Szukaj tutaj dyplom licencjacki uniwersytetów, szkół wyższych i szkół biznesu w Hiszpania.

Znajdź uniwersytety, kolegia i szkoły biznesu w programach Hiszpania kawalerów oferty.

Master

Hiszpania, oficjalnie Królestwo Hiszpanii, jest suwerennym państwem i państwem członkowskim Unii Europejskiej. Znajduje się na Półwyspie Iberyjskim w południowo-zachodniej Europie. Hiszpańskie uniwersytety regulować dostęp do swoich stopni i ustalenie opłat akademickich. Mogą również oferować nieoficjalnych podyplomowe stopni. Stolica Madryt ma możliwie największą liczbę barów na mieszkańca dowolnego europejskiego miasta i bardzo aktywnego życia nocnego.

Uniwersytety za dyplom licencjacki Hiszpania. Znajdź wszystkie informacje na temat szkół oferujących dyplom licencjacki%% COUNTRY_ARTICLE%% Hiszpania tutaj.

Czytaj więcej

Mistrzem W Dziedzinie Bioinformatyki Dla Nauk O Zdrowiu

Universitat Pompeu Fabra Barcelona
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 lat September 2017 Hiszpania Barcelona

Program Master w bioinformatyki dla Nauk o Zdrowiu jest zaprojektowany w celu zapewnienia specjalistów i badaczy z umiejętności i zdolności ukierunkowanych na rozwój nowych strategii komputerowych oraz systemów informatycznych stosowanych w badaniach biomedycznych. Jedną z kluczowych cech tego programu jest duży odsetek fakultatywnych, jakie oferuje, pozwalając uczniom na szkolenie w szerokim zakresie dyscyplin bioinformatyki. W tym samym czasie ma ... [+]

. Magister bioinformatyki dla Nauk o Zdrowiu Program Master w bioinformatyki dla Nauk o Zdrowiu jest zaprojektowany w celu zapewnienia specjalistów i badaczy z umiejętności i zdolności ukierunkowanych na rozwój nowych strategii komputerowych oraz systemów informatycznych stosowanych w badaniach biomedycznych. Jedną z kluczowych cech tego programu jest duży odsetek fakultatywnych, jakie oferuje, pozwalając uczniom na szkolenie w szerokim zakresie dyscyplin bioinformatyki. W tym samym czasie, ma wyraźną orientację zawodową, o czym świadczy włączenie przedmiotów obowiązkowych w zakresie projektowania, zarządzania i wykorzystania badań naukowych. Kto jest za? Program skierowany jest do dwóch typów kandydatów: posiadacze stopni w dziedzinie nauk biologicznych i ochrony zdrowia (biologii, medycyny, biochemii, biotechnologii, farmacji, itd.) I posiadaczy stopni inżynierskich lub stopni w zakresie podstawowych dyscyplin naukowych (chemia, fizyka, matematyka lub ). Kandydaci muszą być zainteresowani w rozwoju i stosowania narzędzi obliczeniowych do zastosowania w dziedzinie biomedycyny. Struktura Studenci programu magisterskiego mogą wybrać pomiędzy trzema różnymi rodzajami kursów: badania naukowe, akademickie i zawodowe. Program obejmuje łącznie dwóch lat akademickich i uczy się w całości w języku angielskim. Wszystkie tematy pierwszego roku są opcjonalne w celu zachęcanie uczniów do tworzenia spersonalizowanych programów na podstawie ich wcześniejszego szkolenia i przyszłych interesów, wybierając tematy z różnych dziedzin bioinformatyki (genomu bioinformatyki, bioinformatyki strukturalnej, biologia systemów, pharmacoinformatics i informatyki medycznej), jak również wśród ogólnych tematów interdyscyplinarnych związanych z algorytmów i programowania, zarządzania i analizy danych, a text mining. W drugim roku, studenci nabywają podstawowe pojęcia bioetyki i ochrony danych stosowanych do bioinformatyki, jak i projektowania, zarządzania i wykorzystania badań naukowych. Wypełnić również stopień ostatecznego projektu magistra. Zawartość Bioinformatyka Genome: Analiza, wyrównanie, porównania i automatyczne adnotacja sekwencji biologicznych; Analiza ewolucji genomu i zmienności; Bazy danych biologii molekularnej. Bioinformatyka strukturalne: Wprowadzenie metod eksperymentalnych wykorzystywanych do określania strukturalnych biomolekuł, przewidywania struktury białek i symulacji systemów biomolekularnych. Biologia systemów: Opis sieci biologicznych i genu, białka i modelowania sieci metabolicznej. Nacisk na obu topologicznych aspektów sieci i na ich dynamicznej. Pharmacoinformatics: zarządzanie bibliotek molekularnych i jego wirtualny pokaz komputerowego wspomagania projektowania i modelowania narkotyków, ilościowe relacji struktura-aktywność (QSAR i 3D-QSAR). Biomedyczne informatyka: Kliniczne-zdrowia systemy informacyjne, analiza obrazu, biomedyczne badania genotyp-fenotyp relacji, a systemy wsparcia dla opieki zdrowotnej podejmowania decyzji. Praktyki Staż składa się z nadzorowanego stażu w laboratorium lub firmy do przeprowadzenia ostatecznego projektu badawczego dla magistra. Po zakończeniu praktyki student będzie napisać pracę badawczą i publicznie obronić pracę, jaką ona zrobiła. Praktyki są zazwyczaj przeprowadzane w laboratoriach prywatnych i publicznych w obszarze Barcelona, ​​chociaż studenci mogą również wybrać się na nie w innych regionach i krajach. Odbywają się one w ciągu drugiego roku programu magisterskiego, obejmować łącznie sześć miesięcy i są w pełnym wymiarze godzin (40 godzin tygodniowo). Perspektywy kariery Główne perspektywy zawodowe są: Bioinformatyka specjalistą, czy to w akademickich grup badawczych lub w szpitalach lub przedsiębiorstwa w przemyśle biotechnologicznym, farmaceutycznym i bioinformatyki. Pozycje w firm biotechnologicznych w dziedzinie biomedycyny. Pozycje kontraktowe w firmach badawczych. Badania i rozwój w leku ośrodków badawczych publicznych. Stopień magistra kwalifikuje się również posiadaczy do wykonywania doktorat w biomedycynie. Stypendia i granty Program Master oferuje jedno stypendium Czesne UPF i jedną dotację przyznawaną przez Fundację Catalunya-Pedrera La. Warunki przyjęcia na studia W celu dopuszczenia do Mistrza w bioinformatyki dla Nauk o Zdrowiu kandydaci muszą złożyć następujące dokumenty: Dziennik Studia I stopnia / dyplomu (lub licencjat, dyplom z inżynierii lub architektury, dyplomów, inżynierii technicznej i technicznych architektury dyplomów, lub, w przypadku zagranicznych kwalifikacji, równoważne kwalifikacje przyznany przez akredytowaną instytucję szkolnictwa wyższego), a zapis akademicki akredytowany Oficjalny trening ze średnią oceną na uczelni pochodzenia. Kwalifikacje mogą być w następujących dziedzinach naukowych: biologia, medycyna, biochemia, biotechnologia, farmacja, badania weterynaryjne, studia inżynierskie, chemia, fizyka lub matematyka lub pokrewne stopni. Curriculum Vitae w języku angielskim. List motywacyjny w języku angielskim, podając zainteresowanie kandydata w następstwie programu studiów magisterskich (od 400 do 600 słów). (Zawodowe lub akademickie) list polecający podpisany przez kogoś, kto naprawdę zna kandydata i może je ocenić. Angielski Pamiętaj, że aby być z powodzeniem włączono, prezentacja oficjalnej English Certificate jest niezbędnym wymogiem dopuszczenia. Tylko wnioskodawcy, których językiem ojczystym jest angielski nie trzeba pre¬sent certyfikat w języku angielskim. Oficjalne wyniki muszą być przesyłane bezpośrednio przez instytucję egzaminacyjnej do szkoły rekrutacji jednostki oraz muszą być zgodne z wymaganymi minimalnymi punktacji: - TOEFL CBT:> 235 - TOEFL PBT:> 575 - TOEFL IBT:> 100 - CAE: C1 - IELTS:> 6.5 Kandydaci, którzy w momencie składania wniosku, wciąż nie posiadają oficjalny certyfikat w języku angielskim lub którzy są w trakcie uzyskiwania go musi zawierać te informacje w swoich aplikacjach przyjęć. Kandydaci, którzy ukończyli stopień ich pełne licencjata na anglojęzycznym uniwersytecie musi przedstawić dowód na piśmie, że językiem wykładowym studiów był angielski. [-]

Magister Inteligentna Opieka Zdrowotna

UdG - Master Smart Healthcare
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 13 tygodnie January 2017 Hiszpania Girona

Skierowana jest do absolwentów w Inżynierii (Computer Science, Biomedycznych, Telekomunikacja, przemysłowe, elektronika ...), którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i skupić swoją karierę w sektorze zdrowia. Celem tego pana jest dostarczenie narzędzia dla przedsiębiorczości i innowacji w sektorze ochrony zdrowia oraz stworzenie nowych linii biznesowych. [+]

