Przedkliniczny Kurs Nauk Medycznych

International University Of The Health Sciences

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Przedkliniczny Kurs Nauk Medycznych

International University Of The Health Sciences



Program badań przedklinicznych jest skonfigurowany jako narządów przypadku w przeliczeniu podejścia do medycyny, która tworzy połączenia między wiedzą a praktyką natychmiast. Szerokie zastosowanie przypadków pacjentów wirtualnych oraz zasobów badawczych komplement wykłady tworzy środowisko stymulujące nauki dla każdego ucznia.

Aktywne uczenie się

Aktywność studencka w programie przedklinicznym jest regulowana przez "Aktywne uczenie się", w ramach którego uczeń uczestniczy w wirtualnej klasie i monitoruje grupy badawcze, otrzymując wsparcie i zorganizowaną aktywność od zespołu doskonalenia akademickiego, który obejmuje ukierunkowane sesje pytań i odpowiedzi.

IUHS podkreśla oceny kompetencji na podstawie modelu uczenia student, który zapewnia nie tylko spełnia oczekiwania szkoły medycznej, ale dowiaduje się, zdobywania wiedzy i umiejętności samooceny krytycznych funkcjonowanie w oczekiwaniu podyplomowych i profesjonalnym środowisku.

Academic Enhancement

Długoterminowym celem programu Academic Enhancement jest umożliwienie studentowi z powodzeniem stać się przez całe życie uczący przygotowywane na bieżąco ze zmianami w medycynie. Krótki termin celem jest dostarczenie informacji zwrotnej studentów na ich zarządzania wiedzą i uczenia się ucząc je, aby móc osiągnąć tej oceny siebie. Odbywa się to poprzez szereg strukturyzowanych wiedzy ocenach retencyjnych z betonu i elementów subiektywnych.

Pierwszy składnik betonu jest wykorzystanie uczeń systemu testowego egzaminu mistrz stworzyć tygodniowe egzaminy samooceny (SAE) związanych z materiału bloku. Egzaminy te są monitorowane przez zespół Academic Enhancement dla kompetencji i zarządzania wiedzą. Zespół Academic Enhancement (academic_enhancement@iuhs.edu) dokumentuje wyniki każdego ucznia, a uczeń uczy, jak korzystać z systemu, aby ocenić swoje własne działania.

Drugim składnikiem betonu jest oferowanie dwóch badań oceny diagnostyczne i retencji (DAR) na zakończenie każdego bloku studiów. Egzaminy te są wykorzystywane do monitorowania kompetencji uczniów i pozwolić im, aby potwierdzić swoje zrozumienie i potrzeb. Ponadto, dane, wraz z danymi egzamin bloku, poinformuje ich przyszłe sesje przeglądu w blokach 9 oraz10.

Subiektywne komponent składa się z uczniów szkolonych w wiedzy umiejętności samooceny. Osiąga się to przy użyciu modelu prognostycznego egzaminu podejmowania, wykorzystywane przez program. Chociaż studenci robią badania bloku (BE) i egzaminów Academic Enhancement (DAR) są zobowiązani do rejestrowania, na prostym arkuszu ocen, czy ich zdaniem dostali pytanie prawo lub złego w √ lub X. studenci są zobowiązani do przedstawienia ich przewidywane Efekty do zespołu Academic Enhancement. Studenci i zespół Academic Enhancement używać tych prognoz, aby pomóc uczniom rozwiązywać wyników prognoz i nauczyć się kierować swoje badania najskuteczniej rozwiązać swoje słabości i nieporozumień.

To nauczanie / uczenie ćwiczenie osiąga samoświadomość dla studenta w odniesieniu do ich wiedzy. Student musi najpierw podjąć decyzję o wiedzy, aby odpowiedzieć na pytania do egzaminu, a następnie musi podjąć decyzję na temat tej decyzji. Ten ostatni etap zmusza uczniów do walidacji i weryfikacji ich rozumienie wiedzy w pytaniu. Postrzegane obszary słabości w porównaniu do rzeczywistych obszarów słabości i postrzeganych obszarów wytrzymałości w porównaniu rzeczywistych obszarów siły są łatwo widoczne w wynikach. Studenci zostaną pouczeni, że odchylenie mniejsze niż 5% między przewidywanymi i rzeczywistymi wynikami jest ich celem, żeby naprawdę wiedzieć, co znają i wiedzą, czego nie robią.

Badanie i ocena

Studenci będą również poinstruowani w predykcyjnego modelowania egzamin podejmowania i oceny samokształcenie przy wykorzystaniu egzaminy praktyczne IUHS i egzaminy bloku. Celem tego ćwiczenia jest zmusić studentów do wyjścia poza prostu patrząc na pytania, co jakiś wybór, a następnie przeczytaniu odpowiedzi. Poprzez rejestrowanie i raportowanie ich przewidywanych wyborów są zmuszeni najpierw podjąć decyzję o materiale, a potem myśleć o ich zrozumienie tego. AE oceni egzamin blok B1 i zbierać nieodebranych pytania. Dane te są następnie wykorzystywane do celów ewaluacji i ponownych badań / przeglądów w bloku po Diagnostic Assessment AE i retencji (DAR) egzaminów i ostatecznie do B9 / 10 WPR.

Zintegrowana medycyna kliniczna

Podczas przedklinicznych studentów Medical Science Program udziału w ICM. ICM pozwala na współczesny student medycyny mieć wiedzy klinicznej i doświadczenia przed rozpoczęciem obrotów klinicznych i programu MMC zapewni jemu i jej solidnego zrozumienia procedur, umiejętności i podczas clerkships klinicznych i rezydencji podejmowania niezbędnych do sukcesu decyzji.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja November 5, 2017
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2018
Luty 2019
Duration
Czas trwania
W niepełnym wymiarze czasu
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Saint Kitts i Nevis - Basseterre, Saint George Basseterre Parish
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018, Luty 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2018, Luty 2019
Saint Kitts i Nevis - Basseterre, Saint George Basseterre Parish
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą