Read the Official Description



Program badań przedklinicznych jest skonfigurowany jako narządów przypadku w przeliczeniu podejścia do medycyny, która tworzy połączenia między wiedzą a praktyką natychmiast. Szerokie zastosowanie przypadków pacjentów wirtualnych oraz zasobów badawczych komplement wykłady tworzy środowisko stymulujące nauki dla każdego ucznia.

Aktywne uczenie się

Aktywność studencka w programie przedklinicznym jest regulowana przez "Aktywne uczenie się", w ramach którego uczeń uczestniczy w wirtualnej klasie i monitoruje grupy badawcze, otrzymując wsparcie i zorganizowaną aktywność od zespołu doskonalenia akademickiego, który obejmuje ukierunkowane sesje pytań i odpowiedzi.

IUHS podkreśla oceny kompetencji na podstawie modelu uczenia student, który zapewnia nie tylko spełnia oczekiwania szkoły medycznej, ale dowiaduje się, zdobywania wiedzy i umiejętności samooceny krytycznych funkcjonowanie w oczekiwaniu podyplomowych i profesjonalnym środowisku.

Academic Enhancement

Długoterminowym celem programu Academic Enhancement jest umożliwienie studentowi z powodzeniem stać się przez całe życie uczący przygotowywane na bieżąco ze zmianami w medycynie. Krótki termin celem jest dostarczenie informacji zwrotnej studentów na ich zarządzania wiedzą i uczenia się ucząc je, aby móc osiągnąć tej oceny siebie. Odbywa się to poprzez szereg strukturyzowanych wiedzy ocenach retencyjnych z betonu i elementów subiektywnych.

Pierwszy składnik betonu jest wykorzystanie uczeń systemu testowego egzaminu mistrz stworzyć tygodniowe egzaminy samooceny (SAE) związanych z materiału bloku. Egzaminy te są monitorowane przez zespół Academic Enhancement dla kompetencji i zarządzania wiedzą. Zespół Academic Enhancement (academic_enhancement@iuhs.edu) dokumentuje wyniki każdego ucznia, a uczeń uczy, jak korzystać z systemu, aby ocenić swoje własne działania.

Drugim składnikiem betonu jest oferowanie dwóch badań oceny diagnostyczne i retencji (DAR) na zakończenie każdego bloku studiów. Egzaminy te są wykorzystywane do monitorowania kompetencji uczniów i pozwolić im, aby potwierdzić swoje zrozumienie i potrzeb. Ponadto, dane, wraz z danymi egzamin bloku, poinformuje ich przyszłe sesje przeglądu w blokach 9 oraz10.

Subiektywne komponent składa się z uczniów szkolonych w wiedzy umiejętności samooceny. Osiąga się to przy użyciu modelu prognostycznego egzaminu podejmowania, wykorzystywane przez program. Chociaż studenci robią badania bloku (BE) i egzaminów Academic Enhancement (DAR) są zobowiązani do rejestrowania, na prostym arkuszu ocen, czy ich zdaniem dostali pytanie prawo lub złego w √ lub X. studenci są zobowiązani do przedstawienia ich przewidywane Efekty do zespołu Academic Enhancement. Studenci i zespół Academic Enhancement używać tych prognoz, aby pomóc uczniom rozwiązywać wyników prognoz i nauczyć się kierować swoje badania najskuteczniej rozwiązać swoje słabości i nieporozumień.

To nauczanie / uczenie ćwiczenie osiąga samoświadomość dla studenta w odniesieniu do ich wiedzy. Student musi najpierw podjąć decyzję o wiedzy, aby odpowiedzieć na pytania do egzaminu, a następnie musi podjąć decyzję na temat tej decyzji. Ten ostatni etap zmusza uczniów do walidacji i weryfikacji ich rozumienie wiedzy w pytaniu. Postrzegane obszary słabości w porównaniu do rzeczywistych obszarów słabości i postrzeganych obszarów wytrzymałości w porównaniu rzeczywistych obszarów siły są łatwo widoczne w wynikach. Studenci zostaną pouczeni, że odchylenie mniejsze niż 5% między przewidywanymi i rzeczywistymi wynikami jest ich celem, żeby naprawdę wiedzieć, co znają i wiedzą, czego nie robią.

Badanie i ocena

Studenci będą również poinstruowani w predykcyjnego modelowania egzamin podejmowania i oceny samokształcenie przy wykorzystaniu egzaminy praktyczne IUHS i egzaminy bloku. Celem tego ćwiczenia jest zmusić studentów do wyjścia poza prostu patrząc na pytania, co jakiś wybór, a następnie przeczytaniu odpowiedzi. Poprzez rejestrowanie i raportowanie ich przewidywanych wyborów są zmuszeni najpierw podjąć decyzję o materiale, a potem myśleć o ich zrozumienie tego. AE oceni egzamin blok B1 i zbierać nieodebranych pytania. Dane te są następnie wykorzystywane do celów ewaluacji i ponownych badań / przeglądów w bloku po Diagnostic Assessment AE i retencji (DAR) egzaminów i ostatecznie do B9 / 10 WPR.

Zintegrowana medycyna kliniczna

Podczas przedklinicznych studentów Medical Science Program udziału w ICM. ICM pozwala na współczesny student medycyny mieć wiedzy klinicznej i doświadczenia przed rozpoczęciem obrotów klinicznych i programu MMC zapewni jemu i jej solidnego zrozumienia procedur, umiejętności i podczas clerkships klinicznych i rezydencji podejmowania niezbędnych do sukcesu decyzji.

Program taught in:
Język angielski

See 2 more programs offered by International University Of The Health Sciences »

Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Luty 2019
Wrześ. 2019
Duration
Skontaktuj się ze szkołą
Zaoczne
W pełnym wymiarze godzin
By locations
By date
Data początkowa
Luty 2019, Wrześ. 2019
Application deadline

Luty 2019, Wrześ. 2019