Mistrz Inteligentne Healthcare jest intensywny program z 60 ECTS na rok akademicki latach 2016-2017. On desarollará od 9 stycznia do 12 kwietnia w godzinach popołudniowych, osiągając w ten sposób zaspokoić potrzeby różnych profilach studenckich. Mistrz uczy się z aktywnej pedagogiki, wybitnie praktyczne i oparte na nauce projektu, we współpracy z grupami badawczymi i firmami obecnie pracujących w czołówce branży. Głównym językiem jest hiszpański i materiały dydaktyczne stosowany jest również w języku angielskim. Celem tego pana jest dostarczenie narzędzia dla przedsiębiorczości i innowacji w sektorze ochrony zdrowia oraz stworzenie nowych linii biznesowych. Dzieli się na dwie główne części: Intensywny trening: 36,00 ECTS Praca praktyki + Mistrz końcowa: 24.00 ECTS. Intensywny trening Presencial (9 stycznia - 12 kwietnia) Znając dyscypliny informatyki medycznej. Znać procesy organizacyjne i opieki: opieka zdrowotna, decyzja wyzwania. Opracowanie rozwiązań w celu zaspokojenia rzeczywistych potrzeb zdrowotnych. Kierowanie i udział w rozwoju, wdrażania i zarządzania produktami i usługami Inteligentne Healthcare. Znając strukturę rynku ICT na rzecz zdrowia: Uczenie się zidentyfikować główne potrzeby i możliwości biznesowych. Projektowanie modeli biznesowych inteligentne zdrowia. Studia przypadków oraz projektów w spółkach lub ośrodków badawczych: Ta część będzie pasować potrzeby studenta. Jest to zwykle po bloku szkolenia, ale z uwagi na intensywny i odmieniane na konstrukcji charakteru głównego może mieć miejsce przed, podczas lub po tym bloku. Master powstała w celu utrzymania silnego powiązania z profesjonalnym rzeczywistości sektora i doprowadzić uczniów do wymagań związanych z sektorem ochrony zdrowia. W tym przypadku prawdziwego badania będą prowadzone w firmie lub branży ośrodka badawczego. Te studia przypadków może służyć jako wał dla późniejszego wykonywania pracy do opanowania. Ocena będzie oparta na sprawozdaniach (firmy lub instytucji współpracujących) stabilizatora zewnętrznego z prezentacji raportu wykonanej pracy, wyceny nabycia uprawnień przewidzianych. MASTERS ostatniego dzieła twarz lub zdalnie. Ostatnim projektem jest wdrożenie innowacyjnego projektu, w którym stosuje się i rozwijać wiedzę nabytą. Odbędzie się ono w regularnych tutorizaciones osobiście lub zdalnie. Prezentacja pracy dyplomowej może być również osobiście lub za pośrednictwem wideokonferencji. [-]

Stopień Magister W Dziedzinie Przywództwa I Zarządzania Zakładami Opieki Zdrowotnej

Universidad Pontificia De Salamanca
Łączone online i stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok October 2017 Hiszpania Madryt

Madryt Kampus Universidad Pontificia de Salamanca, Wydział Pielęgniarstwa i Fizjoterapii Salus infirmorum, świadomość konieczności przeszkolenia menedżerów służby zdrowia i obowiązek profesjonalizacji zarządzanie usługami zdrowotnymi w chwili obecnej, [+]

. Opis programu W kampusie Madryt z Universidad Pontificia de Salamanca, Wydział Pielęgniarstwa i Fizjoterapii Salus infirmorum, świadomość konieczności przeszkolenia menedżerów służby zdrowia i obowiązek profesjonalizacji zarządzanie usługami zdrowotnymi w obecnym czasie, oferują Nowy Master w zarządzaniu zakładami opieki zdrowotnej, przeznaczony do świadczenia tych umiejętności do specjalistów, którzy są już pracujących lub zainteresowanych w tych sprawach, poprzez odpowiednio nadzorowane praktyczne doświadczenie teoretyczne. Mistrz Dziennik University skierowany jest do menedżerów, którzy już pracują w dyrekcji i zarządzania zakładami opieki zdrowotnej i poszukują wszechstronnego szkolenia, aby rozwijać swoje umiejętności kierownicze Zarządzający, dyrektorów medycznych i pielęgniarskich, szefów działów, dyrektorów ośrodków zdrowia, etc. ., oraz absolwenci, absolwentów i absolwentów w każdej dyscyplinie nauk medycznych lub innej dyscypliny zarządzania non-zdrowia pokrewnych, którzy są zainteresowani rozwojem swojej działalności zawodowej w dziedzinie zarządzania usług zdrowotnych. Cele Studentowi zdobycie wiedzy, umiejętności i postaw niezbędnych w dziedzinie przywództwa i zarządzania zakładami opieki zdrowotnej, do wykonywania zadań zarządzania, oceny i ewaluacji tych instytucji, zarówno domenę publiczną prawidłowo i gwarancję sukcesu jako prywatne. Cele szczegółowe to: Nabywają kompetencje (wiedzę, umiejętności i postawy) w zakresie planowania strategicznego na różnych poziomach działania zdrowotnego, wiedząc zidentyfikowanie kluczowych klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich zachowań. studenci Pociąg w umiejętności, które pozwolą im zaplanować cele i strategie w zarządzaniu mezo i mikro, zgodne z wytycznymi Organizacji Zdrowia. Nabywania i wzmocnić umiejętności indywidualne i interpersonalne niezbędne i istotne dla zarządzania zdrowiem mogą prowadzić procesy zmian i rozwoju instytucji. W skrócie, do szkolenia specjalistów, którzy wiedzą, jak zarządzać zespołem ludzi w środowisku poprawę wydajności i zarządzania w sytuacjach kryzysowych. Posiadają niezbędną wiedzę do zarządzania jako strategiczne umiejętności narzędziowych i generowania wartości dodanej w zakładach opieki zdrowotnej. Nabyć umiejętności zarządzania R & D w branży biomedycznej i promocji zdrowia. Poznania narzędzi systemów informatycznych, ochrony i zarządzania oraz nabywają umiejętności postępować zgodnie z planem operacyjnym, wiedząc interpretacji wskaźników i kokpitów i wiedząc wykonywania czynności naprawczych. Zdobycia odpowiedniej wiedzy w zakresie zarządzania gospodarczego i finansowego instytucji zdrowotnych, aby umożliwić właściwe zarządzanie zakupu i dostawca relacje na konkurencyjnym i zmieniającym się środowisku. Zdobyć wiedzę na temat komunikacji zdrowia i marketingu. Nabywać niezbędne środki w celu zapewnienia jakości usług, poprzez zarządzanie procesami akredytacji i umiejętności systemów. Zrozumieć i przeanalizować podstawy i modele Opieki Szpitalnej, Primary Care, awaryjne i zdrowia sytuacjach kryzysowych. Profile zawodowe: Ludzie poświęcona szkoleniu w szkołach program MODUŁ I: polityki i systemu ZDROWIE Materia 1: 4 Health Systems ECTS Matter 2: Prawo Zdrowie i Bioetyka 4 ECTS Moduł II: Zarządzanie i ZDROWIE Matter 3: Zdrowie Planowanie 4 ECTS Matter 4: kadr ECTS 4 Materia 5: Rozwój i ocena umiejętności zarządzania 3 ECTS Materia 6: Zarządzanie Finansami gospodarcza, infrastruktura i kupić 3 ECTS Moduł III: KOMUNIKAT ZDROWIE Matter 7: marketing i komunikacja Zdrowie 3 ECTS Niezależnie od 8: Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia 3 ECTS MODUŁ IV: System zarządzania jakością Niezależnie od 9: Zdrowie Systemy Zarządzania Jakością Zarządzanie jakością. Process Management 3 ECTS Moduł V: szkolenia z zakresu zarządzania i R & D + I Materia 10: 3 ECTS Health Technologies Matter 11: Zarządzanie Zdrowie Szkolenie 3 ECTS Materia 12: R & D + dbam 3 ECTS MODUŁ VI: ZDROWIE USŁUGI ZARZĄDZANIA Matter 13: Szpital zarządzania i specjalistycznej 4 ECTS Matter 14: Zarządzanie Opieki Podstawowej, awaryjne i zdrowia sytuacjach kryzysowych i Zdrowia Psychicznego 4 ECTS Moduł VII: Praktyka Praktyka 6 ECTS MODUŁ VIII: TFM Praca magisterska 6 ECTS Metodologia: Mistrz mieszane metody nauczania, z silną obecnością szkolenia online. szkolenie w klasie: Sesje odbędą się w dzieleniu się szkolenia teoretyczne i debat z udziałem ekspertów obecnie zachowanie związane z modułem szkolenia online: Czy w oparciu o interaktywną platformą, w której student będzie miał opiekuna, który będzie odpowiedzialny za monitorowanie ich postępów w trakcie kursu i rozwiązać wątpliwości i można pobrać jednostek dydaktycznych każdego modułu znaleźć materiały dydaktyczne uzupełniają materiał przesłać na obiektach badanych podzielić się z nauczycielami i uczniami, a także może być wykorzystywana jako forum zadać pytania otwarte, nauczycieli konsultacji i debat. Dodatkowo, szkolenia online, ani umiejętności zawodowe są zaniedbywane, ponieważ poprzez zasoby multimedialne mogą być interaktywne praktyk Czas trwania i cena Data rozpoczęcia: październik 2016 Czas trwania: Jeden rok akademicki Cena: 7500 € Limit miejsc: 50 Lokalizacja: Madryt Kontakt: secretaria@salusinfirmorum.es [-]

Masters W Badaniu I Leczeniu Bólu

Universidad de Salamanca
Online W niepełnym wymiarze czasu 20 miesięcy September 2017 Hiszpania Salamanca

Mistrz w badaniu i leczeniu bólu rozpoczął nauczanie na Uniwersytecie w Salamance w latach 2006-07, po przejściu procesu oceny. Obecnie mamy dostosowane do przepisów regulujących działalność Kształcenia na Uniwersytecie w Salamance (30/11/2011 Rady Prezesów). Danych wskazujących na potencjalne zapotrzebowanie w zakresie danej specjalności ostrego i przewlekłego bólu są oparte na zdrowie trzeba to ... [+]

Mistrz w badaniu i leczeniu bólu Mistrz w badaniu i leczeniu bólu rozpoczął nauczanie na Uniwersytecie w Salamance w latach 2006-07, po przejściu procesu oceny. Obecnie mamy dostosowane do przepisów regulujących działalność Kształcenia na Uniwersytecie w Salamance (30/11/2011 Rady Prezesów). Danych wskazujących na potencjalne zapotrzebowanie w zakresie danej specjalności ostrego i przewlekłego bólu są oparte na potrzebach zdrowotnych tej dziedzinie określonych kompetencji i nie ma na nim szkolenia w jakiejkolwiek specjalności pogłębione. Na poziomie europejskim, są "stypendia" w celu udzielenia konkretnego umiejętności w różnych specjalistów bólu, które są ci, którzy powinni przeczytać ten tytuł. Głównym celem tego własnego stopnia jest zapewnienie specjalistów w Nauk o Zdrowiu wielodyscyplinarnego szkolenia na temat różnych przejawów bólu i jego leczenia, które mogą być stosowane w codziennej praktyce. Aby to zrobić, eksperci w leczeniu bólu Medycyny przygotować odpowiednie materiały dydaktyczne do każdego z modułów, tematów i opisów przypadków, które są częścią kursu. Każdy z tematów zawierają wszystkie informacje nauczyciel uzna za konieczne dla leczenia w głębi (notatki, filmy, slajdy, podstawowa bibliografia, ciekawe artykuły, przydatne linki, ...). Cele i Umiejętności Przedsiębiorstwa kolejowe do pracy w dziedzinie bólu, niezależnie lub w interdyscyplinarnym zespole, jak wymagają tego okoliczności, a ich związek z członkami zespołu i pacjentów są obecne w każdym czasie, poszanowanie praw podstawowych i równości szans. Że student zna ból i patofizjologiczne koncepcje oparte na nich może postawić prawidłową diagnozę i leczenie Rozwijanie umiejętności Na koniec procesu szkolenia / uczestnika będzie mógł: Wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby wykonać podstawowe aspekty diagnostyki i oceny bólu. Wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności do wykonywania najbardziej typowych technik w leczeniu bólu (ozoterapia, TNS, jonoforeza Płyty te są zdolne do pracy leczenia farmakologicznego poprzez wiedzę na temat mechanizmów, powikłań i wskazania. Stosuje się zabiegi oparte na technikach chirurgicznych (neurostymulacji implantów programowalnych pomp, nerwów, częstotliwości radiowej neuroliza ....) Rozwiąż zarówno organiczne i psychologiczne problemy pacjentów z przewlekłym bólem. Kryteria przyjęcia Skierowany przede wszystkim do absolwentów / absolwentów szkół wyższych / absolwentów w rozwoju medycyny i pielęgniarstwa lub przychodzą do rozwijania ich pracy w Nauk o Zdrowiu: Głównie anestezjologów, Algogists (jednostki ból), jak również innych absolwentów medycyny: Reumatolodzy , Neurolodzy, rehabilitators, fizjoterapeutów, itp Studenci muszą posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych urzędowym lub inny odpowiedni wydane przez instytucję szkolnictwa wyższego w kraju europejskiego szkolnictwa wyższego. Podobnie absolwenci będą mieli dostęp do zagranicznych systemów edukacyjnych według Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, bez zgody ich tytułów, po weryfikacji przez Uniwersytet w Salamance, że ci na płaszczyźnie edukacyjnej równoważna odpowiedniej oficjalnego treningu hiszpański kwalifikacji. Wejście w ten sposób nie oznacza, w każdym przypadku, przed zatwierdzenie tytułu, że jest w posiadaniu wnioskodawcy lub jego uznanie do celów innych niż studiowanie nauk Mistrza. Typ zasobu Nasz model edukacyjny jest kluczowe dla studenta. Jest on realizowany w sposób asynchroniczny i 100% on-line, dzięki czemu studenci mogą łączyć / i działania niezależnie od czasu i miejsca nauki. Proces edukacji odbywa się w Virtual Campus zaprojektowane w oparciu o najbardziej nowoczesnych zasad pedagogicznych, sprzyjając efektywnej łączności między uczniami, nauczycielami i administratorów. Kursy są opracowane zgodnie z określoną kalendarza akademickiego, który pozwala całą grupę postępów uczniów w tym samym tempie, aż do zakończenia programu. Każdy kurs lub przedmiot jest prowadzony przez nauczyciela lub specjalisty, nauczyciela eksperta w nim. Przed rozpoczęciem procesu szkolenia, studenci otrzymują / dane do wirtualnego kampusu a także urządzenie nowej generacji iPada, przez które mają bezpośredni dostęp do działalności naukowej prowadzonej na terenie kampusu. W ciągu pierwszych dwóch tygodni szkole / studenci uczestniczą w kursie indukcyjnego, w którym szczegółowo znają proces edukacyjny, nauczyć się korzystać z wirtualnego kampusu i zainstalować e-książki, które są używane z każdego przedmiotu. Każdy kurs trwa pięć tygodni, a przed rozpoczęciem następnego sprawę Rozważa tygodniu wnęce. Wszystkie materiały mają zajęcia edukacyjne i oceną, które mają być wykonane w tygodniu, a wśród nich są: czytanie naukowej literatury fachowej, fora, quizy online i zadań. W rozwoju każdego przedmiotu interakcji między uczniami i nauczycielami jest promowany poprzez udział w forach dyskusyjnych, case studies i realizacji zadań. W / studenci mogą zwrócić się o wsparcie z nauczycielem o każdej porze roku. Każdy osobnik zawiera nagrania audiowizualne z głównej zawartości, książki, uzupełniających środków biblioteki cyfrowej, dostęp do wirtualnej biblioteki z tysięcy książek dostępnych i synchronicznego wideokonferencji z / nauczycieli, którzy mają na celu ułatwienie budowy wiedzy i rozwiązać pojawiają się wątpliwości. W / studenci, którzy nie mają czasu i dostępności czasowej do udziału w wideokonferencji, może następnie uzyskać dostęp do wersji nagrania. Tytuł Po zakończeniu Master, Uniwersytet w Salamance dostarcza / uczestników, którzy są spełnione wszystkie warunki przyjęcia i przeszły wszystkie kursy i ostateczną rozprawę, następujące właściwe tytuł: Magister Badań i Leczenia Bólu Pomoc i wskazówki Jakość procesów akademickich i administracyjnych jest monitorowany w każdym z jego etapów, dzięki integracji wszystkich systemów komputerowych. Zarówno nauczyciele jak i uczniowie są stale monitorowane w celu wsparcia ich w wypełnianiu ich obowiązków i zobowiązań. Do tego ma zwiększoną grupę specjalistów w Centrum Opieki / uczniów i nauczycieli, którzy szybko rozwiązać wszelkie wątpliwości, pytania lub problemy pojawiające się w procesie rozwoju. [-]

Magister Bezpieczeństwa I Higieny Pracy

Turin School of Development
Łączone online i stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok

Nowy Master bezpieczeństwa i higieny pracy ma na celu przyczynić się do rozwoju kompetentnych specjalistów BHP, którzy mogą zrekompensować niedobory obecnych osobowych w tym zakresie. [+]

