MS w patologii języka mowy
Syracuse University - College of Arts and Sciences
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Syracuse, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
5 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 30 294 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. Koszt może ulec zmianie
Wstęp
Program MS w patologii mowy i języka jest akredytowanym programem o randze ogólnokrajowej z długą historią doskonałości. Podczas zdobywania stopnia logopedycznego studenci mają okazję pracować z naukowcami w najnowocześniejszych laboratoriach i uczyć się od certyfikowanych logopedów, których wiedza obejmuje wszystkie obszary mowy i języka przez całe życie. Ponadto lokalizacja uniwersytetu zapewnia studentom możliwość zdobycia doświadczenia klinicznego w diagnostyce i leczeniu wielu różnych populacji klinicznych. