Program MD
Duke-NUS Medical School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Singapore, Singapur
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Aplikacje do naszego programu MD & PhD są już otwarte.
Wstęp
W Duke-NUS kierujemy się naszymi podstawowymi wartościami.Naszą pasją jest dostarczanie programu edukacji medycznej, który opiera się na dwóch celach: zapewnianiu możliwości aktywnego uczenia się i wspieraniu spersonalizowanych głębszych nurkowań w obszarach zainteresowania.Osiągamy je dzięki naszej znanej na całym świecie strategii edukacyjnej TeamLEAD, która promuje współpracę i pracę zespołową, a także poprzez udział naszych studentów w mentorowanych doświadczeniach badawczych, w których wykorzystują swoją innowacyjność i kreatywność, aby odpowiadać na ważne, nowatorskie pytania badawcze.Wierzymy, że to podejście zorientowane na pracę zespołową, w tym wieloetnicznym środowisku, pozwala naszym uczniom zyskać większe uznanie i szacunek dla różnorodności oraz sprzyja rozwojowi ich profesjonalizmu.
Program Duke-NUS MD to 4-letni program dla absolwentów.Studenci otrzymują stopień doktora medycyny (MD) wspólnie przez Duke University i National University of Singapore (NUS).
Filozofia uczenia się
Nauka zespołowa
Duke-NUS Medical School opiera się na innowacyjnym programie nauczania Duke School of Medicine i opiera się na najlepszych elementach uczenia zespołowego.W Team-Based Learning wykłady, lektury i przegląd materiałów uzupełniających na dany temat są kończone przed zajęciami.Aktywność na zajęciach koncentruje się na zapewnieniu zrozumienia, stosowaniu zasad i rozwiązywaniu problemów w zespołach studenckich wspomaganych przez wydział.Kursy są prowadzone przez wielodyscyplinarne wydziałowe zespoły klinicystów i naukowców, wspierane przez wydział edukacji posiadający wiedzę specjalistyczną w zakresie nauki o uczeniu się.Dyskusje w klasie są głównie napędzane pytaniami studentów, a nie odpowiedziami wydziału.
Zaangażowani uczniowie
Zajęcia są wbudowane w dzień nauki, które wymagają od uczniów dokonywania znaczących wyborów w celu odpowiedzi na trudne pytania, a uczniowie otrzymują stałą informację zwrotną od kolegów i wykładowców na temat ich nauki.Uczniowie poznają techniki skutecznej informacji zwrotnej, a proces oceny wzajemnej daje możliwość ćwiczenia i doskonalenia tych umiejętności.
Technologia edukacyjna
Technologia edukacyjna, w tym narzędzia mediów społecznościowych, są zintegrowane ze wszystkimi aspektami uczenia się; przykłady obejmują wykorzystanie technologii w klasie, która ułatwia interakcję między studentami a wykładowcami, a także przekształcanie tradycyjnych wykładów w prezentacje z adnotacjami głosowymi, które są sprawdzane przed sesjami zajęć.Ten aktywny proces uczenia się, w który angażują się uczniowie, sprawia, że zdobyta wiedza jest bardziej adekwatna do sposobu uczenia się i pracy klinicystów.Tę pionierską metodę uczenia się nazywamy TeamLEAD (ucz się, angażuj, aplikuj i rozwijaj).