Tytuł magistra to zaawansowany program studiów, które mogą być zakończone w ciągu około dwóch lat, pod warunkiem studenci już zdobył tytuł licencjata w podobnym obszarze. Studenci mogą wybrać, aby zarobić magistra, magistra lub tytuł MBA, w zależności od swoich aktualnych i przyszłych celów. Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizm… Czytaj więcej

Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów żywych. Ta dziedzina nauki ma wiele oddziałów specjalizacji w różnych dziedzinach, takich jak biochemia, ekologii i botaniki.

Nic nie pomaga uczeni rosną jak ekspozycji na zbiór różnorodnych ideałów i tła, a to jest po prostu to, co każdy student otrzyma na Bliskim Wschodzie. Od starożytnych cywilizacji do nowoczesnych kulturach dziennie, naukowcy mają możliwość poznania nowych rzeczy w tym regionie.

Koc University - Istanbul Turkey
Stambuł, Turcja

Program Neuroscience Master's with Thesis, który pozwala studentom z wielu różnych dziedzin na spotkanie z neuronauką, ma na celu prowadzenie wszechstronnych i wpływowych badań, ucząc podstawowych elementów i metod badawczych neuronauki oraz szkoląc wykwalifikowanych naukowców, którzy mogą prowadzić takie badania w przyszłości. Studenci otrzymują podstawową wiedzę ze wszystkich głównych dziedzin neuronauki, w tym neuronauki molekularnej i neurobiologii, neuronauki obliczeniowej i obliczeniowej, neuronauki poznawczej i behawioralnej oraz neuronauki klinicznej. -
2 lat(a)
Ośrodek kształcenia i studia online

Manipal Academy of Higher Education Dubai
Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie

Mgr Biologii Molekularnej

Mgr Biologii Molekularnej -

The Cyprus School of Molecular Medicine
Nikozja, Cypr

Program promuje doskonałość i kształci studentów na temat istotnej kwestii w Genetyki Medycznej. Wyzwanie programy nauczania obejmuje obowiązkowe zajęcia dydaktyczne, które obejmują główne aspekty Genetyki Medycznej oraz szereg zajęć fakultatywnych pozwalających studentom poszerzyć swoją wiedzę na temat innych dziedzinach Genetyki Medycznej. MSC badawcze i Biblioteka Projekty dotyczące różnych aspektów Genetyki Medycznej prowadzone są w state-of-the-art departamentów i klinik na Cyprze Instytutu Neurologii i Genetyki (Cing). -
12 - 24 miesiące

Zdobądź stypendium o wartości do 10 000,00

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium.
Manipal University Dubai