Columbia Master of Public Health (MPH)
Columbia University Mailman School of Public Health
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
New York, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 47 020 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* czesne pierwszego roku. Przewidywany 3% wzrost stawki ryczałtowej i za punkt czesnego na rok akademicki 2022-2023. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty
Wstęp
Interdyscyplinarny. Zintegrowany. Współpraca.
Innowacyjna struktura dwuletniego programu Columbia Master of Public Health (MPH) łączy siedem elementów, aby zapewnić, że nauka w jednej części programu wpływa na działania i zadania w innej.
Kandydaci do Columbia MPH muszą wybrać wydział. Podczas gdy większość kandydatów potrzebuje dwóch lat, aby spełnić swoje wymagania, dostępny jest roczny program Accelerated MPH, aby wybrać kandydatów.
Galeria
Rekrutacja
Program
Podstawa programowa
Podstawa programowa, realizowana przez wszystkich przyjeżdżających studentów w pierwszym semestrze, składa się z sześciu szerokich obszarów studiów zwanych „studia”. Te studia, które są podzielone na 16 modułów, opierają się na sobie nawzajem, aby zapewnić szeroką, zazębiającą się podstawę wiedzy niezbędnej do kariery w dziedzinie zdrowia publicznego.
Twoja kohorta będzie poruszać się razem po Rdzeniu podczas pierwszego semestru, a wykładowcy pomogą ci nawiązać kontakty między studiami, badając pytania takie jak Jakie czynniki leżą u podstaw wzorców chorób i przedwczesnych zgonów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie? Jaką rolę odgrywają czynniki środowiskowe? Co odpowiada za różnice zdrowotne w obrębie narodów i na całym świecie? A jakie wartości wchodzą w grę przy projektowaniu interwencji zapobiegających chorobom i systemów promujących zdrowie?
Sześć studiów składających się na Rdzeń:
- Foundations of Public Health bada historię zdrowia publicznego, etykę oraz zdrowie i prawa człowieka i służy jako odskocznia do zrozumienia wzorców różnic zdrowotnych oraz polityki krajowej i międzynarodowej.
Moduły: Etyka Zdrowia Publicznego, Historia Zdrowia Publicznego, Prawa Człowieka. - Metody i zastosowania badawcze stanowią wprowadzenie do badań naukowych i dowodów, ich związków z polityką publiczną oraz zintegrowane podejście do dyscyplin biostatystyki i epidemiologii. Studenci otrzymują wprowadzenie do pomiaru, wnioskowania oraz języka i narzędzi nauki, poglądy na temat różnic między naukowymi i innymi rodzajami badań i wiedzy, klasyczne modele tego, w jaki sposób nauka i dowody mogą kształtować politykę, oraz źródła napięć w nauce- interfejs zasad.
Moduły: Podstawy jakościowe, Podstawy ilościowe. - Determinants of Health bada podstawowe koncepcje biologiczne i czynniki środowiskowe, które wpływają na stan zdrowia.
Moduły: Biologiczne podstawy zdrowia publicznego, Środowiskowe uwarunkowania zdrowia człowieka, Społeczne uwarunkowania zdrowia. - Interwencje w zakresie zdrowia publicznego zapoznają studentów z kluczowymi czynnikami wpływającymi na zdrowie populacji, które wynikają z cech środowiska społecznego. Multidyscyplinarne podejście SBSA znajduje się na przecięciu nauk społecznych i behawioralnych i naraża uczniów na główne teorie zarówno etiologii choroby, jak i interwencji. Studio koncentruje się na wielu przekrojowych tematach i wprowadza ramy, aby rozwiązać złożoność nieodłącznie związaną ze złożonymi problemami zdrowia publicznego.
Moduły: Zastosowanie teorii do interwencji, Planowanie i ocena programu, Myślenie systemowe. - Perspektywy globalne i rozwojowe konsolidują i rozszerzają analizę studentów w dziedzinie zdrowia publicznego poprzez badanie globalnych i rozwojowych perspektyw dotyczących wyzwań i strategii ich rozwiązywania.
Moduły: Globalizacja i globalne zdrowie, Przebieg życia. - Health Systems zagłębia się w działanie systemu opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych, porównując go i porównując z systemami innych krajów. To studio obejmuje moduły dotyczące ekonomii zdrowia i systemów opieki zdrowotnej na całym świecie.
Moduły: Porównawcze systemy opieki zdrowotnej, ekonomia zdrowia, systemy zdrowia publicznego i opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych.
