Magister online w marketingu farmaceutycznego

Informacje ogólne

Opis programu

marketing

WHO powinna

Master skierowany jest do absolwentów lub absolwentów farmacji, medycyny, biologii weterynaryjnej, a także każdy inny dyplom w pokrewnych dziedzinach, takich jak chemia, biochemii i biotechnologii. I każdy inny dyplom lub stopień w zakresie marketingu, ekonomii, biznesu lub ADE.

Jest również skierowany do profesjonalistów, którzy nie są zakwalifikowane do żadnej z powyższych dyscyplin okazać wystarczające doświadczenie i wiedzę w dziedzinie zdrowia.

CELE

przemysł farmaceutyczny cierpi stopniowe i intensywną transformację, która pogorszyła się w ciągu ostatnich pięciu lat. Wymagania techniczne znacznie wzrosły w procesach badawczych, regulacja, produkcji, jakości i farmakoterapii.

Po zatwierdzeniu produktów z technicznego punktu widzenia stoją procesy finansowania i dostępu do rynku wielkiej złożoności, przy udziale i zwiększające odpowiedzialność firm w utrzymaniu zdrowia poprzez budżety ustaleń współfinansowania, wspólnych przedsięwzięć, stropy wydatki etc.

Firmy farmaceutyczne cierpią ruchy koncentracyjne popychane przez brak wzrostu organicznego, w wyniku skomplikowanego scenariusza składa się z globalnymi graczami wzrostem wielkości + wyspecjalizowanych firm niszowych firm + + + regionalne spółki biotechnologiczne w oparciu o efektywności przedsiębiorstw + lokalnych firm i oraz początek up + generycznych firm.

Co to oznacza dla przyszłego twarzy zawodowej różnych potrzeb biznesowych i marketingowych. Ponadto, zwiększenie świadomości konsumentów w Biosalud, progressive samorządność koncepcji zdrowia od klasycznego schematu przepisując konsultacja lekarska + biorąc odżywcze, Consumer Care i dystrybucja rynkach pozagiełdowych otwiera nowe drzwi i nowe rynki.

CZAS

1500 godz.

  • Wirtualne ćwiczenia: 90 godzin.
  • Wirtualne ćwiczenia: 20 godzin.
  • praca indywidualna: 950 godzin.
  • Projekt końcowa: 440 godzin.

DOKUMENTACJA

W trakcie trwania kursu, każdy student będzie miał dostęp poprzez Virtual Campus, do wszystkich istotnych dokumentów do obszarów sklasyfikowanych. To wszystko Zawartość studiów i materiałów pomocniczych, niezbędnych do prawidłowego rozwoju kursu jest włączone.

ĆWICZENIA

Każdy student będzie przeprowadzać różne praktyczne prace związane z głównych obszarów oczywiście być następnie oceniana przez Kierownika Programu.

PROGRAM TREŚCI

Program Magister Marketing farmaceutyczny jest podzielona na dziesięć rozdziałów, które obejmują wszystkie aspekty niezbędne do tworzenia studenta.

1. Wprowadzenie do sektora farmaceutycznego

Zawartość pierwszego bloku obejmują przegląd światowego rynku farmaceutycznego firm, krajów, produktów grupach terapeutycznych i leków. Fuzje i przejęcia istotne, nowe produkty uruchomić, firm biotechnologicznych oraz główne tendencje na rynku według rodzaju produktu sprzedawanego: recepty, generycznych, EFPs, apteka, szpital, itp

Apteka jest badany całościowo zgodnie z ich zarządzania, autoryzacja transmisji, pracy, przepisów międzynarodowych, figur i modeli.

  • Rynek farmaceutyczny.
  • Apteka.

2. Łańcuch wartości farmaceutyczny

Zbiór materiałów, które tworzą rozdział wędrować produkt od jego utworzenia w działach badawczych do dystrybucji i marketingu. bloki materiału przeglądanie szczegółowo patentowe proces rozwoju klinicznego, produkcji i rejestracji, ze szczególnym uwzględnieniem procedur EMA i FDA.

Jeszcze kilka lat temu za zgodą regulacyjną produktu są finalizowane konieczne, ale niewidoczny dla komercyjnego zadań technicznych. Ale dziś musimy badać szczegółowo procedury uzyskania cenę i finansowania, krajowym i międzynarodowym, jak również optymalne zarządzanie rozwojem firmy do tworzenia większej wartości dla tego produktu.

  • opracowywania leków.
  • R & D
  • Patenty.
  • Struktura laboratorium farmaceutycznego.
  • produkcja leków.
  • Wprowadzenie do biofarmaceutycznej / farmakologii.
  • Rozporządzenie.
  • dystrybucji farmaceutycznej.
  • regulacja cen i dostępu do rynku.
  • Business Development.

3. PRAWNE

Te dwa tematy, które tworzą ten blok zaspokoić potrzebę kontrolowania aktywności rozpowszechniania informacji i promocji firm farmaceutycznych do zgodności z przepisami prawa. W tym celu są one przeglądowi w głębi ustawą Reklama i Kodeksu Etyki i jego obecna Farmaindustria z procedurami przejrzystości implikacji.

Działalność naukowa wydziału obejmuje praktyczne aspekty, takie jak obsługa badań obserwacyjnych i zarządzanie SML lub maksymalnej obciążalności w funkcji nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii.

4. komercyjne narzędzia zarządzania

Zawartość rozdziału przekazanie studentom konkretnych umiejętności w obszarach wspierających działalności gospodarczej i zarządzania mogą obejmować profesjonalną wjazdu do obszarów zainteresowania.

