Przyspieszone studia magisterskie w zakresie zdrowia publicznego
Columbia University Mailman School of Public Health
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
New York, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 71 194 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* przewidywany 3% wzrost stawki ryczałtowej i za punkt czesnego w roku akademickim 2023-2024. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty
Wstęp
Accelerated MPH to intensywny, roczny program przeznaczony dla wysoce zmotywowanych profesjonalistów, którzy chcą rozwijać swoją karierę dzięki dyplomowi z zakresu zdrowia publicznego. Program nauczania jest podobny do innowacyjnego programu dwuletniego MPH Columbia, ale realizowany w szybszym, bardziej wymagającym tempie.
Przyspieszone MPH oferowane jest w ramach Wydziałów: Epidemiologii, Polityki i Zarządzania Zdrowotnego, Zdrowia Ludności i Rodziny oraz Nauk Społeczno-medycznych. Dostępny jest również format Ogólnego Zdrowia Publicznego.
Struktura rocznego programu studiów obejmuje pięć starannie dobranych w czasie i zintegrowanych elementów, które zapewniają, że nauka w jednej części programu wpływa na działania i zadania w innej.
Galeria
Idealni studenci
Większość kandydatów do przyspieszonego MPH posiada jedną z następujących kwalifikacji:
- Stopień doktora (taki jak MD, DDS, Ph.D., JD, DNSc, EdD itp.)
- Prawie ukończony stopień doktora (w ciągu 24 miesięcy od ukończenia)
- Tytuł magistra (taki jak MS, MA, MBA lub MSN) i/lub pięć lat pracy lub doświadczenia badawczego na poziomie podyplomowym
Rekrutacja
Program
Podstawa programowa
Podstawa programowa, realizowana przez wszystkich przyjeżdżających studentów w pierwszym semestrze, składa się z sześciu szerokich obszarów studiów zwanych „studia”. Te studia, które są podzielone na 16 modułów, opierają się na sobie nawzajem, aby zapewnić szeroką, zazębiającą się podstawę wiedzy niezbędnej do kariery w dziedzinie zdrowia publicznego.
Twoja kohorta będzie poruszać się razem po Rdzeniu podczas pierwszego semestru, a wykładowcy pomogą ci nawiązać kontakty między studiami, badając pytania takie jak Jakie czynniki leżą u podstaw wzorców chorób i przedwczesnych zgonów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie? Jaką rolę odgrywają czynniki środowiskowe? Co odpowiada za różnice zdrowotne w obrębie narodów i na całym świecie? A jakie wartości wchodzą w grę przy projektowaniu interwencji zapobiegających chorobom i systemów promujących zdrowie?
Sześć studiów składających się na Rdzeń:
- Foundations of Public Health bada historię zdrowia publicznego, etykę oraz zdrowie i prawa człowieka i służy jako odskocznia do zrozumienia wzorców różnic zdrowotnych oraz polityki krajowej i międzynarodowej.
Moduły: Etyka Zdrowia Publicznego, Historia Zdrowia Publicznego, Prawa Człowieka. - Metody i zastosowania badawcze stanowią wprowadzenie do badań naukowych i dowodów, ich związków z polityką publiczną oraz zintegrowane podejście do dyscyplin biostatystyki i epidemiologii. Studenci otrzymują wprowadzenie do pomiaru, wnioskowania oraz języka i narzędzi nauki, poglądy na temat różnic między naukowymi i innymi rodzajami badań i wiedzy, klasyczne modele tego, w jaki sposób nauka i dowody mogą kształtować politykę, oraz źródła napięć w nauce- interfejs zasad.
Moduły: Podstawy jakościowe, Podstawy ilościowe. - Determinants of Health bada podstawowe koncepcje biologiczne i czynniki środowiskowe, które wpływają na stan zdrowia.
