Magister zdrowia, kobiet i opieki
Universidad de Murcia
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Murcia, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 2280 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* 3671,32 €: studenci zagraniczni. Dane wyświetlane na tej stronie nie są oficjalne, mają jedynie charakter orientacyjny. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z sekretariatem odpowiedniego centrum.
Wstęp
Ten „Magister Zdrowia, Kobiet i Opieki” ma profil naukowca akademickiego „Specjalista ds. Zdrowia i Kobiet”, który będzie analizował sytuacje nierówności w zdrowiu, przygotowywał raporty, ustalał istotne kryteria naukowe dotyczące zdrowia kobiet w tej dziedzinie. społeczno-zdrowia i będzie prowadzić badania naukowe w kontekście zdrowotnym.
Rola zawodów medycznych stała się w ostatnim czasie coraz bardziej złożona, ponieważ dzięki bardziej kompleksowej koncepcji zdrowia niż w poprzednich czasach ich interwencje mają na celu poprawę jakości życia, tak aby zasoby ich działań przenikały się „ czysto kliniczne ”i technologiczne z innymi bardziej psychologiczne i społeczne.
Włączenie zdrowia kobiet do opieki zdrowotnej wymaga wychodzenia z teoretycznych ram wyjaśniających proces zdrowotny związany z chorobą, nie tylko biologią, ale także kontekstem społecznym, z uwzględnieniem czynników podatności na zagrożenia u kobiet, takich jak Są to obciążenia rodzinne, przeciążenie nieformalnego opiekuna, uzależnienie, znęcanie się, izolacja, podwójna praca, kumulacja ról i wszystkie te społecznie przypisane czynniki.
Tak oczywiste sytuacje wymagają zaprojektowania studiów magisterskich o charakterze zarówno naukowym, jak i zawodowym, które dostarczą odpowiedzi na te wymagania wynikające z tego podejścia do zdrowia i kobiet.
Specjaliści z tytułem magistra zdrowia, kobiet i opieki będą mogli wykonywać swoją działalność zawodową z nowym ukierunkowaniem, zarówno w dziedzinie podstawowej opieki zdrowotnej, szpitala, w zakresie opracowywania polityk zdrowotnych skierowanych do kobiet, jak i w edukacja przedszkolna i uniwersytecka. Zostaną one specjalnie przygotowane do analizy sytuacji nierówności w zdrowiu i chorobach, przygotowywania raportów, ustanawiania kryteriów naukowych stosowanych w dziedzinie społeczno-sanitarnej i prowadzenia badań naukowych z naciskiem na płeć. Ta opcja zapewni zasoby ludzkie niezbędne do rozwoju badań w dziedzinie zdrowia kobiet, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Nowość Master in Health, Women and Care from the Health Sciences jest absolutnie pionierska zarówno w naszym kraju, jak iw Europie. Z pewnością inne uniwersytety rozpoczęły magisterskie i uniwersyteckie studia specjalistyczne w różnych obszarach, a wszystkie z nich charakteryzują się wyraźną treścią interdyscyplinarną. W całości dostęp dla studentów jest otwarty dla każdej gałęzi wiedzy i stopnia i nie oferują one orientacji takiej jak ta tutaj zaproponowana.
Amerykańskie uniwersytety, a zwłaszcza School of Nursing, były prekursorami w rozwoju tego stopnia. Ponad pięćdziesiąt uniwersytetów oferuje to szkolenie jako specjalista i przeważnie masz dostęp do doktoratu. To, co w Stanach Zjednoczonych jest specjalnością, nie jest sprzeczne ze specjalnością Matrona, a między innymi są przeszkolone do przeprowadzania egzaminów fizycznych, doradzania w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia, zapewniania opieki antykoncepcyjnej, wykrywania chorób przenoszonych drogą płciową, zapewnić opiekę w okresie klimakterium i menopauzie oraz poradzić sobie ze wszystkimi warunkami zdrowotnymi, które dotykają kobiety.