. Test Uniwersytet w Turynie, We Włoszech, we współpracy z Centrum Kształcenia Międzynarodowego (ITC) Międzynarodowej Organizacji Pracy (MOP), Oferuje ten kurs mistrza pierwszym poziomie bezpieczeństwa i higieny pracy. Ten roczny program, który odbędzie się w języku angielskim, zawiera fazę kształcenia na odległość przez Internet, okres mieszkalny twarzą w twarz na terenie kampusu ITC / MOP w Turynie, po którym następuje kolejny etap odległość do przygotowania pracy dyplomowej. Proponowany program łączy w sobie zalety doświadczeniem akademickim w zakresie BHP Uniwersytetu w Turynie z międzynarodowym doświadczeniem szkoleniowym ITC / MOP. Międzynarodowe podejście zostało zastosowane do treści, rozwój metodologii, jak również skład zespołu szkoleniowego. Program ten obejmuje uczestników z obu krajów rozwiniętych i rozwijających się, którzy w ten sposób mają okazję podzielić się swoimi różne doświadczenia. Ponadto oferuje również szereg sytuacji, w nauce, w którym uczestnicy mogą zwiększyć swoje umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów. Program Kurs mistrz będzie miał trzy etapy, jeden składający się z 20 tygodni nauki online odległośćKolejna składający się z 11 tygodni Trening mieszkaniowy na kampusie ITC / MOP w Turynie, we Włoszech i innej fazy odległości 21 tygodni do przygotowania pracy dyplomowej. 1. etap: przygotowawcze kształcenie na odległość w oparciu o Internet (550 godzin) ). Uczestnicy będą mieli dostęp do platformy on-line, za pośrednictwem którego będą uczyć się w sposób indywidualny. Otrzymają wsparcie wykładowców z doświadczeniem w przedmiocie; udziału w forum, skorzystać z centrum dokumentacji i sieci. Uczestnicy zapoznają się z podstawami i podstawowych pojęć w zakresie BHP w następujących ośmiu modułów: Moduł A1: Wstęp do bezpieczeństwa i higieny pracy. Moduł A2: bezpieczeństwo pracy. Moduł A3: Higieny. Moduł A4: Medycyny Pracy. Moduł A5: zawodowa Psychosocjologia i ergonomia. Moduł A6: Organizacja BHP na szczeblu krajowym. Moduł A7: aktywne podejście do poprawy warunków pracy A8 Moduł: Organizacja BHP na poziomie przedsiębiorstw. . Ta faza jest przygotowawcze. Pozwoli to uczestnikom różnych poziomach iw różnych dziedzinach wiedzy, aby uzyskać właściwe i jednakowego poziomu na wykorzystanie fazy mieszkalnej. 2. etap: Faza Domy Turyn (550 godzin). Faza ta będzie obejmować szkolenie w klasie (315 godzin), wizyty studyjne w wybranych przedsiębiorstw i związanych szkolenia (125 godzin) i 110 godzin w ocenie. Instruktorzy będą korzystać wykłady, dyskusje, ćwiczenia i inne działania interaktywnego uczenia się zachować równowagę między teorią a praktyką oraz zachęcać do dyskusji wśród uczestników i wykładowców. Zostaną podjęte Praktyczne podejście opiera się na analizie i rozwiązywaniu problemów bezpieczeństwa i higieny pracy. Treści są podzielone na 11 tematów (po jednym dla każdego tygodnia). Moduły w tej fazie są: Moduł 1: techniki bezpieczeństwa. Moduł 2: kompetencje zarządzania. Moduł 3: Główne kontrola zagrożenia. Moduł 4: Systemy zarządzania BHP. Moduł 5: Czynniki fizyczne. Moduł 6: technik higieny pracy. Moduł 7: toksykologia zawodowa i medycyny. Moduł 8: ergonomia. Moduł 9: psychospołeczne czynniki i promocja zdrowia. Moduł 10: Nauczanie umiejętności. Moduł 11: Organizacja i zarządzanie 3rd Phase: Przygotowanie pracy magisterskiej (400 godzin). Uczestnicy będą pracować indywidualnie w ich kraju do przygotowania swojej pracy magisterskiej, wspierana w odległości przez wykładowców i profesorów z wiedzy bhp. Wizyty studyjne Wizyty techniczne w przemyśle i innych sektorach produkcyjnych będzie okazją do dyskusji ze specjalistami w dziedzinie zarządzania BHP w różnych środowiskach. Szkolenia będą również dodatkowe szczegółowe wyjaśnienie ryzyka i środków zapobiegawczych przyjętych w 13 przedsiębiorstw z różnych sektorów odwiedzanych. Dokumentacja Uczestnicy otrzymają uzupełniającą dokumentację, z którym poszerzyć swoją wiedzę z tematów. Sekcja bibliografia i linki zostaną włączone do platformy wirtualnej dla fazy kształcenia na odległość. Dyplom Pierwszy poziom Mistrz dyplom z Uniwersytetu w Turynie (60 uczelni) certyfikowane kredyty będą przyznawane dla uczestników, którzy spełniają wszystkie następujące warunki: spełniać wymogi administracyjne i dokumentalnych na Uniwersytecie w Turynie; spełniają wymogi frekwencji. (Obecność na wszystkich szkoleniach w fazie mieszkaniowej jest obowiązkowe. Tylko uczestników z co najmniej 95% frekwencji szkoleń będą uprawnieni do ubiegania się o dyplom). przedstawić zadania w ustalonym terminie; zdać egzaminy potwierdzające przepisowych poziom kompetencji wymaganych przez komitet naukowy Czesne Koszt uczestnictwa wynosi 8.150 Euro, płatne z góry przez uczestnika lub jego / jej organizacji sponsorującej. Obejmuje on: czesne materiały i książki szkoleniowe Transport w trakcie wizyt studyjnych korzystanie z obiektów szkoleniowych oraz usług wsparcia. Zakwaterowanie i transportu międzynarodowego i lokalnego w okresie w Turynie nie są wliczone w koszt uczestnictwa. Drużyna Kilka stypendia częściowe są dostępne dla uczestników z krajów rozwijających się na zasadach konkurencyjnych. Dostępne stypendium częściowe, o wartości 4,470 euro obejmie pakiet mieszkaniowych i wyżywieniem na terenie kampusu ITC / MOP. Koszty szkolenia, transport z / do kraju uczestnika pochodzenia dla fazy mieszkalnej w Turynie, a także wszelkie inne koszty nie są objęte częściowymi stypendia. Należy zatem finansowana przez innego sponsora, albo przez samych uczestników. [-]

Mistrzem W Zarządzaniu I Ekonomii Opieki Zdrowotnej

University of Southern Denmark
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 lat

Pole ostrości profilu jest ekonomia opieki zdrowotnej. Profil przeznaczony jest do specjalizacji w pokrewnych dziedzinach ekonomii zdrowia, zdrowia ... [+]

Magister ekonomii - Health Care Zarządzania i Ekonomii (MSc) Pole ostrości profilu jest ekonomia opieki zdrowotnej. Profil przeznaczony jest do specjalizacji w pokrewnych dziedzinach ekonomii zdrowia, polityki zdrowotnej i zarządzania opieką zdrowotną.Zapotrzebowanie na absolwentów z kompetencji w ramach ekonomii zdrowia i dziedzinach pokrewnych wzrasta, gdyż popyt na bardziej zaawansowane i drogie opieki zdrowotnej wywiera presję na decydentów politycznych i menedżerów z branży opieki zdrowotnej. Celem profilu jest zapewnienie studentom możliwości zadawania pytań, które są charakterystyczne dla aplikacji i analizy polityki w sektorze opieki zdrowotnej. Profil daje studentom możliwość używania teorii ekonomii i metod, aby dać odblaskowe odpowiedzi.Student zdobędzie kompetencje w analizie polityki i kwestii związanych z zarządzaniem, z naciskiem na zakładach opieki zdrowotnej. Ponadto student zyska silne umiejętności analityczne w ramach ekonomii stosowanej w ogóle. To dalsze kwalifikacje, które mogą zarówno w możliwości rozwoju kariery i prywatnym sektorze publicznym - na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Absolwenci mogą spodziewać się znaleźć zatrudnienie w administracji publicznej, departamentów i agencji rządowych, firm doradczych zarządzania, organizacji międzynarodowych, w przemyśle farmaceutycznym i środowiskiem akademickim.... [-]

Wyspecjalizowanym Mistrzem W Zarządzaniu Biofarmaceutycznej

ESCP Europe Business School
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok

Celem MS Biopharmaceutical Zarządzania jest kształtowanie lekarzy, farmaceutów, inżynierów biotechnologii lub doktoraty ze specjalnościami zdrowotnych, a także menedżerów i prawników zafascynowany sektora farmaceutycznego, od biotechnologii, wyrobu medycznego do zarządzania danymi dla zdrowia. Format w pełnym wymiarze godzin programu umożliwia po krótkiej, ale gęste okres edukacji, aby natychmiast uzyskać dostęp do wysokich rangą stanowiska w biofarmaceutycznej świecie. [+]

