patologii mowy | 15 |
PSY1101 | wprowadzenie do psychologii | 15 |
SPE1102 | Język przez całe życie | 15 |
MHS1101 | Anatomia i fizjologia 1 | 15 |
Rok 1 - Semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
MAT1114 | Statystyka wstępna | 15 |
SPE1101 | Standardy zawodowe i kompetencje | 15 |
SPE1103 | Modele językowe i ramy analityczne | 15 |
MHS1102 | Anatomia i fizjologia 2 | 15 |
Rok 2 - Semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
HST2122 | Metodologia badań zdrowotnych | 15 |
SPE2104 | Analiza systemów sensomotorycznych | 15 |
SPE2210 | Wpływ zaburzeń komunikacji i połykania | 15 |
PSY1115 | Psychologia motywacji i emocji | 15 |
Rok 2 - Semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SPE2103 | Analiza mowy i języka | 15 |
SPE2205 | Ocena patologii mowy: testy standardowe | 15 |
MSR3110 | Rdzenni Australijczycy, kompetencje kulturowe i patologia mowy | 15 |
SPE2106 | Zasady leczenia | 15 |
Uwaga: SPE2103 należy ukończyć równolegle z SPE2205. Jeśli jednostki są realizowane w różnych semestrach, SPE2103 należy ukończyć przed zapisaniem się na SPE2205.
Rok 3 - Semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SPE3128 | Neurogenne zaburzenia językowe i poznawczo-komunikacyjne | 15 |
SPE3106 | Zarządzanie zaburzeniami mowy i języka | 15 |
SPE3107 | Praktyka kliniczna 1 | 15 |
SPE3112 | Różnica językowa: implikacje dla praktyki klinicznej | 15 |
Uwaga: SPE3128 i SPE3106 należy ukończyć równolegle z SPE3107. Jeśli jednostki są realizowane w różnych semestrach, SPE3128 i/lub SPE3106 należy ukończyć przed zapisaniem się na SPE3107.
Rok 3 - Semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SPE3105 | Zarządzanie zaburzeniami czuciowo-ruchowymi | 15 |
SPE3125 | Ocena i zarządzanie zaburzeniami połykania | 15 |
SPE3108 | Praktyka kliniczna 2 | 15 |
SPE3110 | Zawodowe problemy w patologii mowy | 15 |
Rok 4 - Semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SPE4244 | Niepełnosprawność i komunikacja | 15 |
SPE4110 | Praktyka kliniczna 3 | 30 |
SPE4155 | Podejmowanie decyzji w oparciu o dowody w patologii mowy | 15 |
Rok 4 - Semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SPE4200 | Innowacje i patologia mowy | 15 |
SPE4111 | Praktyka kliniczna 4 | 30 |
SPE4109 | Umiejętności zawodowe w patologii mowy: Przygotowanie miejsca pracy | 15 |
Wynik programu
Efekty uczenia się kursu
- Zastosuj wiedzę i teorię z szerokiej dyscypliny w różnych kontekstach patologii mowy.
- Przekazuj wiedzę i idee w sposób jasny, spójny i niezależny.
- Zademonstruj globalną perspektywę z poszanowaniem różnorodności kulturowej, w tym rozwijanie możliwości świadczenia bezpiecznych kulturowo usług dla osób, rodzin i społeczności Aborygenów i mieszkańców wysp w Cieśninie Torresa.
- Wykazać autonomię, odpowiedzialność i samoświadomość za własne uczenie się.
- Myśl kreatywnie, aby przewidywać wyzwania i generować rozwiązania w złożonych kontekstach patologii mowy.
- Myśl krytycznie, aby analizować, interpretować i konceptualizować złożone warunki komunikacji i połykania.
- Korzystaj z technologii cyfrowych, aby uzyskiwać dostęp do informacji i oceniać je oraz usprawniać praktykę logopedyczną.
- Współpracuj, aby zainicjować społeczne, zrównoważone i etyczne praktyki, aby osiągnąć pozytywne wyniki dla klientów.
Możliwości związane z karierą
Możliwości związane z karierą
Możliwe przyszłe tytuły stanowisk
logopeda.