Doktorat lub doktora filozofii, to najwyższy stopień przyznany w wielu dziedzinach naukowych. Ogólnie wymagający projekt badawczy i pracy doktorskiej, a także kilka lat studiów, stopień doktora kwalifikuje danej osoby jako eksperta w wybranej dziedzinie. Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organi… Czytaj więcej

Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów żywych. Ta dziedzina nauki ma wiele oddziałów specjalizacji w różnych dziedzinach, takich jak biochemia, ekologii i botaniki.

Kształcenie na odległość jest metodą dostarczania edukacji studentów, którzy nie są obecni na terenie kampusu. Różne badania wykazały, że programy kształcenia na odległość może być równie efektywne i skuteczne, jak tradycyjne programy w klasie czasem nawet lepiej!

W sumie istnieje ponad 4000 instytucji szkolnictwa wyższego w Europie, oferujących szeroki wachlarz kursów na poziomie licencjata, magistra i doktora. Z coraz więcej z tych organizacji oferujących angielskiego jako języka nauczania przynajmniej część swoich studiów, uniwersytety w Europie są teraz lepszej jakości niż kiedykolwiek wcześniej. Uniwersytety w Europie oferuje przyjazną atmosferę dla zagranicznych studentów i dać kurs wiedzy, która spełnia ich zawód wymaga w dzisiejszym globalnym popytem.

The European Wellness International Institute (EWII)