. Studia w Paryżu i Londynie kampusach. Dyrektor Naukowy: Prof. Frédéric Jallat Cele programu Celem MS Biopharmaceutical Zarządzania jest kształtowanie lekarzy, farmaceutów, inżynierów biotechnologii lub doktoraty ze specjalnościami zdrowotnych, a także menedżerów i prawników zafascynowany sektora farmaceutycznego, od biotechnologii, wyrobu medycznego do zarządzania danymi dla zdrowia. Format w pełnym wymiarze godzin programu umożliwia po krótkiej, ale gęste okres edukacji, aby natychmiast uzyskać dostęp do wysokich rangą stanowiska w biofarmaceutycznej świecie. Możliwości zawodowe Absolwenci pracują na stanowiskach takich jak: Digital Marketing Product Manager, lobbysta, analityk, Account Manager, konsultant, analityk biznesowy Asset Manager Badań Rynku Manager Medical Science Liaison, Doradca Klienta itp Program Zajęcia prowadzone są przez nauczycieli z obu prestiżowych ESCP Europie i udanych specjalistów z największych firm biofarmaceutycznych. Połączenie zajęć teoretycznych i praktycznych żywych przypadkach: Marketing Management Potencjalny sektor na strategię i Przedsiębiorczości i innowacji w sektorze zdrowia Dostęp do rynku globalnego cenowa Marketingu farmaceutycznego Analiza danych Urządzenia medyczne Zarządzanie, audyt i wydajność Marketing internetowy Rozwój biznesu Czas spędzony na kampusach 5 miesięcy w Paryżu - 1 miesiąc w Londynie Międzynarodowe seminarium Studenci przejść na międzynarodowym badaniu podróż do Bostonu, USA. Klasa profilu Życiu i zdrowiu nauki: 91% Inżynieria: 9% 17% zagranicznych studentów 62% kobiet, 38% mężczyzn Wymagania językowe Francuskim i angielskim CZAS TRWANIA 1 rok (start we wrześniu) Praca Survey 43K € to średnia pensja po SM. Mniej niż 3 miesiące po ukończeniu studiów 86% zatrudnionych. 72% ma pracę w wymiarze międzynarodowym. W jakim sektorze: Przemysł farmaceutyczny: 78% Finanse / Bank / Ubezpieczenia: 13% Consulting: 6% Technologie informacyjne: 3% Jak stosować Aplikacja online TOEFL, TOEIC lub IELTS wyniki Osobista rozmowa, czy kwalifikują [-]

Doświadczenie W Badaniach Biologicznych I Naturopatyczną

Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Online W niepełnym wymiarze czasu 12 miesięcy Otwarta rekrutacja Hiszpania Barcelona

Standard lub medycyna konwencjonalna, jest znany jako jeden, który używa metody leczenia są naukowo udowodnione, więc wynika, że ​​jest ona skuteczna i bezpieczna [+]

Standardowy lek lub konwencjonalnego, znany jest jako taki, który wykorzystuje zabiegi medyczne są naukowo udowodnione, to wynika stąd, że są one skuteczne i bezpieczne. Oprócz medycyny konwencjonalnej można również znaleźć alternatywne i komplementarne. Czas trwania, struktura kredytu i stopień W sprawie podziału państw: - Bycie Program odległość i nie podlega klas, a nie dokładna data rozpoczęcia ustalono tak, że studenci mogą zapisać się w dowolnym momencie, pod warunkiem, że wolne miejsca. - Przez powodów akademickich i edukacyjnych ma minimalny 12-miesięczny program. - Maksymalny czas dostępny dla programu wynosi 24 miesięcy. W tym okresie, uczeń musi mieć podane wszystkie oceny. Stypendia Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER) okresowo przydziela gra ekonomiczna z niezwykłą FUNIBER stypendium w Edukacji. Do zastosowania, po prostu złożyć wniosek do udzielania wymaganych danych strony głównej portalu, a Komisja Oceniająca rozważy przydatność kandydata do udzielenia pomocy finansowej w formie FUNIBER szkolenia stypendium. [-]

Stopień Magister W Dziedzinie Gerontologii Oraz Osoby Skupione Opieki

VIU Valencian International University
Łączone online i stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 1 rok April 2017 Hiszpania Walencja

Zalecana profil wpis dostępu do Masters jest uczelnią z BA / a, dyplom / sama lub absolwent / a się w różnych dziedzinach związanych z gerontologii w szczególności absolwentów Nauk o Zdrowiu (medycyna, farmacja, terapia zajęciowa , logopedia, psychologia ...) i nauki społeczne (pomoc społeczna, stosunki pracy, psychologia, socjologia ...), zarówno z punktu widzenia zawodowego jako naukowiec i badacz, ponieważ obie trasy są oferowane. [+]

. Magister gerontologii i opieki zdrowotnej osób Centered Kompetencje UMIEJĘTNOŚCI OGÓLNE CG1.- Nabywszy zaawansowaną wiedzę i wykazać, w kontekście badań naukowych i technologicznych lub wysoce wyspecjalizowane, szczegółowe i oparte na teoretycznych i praktycznych aspektów i metodologii pracy w gerontologii zrozumienia. CG2.- stanie stosować i integrować wiedzę, zrozumienie ich, jego podstaw naukowych i możliwości rozwiązywania problemów w nowych i nieprecyzyjnie określonych środowiskach, w tym interdyscyplinarnych kontekstach obu naukowców i wysoko wykwalifikowanych specjalistów; CG3.- wiedzieć jak ocenić i wybrać odpowiedni teoria i Gerontologii precyzyjnej metodologii dokonywania ocen na podstawie niekompletnych lub ograniczonych informacji, w tym, tam gdzie to konieczne i właściwe, refleksji na temat odpowiedzialności społecznej i etycznej związane z rozwiązania zaproponowanego w każdym przypadku. Wiedząc CG4.- przewidzieć i kontrolować rozwój złożonych sytuacjach poprzez rozwój nowych i innowacyjnych metod pracy dostosowanych specyficzne naukowa / badania, poziom technologiczny lub zawodowym ogólnie multidyscyplinarny, gerontologii. Wiedząc CG.5.- przekazać jasny i jednoznaczny wyspecjalizowanej publiczności, czy też nie, wynika z dziedziny naukowej i technicznej lub najbardziej zaawansowanych badań i innowacji najważniejsze, na których oparte są fundamenty. CG6.- Po opracowaniu wystarczy wziąć udział w projektach badawczych i współpracy naukowej i technologicznej w ich obszarze tematycznym, w interdyscyplinarnych kontekstach oraz, w stosownych przypadkach, z wysokim składnikiem autonomii transferu wiedzy. Wiedząc CG.7.- wziąć odpowiedzialność za własny rozwój zawodowy i specjalizacji w geriatrii. CG.8.- przyjąć pozytywną postawę wobec nauki i innowacji w gerontologii, pokazując aktywnego i uczestniczącej ducha doskonałości do nabywania nowej wiedzy. CG.9.- promować wykorzystanie technologii informatycznych i komunikacyjnych w dziedzinie gerontologii. CG.10.- rozwijać umiejętność pracy w zespole multidyscyplinarnym których cele są rysowane do naśladowania, która zajmie się kompleksowo starszej osoby biorącej udział w różnorodności i indywidualności. CG.11.- rozwinąć zdolność wykonywać swoją pracę w sposób niezależny, zarówno w prowadzeniu raportu wykonywania zawodu w wykonaniu pracy magisterskiej. Szczególne umiejętności CE.1.- Zrozum, rozwoju i prawidłowego wdrożenia teorii, metod i technik gerontologii dla skutecznego wykonywania funkcji zapobiegania, ochrony i / lub interwencji w procesie zdrowego i patologicznego starzenia. CE.2 Umiejętność analizy głównych cech procesu starzenia zarówno w wymiarze fizycznym, poznawczych, emocjonalnych i społecznych. CE.3.- znać i prawidłowo stosować ramy prawne i etyczne, które jest badane w gerontologii. CE.4.- o odróżnienie różnych technik stosowanych w gerontologicznej interwencji i jej zastosowanie do problemów i zaburzeń, które mogą występować związanych z zaburzeniami funkcji poznawczych, demencji i zaburzeń pokrewnych. CE.5.- rozwijać zdolność do rozwijania i dostosowywania planów interwencyjnych do różnych scenariuszy i kontekstach. CE.6.- Będąc w stanie określić najbardziej efektywną technikę w zależności od problemu lub stanu, który musi zostać rozwiązany. CE.7.- zbudować i umocnić się profesjonalnym osądem, nie tylko do integracji teorii i praktyki, ale z doświadczeń praktyki zawodowej. CE.8.- rozwijanie zdolności abstrahowania, analizy i syntezy teoretycznej pracował w Masters i gerontologii związanych z treścią modelu AICP. CE.9.- zdefiniować cele i opracować plan interwencji w zależności od potrzeby (zapobieganie, leczenie, rehabilitacja, wsparcie, etc.) CE.10.- Będąc w stanie osiągnąć odpowiedni poziom zrozumienia potrzeb odbiorcy w każdej sytuacji lub kontekstu realizacji poprzez studia przypadków i rozwoju programów profilaktycznych i interwencyjnych. CE.11.- działania projektowe i doświadczeń edukacyjnych w różnych kontekstach naturalnych, promowanie rodziny i społeczności oraz uczestnictwa instytucjonalnego z AICP modelu. CE.12.- projektowanie, zarządzanie i skuteczne interwencje w gerontologii z kompleksowej opieki osoba model Centered (AICP): Jednostki współistnienia Znając CE.13.- aktualnych badaniach naukowych i identyfikacji istotnych aspektów do spraw badawczo-szkoleniowych. CE.14.- Umiejętność krytycznej analizy informacji naukowych i nienaukowych i stworzyć swój własny punkt widzenia i jak postępować, zachowując zasady etyki swojego zawodu. Idealny profil studenta Zalecana profil wpis dostępu do Masters jest uczelnią z BA / a, dyplom / sama lub absolwent / a się w różnych dziedzinach związanych z gerontologii w szczególności absolwentów Nauk o Zdrowiu (medycyna, farmacja, terapia zajęciowa , logopedia, psychologia ...) i nauki społeczne (pomoc społeczna, stosunki pracy, psychologia, socjologia ...), zarówno z punktu widzenia zawodowego jako naukowiec i badacz, ponieważ obie trasy są oferowane. Ponadto uważa się, otwarta dla innych profesjonalistów z Prawa i Ekonomii i Master. W takich przypadkach muszą przeprowadzić trzy uzupełniające się obiektów. Warunki przyjęcia na studia Badani będą oferowane jako dodatków szkoleniowych są: "Psychologia rozwoju dorosłości i starego wieku." "Podstawy biologiczne Behavior". "Psychologia zdrowia w podeszłym wieku: ocena i diagnoza". [-]

