Program medyczny (md)
Bond University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Bond University, Queensland, Australia, Australia
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ten program jest obecnie otwarty tylko dla obywateli australijskich, australijskich stałych mieszkańców, posiadaczy australijskiej wizy humanitarnej i obywateli Nowej Zelandii (ale nie Nowa Zelandia stałych mieszkańców).
WYMOGI DOTYCZĄCE AKADEMICKI
Program Medyczny ^ składa się z dwóch kolejnych stopni - Bachelor Nauk Medycznych (BMedSt) i doktora medycyny (MD). Wszyscy uczniowie wybrani do wejścia do programu medycznego ^ będzie musiał ukończyć zarówno BMedSt i MD. Oba tytuły są przyznawane na zakończenie roku 5.
Program rozpoczyna się Medyczna ^ Bachelor Nauk Medycznych (BMedSt), który jest studentem programu i tak jest otwarta dla uczniów kończących rok 12 szkolnych. BMedSt jest również otwarty dla studentów, którzy ukończyli licencjat program.
Zapisy w programie są ściśle ograniczone, aby zapewnić małej klasy wielkości i wystarczające staże kliniczne. Jako taki wpis jest niezwykle konkurencyjny.
Podyplomowe wnioskodawcy zostaną ocenione na podstawie następujących kryteriów:
- GPA z poprzedniego stopnia uniwersyteckiego zakończona w ciągu ostatnich dziewięciu lat, który musi obejmować rok 12 angielskiego i chemii lub matematyki lub fizyki B lub równoważny. Kandydaci, którzy nie spełniają tych wymogów musi ukończyć zatwierdzony kurs pomostowego, zanim ich stosowanie może być brane pod uwagę.
- Zorganizowany ranking wywiad.
Aby zapoznać się z pełnymi warunkami wstępu, odwiedź stronę bond.edu.au/medicine.
Wnioskodawcy są wybierane przez rygorystyczny proces oceny w oparciu o wybitne osiągnięcia w nauce, w połączeniu z wykazać zdolność do osiągnięcia rezultatów absolwent wiedzy i krytycznego myślenia, przywództwa, inicjatywę i pracy zespołowej, umiejętności komunikacyjnych, odpowiedzialności, etyki umiejętności podejmowania decyzji, motywacji i zakaz -verbal rozumowanie.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną zobowiązani do uczęszczania wywiad osobiście w Bond University, gdzie ich ogólna przydatność w medycynie i gotowości do podjęcia bardzo wymagających Oczywiście będą rozpatrywane. Wnioskodawcy zostaną przesłuchani przez osoby z medycznych i pozamedycznych środowisk, którzy są przeszkoleni w stylu wpis medycyny wywiadów.
PROCES APLIKACJI
- Wnioski muszą być składane przez QTAC (www.qtac.edu.au) i powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, dostarczając dowodów swojego Rok 12 wyników podlegających w języku angielskim i chemii lub matematyki lub fizyki B lub równoważny.
- Bond University będzie ustalić uprawnienia na podstawie oceny wyników w nauce.
- Bond University zaprosi kandydatów na krótkiej liście na rozmowę na kampusie.
OPIS
Program Medyczny ^ składa się z dwóch kolejnych stopni - Bachelor Nauk Medycznych (BMedSt) i doktora medycyny (MD). Wszyscy studenci wybrani do przystąpienia do Programu Medycznego ^ będą musieli ukończyć zarówno BMedSt, jak i MD, aby kwalifikować się do rejestracji jako lekarz w dowolnym stanie lub terytorium w Australii lub Nowej Zelandii. Oba tytuły są przyznawane na zakończenie roku 5.
Program Medyczny ^ ma na celu wyposażenie absolwentów w wiedzę, umiejętności i atrybuty, że lekarz wymaga, aby bezpiecznie i skutecznie praktykować medycynę w dzisiejszym skomplikowanym środowisku opieki zdrowotnej.
Program Medyczny ^ wyróżnia się naciskiem na uczenie przypadku edukacyjnego opartego evidence-based medicine oraz zintegrowanego praktyce klinicznej. Z powodu małej liczebności klas, uczniowie uczą się w wysoce spersonalizowane środowisko z state-of-the-art sprzętu.