Kartoteka mistrza
Centrum dydaktyczne: | Wydział Pielęgniarstwa |
Rodzaj nauczania: | Twarzą w twarz |
Język: | Hiszpański |
Czas trwania: | Rok |
Punkty ECTS: | 60 |
Tytuł: | Magister zdrowia, kobiet i opieki |
Stypendia, granty i mobilność: | Krajowe / międzynarodowe |
Cena za kredyt: |
|
Uzasadnienie
Atrakcyjność magistra może być uzasadniona złożonością rynków finansowych, rosnącym znaczeniem rynków kredytowych, ciągłymi procesami innowacji w produktach finansowych, czynnikami, które między innymi podkreślają znaczenie solidnego szkolenia w sprawach finansowych.
cele
Tytuł ma na celu:
- Szkol specjalistów w dziedzinie nauk o zdrowiu i pracowników służby zdrowia, aby analizowali sytuacje nierówności zdrowotnych, a także opracowali i stosowali strategie zdrowotne skierowane do kobiet.
- Przygotuj studentów do analizy sytuacji związanych z nierównościami zdrowotnymi, przygotowywania raportów, ustalenia istotnych kryteriów naukowych dotyczących zdrowia kobiet w dziedzinie społeczno-zdrowotnej oraz przeprowadzenia badań naukowych w kontekście zdrowotnym.
kompetencje
Podstawowe kompetencje
- Podaj wiedzę, która stanowi podstawę lub okazję do bycia oryginalnym w opracowywaniu i / lub stosowaniu pomysłów, często w nowym kontekście badawczym.
- Zastosuj zdobytą wiedzę i jej zdolność do rozwiązywania problemów w nowych lub mało znanych środowiskach w szerszych (lub interdyscyplinarnych) kontekstach związanych z obszarem studiów.
- Zintegruj wiedzę i staw czoła złożoności wydawania osądów na podstawie informacji, które, jako niekompletne lub ograniczone, zawierają refleksje na temat społecznych i etycznych obowiązków związanych ze stosowaniem ich wiedzy i osądów.
- Przekaż swoje wnioski oraz najnowszą wiedzę i powody, które wspierają ich dla wyspecjalizowanych i niewyspecjalizowanych odbiorców w jasny i jednoznaczny sposób.
- Zdobądź umiejętności uczenia się, które pozwolą im kontynuować naukę w sposób, który będzie w dużej mierze samodzielny lub samodzielny.
szczególne umiejętności
- Określ ryzyko i aktywnie promuj dobre samopoczucie i bezpieczeństwo kobiet w ich normalnym środowisku.
- Zidentyfikuj zmiany wywołane przez kobiety w dziedzinie zdrowia w całej historii.
- Oceń stopień uczestnictwa kobiet w sferze społecznej i zdrowotnej.
- Opisz rolę kobiet w kulturze opieki nieformalnej.
- Zidentyfikuj środki pozwalające pogodzić życie osobiste i rodzinne
- Odpowiadaj na osobiste potrzeby kobiet podczas cyklu życia i na doświadczenia zdrowotne (wiek dojrzewania, klimakterium, starość, niepełnosprawność, proces śmierci).
- Użyj danych i przepisów, aby zastosować zasady równości zdrowia.
- Kontrastuj i odpowiednio rozróżniaj perspektywę zdrowia kobiet i działaj, aby zapobiegać sytuacjom wykorzystywania.
- Oszacuj prawne aspekty związane z działalnością zawodową.
- Wybierz wskaźniki związane z napaściami na kobiety, takimi jak przemoc i gwałt.
- Wykryj sytuacje, w których znęcanie się nad kobietami nie jest widoczne.
- Interweniuj w sytuacjach przemocy, a także oceń wyniki alternatyw zastosowanych do ich rozwiązania.
- Stosuj metodologie badawcze i narzędzia, takie jak dowody naukowe, nowe technologie i programy zarządzania jakością.
- Rozpoznawaj niewidzialne przeszkody związane z organizacją opieki zdrowotnej oraz wykorzystaniem czasu, przestrzeni i języka.
- Poznaj różne źródła dokumentacji i wkład w zdrowie kobiet.
profil absolwenta
Absolwenci będą szczególnie przygotowani do wykrywania przypadków złego traktowania w kontekście społeczno-zdrowotnym, aby mogli szybko wdrożyć odpowiednie środki interwencyjne. Ponadto zostaną specjalnie przeszkoleni w zakresie analizy sytuacji nierówności w zdrowiu i chorobach, przygotowywania raportów, ustanawiania kryteriów naukowych stosowanych w dziedzinie społeczno-sanitarnej i przeprowadzania badań naukowych z perspektywy płci.