Mistrz jest stopień absolwent, który ma być zakończona po ukończeniu licencjata. Chociaż mogą one trwać od jednego do trzech lat studiów, większość mistrz 's programy mogą być zakończone w ciągu około dwóch lat. Chemia jest często określany jako centralny nauki, ponieważ wydaje się ujednolicenie inne gałęzie przyrodoznawstwa razem, w tym biologii, geologii i fizyki. W… Czytaj więcej

Chemia jest często określany jako centralny nauki, ponieważ wydaje się ujednolicenie inne gałęzie przyrodoznawstwa razem, w tym biologii, geologii i fizyki. Wielu wierzy Początki chemii sięgają kilku tysięcy lat, do praktyki alchemii.

Uniwersytety w Turcji zapewnić albo dwa lub cztery lata nauki dla studiów licencjackich, a studia podyplomowe ostatni co najmniej dwóch lat. Istnieje około 820 szkół wyższych w Turcji, w tym 76 uczelni o łącznej liczby studentów o ponad 1 mln. Jakość kształcenia na tureckich uniwersytetach jest bardzo zróżnicowana, niektóre zapewnienie edukacji i zaplecze na równi z renomowanymi szkołami.

Adnan Menderes Bulvarı, Turcja