magistra są zaawansowane programy akademickie, które są dostępne w wielu różnych dziedzinach nauki. programy Master może być zazwyczaj kończy się po około dwóch do trzech lat. W zależności od szkoły, mogą być nawet zdobył w Internecie. Biologia bada aktywność organizmów w zakresie funkcji, wzrostu i rozwoju, a także, jak te czynniki wpływają na organizm, gdzie mieszka. To… Czytaj więcej

Biologia bada aktywność organizmów w zakresie funkcji, wzrostu i rozwoju, a także, jak te czynniki wpływają na organizm, gdzie mieszka. To może dalej badać jak poszczególne organizmy współdziałać w ich otoczeniu.

Ponieważ wszystkie klasy są już studenci nie będą musieli pojawić się na zajęciach. Rozkłady jazdy może nie być tak rygorystyczne, kiedy lekcje on-line. Studenci mogą pracować i wykonywać zadania, gdy są one gotowe i na własnym tempie. W kilku kursów online stopnia, studenci nie oczekuje się zajęcia fakultatywne, chyba że potrzebne ich głównym. To pozwala studentom skupić się na i studiować w szczególności to, czego potrzebują, aby dowiedzieć się o ich działalności. Dla wielu studentów, którzy mają pasję do nauki informacje dotyczące ich głównych, internetowych programów studiów pracować doskonała jak to podejście pozwoli zaoszczędzić czas i studentów pomocy zdobyć dyplom szybciej.

Europa jest szóstym co do wielkości kontynent i obejmuje 47 krajów i różnorodnych zależności, wyspy i terytoria. Graniczy z Morza Śródziemnego na południu Azji na wschód, i na Oceanie Atlantyckim na Zachód.

Universidade Santiago de Compostela
Lugo, Hiszpania

Master in Genomics and Genetics ma na celu zaspokojenie zapotrzebowania na kształcenie uniwersyteckie, w ramach SUG, w zakresie biologii teoretycznej i eksperymentalnej, weterynarii, technologii żywności, farmacji, leśnictwa i środowiska, co stanowi szansę dla studentów, którzy wymagają więcej szkoleń w zakresie granic wiedzy i technologii w naukach przyrodniczych we Wspólnocie Autonomicznej Galicji. -
Język japoński, Gallegan
20 Sie 2021
Ośrodek kształcenia i studia online

Ural Federal University
Jekaterynburg, Rosja

Program magisterski „Neuronauka poznawcza” ma na celu przygotowanie wysoko wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie badania mózgu i procesów poznawczych. Program obejmuje podstawowe szkolenie teoretyczne z zakresu badań mózgu i procesów neurokognitywnych: neurologii, neuropsychologii, zasad neurobiologii, rozwoju neurokognitywnego dzieci, metod badań mózgu i podejść do neurorehabilitacji. -
2 lat(a)
01 Sie 2021
01 Paź 2021
Ośrodek kształcenia i studia online

Villanueva de la Cañada, Hiszpania +2 Więcej

Zdobądź stypendium o wartości do 10 000,00

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium.
The University of Edinburgh - College of Medicine & Veterinary Medicine