Tytuł magistra to zaawansowany program studiów, które mogą być zakończone w ciągu około dwóch lat, pod warunkiem studenci już zdobył tytuł licencjata w podobnym obszarze. Studenci mogą wybrać, aby zarobić magistra, magistra lub tytuł MBA, w zależności od swoich aktualnych i przyszłych celów. Badania w biologii może prowadzić do kariery w służbie zdrowia, nauki, ochrony śr… Czytaj więcej

Badania w biologii może prowadzić do kariery w służbie zdrowia, nauki, ochrony środowiska i biotechnologii. Może także stanowić bazę do prowadzenia studiów doktoranckich w dziedzinie badań klinicznych lub pracy.

Hiszpania (hiszp. España) jest zróżnicowany kraj dzieląc Półwysep Iberyjski z Portugalią, na zachodnim krańcu Morza Śródziemnego. Hiszpania jest uważana za kraj egzotyczny w Europie ze względu na przyjazną mieszkańcom i stylu życia zrelaksowany. Normalny czas na University kursów w Hiszpanii wynosi 4 lata, z wyjątkiem medycyny i stopnie podwójnych, które są 6. Madryt i Barcelona są dobrze znane miast na całym świecie ze swojej kuchni, nocnych klubów i słynnego folkloru i festyny.

Santiago de Compostela, Hiszpania

Celem studiów magisterskich z neuronauki jest oferowanie programu ukierunkowanego na zaawansowane szkolenie naukowców w dziedzinie neuronauki, który jest w stanie odpowiedzieć na wyzwania stawiane przez Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego na studiach podyplomowych. -

Universidad Complutense de Madrid
Madryt, Hiszpania

Ten tytuł magistra jest ukierunkowany na badania, rozwój i innowacje i pozwala nam zagłębiać się w różne aspekty mikrobiologiczne i pasożytnicze, takie jak eksploatacja systemów mikrobiologicznych, patogeneza i kontrola mikroorganizmów i pasożytów oraz zapewnienie jakości w mikrobiologii. -
2 semestry

Villanueva de la Cañada, Hiszpania +2 Więcej

Zdobądź stypendium o wartości do 10 000,00

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium.
Universitat Rovira i Virgili