$close

Tytuł magistra to zaawansowany program studiów, które mogą być zakończone w ciągu około dwóch lat, pod warunkiem studenci już zdobył tytuł licencjata w podobnym obszarze. Studenci mogą wybrać, aby zarobić magistra, magistra lub tytuł MBA, w zależności od swoich aktualnych i przyszłych celów. Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizm… Czytaj więcej

Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów żywych. Ta dziedzina nauki ma wiele oddziałów specjalizacji w różnych dziedzinach, takich jak biochemia, ekologii i botaniki.

Kształcenie na odległość jest metodą dostarczania edukacji studentów, którzy nie są obecni na terenie kampusu. Różne badania wykazały, że programy kształcenia na odległość może być równie efektywne i skuteczne, jak tradycyjne programy w klasie czasem nawet lepiej!

W sumie istnieje ponad 4000 instytucji szkolnictwa wyższego w Europie, oferujących szeroki wachlarz kursów na poziomie licencjata, magistra i doktora. Z coraz więcej z tych organizacji oferujących angielskiego jako języka nauczania przynajmniej część swoich studiów, uniwersytety w Europie są teraz lepszej jakości niż kiedykolwiek wcześniej. Uniwersytety w Europie oferuje przyjazną atmosferę dla zagranicznych studentów i dać kurs wiedzy, która spełnia ich zawód wymaga w dzisiejszym globalnym popytem.

$format_list_bulleted Filtry
Universidade Santiago de Compostela
Santiago de Compostela, Hiszpania

Celem przedmiotu jest przeszkolenie studentów w zakresie wpływu czynników żywieniowych, środowiskowych i stylu życia na indywidualny ładunek genetyczny i stan zdrowia organizm ... +

Celem przedmiotu jest przeszkolenie studentów w zakresie wpływu czynników żywieniowych, środowiskowych i stylu życia na indywidualny ładunek genetyczny i stan zdrowia organizmu. -
Język hiszpański, Gallegan

Universitat Rovira i Virgili
Tarragona, Hiszpania

Międzyuczelniane studia magisterskie z genetycznych, żywieniowych i środowiskowych uwarunkowań wzrostu i rozwoju zapewniają podstawowe narzędzia, które umożliwiają generowanie wiedzy naukowej w celu poprawy opieki zdrowotnej. -
8 miesiące
Język hiszpański
Paź 2021

The University of Edinburgh - College of Medicine & Veterinary Medicine
Edynburg, Wielka Brytania

Program ten oferuje najnowocześniejszą neuronaukę translacyjną ukierunkowaną na komórki macierzyste, choroby neurodegeneracyjne, regenerację i modele (zarówno zwierzęce, jak i komórkowe). Co więcej, włączenie pacjentów i co ważniejsze ich opiekunów oraz rzeczywisty wpływ tych chorób na poszczególne osoby będzie wspólnym wątkiem w całym programie, czyniąc go naprawdę wyjątkowym i wyjątkowo nowatorskim. -
MSc
2 - 6 lat(a)

Zdobądź stypendium o wartości do 10 000,00

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium.
Villanueva de la Cañada, Hiszpania +2 Więcej