Program magistra jest wyspecjalizowaną stopnia, że ​​otrzymuje się zwykle przez osoby, które chcą skupić swoją naukę w określonym obszarze. Zarabianie Master of Science, MA, czy MBA jest idealne dla studentów, ponieważ może zapewnić przewagę konkurencyjną w agresywnym rynku pracy. Chemia jest często określany jako centralny nauki, ponieważ wydaje się ujednolicenie inne gał… Czytaj więcej

Chemia jest często określany jako centralny nauki, ponieważ wydaje się ujednolicenie inne gałęzie przyrodoznawstwa razem, w tym biologii, geologii i fizyki. Wielu wierzy Początki chemii sięgają kilku tysięcy lat, do praktyki alchemii.

Uniwersytety w Turcji zapewnić albo dwa lub cztery lata nauki dla studiów licencjackich, a studia podyplomowe ostatni co najmniej dwóch lat. Istnieje około 820 szkół wyższych w Turcji, w tym 76 uczelni o łącznej liczby studentów o ponad 1 mln. Jakość kształcenia na tureckich uniwersytetach jest bardzo zróżnicowana, niektóre zapewnienie edukacji i zaplecze na równi z renomowanymi szkołami.

Adnan Menderes Bulvarı, Turcja