Magister inżynierii biomedycznej
Georgian Technical University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Tbilisi, Gruzja
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
GEL 5500 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Roczne czesne dla studentów zagranicznych
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Celem programu edukacyjnego programu biomedycznego jest włączenie zasad inżynierii i nauk przyrodniczych w obszerny program nauczania, który przygotowuje studentów do przystąpienia do programu doktoranckiego, przemysłu biomedycznego lub szkoły zawodowej. Podstawowymi obszarami badań są obrazowanie biomedyczne, implanty i urządzenia biomedyczne, elektrofizjologia serca, modelowanie wielu modeli obliczeniowych, inżynieria tkankowa i medycyna regeneratywna.
Program zapewnia absolwentom rygorystyczne, szeroko zakrojone wykształcenie inżynieryjne w połączeniu z biologią stosowaną, która przygotowuje absolwentów do licznych możliwości kariery inżynierii biomedycznej. Zapewnij uprawnienia zawodowego stopnia dla studentów, którzy zamierzają zostać inżynierami.
Program Wymagania
Wnioskodawca jest dopuszczony zgodnie z ustawodawstwem gruzińskim.
Uczenie się wyników / kompetencji
Wiedza i zrozumienie
- Głęboka znajomość dziedziny inżynierii biomedycznej, krytyczna znajomość teorii i zasad, zrozumienie złożonych zagadnień terenowych;
- Opracuj gruntowne zrozumienie zaawansowanych zasad w inżynierii biomedycznej. Świadomość aktualnych i najbardziej aktualnych tematów w inżynierii biomedycznej.
- Aby zrozumieć biologiczne podstawy ocen przeprowadzanych rutynowo przez inżynierów biomedycznych
Stosowanie wiedzy
- Wykorzystanie specyfiki w dziedzinie inżynierii biomedycznej metod rozwiązywania problemów;
- Rozwój badań lub projektów praktycznych zgodnie z przepisami;
- Opracuj krytyczne umiejętności recenzowania, w dziedzinie inżynierii biologicznej.
- Opracowanie zdolności do krytycznego oceniania aktualnych postępów w kwestiach i kontrowersjach w dziedzinie inżynierii biomedycznej.
- Umiejętność stosowania wiedzy z zakresu matematyki, nauki i inżynierii do problemów inżynierii biomedycznej.
- Umiejętność projektowania i prowadzenia eksperymentów oraz analizy i interpretacji danych.
- Umiejętność zaprojektowania systemu, komponentu lub procesu w celu zaspokojenia pożądanych potrzeb.
- Umiejętność identyfikacji, sformułowania i rozwiązywania problemów inżynierskich.
- Umiejętność dokonywania pomiarów i interpretowania danych z żywych systemów, rozwiązywania problemów związanych z interakcją materiałów i systemów życia i materiałów nieżywych.
- Znajomość biologii i fizjologii.
- Jasne publiczne przedstawianie opinii zgodnie z odpowiednią wiedzą i logiką dla profesjonalnej i ogólnej publiczności.
- Umiejętność korzystania z technik, umiejętności i nowoczesnych narzędzi inżynierskich i komputerowych niezbędnych w praktyce inżynieryjnej.
- Zdolność do pracy nad wielodyscyplinarnymi zespołami.
- Umiejętność stosowania zaawansowanej matematyki (w tym równań różniczkowych i statystyk), nauki i inżynierii w celu rozwiązania problemów na płaszczyźnie inżynierii i biologii.
- Uznanie potrzeby, a zdolność do angażowania się w uczenie się przez całe życie.
- Znajomość współczesnych zagadnień
Wykonywanie orzeczeń
Szerokie wykształcenie niezbędne do zrozumienia wpływu rozwiązań inżynierskich w kontekście globalnym i społecznym, a także analizę danych abstrakcyjnych i / lub analizy sytuacji według średniej standardowej oraz niektórych odrębnych metod i formy uzasadnionych wniosków na ich podstawie
Umiejętności komunikacyjne
- Zdolność do skutecznego porozumiewania się w mowie i piśmie.
- Przygotowywanie szczegółowych sprawozdań pisemnych dotyczących pomysłów, istniejących problemów i ich rozwiązań.
- Informacje przekazywane ustnie profesjonalistom i nieuczestniczącym w утпдшыр i języków obcych.
- Kreatywne wykorzystanie nowoczesnych technologii inżynieryjnych, informacyjnych i komunikacyjnych.
- Umiejętność komunikowania się w języku ojczystym i obcym.
Uczenie się umiejętności
- Wielostronna i konsekwentna ocena własnego procesu uczenia się;
- Określenie konieczności dalszego studiowania;
- Określenie kierunków własnej nauki, z celem wzbogacenia wiedzy i doświadczenia zawodowego.
Wartości
- Uczestnictwo w procesie kształtowania wartości i aspiracji do ich trwałej realizacji;
- Obrona wartości zawodowych (dokładność, punktualność, obiektywizm, przejrzystość, organizacja itp.);
- Zrozumienie odpowiedzialności zawodowej i etycznej
Formy i metody osiągnięcia efektów uczenia się
Wykład
Seminarium (praca w grupie)
Zajęcia praktyczne
Ćwiczenia laboratoryjne
Ćwicz
Skonsultuj się z formularzami i metodami osiągnięcia efektów uczenia się do Programu Edukacyjnego i można je znaleźć pod adresem: http://www.gtu.ge/quality/pdf/sc.pdf
Sfery zatrudnienia
Organizacje i firmy, które wykonują: udoskonalenie sprzętu, takiego jak zawory serca i sztuczne kończyny, a także przyczynia się do rozwoju różnych urządzeń medycznych, takich jak stymulator serca. Mogą prowadzić badania z naukowcami, chemikami i lekarzami w szpitalach i uniwersytetach. Pomagają również w utrzymaniu i monitorowaniu złożonych systemów medycznych podczas pracy w szpitalach.
Dla inżynierów biomedycznych dostępne są ogromne możliwości zatrudnienia w różnych dziedzinach, takich jak produkcja sprzętu medycznego, inżynieria ortopedyczna i rehabilitacyjna, inżynieria molekularna, komórkowa i tkankowa w sektorze publicznym i korporacyjnym. Mogą być również pochłonięte przez szpitale, aby uzyskać cenne porady dotyczące stanu sprzętu medycznego. Inżynierowie biomedyczni mogą również pracować w działaniach badawczych, harmonijnie współpracując z lekarzami w dziedzinie mechaniki komputerowej, fizjologii, medycyny i wymyślania nowatorskich technologii.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Inżynieria biomedyczna, magister
- Gothenburg, Szwecja
Magister inżynierii biomedycznej
- Gothenburg, Szwecja
Magister biotechnologii: biomateriały i inżynieria tkankowa
- Gothenburg, Szwecja