Magister W Badaniach Mózgu I Zachowania

Jaume I University (Universitat Jaume I)
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin October 2017 Hiszpania Castellón

Magistra w mózgu i Badań zachowanie w Universitat Jaume I (MICC) ma na celu przeszkolenie pracowników naukowych w dziedzinie neurologii behawioralnej. Mistrz może uzyskać podstawowe informacje [+]

Magistra w mózgu i Badań zachowanie w Universitat Jaume I (MICC) ma na celu przeszkolenie pracowników naukowych w dziedzinie neurologii behawioralnej. Master może nabyć teoretyczne i metodologiczne podstawy dyscypliny i umiejętności potrzebnych do rozwoju badań podstawowych i umiejętności klinicznych. Istotną część szkolenia odbywa się w laboratorium, nauka różne techniki i metody badań i stosowania ich do konkretnych projektów prowadzących do magistra i, gdy dokonuje się w studiach doktoranckich na zakończenie pracy magisterskiej dr hab. Universitat Jaume I właścicielem zasobów ludzkich i technologicznych oraz prawo do rozwoju infrastruktury badań neurologicznych. Grupy badawcze zaangażowane w badania kariery mistrza mają uznaną poziomie krajowym i międzynarodowym, stabilnych partnerstw na pięciu kontynentach. MICC oferuje model z wspólnych szkoleń i krzyża z jednej strony metodologicznej, i wielu różnych przedmiotów do wyboru, z którym student może założyć specjalistyczne i uczył się w bardziej szczegółowych aspektów behawioralnych szkolenia neurologii. Takie multidyscyplinarne Wszechstronność jest jedną z podstawowych cech naszej oferty edukacyjnej. Student musi mieć dwa semestry, 21 punktów ECTS z przedmiotów obowiązkowych i 24 kredytów obieralnych oprócz 15 punktów końcowego dzieła mistrza. Cele Podstawowym celem tego pana jest umożliwienie studentom za właściwe badaczy w dziedzinie badań nad mózgiem i zachowaniem. Preparat ten został zainspirowany naukowego podejścia. Zakłada się, że nabycie wiedzy i umiejętności metodologicznych neurologii behawioralnej ułatwić zrozumienie funkcjonowania psychicznego i jego zaburzeń lub chorób, przyczyniając się tym samym do poprawy umiejętności zawodowych studentów nauk medycznych. Podobnie, pan jest podejście do metodologii badań naukowych, niezbędnych do wszczęcia kariery naukowej i badawczej. Jego celem dla studentów do zdobywania wiedzy, postaw, umiejętności i kompetencje niezbędne do prowadzenia badań nad zachowaniem ludzi i ich neuronowych korelaty, w oparciu o techniki, strategii i najnowszych metod badawczych do analizy mózg i zachowanie się zwierząt doświadczalnych i ludzi. W szczególności, celem jest, że studenci nabywają wiedzy, postaw, umiejętności i kompetencji niezbędnych do: a) zwierząt stosowania instrumentów i technik badawczych w celu obserwacji, rejestracji i oceny ludzkich zachowań, a w odniesieniu do struktury i funkcji mózg. Będzie to dotyczyć najnowsze pytania o neurologii behawioralnej. b) identyfikacja luk w wiedzy o związkach mózgu zachowania, rozwoju konkretnych pytań i formułowania hipotez na temat prawdopodobnych testować przez same badania naukowe. c) określenia najbardziej odpowiedniej metodologii i planowany w przeciwieństwie hipotez na temat zachowania się ludzi i zwierząt oraz neurologicznego podłoża. d) Opracowanie programów profilaktycznych i bardziej skutecznych metod leczenia w różnych dziedzinach zawodowych na podstawie najnowszych badań dotyczących mózgu i zachowanie. e) Realizacja strategii i zaawansowanych metodologii analizy danych i interpretacji wyników, aby móc pisać raporty, artykuły i prace naukowe związane z neurologii behawioralnej. f) rozwój krytycznego osądu na temat jakości badań i projektów naukowych z etyki zawodowej publikacji naukowych. Cele te mają na ich rozwój i osiągnięcie przez podstawowe lub ogólnych i szczególnych uprawnień przewidzianych w każdym z przedmiotów w programie nauczania. W skrócie, to ma na celu dostarczenie studentom solidne wykształcenie i aktualnych badań na temat zachowań i mózgu. [-]

Stopień Magister W Dziedzinie Zarządzania Zdrowiem

UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Online W niepełnym wymiarze czasu 12 miesięcy Hiszpania Madryt

Wychodząc z założenia, że ​​obecna, coraz bardziej złożone i zglobalizowanym sytuacja gospodarcza, polityczna i społeczna stwarza problem, którego rozwiązanie wymaga głębokiej wiedzy technicznej i praktycznej wiedzy na temat systemów zarządzania zawodowym, umożliwiając rentownego wykorzystania zasobów coraz trudniej jest znany i znajduje odzwierciedlenie w trzech aspektach określonych w sekcji ... [+]

