Stopień w terapii zajęciowej

Informacje ogólne

Opis programu

terapia

Wprowadzenie

Stopień w terapii zajęciowej jest stopień z Wydziału Nauk o Zdrowiu. Należy do gałęzi wiedzy Nauk o Zdrowiu, trwający cztery lata.

Dlaczego warto studiować na stopień

A Stopień w terapii zajęciowej Hiszpania jest uznawany za jednego z prestiżowych stopni terapii zajęciowej, a pierwszy na dostosowanie się do nauk ESHE.

W badaniach tych uczy się odpowiednia wiedza na temat biologicznych, medycznych, człowiek, psychologicznej, społecznej, technicznej i zawodowej, wraz z teorii zawodu i uczestnictwa.

To jest kariera społeczno-zdrowia, które ma różne pola: publicznych i prywatnych społeczną, zdrowie, badania, nauczanie, między innymi.

Co się uczyć

W badaniach tych uczy się odpowiednia wiedza na temat biologicznych, medycznych, człowiek, psychologicznej, społecznej, technicznej i zawodowej, wraz z teorii zawodu i uczestnictwa.

Ten wyścig ma właściwość, że praktyczna nauka jest bardzo wysoka, studenci mają posiadać umiejętności bezpośrednio związane z technicznego, jak również świadomość, że jest to głęboko kariery.

Student musi mieć skłonności niezbędne dla liberalnego rozwoju zawodowego i kontaktach z ludźmi w różnym wieku i na różnych obszarach interwencji terapii zajęciowej: Projektowanie uniwersalne dla wszystkich, dostępności i oceny oddziaływania na środowisko, dzieciństwa i dojrzewania, niepełnosprawności fizycznej i neurologiczne, zdrowia psychicznego, osoby starsze i społeczność.

Siatka

1-ty golfowe

  • statystyka
  • Anatomia
  • ludzka fizjologia
  • psychologia I
  • Antropologia społeczna i kulturalna
  • Historyczne podstawy Dokumentacja w terapii zajęciowej
  • Prawo, Bioetyka i Terapii Zajęciowej
  • Nauka i zawodowa Podstawy Terapii Zajęciowej
  • I pozostaje praktyk

2-ty golfowe

  • Nowoczesny język (angielski)
  • socjologia
  • Proces Terapii Zajęciowej
  • Ergonomia, dostępność, uniwersalna konstrukcja i adaptacja funkcjonalna
  • technik terapii zajęciowej i wydajność zawodowa orthoprosthetic
  • Metody komputerowe dla Osób Niepełnosprawnych
  • praktyki pozostaje II
  • psychologia II
  • Pediatrii, psychiatrii i rehabilitacji dzieci i młodzieży
  • terapia zajęciowa dla osobistej autonomii w dzieciństwie i okresie dojrzewania
  • praktyki pozostaje III

3-te golfowe

  • chirurgicznych schorzeń u dorosłych
  • Rehabilitacji u osób dorosłych z niepełnosprawnością fizyczną
  • terapia zajęciowa dla autonomii osobistej u dorosłych z niepełnosprawnością fizyczną
  • pozostaje praktyk IV
  • psychiatria
  • terapia zajęciowa dla autonomii osobistej u dorosłych z zaburzeniami zdrowia psychicznego
  • praktyki pozostaje V
  • geriatria
  • terapia zajęciowa dla osobistej autonomii w podeszłym wieku
  • VI pozostaje praktyk

4 rok

  • praktyki pozostaje VII
  • zdrowie
  • studium przypadku w terapii zajęciowej
  • Edukacja zdrowotna: psychologia zdrowia i podstawowej opieki
  • edukacyjnych, dynamiczne procesy grupowe i interwencje w terapii zajęciowej
  • terapia zajęciowa, różnorodność funkcjonalna i jakość życia
  • Finał projektu
  • sociolaboral i Terapii Zajęciowej dla autonomii osobistej integracji w społeczności
  • VIII pozostaje praktyk
  • I stosowane techniki: muzykoterapia wspierana przez zwierzęta domowe, aktywności fizycznej i sportu przystosowanych

Wyjścia zawodowe i akademickie

profesjonalny środowisko, w którym się znajduje

Ten profesjonalny będą w stanie pracować z ludźmi i populacji ogólnej w następujących dziedzinach:

  • w zdrowiu bioenergoterapie pracować w szpitalach, ośrodkach zdrowia, wzajemnych wypadków, ośrodki opieki dziennej, domy i inne gerontologii;
  • we wspólnocie sfera społeczna wykonuje swoje obowiązki w gminach, usług społecznych, fundacji i stowarzyszeń opiekujących się osobami niepełnosprawnymi, ośrodków dziennych, instytucji poprawczych i innych;
  • w edukacji, to profesjonalny odgrywa swoją rolę w szkołach ogólnokształcących, szkół specjalnych, stowarzyszeń rodziców dzieci i dorosłych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, uniwersytetów i nauki w ogóle.