Moduły: Biologiczne podstawy zdrowia publicznego, Środowiskowe uwarunkowania zdrowia człowieka, Społeczne uwarunkowania zdrowia. - Interwencje w zakresie zdrowia publicznego zapoznają studentów z kluczowymi czynnikami wpływającymi na zdrowie populacji, które wynikają z cech środowiska społecznego. Multidyscyplinarne podejście SBSA znajduje się na przecięciu nauk społecznych i behawioralnych i naraża uczniów na główne teorie zarówno etiologii choroby, jak i interwencji. Studio koncentruje się na wielu przekrojowych tematach i wprowadza ramy, aby rozwiązać złożoność nieodłącznie związaną ze złożonymi problemami zdrowia publicznego.
Moduły: Zastosowanie teorii do interwencji, Planowanie i ocena programu, Myślenie systemowe. - Perspektywy globalne i rozwojowe konsolidują i rozszerzają analizę studentów w dziedzinie zdrowia publicznego poprzez badanie globalnych i rozwojowych perspektyw dotyczących wyzwań i strategii ich rozwiązywania.
Moduły: Globalizacja i globalne zdrowie, Przebieg życia. - Health Systems zagłębia się w działanie systemu opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych, porównując go i porównując z systemami innych krajów. To studio obejmuje moduły dotyczące ekonomii zdrowia i systemów opieki zdrowotnej na całym świecie.
Moduły: Porównawcze systemy opieki zdrowotnej, ekonomia zdrowia, systemy zdrowia publicznego i opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych.
Zobowiązania do pracy
W pierwszym semestrze Accelerated MPH, angażując się w zintegrowany rdzeń, zdecydowanie odradza się studentom angażowanie się w pracę pozalekcyjną. W drugim programie harmonogramy są bardziej elastyczne, a studenci mogą pracować w niepełnym wymiarze godzin.
praktyka
Praktyka - zasadniczo staż w terenie - jest zarówno wymaganym elementem, jak i punktem kulminacyjnym doświadczenia MPH. Będziesz współpracować ze specjalistami ds. zdrowia publicznego, doświadczać codziennych realiów w tej dziedzinie i stosować to, czego nauczyłeś się na zajęciach, aby rozwijać sprawę zdrowia publicznego.
Otrzymasz wsparcie przed, w trakcie i po odbyciu praktyki. Warsztaty wprowadzające ukierunkowują Cię na pracę w terenie i przygotowują do praktyki zawodowej. We współpracy z doradcą wydziału wybierzesz miejsce, projekt i zaplanujesz swoje doświadczenie praktyczne. Wydział Mailman School ma ugruntowane relacje z agencjami rządowymi i instytucjami opieki zdrowotnej w Nowym Jorku i na całym świecie, oferując wiele opcji ukończenia praktyki. Po wdrożeniu w terenie w razie potrzeby otrzymasz wsparcie od lokalnego przełożonego i doradcy działu. Po zakończeniu praktyki będziesz formalnie prezentować swoją pracę na imprezach wydziałowych lub ogólnoszkolnych. Wielu studentów wykorzystuje dane z praktyki jako składnik swojej pracy magisterskiej lub pracy zwieńczeniowej.
Przywództwo
Chociaż zdrowie publiczne jest dziedziną współpracy i pracy zespołowej, formalne zajęcia z pracy zespołowej i umiejętności przywódczych nie zawsze były wymaganym elementem edukacji w zakresie zdrowia publicznego. Uznając je za podstawowe kompetencje, nowy program nauczania obejmuje program przywództwa i innowacji, unikalny wśród szkół zdrowia publicznego, w drugim semestrze MPH.
Ten kurs ma na celu rozwijanie i doskonalenie umiejętności w trzech kluczowych obszarach: kierowanie zespołami w różnych ustawieniach, skuteczna praca jako członek zespołu oraz wdrażanie świeżych, innowacyjnych pomysłów w organizacji lub większej społeczności.
Edukacja przywódcza jest empiryczna i partycypacyjna. Pracując w małych zespołach, uczniowie angażują się w odgrywanie ról, symulacje, pracę w grupach i analizę przypadków, czasami korzystając z narzędzi wideo i internetowych, a także otrzymują systematyczne informacje zwrotne od wykładowców i studentów, które odzwierciedlają oceny 360°, z którymi uczniowie będą mieli do czynienia w miejscu pracy.
