$close

magistra są zaawansowane programy akademickie, które są dostępne w wielu różnych dziedzinach nauki. programy Master może być zazwyczaj kończy się po około dwóch do trzech lat. W zależności od szkoły, mogą być nawet zdobył w Internecie. Biologia bada aktywność organizmów w zakresie funkcji, wzrostu i rozwoju, a także, jak te czynniki wpływają na organizm, gdzie mieszka. To… Czytaj więcej

Biologia bada aktywność organizmów w zakresie funkcji, wzrostu i rozwoju, a także, jak te czynniki wpływają na organizm, gdzie mieszka. To może dalej badać jak poszczególne organizmy współdziałać w ich otoczeniu.

Kształcenie na odległość i kształcenia na odległość jest sposobem dostarczania kształcenia, często indywidualnie, dla studentów, którzy nie są obecni na terenie kampusu.

$format_list_bulleted Filtry
Universidade Santiago de Compostela
Santiago de Compostela, Hiszpania

Celem przedmiotu jest przeszkolenie studentów w zakresie wpływu czynników żywieniowych, środowiskowych i stylu życia na indywidualny ładunek genetyczny i stan zdrowia organizm ... +

Celem przedmiotu jest przeszkolenie studentów w zakresie wpływu czynników żywieniowych, środowiskowych i stylu życia na indywidualny ładunek genetyczny i stan zdrowia organizmu. -
Język hiszpański, Gallegan

Johns Hopkins University, Bloomberg School of Public Health
USA Online, Stany Zjednoczone

W pełni online, w niepełnym wymiarze godzin, oferowany przez szkołę zdrowia publicznego nr 1 w kraju. Master of Arts in Public Health Biology został uruchomiony jako w pełni internetowy program studiów w 2017 roku. Ten program oferowany przez Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health pozwala studentom awansować na aktualne stanowiska badawcze lub dydaktyczne, poprawić referencje na nowe stanowisko w akademii instytucje, przemysł lub rządowe organizacje badawcze lub uzyskać solidne podstawy dla zaawansowanej pracy absolwentów. Ten program najlepiej nadaje się dla studentów, którzy mieli pewne doświadczenie zawodowe i szukają programu, który pozwoli im rozwijać się zawodowo lub przygotować się do kolejnego stopnia. -
MA
2 - 3 lat(a)

Universitat Rovira i Virgili
Tarragona, Hiszpania

Międzyuczelniane studia magisterskie z genetycznych, żywieniowych i środowiskowych uwarunkowań wzrostu i rozwoju zapewniają podstawowe narzędzia, które umożliwiają generowanie wiedzy naukowej w celu poprawy opieki zdrowotnej. -
8 miesiące
Język hiszpański
Paź 2021

Zdobądź stypendium o wartości do 10 000,00

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium.
The University of Edinburgh - College of Medicine & Veterinary Medicine