Wyjścia zawodowe i akademickie

Sektor zdrowia (ośrodki zdrowia, wzajemne, gerontologia), sektor społeczny (usługi socjalne, opieka niepełnosprawność, zwalczanie narkomanii, więzienia); zakresie edukacji (kształcenia specjalnego, grup socjalnych, nauczania); i inne.

Zalecany profil

Profil studenta Degree w terapii zajęciowej na Uniwersytecie w A Coruña, skupia się na promowaniu, wzmacnianie i rozwijanie najbardziej wiedzy i umiejętności niezbędnych dla przyszłego studenta, profesjonalny, w pełni adresowania osób z zaburzeniami pracy lub ryzyka cierpi na nich, te ostatnie są pochodzą albo nie obecność niepełnosprawnych, psychiczne i społeczne sensorycznych.

Tak więc, jest on przeznaczony do komunikowania się humanistyczną leczenie w profesjonalnych użytkowników, co oznacza poszanowanie podstawowych praw i równych szans dla mężczyzn i kobiet, na zasadach równych szans i powszechnej dostępności dla osób niepełnosprawnych i relacji kultury wartości pokoju i demokracji.

Grade Student Terapii Zajęciowej musi posiadać następujące cechy osobiste i akademickie (umiejętności, wiedza i odsetki), takich jak:

  • motywacja do wyboru stopnia i zainteresowania w badaniu człowieka jako zawodowa i jego otoczenia,
  • Wrażliwość społeczna,
  • aptitude dla relacji międzyludzkich i kontaktów,
  • przywództwa i pracy zespołowej,
  • umiejętności negocjacyjne,
  • Elastyczność i krytycznie,
  • świadomość konieczności ciągłego kształcenia przez całe życie,
  • efektywne zarządzanie czasem,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
  • umiejętność publicznego przemawiania,
  • rozumowanie werbalne i pisemne i rozumienie,
  • Analiza zdolności i syntezy
  • logiczne rozumowanie,
  • rygor metodologiczny,
  • skłonność do badań,
  • smak imprez naukowych,
  • zainteresowanie nowymi technologiami,
  • znajomość języków współczesnych i odsetek w rozwoju człowieka.

Wymagania powszechnego dostępu

Aby ubiegać się o miejsce musi spełniać jeden z następujących wymogów dostępu ustalonymi w tej dziedzinie. 2 RD 1892/2008:

  • Posiada tytuł licencjata lub równoważny, i zdać egzamin wstępny na uniwersytet (PAU)
  • Spełniają wymagania dotyczące dostępu do systemów szkolnictwa wyższego w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub innych państw, z którymi Hiszpania zapisy umów międzynarodowych w tej dziedzinie.
  • Po zdaniu egzaminu wstępnego na uniwersytet za ponad 25 lat, lub zlecić jego zastąpione w Systemie Galicji University, zgodnie z poprzednimi przepisami.
  • Po zdaniu egzaminu wstępnego na studia od ponad 45 lat.
  • Stopień starszego zawodowego szkolenia technicznego, sztuki i projektowania nauczania lub superior sportowej technika lub równoważnych kwalifikacji.
  • Mają oficjalny dyplom uniwersytecki, stopień korespondentów do poprzedniego zarządzania wyższego wykształcenia (dyplom inżyniera, absolwenta, etc.) lub równoważnych kwalifikacji.
  • Być w stanie wejść na uniwersytet jako ustalonego dekretem królewskim 1892/2008 z dnia 14 listopada nie zostały wymienione w poprzednich akapitach święceń edukacyjnych.
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through t ... Czytaj więcej

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through the development of research and teaching. Pokaż mniej
Coruña , Coruña , Coruña , Coruña , Coruña , Coruña , Coruña , Coruña , Ferrol , Ferrol + 9 Więcej Mniej