Magister pielęgniarstwa (rejestracja wstępna - dorosły)
University of Lincoln
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Lincoln, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* dla studentów zagranicznych | studenci domowi: 9250 funtów
Odkryj Lincoln, gdziekolwiek jesteś na świecie
Nasze seminaria internetowe, mistrzowskie kursy przedmiotowe, sesje pytań i odpowiedzi oraz panele dyskusyjne studentów to świetny sposób na odkrycie, jak to jest mieszkać i studiować na University of Lincoln .
Wstęp
Kurs magisterski z pielęgniarstwa (rejestracja wstępna - dorośli) ma na celu przygotowanie absolwentów do złożonego, wymagającego i satysfakcjonującego obszaru pielęgniarstwa dorosłych. Kurs zapewnia osobom z różnych środowisk możliwość przeniesienia swoich umiejętności, aby zostać dyplomowanymi pielęgniarkami (dorosłymi).
Studia magisterskie przeznaczone są dla absolwentów studiów wyższych, którzy pragną zakwalifikować się do ubiegania się o wpis do Rejestru Rady Pielęgniarek i Położnych.
Kurs opiera się na podstawowych wartościach Rady Pielęgniarstwa i Położnictwa (NMC) i ma na celu promowanie umiejętności krytycznego myślenia i ducha dociekania.
W ciągu ostatnich kilku dekad rola pielęgniarki ewoluowała ze względu na zmieniający się kontekst opieki zdrowotnej i społecznej, co zaowocowało szeroką gamą nowych ról i usług. Dyplomowane pielęgniarki (dorosłe) odgrywają znaczącą rolę w kierowaniu i koordynowaniu świadczenia opieki nad ludźmi przez całe życie; świadomi złożonych potrzeb w zakresie opieki psychicznej, fizycznej, poznawczej i behawioralnej osób, którymi się opiekują.
Ten stopień magistra ma na celu wykształcenie dyplomowanych pielęgniarek (dorosłych), które traktują ludzi priorytetowo, zapewniając bezpieczną i skuteczną opiekę, kształcąc osoby pozostające pod ich opieką poprzez wykorzystanie technologii, promując wiedzę zdrowotną w celu zapobiegania złemu zdrowiu oraz wspierając zdrowe wybory i styl życia. Kurs został opracowany w celu podniesienia wartości zawodowych i świadomości społecznej studentów, aby przygotować ich do przyszłych ról w służbie zdrowia.
Pielęgniarki przekładają wiedzę opartą na dowodach, aby poprawić świadczenie opieki zdrowotnej przy jednoczesnym zachowaniu i podkreśleniu etyki opieki skoncentrowanej na osobie. Moduły na tym kursie zostały zaprojektowane z myślą o tym i mają na celu stymulowanie innowacji, poprawę jakości, zarządzanie ryzykiem i identyfikację obszarów do produktywnych zmian.
University of Lincoln , wraz z naszymi partnerami praktykami, dzielą się wizją przygotowania studentów do zostania dynamicznymi pielęgniarkami, nadającymi się do praktyki w szybko zmieniających się i wymagających środowiskach opieki.
Priorytetowe nauczanie bezpośrednie
Na University of Lincoln dokładamy wszelkich starań, aby doświadczenie naszych studentów było wciągające, wspierające i stanowiło wyzwanie akademickie. Podczas pandemii koronawirusa dostosowaliśmy się do wytycznych rządu, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym uczniom, pracownikom i społeczności. Wszystkie pozostałe ograniczenia prawne Covid-19 w Anglii zostały zniesione w lutym 2022 r. w ramach rządowego planu życia z Covid-19, a my przyjęliśmy bezpieczny powrót do osobistego nauczania na terenie kampusu. W stosownych przypadkach nauczanie bezpośrednie jest udoskonalane dzięki wykorzystaniu narzędzi i technologii cyfrowych i może być uzupełnione możliwościami online, jeżeli wspierają one efekty uczenia się.
Jesteśmy w pełni gotowi dostosować nasze plany, jeśli zmiany w wytycznych rządowych sprawią, że będzie to konieczne, i będziemy starać się na bieżąco informować obecnych i przyszłych studentów.
„Ta informacja była aktualna w momencie publikacji (lipiec 2023 r.)”
Rekrutacja
Program
Jak się uczyć
Współpraca jest kluczową częścią studiów magisterskich, a studentów zachęca się do uczenia się z innymi pracownikami służby zdrowia i od nich. Studenci będą mogli zastosować zdobyte doświadczenia edukacyjne w rzeczywistych warunkach, ponieważ program składa się z pięćdziesięciu procent teorii i pięćdziesięciu procent praktyki.
Studenci mogą współpracować i współpracować z pracownikami naukowymi, praktykami, użytkownikami usług i innymi studentami. Celem kursu jest umożliwienie studentom zostania pielęgniarkami, które są odporne, opiekuńcze, refleksyjne i uczą się przez całe życie, aby ułatwić zdobywanie wiedzy na temat innych ról i usług, współpracę między agencjami oraz pewność siebie niezbędną do pracy ponad granicami zawodowymi.
Student jako producent
Uczenie się i nauczanie oparte na badaniach i dowodach stanowią podstawę doświadczenia edukacyjnego studentów na tym kursie. Student jako producent to model nauczania i uczenia się, który zachęca pracowników akademickich i studentów do współpracy przy działaniach badawczych. Jest to program, którego celem jest nauka poprzez działanie.
