$close

Gdy uczniowie ukończenia studiów licencjackich stopni, mają możliwość kontynuowania mistrza w wybranej dyscyplinie. Program magistra został zaprojektowany w celu zwiększenia wiedzy o danej dziedzinie i pomóc uczniom przygotować się do kariery akademickich i zawodowych po ukończeniu studiów. Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywy… Czytaj więcej

Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów żywych. Ta dziedzina nauki ma wiele oddziałów specjalizacji w różnych dziedzinach, takich jak biochemia, ekologii i botaniki.

Kształcenie na odległość jest metodą dostarczania edukacji studentów, którzy nie są obecni na terenie kampusu. Różne badania wykazały, że programy kształcenia na odległość może być równie efektywne i skuteczne, jak tradycyjne programy w klasie czasem nawet lepiej!

Edukacja w USA jest przede wszystkim przez sektor publiczny, z kontroli i finansowania pochodzącego z trzech poziomów: stan, lokalne i federalne, w tej kolejności.Wspólne wymogi do nauki na wyższym poziomie edukacji w Stanach Zjednoczonych będzie to esej przyjęć (znany również jako zestawienia celu lub rachunku osobistym), wykaz zaliczeń, rekomendacji / listy referencyjne, Testy językowe