Zobowiązania do pracy
Podczas pierwszego semestru Columbia MPH, angażując się w zintegrowany rdzeń, zdecydowanie odradza się studentom angażowanie się w pracę pozalekcyjną. W drugim, trzecim i czwartym semestrze programu harmonogramy są bardziej elastyczne, a studenci mogą podejmować pracę w niepełnym wymiarze godzin.
praktyka
Praktyka - zasadniczo staż w terenie - jest zarówno wymaganym elementem, jak i punktem kulminacyjnym doświadczenia MPH. Będziesz współpracować ze specjalistami ds. zdrowia publicznego, doświadczać codziennych realiów w tej dziedzinie i stosować to, czego nauczyłeś się na zajęciach, aby rozwijać sprawę zdrowia publicznego.
Otrzymasz wsparcie przed, w trakcie i po odbyciu praktyki. Warsztaty wprowadzające ukierunkowują Cię na pracę w terenie i przygotowują do praktyki zawodowej. We współpracy z doradcą wydziału wybierzesz miejsce, projekt i zaplanujesz swoje doświadczenie praktyczne. Wydział Mailman School ma ugruntowane relacje z agencjami rządowymi i instytucjami opieki zdrowotnej w Nowym Jorku i na całym świecie, oferując wiele opcji ukończenia praktyki. Po wdrożeniu w terenie w razie potrzeby otrzymasz wsparcie od lokalnego przełożonego i doradcy działu. Po zakończeniu praktyki będziesz formalnie prezentować swoją pracę na imprezach wydziałowych lub ogólnoszkolnych. Wielu studentów wykorzystuje dane z praktyki jako składnik swojej pracy magisterskiej lub pracy zwieńczeniowej.
Przywództwo
Chociaż zdrowie publiczne jest dziedziną współpracy i pracy zespołowej, formalne zajęcia z pracy zespołowej i umiejętności przywódczych nie zawsze były wymaganym elementem edukacji w zakresie zdrowia publicznego. Uznając je za podstawowe kompetencje, nowy program nauczania obejmuje program przywództwa i innowacji, unikalny wśród szkół zdrowia publicznego, w drugim semestrze MPH.
Ten kurs ma na celu rozwijanie i doskonalenie umiejętności w trzech kluczowych obszarach: kierowanie zespołami w różnych ustawieniach, skuteczna praca jako członek zespołu oraz wdrażanie świeżych, innowacyjnych pomysłów w organizacji lub większej społeczności.
Edukacja przywódcza jest empiryczna i partycypacyjna. Pracując w małych zespołach, uczniowie angażują się w odgrywanie ról, symulacje, pracę w grupach i analizę przypadków, czasami korzystając z narzędzi wideo i internetowych, a także otrzymują systematyczne informacje zwrotne od wykładowców i studentów, które odzwierciedlają oceny 360°, z którymi uczniowie będą mieli do czynienia w miejscu pracy.
Po drodze uczniowie uczą się zarządzania zespołem, negocjacji, skutecznej komunikacji i strategii rozwiązywania konfliktów. Praktyczne warsztaty i wykłady prowadzone przez zaproszonych liderów zdrowia publicznego dają możliwość współpracy z profesjonalistami pracującymi w szpitalach, ośrodkach badawczych, organizacjach zdrowia publicznego i organizacjach pozarządowych — niezależnie od tego, gdzie prowadzi ścieżka kariery.
Integracja nauki i praktyki
Integracja nauki i praktyki (ISP) — sesje w małych grupach, które są integralną częścią programu nauczania MPH — wypełniają lukę między tradycyjną edukacją w klasie a rzeczywistym doświadczeniem pracy jako pracownik służby zdrowia publicznego.
Program nauczania składa się głównie ze studiów przypadków zaczerpniętych z najnowszej historii i bieżących wydarzeń, zapewniając studentom możliwość zastosowania faktów i informacji do rozwiązywania złożonych problemów i zdobycia ważnych umiejętności zawodowych, takich jak negocjacje, perswazja, myślenie zespołowe, wystąpienia publiczne i krytyczna ocena w procesie .
Małe interdyscyplinarne zespoły analizują przypadki pod kierunkiem członka wydziału i asystenta. W ciągu trzech semestrów studenci budują relacje ze swoim profesorem ISP, asystentem nauczyciela i innymi członkami zespołu, zmagając się z wyzwaniami i dylematami, które stanowiły wyzwanie dla praktykujących pracowników służby zdrowia.
Dzięki tym przypadkom uczniowie konfrontują się z trudnymi pytaniami dotyczącymi zdrowia publicznego: co się dzieje, gdy programy mające na celu poprawę zdrowia społeczności kolidują z lokalnymi wartościami i tradycjami? Gdzie kończy się kontrola państwa, a zaczyna wolność jednostki? Kiedy w świecie stale rozwijającej się wiedzy naukowej mamy wystarczające dowody, aby zalecić polityki zapewniające ludziom bezpieczeństwo?