Uczniowie korzystają z różnych systemów nauczania i uczenia się, w tym przypadku oparte na małe grupy tutoriale, problem-based learning, zajęć praktycznych, umiejętności klinicznych i szkolenia laboratorium, samokształcenie, internetowego i e-learning, interaktywnych seminariów i wykładów , Ten nowoczesny podejście do edukacji medycznej gwarantuje, że nauka odnosi się bezpośrednio do opieki nad pacjentem i przygotowuje absolwentów do zakładać wysoki poziom odpowiedzialności.
Program Medyczny ^ składa się z 14 semestrów łącznie w ciągu dwóch kolejnych stopni lub równowartość 7 standardowych lat akademickich w czasie. Jednak wraz z harmonogramem i intensywnych klinicznych okresach treningowych Bonda trzy semestry-per-roku program medyczny ^ jest zakończona w ciągu zaledwie 4 lat i 8 miesięcy, absolwentów następnie ubiegać się o staże w szpitalach.
STRUKTURA PROGRAMU *
BACHELOR 0F BADANIA MEDYCZNE
LATA 1 - 3 "LATA PRZEDKLINICZNE"
W ciągu pierwszych dwóch lat (5 semestrów) w Bachelor Nauk Medycznych (BMedSt) uczenie się i nauczanie odbywa się głównie w małych grupach składających się z interaktywnych przypadkach za pośrednictwem problem-based learning, jak również klinicznych laboratoriów umiejętności działań symulacyjnych, społeczności i kliniczne staże i kulturowe doświadczenie zanurzenia.
Program w znacznym stopniu opiera się na działaniach problem-based learning (PBL), gdzie każdy tydzień wprowadzający kliniczny przypadek wokół którego nauka jest zintegrowana.
W trzecim roku studenci znajdują się w Edukacji Klinicznej Uniwersyteckiego Centrum Badań i Robina w szpitalu. Dzięki temu studenci mają pełny dodatkowy rok zanurzone w środowisku klinicznym i działa jako doskonały przejścia od nauki opartej na kampusie do pełnego zanurzenia w miejscu pracy w składniku MD Programu Medycznego ^.
Rok 1
2 semestry
Rok 1 rozpoczyna się molekularnych i komórkowych podstaw życia, a następnie prowadzi naukę przez pierwszy cykl systemów ustrojowych, ułożonych w pokoleniach. Cykl ten koncentruje się na:
- Wprowadzenie struktury i funkcji narządu dyskretnych
- Psychologiczne podstawy normalnego ludzkiego zachowania
- Socjologiczne podstawy zachowań populacji
Fundamenty skutecznej lekarza są badane poprzez wprowadzenie do prowadzenia skutecznych obserwacje ludzi, zarówno zdrowych i chorych. Wiąże się to z początkiem rozwoju rozumienia i umiejętności niezbędnych w skutecznej komunikacji interpersonalnej, pracy grupowej i współpracy nauki. Łącznie, zintegrowane możliwości uczenia się zapewnić podstawy:
- Świadomość roli systemu opieki zdrowotnej i lekarza
- Wpływ choroby pacjenta, ich rodzin i społeczeństwa
- Etyczną podstawą na pacjenta opieki zdrowotnej
Rok 1 obejmuje również rodzime ostrości, z kulturowego doświadczenia zanurzenia występującej w 2 semestrze w ramach innowacyjnego Aborygenów i Torres Strait Islander Zdrowia nauczania Bonda.
Rok 2
3 semestry
Rok 2 jest w ramce wokół drugiego cyklu za pośrednictwem systemów ustrojowych i koncentruje się na:
- Zależności między strukturą i funkcją budynku, złożoność język integracyjną systemów skupić
- Mechanizmy choroby i organizmów zakaźnych
- Zwykłe mechanizmy kompensacyjne dla przywrócenia normalnego funkcjonowania
Znajomość ram psychospołecznych jest pogłębione i poszerzone, aby zbadać różne reakcje osób, grup, społeczeństw i kultur do choroby, a także badań czynników psychospołecznych, które przyczyniają się do choroby i wpływu na pacjenta opieki zdrowotnej, podkreślając złożoność nierówności zdrowotnych. Wiedza i umiejętności kompetentnego lekarza fundacja nadal z naciskiem na historię pobierania i badania fizykalnego systemów dyskretnych. Złożoność etyczne opieki zdrowotnej są dalej badane łącznie z ram prawnych dla świadczenia opieki zdrowotnej i praktyk w placówkach opieki zdrowotnej zapewni kontekst do wprowadzania systemów opieki zdrowotnej.
Rok 3
3 semestry
W roku 3, format zmian w uczeniu się z przewodnikiem facylitatora, problem-based learning dla klinicysty ołowiu, uczenie oparte na przypadku. Bond opracował Bond wirtualnej Hospital © która jest wirtualnym środowisku klinicznym learning, gdzie studenci pracują w małych grupach, aby zdiagnozować i zarządzać szereg przypadków klinicznych. Zarówno na terenie kampusu Uniwersytetu i Edukacji Klinicznej i Centrum Badawczego, Bond ma uprawnień, zaawansowany zakład symulacji, która zapewnia autentyczny kontekst proceduralnych i klinicznych umiejętności, które uczniowie nabywają w ramach przygotowań do swojej pracy klinicznej w ostatnich dwóch latach realizacji programu.
W ciągu roku, studenci ukończą rotacje kliniczne, które lustro, gdzie zostaną umieszczone w dwóch ostatnich latach nauczania. Obroty to powszechna praktyka, medycynie, chirurgii, zdrowia psychicznego, dziecko Zdrowie, Zdrowie kobiety, awaryjne i Critical Care. Studenci są również narażone na naukach klinicznych patologii i farmakologii i nauczyć się zasad obrazowania medycznego.
Centrum Badań praktyka oparta na dowodach jest wiodącym ośrodkiem badawczym w Bond University. działalność badawcza koncentruje się na zrozumieniu różnic między dowodami badań i jej zastosowanie do praktyki. W roku 3, studenci będą mieli możliwość ukończenia kursu za pośrednictwem tego środka. Będą uczyć się z naukowców o międzynarodowej renomie i zdobyć umiejętności pierwszej klasy w ocenie dowodów w praktyce medycznej. Ponadto studenci kompletne moduły badawcze oraz pisemne oceny, które zapewniają im umiejętności fundamentowych, których potrzebują, aby zakończyć swoje wymagania projektowe dla MD.
Należy pamiętać, że ze względu na możliwości stażu, długość semestry mogą się różnić w porównaniu do standardowego Bond kalendarza akademickiego.
WYNIKI
Zakończenie Lata 1 - 3 spełnia wymagania Bachelor Nauk Medycznych i umożliwia studentom przejście do doktora medycyny, który obejmuje dwa ostatnie lata Programu Medycznego ^.
DOKTOR MEDYCYNY
LATA 4 - 5 "LATA KLINICZNE"
Lekarz medycyny (MD) składnik jest program Poziom Rozszerzony Masters i jest przeprowadzana przez obrotów klinicznych w szpitalu i środowisku opieki zdrowotnej, a także twarzą w twarz uczyć w rozpisanych sesjach edukacyjnych. W tym czasie studenci przeprowadzenia badań lub profesjonalny projekt, lub doświadczenie zwieńczeniem i przygotować ofertę ich pracy.
Rok 4
3 semestry
Rok 4 obejmuje obroty za pośrednictwem następujących dyscyplin klinicznych:
- Zdrowie dzieci
- Medycyna
- zdrowie psychiczne
- Chirurgia
- Zdrowie kobiet
W ocenie Training (ITA) prowadzona jest przez cały rok, a także koniec roku oceny pisemnego i obiektywnych Strukturyzowanych badania kliniczne (OSCEs). Uczniowie zbierają także efekty swojej pracy w portfelu.
Studenci będą również zaplanować swój projekt MD, które zostaną podjęte w klasie 5. Projekt zakłada program strukturze nauki z niezależnym lub grupy badań i kształcenia opartego praktyce.