. Wychodząc z założenia, że ​​obecna, coraz bardziej złożone i zglobalizowanym sytuacja gospodarcza, polityczna i społeczna stwarza problem, którego rozwiązanie wymaga głębokiej wiedzy technicznej i praktycznej wiedzy na temat systemów zarządzania zawodowym, umożliwiając rentownego wykorzystania zasobów coraz trudniej jest znany i znajduje odzwierciedlenie w trzech aspektach określonych w pkt. krótko służąc do rozwoju w trzech głównych poziomach (akademickich, naukowych i zawodowych) zarejestrowana zarządzania ochroną zdrowia w wyniku dużej liczby różnych procesów, chociaż instalacji elektrycznych siebie, z tendencją do przeglądu i analizy zmieniającej się rzeczywistości wyjaśnić na nim, możemy dojść do wniosku, że wszystko to wystąpiło w odpowiedzi na bardzo specyficznych potrzeb wynikających ze specjalizacji pracy naukowej i zawodowej menedżerów ochrony zdrowia. Najważniejszymi przykładami mogą być podświetlone ekonomii pracy, ekonomii zdrowia, ekonomika edukacji, gospodarki, transportu, etc. Master in Management Healthcare jest oficjalny tytuł, którego program jest publikowany w numerze Official Gazette 75 z dnia 28 marca 2012. Skierowane do Master in Management Healthcare korzystnie jest skierowany do absolwentów, absolwentów i absolwentów: Firm. Administracja i zarządzanie. Gospodarka. Absolwenci Nauk o Zdrowiu z specjalistycznego szkolenia w dziedzinie ekonomii i biznesu. Jednak ci studenci, którzy nie są absolwentami lub absolwentów tych kwalifikacji może podjąć szereg dodatkowych szkoleń o nazwie "dodatki specyficzne dla zarządzania opieką zdrowotną", aby stworzyć podstawy zarządzania finansami. Dla tych studentów, te dodatki szkoleniowe są obowiązkowe i może być wykonane przed rozpoczęciem Mistrza lub równocześnie ten sam sposób (patrz dodatki szkoleniowe tabeli w zakładce "programowej"). To jest rozwijanie u studentów uniwersytetu, których stopnie są Oddział Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych i Prawa (z wyjątkiem szkolenia w dziedzinie ekonomii lub firmy), podstawową wiedzę na temat zarządzania przedsiębiorstwem, aby umożliwić im później zrozumieć, nabywania i rozwijania umiejętności zarządzania zdrowiem, oparte na uprzedniej i optymalnego preparatu, który osiąga każdy i każdy z uprawnieniami określonymi w Master. Cele Świadczymy kompleksowe szkolenia w zakresie publicznych i prywatnych Zarządzanie Zdrowie: kontrolę i zarządzanie zarówno kosztów opieki zdrowotnej i szpitalnej, marketingu, HR, produktywności i planowanie usług zdrowotnych i kontroli jakości, dbałość sociosanitary zagrożenia personelu służby zdrowia, rodzajów organizacji ochrony zdrowia, polityki zarządzania ochroną zdrowia, planowanie strategiczne, badania operacyjne, przetwarzania komputerowego takiego zarządzania itd Uznanie oficjalny tytuł Studenci, którzy spełniają wymagania UDIMA uzyskać tytuł magistra Zarządzania Zdrowia prowadzone przez UDIMA, oprócz tytułu Mistrza Zawodowej wydanego przez Centrum Studiów Finansowych. UDIMA Wymagania: Posiadać stopień, dyplom uczelni licencjata lub równoważny. Metodologia Obecność, Blended jak i online Ten program jest prowadzone w trybie szkoleniowym szkolenie blended. System ten zapewnia pomoc do szkolenia edukacja klasie w trakcie opracowywania Programu Mistrz i dostępem do platformy szkoleniowej kompatybilny CEFMEDIA w twarz szkolenia z nauczania na odległość za pośrednictwem Internetu. To stara się znaleźć zgodnego z harmonogramu prac oraz dalszych studiów magisterskich, chociaż studenci Przewidujemy, że nakład pracy poza klasą jest ważne. Harmonogram zawiera pomoc do dwóch dni w miesiącu z naszych klasach w Madrycie. Metodyka nauczania w klasie jest partycypacyjny, na przemian teorię z wykonywaniem pracy indywidualnej lub grupowej, rozwiązywanie konkretnych przypadków i ćwiczenia, które pozwalają uczniom przyswajanie treści jednocześnie zwiększenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do praktyka zawodowa. Zostaną one opracowane przez Virtual Campus i 7 weekendy każdym semestrze w sesjach zajęć w piątki od 16.30 do 21.30 po południu i soboty od 9 do 14 godzin. Grupy rozpoczną się w październiku i lutym każdego roku. Test Szkolenia online Jest on oparty na systemie nauczania opartego na potrzebach szkoleniowych studentów i nowych technologii, gwarantując standardy jakości nauczania. Podczas rozwoju szkolenia studenci mają za pośrednictwem platformy uczenia CEF, radą pedagogiczną wydziału, którzy uczą szkolenia w klasie, dostęp do biblioteki cyfrowej, gdzie można znaleźć dodatkowe materiały dydaktyczne, możliwość uczestniczenia we wszystkich komplementarnych działań edukacyjnych zaplanowanych szkoleń dla nauczycieli w klasie do rozwoju środowiska nauczania i uczenia się, komunikacji on-line z kolegami itp [-]

Mistrzem W Chiropraktyka

Barcelona College of Chiropractic - BCC
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 5 - 5 lat September 2017 Hiszpania Barcelona

Dzięki radom ekspertów w rozwoju programów nauczania i wybitnych ludzi z chiropraktyka zawodu, BCC przygotowało wyjątkowy program studiów ma na celu połączenie dyscypliny chiropraktyka z zaawansowanych strategii nauczania, uczenia się i oceny , [+]

Dzięki radom ekspertów w rozwoju programów nauczania i wybitnych ludzi z chiropraktyka zawodu, BCC przygotowało wyjątkowy program studiów ma na celu połączenie dyscypliny chiropraktyka z zaawansowanych strategii nauczania, uczenia się i oceny , Nauka, sztuka i filozofia Chiropraktyka została opierając tradycyjnie na trzech filarach: filozofii, nauki i sztuki. W związku z tym, w opracowywaniu programów nauczania, priorytet naszego zespołu akademickiego jest osiągnięcie równowagi między tymi trzema filarami. Ponieważ program jest zgodny z zasadami chiropraktyka, to łączy badania nauk podstawowych i klinicznych z głębokiej refleksji nad wrodzoną zdolność naszego ciała do optymalizacji ich zdrowia. Dwujęzyczna Szkoła BCC jest szkoła międzynarodowa z dwóch oficjalnych językach: hiszpańskim i angielskim. W ciągu pierwszego roku, zajęcia dydaktyczne będą tłumaczone symultanicznie, a także kursy językowe wsparcia oferowane są dla uczniów klas podążać w tym samym czasie poprawić swoją wiedzę. W ciągu ostatnich dwóch lat, podczas gdy wszystkie wykłady będą prowadzone w języku angielskim, będzie w praktykach hiszpańskich. Plan rozwoju osobistego i refleksyjnej praktyki Moduły te mają na celu stymulowanie zdolności uczniów do zrozumienia, czego się uczą i jak robią i pomóc w ich przeglądu planu i wziąć odpowiedzialność za samodzielnego uczenia się, jak odkryć swoje zdolności przywódcze i duch zespołu. Badania Nasz program nauczania pozwala od początku, uczniowie zaczynają rozumieć i rozwijać badania naukowe, praktyki opartej na dowodach i myślenie krytyczne, analityczne. Tak więc, w ostatnich latach programu nauczania, studenci będą mieli odpowiednie przygotowanie do dokonania ostatecznego projektu badawczego. Doświadczenie kliniczne Sposób nocna jest niezbędna od samego początku, więc BCC daje studentom możliwość obserwacji i pracy z kręgarzy doświadczył podczas opieki nad pacjentami w BCC Chiropractic Centre. Podczas czwartego i piątego roku, studenci zapewni chiropraktyka opieki pacjentom pod nadzorem wykwalifikowanych specjalistów. [-]

Magister Medycyny I Chirurgii

The Second University of Naples (SUN)
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 6 lat

Kurs stopień poświęcona jest dać studentom cały kontekst naukowy i umiejętności potrzebne, by stać się lekarzem; Oczywiście faktycznie dają metody studentów i tło dla obu stać lekarza i naukowca w dziedzinie nauk medycznych. [+]

. Opis przedmiotu MISJA: Kurs stopień poświęcona jest dać studentom cały kontekst naukowy i umiejętności potrzebne, by stać się lekarzem; Oczywiście faktycznie dają metody studentów i tło dla obu stać lekarza i naukowca w dziedzinie nauk medycznych. W związku z tym każdy student zapisał musi nabyć kilka umiejętności, w tym zdolność do podejmowania decyzji w zakresie opieki pacjenta. Co my przygotowania: Lekarz medycyny i chirurgii Cele Aby zastosować wiedzę, nabywają zdolności do rozumienia i rozwiązywania problemów, także wtedy, gdy w odniesieniu do nieoczekiwanych i nie znane przypadki. Zdolność rozwiązać problemy związane z dużymi i złożonymi pola. Aby uzyskać umiejętności, aby być w stanie dać najlepsze rozwiązania w zakresie opieki nad pacjentem, nawet w przypadku zawiłości integrujących wiedzę. Aby komunikować się w przejrzysty sposób, zarówno dla pacjentów i ich krewnych i kolegów, także specjalistów w niektórych dyscyplinach, wnioski i uzasadnienia konkretnej opieki. Aby rozwijać zdolności do nabywania umiejętności, aby utrzymać się na studiach bezpośrednio i pośrednio. Umiejętności Wszystkie absolwent medycyny i chirurgii staną się lekarze i będzie mógł ubiegać się o specjalności we wszystkich dziedzinach medycyny i chirurgii, a także do wykonywania zawodu lekarza i / lub badaczy. Praca Prywatny lekarz (lekarz), zatrudniony w państwowego systemu opieki zdrowotnej, zatrudnionych w prywatnych firmach i szpitalach publicznych i prywatnych firm badawczych, uniwersytetów. semestr I rok Fizyka stosowana w naukach medycznych Fizyka stosowana w Kultura, Environnement, biologii i medycynie chemia BIOCHEMII Biologia, Molecular Biology and General Genetics Biologia Stosowana biologia molekularna I rok II sem Anatomia człowieka 1 BIO / 16 Human Anatomy Medycyna Histologii i Embriologii BIO / 17 Histologia naukowa English L-LIN / 12 języków i tłumaczenia Zajęcia dydaktyczne wybrane przez każdego ucznia II rok I sem Anatomia człowieka 2 BIO / 16 Human Anatomy Biochemia 1 BIO / 10 Biochemistry Fizjologia i Biofizyki 1 BIO / 09 Fizjologia II rok II sem Biochemia 2 BIO / 10 Biochemistry Fizjologia i Biofizyki 2 BIO / 09 Fizjologia Immunologii i immunopatologia MED / 04 General Patologia Mikrobiologia MED / 07 Mikrobiologii Klinicznej i Mikrobiologii Ogólne patologia, patofizjologia i medycyna Genetyka 1 MED / 04 General Patologia MED / 03 genetyki medycznej Zajęcia dydaktyczne wybrane przez każdego ucznia III rok I sem Patologia ogólna, patofizjologii i genetyki medycznej 2 MED / 04 General Patologia Metody medycyny i chirurgii 1 MED / 09 Internal Medicine MED / 18 General Surgery M-PSI / 08 Psycology kliniczna Metody Epidemiologii MED / 42 ogólna i stosowana Hygyene MED / 01 Statystyki medyczne Zajęcia dydaktyczne wybrane przez każdego ucznia III rok II sem Metody medycyny i chirurgii 2 MED / 09 Internal Medicine MED / 18 General Surgery Medycyny laboratoryjnej BIO / 12 Biochemia kliniczna i Klinicznej Biologii Molekularnej MED / 05 Patologia Kliniczna MED / 07 Mikrobiologii Klinicznej i Mikrobiologii Hematologii i Onkologii MED / 06 Medical Oncology MED / 15 Haemathology Dermatologii, chirurgii plastycznej i rekonstrukcyjnej MED / 35 Dermatology MED / 19 Chirurgia plastyczna zajęcia praktyczne (AFP) MED / 04 MED / 06 MED / 05 MED / 18 MED / 09 MED / 35 M-PSI / 08 IV rok semestr I Choroby sercowo-naczyniowe MED / 11 Choroby układu sercowo-naczyniowego MED 23 Serce Surgery Choroby układu oddechowego MED / 10 Choroby układu oddechowego Chirurgia klatki piersiowej MED 21 Gut Diseases MED / 12 Gut Choroby Endokrynologii i Chorób Przemiany Materii MED / 13 Endocrinology Uropoietic Choroby MED / 14 Nefrologia MED / 24 Urologia Anatomii patologicznej 1 MED / 08 anatomii patologicznej Zajęcia dydaktyczne wybrane przez każdego ucznia rok IV semestr II Alergologii, Immunologii Klinicznej i Reumatologii MED / 16 Reumatologia MED / 09 Internal Medicine Sprzęt ortopedyczny i rehabilitacyjny Medycyna Choroby MED / 33 Choroby ortopedyczne MED / 34 rehabilitacyjny Medycyna Anatomii patologicznej 2 MED / 08 anatomii patologicznej zajęcia praktyczne (AFP) V rok I semestr Farmakologia I Zaburzenia sensoryczne narządów RADIOLOGIA RADIOTERAPIA MED / 36 Medical Imaging i radioterapii HIGIENA I Medycyny Prewencyjnej MED 42 OGÓLNE I Higieny Stosowanej CHOROBA ZAKAŹNA MED 17 CHOROBY ZAKAŹNE DZIAŁANIA DYDAKTYCZNE wybranym przez STUDENTÓW V rok semestr II Farmakologia II Choroby neurologiczne MED 26 NEUROLOGIA MED 27 NEUROSURGERYCFU MED 37 Neuroradiologia Psychiatria i DZIECKO Neuropsychiatrii MED 25 PSYCHIATRIA MED 39 DZIECKO Neuropsychiatrii zajęcia praktyczne (AFP) VI rok I semestr Ginekologia i położnictwo MED 40 Ginekologia i położnictwo Medycyna prawna i zawodowa MED 43 Medycyna prawna MED 44 Medycyny Pracy Pediatria MED 38 ogólne i specjalistyczne Pediatrics MED 20 Child Surgery Medycznego i chirurgicznego Nagłe 1 MED 09 Internal Medicine Chirurgia MED 18 Ogólne MED 41 Anestezjologia Internal Medicine i geriatrii 1 MED 09 Internal Medicine MED 03 genetyki medycznej OGÓLNA CHIRURGIA 1 MED 18 CHIRURGIA OGÓLNA DZIAŁANIA DYDAKTYCZNE wybrane przez każdego ucznia VI rok semestr II Internal Medicine i geriatrii MED 09 Internal Medicine MED 03 Medical Genetics Chirurgia ogólna 2 Chirurgia MED 18 Ogólne Teza Przygotowanie [-]

Mistrzem W Wysokiej Wydajności Sportu: Siła I Klimatyzacji

UCAM Universidad Católica de Murcia
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok January 2018 Hiszpania Murcia

Stopień tego Master jest pierwszym w Hiszpanii, które mają być uznane przez Narodowy Siła i Conditioning Association (NSCA). [+]

Stopień tego Master jest pierwszym w Hiszpanii, które mają być uznane przez Narodowy Siła i Conditioning Association (NSCA). Program został specjalnie zaprojektowany do zastosowań nie tylko udzielam teoretyczne i praktyczne w tej konkretnej dziedzinie, ale także podstawy metodologiczne niezbędne do niezależnych badań studentów, umożliwiające im ocenę najbardziej kontrowersyjnych linii w Sport Science. Nasz wydział nauczania jest wyjątkowo złożony z profesorów UCAM oraz krajowych i międzynarodowych ekspertów z branży sportowej wysokiej wydajności. Studenci otrzymają głębsze zrozumienie w różnych obszarach wyniki sportowe i klimatyzacja i zdobyć niezbędne szkolenia dla właściwego wykonywania w ich zawodowych i / lub naukowych karier. Ciągły rozwój i rosnące zainteresowanie aktywnością fizyczną i nauką sportu sprawia, że ​​ten obszar interdyscyplinarnej wiedzy bardzo zażądał przedmiotem zainteresowania zawodowe. Wraz z oficjalnym tytułem Master, który umożliwia studentom bezpośredni dostęp do programu studiów doktoranckich, studenci mogą także nabyć oficjalne tytuły z tej prestiżowej organizacji NSCA w obszarze Personal Trainer i certyfikowane Siła i Conditioning Specialist. [-]

Stopień Magister W Dziedzinie Opieki Farmaceutycznej Oraz Farmakoterapii

San Jorge University / Fundacion Universidad San Jorge
Łączone online i stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok October 2017 Hiszpania Saragossa

zorientowane na praktykę Stopień magistra, gdzie farmaceutów i innych pracowników służby zdrowia dzielić swoje specyficzne spojrzenia z jasnym celem: optymalizacja terapii lekowej pacjenta. [+]

. zorientowane na praktykę Stopień magistra, gdzie farmaceutów i innych pracowników służby zdrowia dzielić swoje specyficzne spojrzenia z jasnym celem: optymalizacja terapii lekowej pacjenta. Zaawansowane farmakoterapia, na pacjenta Studiowanie tego pana studenci będą uczyć się w celu określenia wskaźników skuteczności i bezpieczeństwa dla każdego leczenia danego pacjenta, w celu dostosowania celów terapeutycznych, kluczowym narzędziem do śledzenia skuteczności i bezpieczeństwa farmakoterapii. praktyka Zespół składa się z nauczania MasterAF_USJ profesorów i międzynarodowo uznanych specjalistów, którzy uczą się od praktyki, przyczyniając się swoim doświadczeniem przekazać studentom praktycznych umiejętności i wiedzy niezbędnej, aby przejść do praktyki farmaceutycznej, opieki, samodzielności i skuteczności. Trasa Ph.D. Po zakończeniu Master można bezpośrednio przejść do okresu badawczego doktoratu. MasterAF_USJ jest oficjalnym Uniwersytet Mistrzu, uznawanej za instytucję uniwersytetu 2. cyklu zgodnie z obecnymi kryteriami EOSW. Master zawiera moduł Applied Scientific Metodologia i studenci ukończą projekt badawczy sam (praca magisterska) Projektu, pozostawiając otwartą drogę do ewentualnego wykonania sposób doktora. Tele-presentiality Studenci mogą podjąć MasterAF_USJ z daleka. Sesje z Mistrzem (cotygodniowe wykłady i warsztaty miesięczne tygodniu) są transmitowane na żywo przez "Meeting Room" platformy USJ. Student może oddziaływać bezpośrednio (poprzez czat, głosu i obrazu) z nauczycielem i innymi uczniami. Cele i kompetencje Zrozumieć znaczenie "pacjent-centered usługi" i ewolucji zawodowej roli farmaceuty w ramach zespołu opieki zdrowotnej koncentruje się na potrzebach pacjentów. Znając proces opieki nad pacjentem w kontekście opieki farmaceutycznej i rozwijać umiejętności do przeprowadzenia w praktyce, przy sprawności i samodzielności. Jasno określić cele terapeutyczne farmakoterapii dla każdego pacjenta. Zidentyfikuj wskaźniki konieczności, skuteczności, bezpieczeństwa i umożliwiające przyleganie do śledzenia wyników farmakoterapii pacjenta. Nabywać zaawansowaną wiedzę na temat metodologicznych podstaw i aplikacji Statystyka w badaniach zdrowia. Program MODUŁ TYP KREDYTY Opieka farmaceutyczna obowiązkowe 18 DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE obowiązkowe 18 ADVANCED Farmakoterapia obowiązkowe 12 Metodologia stosowana SCIENCE obowiązkowe 6 KONIEC PRACY MASTER obowiązkowe 6 - całkowity 60 [-]