Zadania mają formę laboratoriów współpracujących, które doskonalą umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętność stosowania teorii zdrowia publicznego w praktyce zawodowej. Studenci mogą zostać poproszeni o napisanie krótkiego opisu polityki, określenie, jakich dowodów brakuje lub które są niezbędne do podjęcia decyzji, zaplanowanie briefingu dla mediów, znalezienie cytatów w literaturze naukowej dotyczących studium przypadku lub zidentyfikowanie kluczowych aspektów skutecznego programu interwencji zdrowotnej .
Wynik programu
Po ukończeniu podstawy programowej pierwszego semestru jesteś w stanie:
Podejścia do zdrowia publicznego oparte na dowodach
- Zastosuj metody epidemiologiczne do szerokiego zakresu ustawień i sytuacji w praktyce zdrowia publicznego
- Wybierz ilościowe i jakościowe metody zbierania danych odpowiednie dla danego kontekstu zdrowia publicznego
- Analizuj dane ilościowe i jakościowe, korzystając z biostatystyki, informatyki, programowania komputerowego i oprogramowania, jeśli to konieczne
- Interpretować wyniki analizy danych na potrzeby badań, polityki lub praktyki w zakresie zdrowia publicznego
Systemy zdrowia publicznego i opieki zdrowotnej
- Porównaj organizację, strukturę i funkcję opieki zdrowotnej, zdrowia publicznego i systemów regulacyjnych w ustawieniach krajowych i międzynarodowych
- Omów środki, za pomocą których uprzedzenia strukturalne, nierówności społeczne i rasizm osłabiają zdrowie i stwarzają wyzwania dla osiągnięcia równości w zdrowiu na poziomie organizacyjnym, społecznościowym i społecznym
Planowanie i zarządzanie w celu promowania zdrowia
- Oceń potrzeby populacji, zasoby i możliwości, które wpływają na zdrowie społeczności
- Zastosuj świadomość wartości i praktyk kulturowych do projektowania lub wdrażania polityk lub programów zdrowia publicznego
- Zaprojektuj politykę, program, projekt lub interwencję opartą na populacji
- Wyjaśnij podstawowe zasady i narzędzia zarządzania budżetem i zasobami
- Wybierz metody oceny programów zdrowia publicznego
Polityka w zakresie zdrowia publicznego
- Omów wiele wymiarów procesu stanowienia polityki, w tym role etyki i dowodów
- Zaproponuj strategie identyfikowania interesariuszy oraz budowania koalicji i partnerstw w celu wpływania na wyniki w zakresie zdrowia publicznego
- Opowiadanie się za polityką i programami politycznymi, społecznymi lub gospodarczymi, które poprawią zdrowie w różnych populacjach
- Oceń polityki pod kątem ich wpływu na zdrowie publiczne i równość w zdrowiu
Przywództwo
- Stosowanie zasad przywództwa, ładu korporacyjnego i zarządzania, które obejmują tworzenie wizji, wzmacnianie pozycji innych, wspieranie współpracy i kierowanie podejmowaniem decyzji
- Zastosuj umiejętności negocjacji i mediacji, aby sprostać wyzwaniom organizacyjnym lub społecznościowym
Komunikacja
- Wybierz strategie komunikacji dla różnych odbiorców i sektorów
- Przekazuj odpowiednie treści dotyczące zdrowia publicznego, zarówno na piśmie, jak i ustnie
- Opisać znaczenie kompetencji kulturowych w przekazywaniu treści dotyczących zdrowia publicznego
Praktyka międzyzawodowa
- Skutecznie działaj w zespołach międzybranżowych
Systemy myślenia
- Zastosuj narzędzia myślenia systemowego do problemu zdrowia publicznego
Stypendia i Finansowanie
Biuro Pomocy Finansowej zajmuje się identyfikacją najlepszych źródeł wsparcia finansowego dla uczniów Mailman School. Pakiety pomocy finansowej mogą obejmować kombinację funduszy instytucjonalnych, pożyczek i możliwości zatrudnienia studentów.
Nagrody przyznawane są na podstawie oczekiwanego wkładu studenta i standardowego budżetu studenckiego, który jest tworzony w każdym roku akademickim w celu uwzględnienia kosztów zmiennych. Planując nadchodzący rok akademicki, studenci powinni ocenić standardowy budżet.
Przy obliczaniu budżetu studenckiego można uwzględnić specjalne udogodnienia dla studentów z dodatkowymi wydatkami, takimi jak opieka nad dzieckiem lub zakup komputera. Studenci powinni umówić się na spotkanie z specjalistą ds. pomocy finansowej, aby omówić tę kwestię. Uwaga: Bardzo rzadko zdarza się, aby pomoc finansowa pokrywała koszty inne niż wydatki na czynsz, jednorazowy zakup komputera lub opiekę nad dzieckiem.