Po drodze uczniowie uczą się zarządzania zespołem, negocjacji, skutecznej komunikacji i strategii rozwiązywania konfliktów. Praktyczne warsztaty i wykłady prowadzone przez zaproszonych liderów zdrowia publicznego dają możliwość współpracy z profesjonalistami pracującymi w szpitalach, ośrodkach badawczych, organizacjach zdrowia publicznego i organizacjach pozarządowych — niezależnie od tego, gdzie prowadzi ścieżka kariery.
Integracja nauki i praktyki
Integracja nauki i praktyki (ISP) — sesje w małych grupach, które są integralną częścią programu nauczania MPH — wypełniają lukę między tradycyjną edukacją w klasie a rzeczywistym doświadczeniem pracy jako pracownik służby zdrowia publicznego.
Program nauczania składa się głównie ze studiów przypadków zaczerpniętych z najnowszej historii i bieżących wydarzeń, zapewniając studentom możliwość zastosowania faktów i informacji do rozwiązywania złożonych problemów i zdobycia ważnych umiejętności zawodowych, takich jak negocjacje, perswazja, myślenie zespołowe, wystąpienia publiczne i krytyczna ocena w procesie .
Małe interdyscyplinarne zespoły analizują przypadki pod kierunkiem członka wydziału i asystenta. W ciągu trzech semestrów studenci budują relacje ze swoim profesorem ISP, asystentem nauczyciela i innymi członkami zespołu, zmagając się z wyzwaniami i dylematami, które stanowiły wyzwanie dla praktykujących pracowników służby zdrowia.
Dzięki tym przypadkom uczniowie konfrontują się z trudnymi pytaniami dotyczącymi zdrowia publicznego: co się dzieje, gdy programy mające na celu poprawę zdrowia społeczności kolidują z lokalnymi wartościami i tradycjami? Gdzie kończy się kontrola państwa, a zaczyna wolność jednostki? Kiedy w świecie stale rozwijającej się wiedzy naukowej mamy wystarczające dowody, aby zalecić polityki zapewniające ludziom bezpieczeństwo?
Zadania mają formę laboratoriów współpracujących, które doskonalą umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętność stosowania teorii zdrowia publicznego w praktyce zawodowej. Studenci mogą zostać poproszeni o napisanie krótkiego opisu polityki, określenie, jakich dowodów brakuje lub które są niezbędne do podjęcia decyzji, zaplanowanie briefingu dla mediów, znalezienie cytatów w literaturze naukowej dotyczących studium przypadku lub zidentyfikowanie kluczowych aspektów skutecznego programu interwencji zdrowotnej .
Wynik programu
Podstawa programowa szkoły Mailman School, w połączeniu z kursem Integracja nauki i praktyki, kursem przywództwa i możliwościami praktyki międzybranżowej, spełnia podstawowe kompetencje MPH ustanowione przez Radę ds. Edukacji Zdrowia Publicznego (CEPH).
Po ukończeniu pierwszego semestru Podstawy Programowej możesz:
Podejścia do zdrowia publicznego oparte na dowodach
- Zastosuj metody epidemiologiczne do szerokiego zakresu ustawień i sytuacji w praktyce zdrowia publicznego
- Wybierz ilościowe i jakościowe metody gromadzenia danych odpowiednie dla danego kontekstu zdrowia publicznego
- Analizuj dane ilościowe i jakościowe, korzystając z biostatystyki, informatyki, programowania komputerowego i oprogramowania, jeśli to konieczne
- Interpretuj wyniki analizy danych na potrzeby badań, polityki lub praktyki w zakresie zdrowia publicznego
Zdrowie publiczne i systemy opieki zdrowotnej
- Porównaj organizację, strukturę i funkcję opieki zdrowotnej, zdrowia publicznego i systemów regulacyjnych w środowisku krajowym i międzynarodowym
- Omów sposoby, za pomocą których uprzedzenia strukturalne, nierówności społeczne i rasizm podważają zdrowie i stwarzają wyzwania dla osiągnięcia równości w zdrowiu na poziomie organizacyjnym, społecznościowym i społecznym
Planowanie i zarządzanie w celu promowania zdrowia
- Oceń potrzeby, zasoby i możliwości populacji, które wpływają na zdrowie społeczności
- Stosuj świadomość wartości i praktyk kulturowych przy projektowaniu lub wdrażaniu polityk lub programów w zakresie zdrowia publicznego
- Zaprojektuj politykę, program, projekt lub interwencję uwzględniającą populację
- Wyjaśnić podstawowe zasady i narzędzia zarządzania budżetem i zasobami
- Wybierz metody oceny programów zdrowia publicznego
Polityka w zakresie zdrowia publicznego
- Omów wiele wymiarów procesu kształtowania polityki, w tym rolę etyki i dowodów
- Proponować strategie mające na celu identyfikację interesariuszy oraz budowanie koalicji i partnerstw w celu wpływania na wyniki w zakresie zdrowia publicznego
- Zwolennik polityk i programów politycznych, społecznych lub gospodarczych, które poprawią zdrowie w różnych populacjach
- Ocenić polityki pod kątem ich wpływu na zdrowie publiczne i równość w zdrowiu
Przywództwo
- Stosuj zasady przywództwa, zarządzania i zarządzania, które obejmują tworzenie wizji, wzmacnianie pozycji innych, wspieranie współpracy i kierowanie podejmowaniem decyzji
- Stosuj umiejętności negocjacji i mediacji, aby stawić czoła wyzwaniom organizacyjnym lub społecznościowym
Komunikacja
- Wybierz strategie komunikacji dla różnych odbiorców i sektorów
- Przekazuj treści dotyczące zdrowia publicznego odpowiednie dla odbiorców, zarówno w formie pisemnej, jak i poprzez prezentację ustną
- Opisać znaczenie kompetencji kulturowych w przekazywaniu treści dotyczących zdrowia publicznego
Praktyka międzybranżowa
- Efektywnie wykonuj zadania w zespołach międzybranżowych
Systemy myślenia
- Zastosuj narzędzia myślenia systemowego do problemu zdrowia publicznego
Stypendia i Finansowanie
Biuro Pomocy Finansowej zajmuje się identyfikacją najlepszych źródeł wsparcia finansowego dla uczniów Mailman School. Pakiety pomocy finansowej mogą obejmować kombinację funduszy instytucjonalnych, pożyczek i możliwości zatrudnienia studentów.
Nagrody przyznawane są na podstawie oczekiwanego wkładu studenta i standardowego budżetu studenckiego, który jest tworzony w każdym roku akademickim w celu uwzględnienia kosztów zmiennych. Planując nadchodzący rok akademicki, studenci powinni ocenić standardowy budżet.
Przy obliczaniu budżetu studenckiego można uwzględnić specjalne udogodnienia dla studentów z dodatkowymi wydatkami, takimi jak opieka nad dzieckiem lub zakup komputera. Studenci powinni umówić się na spotkanie z specjalistą ds. pomocy finansowej w celu omówienia kwestii. Uwaga: Bardzo rzadko zdarza się, aby pomoc finansowa pokrywała koszty inne niż wydatki na czynsz, jednorazowy zakup komputera lub opiekę nad dzieckiem.
Opracuj budżet
Opracowywanie budżetu szkolnego składa się z pięciu kroków:
- Zidentyfikuj swoje cele finansowe (tj. czego potrzebujesz vs. czego chcesz)
- Oblicz swoje pozapożyczkowe zasoby finansowe (tj. dotacje, miejsca pracy)
- Oszacuj swoje wydatki na edukację (tj. czesne/opłaty, książki, materiały itp.)
- Oszacuj swoje wydatki na życie (wynajem a mieszkanie)
- Zrobić matematykę. Deficyt, jeśli występuje, reprezentuje kwotę, którą możesz potrzebować pożyczyć.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub informacji na temat rezygnacji z opłaty za ubezpieczenie zdrowotne, prosimy o kontakt z Działem Opieki Zdrowotnej dla Studentów.