Studiował są rodzaje badań rodzaje czcionek, badania, zajęcia prognozowania, analizy wydajności, Competitive Intelligence, CRM zarządzania, handlowe metryk działalności, zarządzania terytorialny, KPI, itp .: W aspektach blokowych

  • Badanie rynku.
  • Prognozowanie.
  • Business Intelligence.

5. Sprzedaż

Moduł sprzedaży komercyjnej przegląd struktury, organizacji i funkcjonowania sieci sprzedaży. Różne rodzaje organizacji, funkcje NID i kierowników regionalnych, wyboru, oceny, szkoleń i sieci coachingu. Studiował wizyta lekarska, swój plan i materiały, regulacji, sterowania i wskaźniki efektywności.

Biorąc pod uwagę rosnące znaczenie Farmacji jako miejsce dla działalności komercyjnej czasu spędza działań, materiałów i punkt zarządzania sprzedaż w aptece.

  • Struktura Działu Handlowego.
  • Sieć sprzedaży.
  • Odwiedź medyczny.
  • Merchandising i działania placówki.
  • Szkolenia sieci sprzedaży.

6. Podstawy marketingu

Rozwój pierwszego bloku Marketing zapewnia solidne podstawy w sprawach, na których się opiera.

Z praktycznym podejściem do cyklu życia produktu, środowisko, strategie cenowe w agresywnym środowisku regulacyjnym, wybór celu i geolokalizacji są weryfikowane metody segmentacji. Rodzaje testów i pozycjonowaniu map, rodzajów kanałów dystrybucji i strategii.

7. PODMIOT Management Professional

te aspekty, które wpływają na intensywnie funkcji komercyjnych, takich jak komunikacja, zarządzanie Akcjonariuszy, marketingu społecznego i interakcji z towarzystw naukowych, opiniotwórczych i grup pacjentów będą rozpatrywane. aplikacje do farmaceutycznego światowej RRSS e-detailing, aplikacji mobilnych oraz narzędzi multicanalidad, grywalizacja, e-learning są badane, etc.

dużo miejsca do tworzenia profesjonalnego Planu Marketingowego jest oddany i wszystkie kąty Strategic Marketing profesjonalny marketing powinien obsługiwać są weryfikowane. Wprowadzenie do General Marketing.

  • Strategia produktu.
  • strategia cenowa.
  • Segmentację.
  • Pozycjonowanie.
  • Strategia dystrybucji.
  • komunikacja Farmaceutica
  • zarządzanie akcjonariusze.
  • Marketing bezpośredni.
  • DTC.
  • Marketing medyczny.
  • e-Marketing.
  • plan marketingowy.
  • Marketing strategiczny.

8. koncepcji finansowej potrzebnej do profesjonalny marketing

Są one dokładnie przebadana na dwie główne sekcje:

  1. Bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych, analiza sprawozdania finansowego Rachunek kosztów i budżetu.
  2. Planowanie finansowe.

NISZY 9. MARKETING

Ten blok jest konieczne ze względu na duże zróżnicowanie wśród różnych jego częściach, więc konieczne jest, aby wiedzieć, zarówno elementów wspólnych i różnic w każdym sektorze w celu optymalizacji zarządzania nimi.

  • Rynkach pozagiełdowych Marketing i Consumer Care.
  • Marketing Wyrobów Medycznych
  • Reklama suplementów żywnościowych.
  • Leki generyczne Marketing Produtos.
  • Szpital Produkty Marketing.

10. Kiedy i jak używać ekstranety

Modele i koszty są analizowane przez specjalistów z branży, aby zapewnić wysoce skuteczne narzędzie biznesowe.

Rozdział dopełnia przeglądu przez biegłego konsultanta o poszukiwaniu pracy, przy użyciu sieci społecznych, dzięki czemu CV idealne przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i po wywiadzie dla zmaksymalizowania możliwości zatrudnienia ,

KARIERA ZAWODOWA POMOC

W ramach filozofii edukacyjnej CESIF i jako dodatek szkoleniowy, CESIF ON LINE oferuje swoim studentom po pomyślnym zakończeniu okresu ich szkolenia, możliwość posiadania z usług profesjonalnej pomocy Kariery (specjalizuje się w Search Online Praca konsultanta), który okresowo wysłać każdemu uczniowi tych ofert pracy, które pasują do Twojego profilu i są uważane za atrakcyjne dla rozwoju jego kariery.

KARIERA

Uczniowie Mistrza w Pharmaceutical Marketing Online może rozwijać swoją karierę w:

  • krajowe firmy farmaceutyczne.
  • międzynarodowych firm farmaceutycznych.
  • instytuty badawcze rynku.
  • doradztwo strategiczne dla przemysłu farmaceutycznego.
sektory

Profesjonalne doskonałość nabyte przez studenta wypełniając Mistrza online w marketingu farmaceutycznego pozwoli Ci w pełni rozwijać swoją karierę w działach firm farmaceutycznych:

  • Marketing.
  • Handlowej i sprzedaży.
  • Wydział medyczny.
  • Obszary międzynarodowych.
  • Badanie rynku.
  • Business Development.
  • Komunikacja i Reklama.
obszary
Ostatnia aktualizacja Kwiecień 2017

Informacje o uczelni

CESIF es una institución privada nacida en 1990, cuya actividad está centrada en las industrias farmacéutica, parafarmacéutica, biotecnológica, alimentaria, química, cosmética y – en general – en todo ... Czytaj więcej

CESIF es una institución privada nacida en 1990, cuya actividad está centrada en las industrias farmacéutica, parafarmacéutica, biotecnológica, alimentaria, química, cosmética y – en general – en todos los sectores afines relacionados con la sanidad. Pokaż mniej
Hiszpania online