Opracuj budżet
Opracowywanie budżetu szkolnego składa się z pięciu kroków:
- Zidentyfikuj swoje cele finansowe (tj. czego potrzebujesz vs. czego chcesz)
- Oblicz swoje zasoby finansowe inne niż pożyczkowe (tj. dotacje, miejsca pracy)
- Oszacuj swoje wydatki na edukację (tj. czesne/opłaty, książki, materiały itp.)
- Oszacuj swoje wydatki na życie (wynajem a mieszkanie)
- Zrobić matematykę. Deficyt, jeśli występuje, reprezentuje kwotę, którą możesz potrzebować pożyczyć.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub informacji na temat rezygnacji z opłaty za ubezpieczenie zdrowotne, prosimy o kontakt z Działem Opieki Zdrowotnej dla Studentów.
Oszczędności
Ważne jest, aby zgromadzić pewną formę płynnych oszczędności, które można wykorzystać przed przybyciem na kampus. Pomoże Ci to pokryć początkowe koszty, takie jak czynsz za pierwszy miesiąc, kaucje, wydatki na przeprowadzkę itp., podczas oczekiwania na wpłatę pomocy finansowej na Twoje konto studenckie.
Wszyscy studenci zapisujący się na studia muszą przybyć do Nowego Jorku z co najmniej miesięcznymi kosztami utrzymania (najlepiej dwoma), ponieważ proces wypłaty pożyczki federalnej odbywa się dopiero po dwóch tygodniach od rozpoczęcia każdego semestru.
Opcje finansowania
Szkoła Mailman oferuje uczniom i rodzinom jedno, proste podejście do pokrycia kosztów uczęszczania. Plan stanowi połączenie federalnych, instytucjonalnych i prywatnych źródeł funduszy, które zapewniają opcje studentom i rodzinom w niepełnym, pełnym wymiarze godzin oraz międzynarodowym.
Studenci mogą otrzymać następujące rodzaje pomocy:
Pożyczki studenckie
Studenci Uniwersytetu Columbia mają do dyspozycji szeroką gamę opcji pomocy finansowej ze źródeł federalnych, stanowych, instytucjonalnych i prywatnych. Oprocentowanie zarówno pożyczki Federal Direct Unsubsidized Loan, jak i pożyczki Federal Direct Graduate Plus Loan na lata 2020–2021 wynoszą odpowiednio 4,30% i 5,30%. Departament Edukacji ustala nowe roczne stawki po 1 lipca nowego roku podatkowego. Aby dowiedzieć się więcej na temat uzyskiwania pożyczki, w tym szczegółowego opisu każdego z tych źródeł finansowania, zapoznaj się z przeglądem uniwersytetu na temat pomocy finansowej dla absolwentów.
Studenci ubiegający się o pożyczkę Absolwent Plus powinni zalogować się, aby wypełnić wymagane formularze i zarządzać swoimi kontami.
Stypendia, stypendia i granty
Stypendia, stypendia i dotacje przyznawane są na podstawie potrzeb lub zasług. Ilość i dostępność różnią się w zależności od szkoły.
Możliwości zatrudnienia studentów
Uczniowie Mailman School mogą uzyskać dostęp do zatrudnienia związanego ze szkołą poprzez jedną lub więcej z poniższych opcji:
- Studia zawodowe: Studenci certyfikowani przez Biuro Pomocy Finansowej jako kwalifikujący się do studiów zawodowych finansowanych ze środków federalnych mogą wybierać spośród różnych stanowisk pracy w niepełnym wymiarze godzin. Oferty pracy dostępne są w wielu biurach na terenie całej Uczelni. Ucz się więcej.
- Asystentura naukowa dla absolwentów (GRA): Wydziały oferują te stanowiska, na których studenci zdobywają cenne doświadczenie, pracując w niepełnym wymiarze godzin nad projektami badawczymi prowadzonymi przez wydział i otrzymują stypendium i/lub pomoc w nauce w ograniczonym zakresie. Stanowiska te nie są dostępne dla studentów pierwszego roku studiów magisterskich.
- Asystent dydaktyczny (TA): Niektóre wydziały oferują ograniczoną liczbę stanowisk asystenta dydaktycznego dla studentów posiadających znaczne przygotowanie w swojej dziedzinie studiów. TA zapewniają członkom wydziału pomoc w niepełnym wymiarze godzin w nauczaniu, ocenianiu i administrowaniu kursami oraz otrzymują stypendium i/lub pomoc w nauce. Stanowiska te oferowane są w szczególności doktorantom i studentom drugiego roku studiów magisterskich.
Pomoc instytucjonalna i uzupełniająca
Uwaga: Prawie każdy stan oferuje mieszkańcom co najmniej jedno stypendium lub stypendium, a wiele z nich ma długą listę programów pomocy dla studentów. Kwalifikowalność jest zwykle ograniczona do mieszkańców stanu uczęszczających do uczelni w stanie.
Studenci zagraniczni
Opcje finansowania są dostępne dla studentów zagranicznych.