Studenci będą mogli wybrać jedną z trzech opcji:
- projekt jest oparte na badaniach
- Doświadczenie zwieńczeniem
- Profesjonalnie koncentruje projektu.
Należy pamiętać, że ze względu na możliwości stażu, długość semestry mogą się różnić w porównaniu do standardowego Bond kalendarza akademickiego.
Rok 5
3 semestry
Rok 5 obejmuje obroty za pośrednictwem następujących dyscyplin klinicznych:
- Medycyna ratunkowa
- Ogólna praktyka
- Critical Care / Anestezjologia / Ortopedia
- Selektywne (studenci mają możliwość wyboru obszaru zainteresowania sub-specjalność)
- Obrót Fakultet / pre-staż (Studenci mają kolejną okazję do podjęcia dalszych staże kliniczne albo w Australii lub za granicą, które mogą być ich ostateczne doświadczenie zwieńczeniem).
W ocenie Training (ITA) prowadzona jest przez cały rok, a także oceny pisemnego koniec-roku, konkretna Strukturyzowanych badania kliniczne (OSCEs). Studenci złożyć również swoją ostateczną ofertę na końcowy z roku na punkty memoriałowej.
Studenci będą również wypełnić swój projekt MD podczas ich elekcyjny lub selektywny, która jest albo badań lub profesjonalny projekt lub doświadczenie zwieńczeniem. Projekt zakończy się przedłożenia sprawozdania końcowego i prezentacji na konferencji koniec-roku.
Należy pamiętać, że ze względu na możliwości stażu, długość semestry mogą się różnić w porównaniu do standardowego Bond kalendarza akademickiego.
PROFESJONALNE WYNIKI
Absolwenci sekwencyjnych stopni (BMedSt i MD) będzie posiadał odpowiednią wiedzę, postawy i umiejętności, aby skutecznie funkcjonować jako stażyści w szpitalach australijskich i będzie idealnym miejscem, aby w dalszym szkoleniu w jednej z australijskich szkół specjalnych.
Nasze poprzednie absolwenci medyczne zostały zabezpieczone staży w szpitalach w całej Australii i Nowej Zelandii.
PROFESJONALNE UZNAWANIE
Bond Program Medyczny ^ (licencjat studiów medycznych i lekarza medycyny) jest akredytowany przez australijski Medical Council (AMC) zapewnienie, że spełnia lub przekracza ustalone wytyczne krajowe dotyczące edukacji medycznej. Po pomyślnym zakończeniu dwóch kolejnych stopni w Programie Medycznej ^, absolwenci są uprawnione do rejestracji jako lekarza w dowolnym stanie lub terytorium Australii lub Nowej Zelandii.
Bond University Bachelor of biomedycyny szlaku
Studentów uprawnionych do studia z Bond University Bachelor of Biomedical Science in Pre-służby zdrowia dużego zgromadzenia minimum wymaganego GPA będą mogły być uznane za wybór wejść rok 2 z tytułem magistra Nauk Medycznych (BMedSt) komponentu Programu Medycznego ^. Proces selekcji będzie oparta na GPA, wydajności na GAMSAT oraz wywiad z ofert złożonych po wynikach i ostatecznym GPA staną się dostępne. Do 5 miejsca w Roku 2 będzie zarezerwowana dla Bond Biomedical Science (Pre-Zdrowie Profesjonalne major) absolwentów.
Zwróć uwagę obecne wymagania medyczne programowe ^ nadal obowiązują.
^ Program medyczny składa się z dwóch kolejnych stopni - Bachelor Nauk Medycznych (BMedSt) i doktora medycyny (MD). Wszyscy uczniowie wybrani do wejścia do programu medycznego ^ będzie musiał ukończyć zarówno BMedSt i MD, aby mogły być zarejestrowane jako lekarz w dowolnym stanie lub terytorium Australii lub Nowej Zelandii. Oba tytuły są przyznawane na zakończenie roku 5.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Program MD | Stopień doktora medycyny | Lekarstwo
- Kaunas, Litwa
Medycyna i Chirurgia
- Milan, Włochy
Szkoła Medyczna
- Milan, Włochy