Oszczędności
Ważne jest, aby zgromadzić pewną formę płynnych oszczędności, które można wykorzystać przed przybyciem na kampus. Pomoże Ci to pokryć początkowe koszty, takie jak czynsz za pierwszy miesiąc, kaucje, wydatki na przeprowadzkę itp. w oczekiwaniu na wpłatę pomocy finansowej na Twoje konto studenckie.
Wszyscy studenci zapisujący się na studia muszą przybyć do Nowego Jorku z co najmniej miesięcznymi kosztami utrzymania (najlepiej dwoma), ponieważ proces wypłaty pożyczki federalnej odbywa się dopiero po dwóch tygodniach od rozpoczęcia każdego semestru.
Opcje finansowania
Szkoła Mailman oferuje uczniom i rodzinom jedno, proste podejście do pokrycia kosztów uczęszczania. Plan stanowi połączenie federalnych, instytucjonalnych i prywatnych źródeł funduszy, które zapewniają opcje studentom i rodzinom w niepełnym, pełnym wymiarze godzin oraz międzynarodowym.
Studenci mogą otrzymać następujące rodzaje pomocy:
Pożyczki studenckie
Studenci Uniwersytetu Columbia mają do dyspozycji szeroką gamę opcji pomocy finansowej ze źródeł federalnych, stanowych, instytucjonalnych i prywatnych. Oprocentowanie zarówno pożyczki Federal Direct Unsubsidized Loan, jak i pożyczki Federal Direct Graduate Plus Loan na lata 2020–2021 wynoszą odpowiednio 4,30% i 5,30%. Departament Edukacji ustala nowe roczne stawki po 1 lipca nowego roku podatkowego. Aby dowiedzieć się więcej na temat uzyskiwania pożyczki, w tym szczegółowego opisu każdego z tych źródeł finansowania, zapoznaj się z przeglądem uniwersytetu na temat pomocy finansowej dla absolwentów.
Studenci ubiegający się o pożyczkę Absolwent Plus powinni zalogować się, aby wypełnić wymagane formularze i zarządzać swoimi kontami.
Stypendia, stypendia i granty
Stypendia, stypendia i dotacje przyznawane są na podstawie potrzeb lub zasług. Ilość i dostępność różnią się w zależności od szkoły.
Możliwości zatrudnienia studentów
Uczniowie Mailman School mogą uzyskać dostęp do zatrudnienia związanego ze szkołą poprzez jedną lub więcej z poniższych opcji:
- Studia zawodowe: Studenci certyfikowani przez Biuro Pomocy Finansowej jako kwalifikujący się do studiów zawodowych finansowanych ze środków federalnych mogą wybierać spośród różnych stanowisk pracy w niepełnym wymiarze godzin. Oferty pracy dostępne są w wielu biurach na terenie całej Uczelni. Ucz się więcej.
- Graduate Research Assistantship (GRA): Wydziały oferują te stanowiska, na których studenci zdobywają cenne doświadczenie, pracując w niepełnym wymiarze godzin nad projektami badawczymi prowadzonymi przez wydział i otrzymują stypendium i/lub pomoc w nauce w ograniczonym zakresie. Stanowiska te nie są dostępne dla studentów pierwszego roku studiów magisterskich.
- Asystent dydaktyczny (TA): Niektóre wydziały oferują ograniczoną liczbę stanowisk asystenta dydaktycznego dla studentów posiadających znaczne przygotowanie w swojej dziedzinie studiów. TA zapewniają członkom wydziału pomoc w niepełnym wymiarze godzin w nauczaniu, ocenianiu i administrowaniu kursami oraz otrzymują stypendium i/lub pomoc w nauce. Stanowiska te są oferowane w szczególności doktorantom i studentom drugiego roku studiów magisterskich.
Pomoc instytucjonalna i uzupełniająca
Uwaga: Prawie każdy stan oferuje mieszkańcom co najmniej jedno stypendium lub stypendium, a wiele z nich ma długą listę programów pomocy dla studentów. Kwalifikowalność jest zwykle ograniczona do mieszkańców stanu uczęszczających do uczelni w stanie.
Studenci zagraniczni
Opcje finansowania są dostępne dla studentów zagranicznych.