Program magistra jest wyspecjalizowaną stopnia, że ​​otrzymuje się zwykle przez osoby, które chcą skupić swoją naukę w określonym obszarze. Zarabianie Master of Science, MA, czy MBA jest idealne dla studentów, ponieważ może zapewnić przewagę konkurencyjną w agresywnym rynku pracy. Uczenie się więcej na temat biologicznych aspektów ludzkiego organizmu mogą być podstawą do… Czytaj więcej

Uczenie się więcej na temat biologicznych aspektów ludzkiego organizmu mogą być podstawą do dalszych badań w farmakologii lub w szkole medycznej. Dla tych, którzy chcą nauczyć naukę, wykształcenie biologia może być łączone ze szkoleniem zarobić poświadczeń nauczania.

Studenci, którzy ukończą część ich stopnia w Azji rosną w liczbach. Obecnie, w drugim i trzecim co do wielkości gospodarki są w Azji. Bez ograniczeń, uczniowie opisali swój czas w Azji jak najlepsze doświadczenia ich życia. Dziś, trzy z czterech krajów świata najbardziej zaludnionych są w Azji: Chiny, Indie i Indonezja.

Manipal Academy of Higher Education Dubai
Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie

Mgr Biologii Molekularnej

Mgr Biologii Molekularnej -

Ural Federal University
Jekaterynburg, Rosja

Program magisterski „Neuronauka poznawcza” ma na celu przygotowanie wysoko wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie badania mózgu i procesów poznawczych. Program obejmuje podstawowe szkolenie teoretyczne z zakresu badań mózgu i procesów neurokognitywnych: neurologii, neuropsychologii, zasad neurobiologii, rozwoju neurokognitywnego dzieci, metod badań mózgu i podejść do neurorehabilitacji. -
01 Sie 2021
01 Paź 2021
Ośrodek kształcenia i studia online

Koc University - Istanbul Turkey
Stambuł, Turcja

Program Neuroscience Master's with Thesis, który pozwala studentom z wielu różnych dziedzin na spotkanie z neuronauką, ma na celu prowadzenie wszechstronnych i wpływowych badań, ucząc podstawowych elementów i metod badawczych neuronauki oraz szkoląc wykwalifikowanych naukowców, którzy mogą prowadzić takie badania w przyszłości. Studenci otrzymują podstawową wiedzę ze wszystkich głównych dziedzin neuronauki, w tym neuronauki molekularnej i neurobiologii, neuronauki obliczeniowej i obliczeniowej, neuronauki poznawczej i behawioralnej oraz neuronauki klinicznej. -
Ośrodek kształcenia i studia online

Zdobądź stypendium o wartości do 10 000,00

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium.
The Cyprus School of Molecular Medicine