Zasady ucznia jako producenta to odkrywanie, współpraca, zaangażowanie i produkcja.
Odkrycie
Studenci mogą uczyć się poprzez własne badania. W każdym module promowane jest niezależne uczenie się, zarówno poprzez naukę kierowaną, jak i samodzielną, umożliwiając studentom kontekstualizację nauczanych treści w ich dziedzinie praktyki i promując niezależną naukę jako proces, z którego uczniowie mogą korzystać przez całą swoją karierę zawodową.
Współpraca
Ważną częścią kursu jest praca międzybranżowa. Studenci mogą współpracować w celu rozwijania swojej wiedzy i zrozumienia, a studenci mogą współpracować wśród profesjonalnych grup rówieśniczych i personelu. Studenci są postrzegani jako partnerzy w tworzeniu i rozpowszechnianiu wiedzy.
Zaręczynowy
Uczniowie mogą rozwijać swoją pewność siebie i tożsamość jako członkowie społeczności zawodowej. Uczniowie mogą przenieść swoją naukę i zastosować ją w praktyce pielęgniarskiej, w pełni angażując się w refleksję i proaktywną identyfikację własnych potrzeb edukacyjnych.
Produkcja
Kurs koncentruje się na tworzeniu profesjonalnych i innowacyjnych wyników nauczania, które można zastosować i wdrożyć w praktyce pielęgniarskiej, a także koncentruje się na osiągnięciu akademickich efektów uczenia się.
Studenci podejmują szereg modułów na kursie.
Moduły pierwszego roku:
- Niezbędna praktyka międzyzawodowa
- Ocena potrzeb, planowanie i koordynacja opieki
- Zapewnienie i ocena opieki
- Przywództwo i nadzór w praktyce pielęgniarskiej
Moduły drugiego roku:
- Stosowana poprawa zdrowia
- Ocena usług w praktyce klinicznej
- Transformacja usług
- Bycie odpowiedzialną zawodową zarejestrowaną pielęgniarką (osoba dorosła)
- Zarządzanie kompleksową opieką
Pod koniec programu studenci muszą być w stanie wykazać się kompetencjami w zakresie przyszłej pielęgniarki: standardy biegłości dla dyplomowanych pielęgniarek. Należą do nich: bycie odpowiedzialnym profesjonalistą, promocja zdrowia i zapobieganie chorobom, ocena potrzeb i planowanie opieki, zapewnianie i ocenianie opieki, kierowanie i zarządzanie opieką pielęgniarską oraz praca w zespołach, poprawa bezpieczeństwa i jakości opieki oraz koordynacja opieki.
Miejsca pracy
Praktyki zawodowe mają na celu przygotowanie studentów do sprostania wyzwaniom szybko zmieniającego się środowiska klinicznego, niezależnie od tego, czy jest to szpital, przychodnia lekarska czy środowiskowa opieka zdrowotna.
Studiować za granicą
Na drugim roku studenci mają możliwość odbycia fakultatywnej praktyki za granicą lub w Wielkiej Brytanii. Praktyki mogą umożliwić studentom skupienie się na alternatywnym kontekście opieki zdrowotnej i zapewnić możliwość zdobycia wglądu i doświadczenia w pracy z kolegami z różnych dyscyplin.
Należy pamiętać, że studenci są odpowiedzialni za własne podróże, zakwaterowanie i ogólne koszty utrzymania podczas stażu lub studiów za granicą.
Moduły
- Stosowana poprawa zdrowia (podstawowa)
- Ocena potrzeb, planowanie i koordynacja opieki (L7) (podstawa)
- Bycie odpowiedzialną zawodową zarejestrowaną pielęgniarką (osoba dorosła) (poziom 7) (podstawowa)
- Niezbędna praktyka międzyzawodowa (podstawowa)
- Przywództwo i nadzór w praktyce pielęgniarskiej (podstawa)
- Zarządzanie kompleksową opieką (poziom 7) (podstawowa)
- Zapewnienie i ocena opieki (poziom 7) (podstawowa)
- Ocena usług w praktyce klinicznej (podstawowa)
- Transformacja usług (podstawowa)
Jak się oceniasz
Studenci są oceniani zarówno formalnie, jak i nieformalnie przez cały kurs, aby rozwijać zdolność uczenia się i autonomię. Oceny mogą odbywać się zarówno na Uniwersytecie, jak i w środowiskach praktyk. Uczenie się oparte na praktyce będzie oceniane jako zaliczone lub niezaliczone. Praca w nauce wpływa na ocenę końcową.
Niektóre oceny na kursie są prowadzone przez opiekunów, jednak studenci są zachęcani do angażowania się w ocenę rówieśniczą i samoocenę, aby pomóc rozwinąć umiejętności refleksji i oceny, które są niezbędne do uczenia się przez całe życie i dalszego rozwoju zawodowego, po zarejestrowaniu się jako pielęgniarka .
Niektóre oceny koncentrują się na wiedzy teoretycznej i zastosowaniu teorii, a inne na praktycznym wykonywaniu umiejętności technicznych i postępowaniu z pacjentem.
Oceny w całym programie zostały zaprojektowane tak, aby były istotne dla profesjonalnych praktyk pracy.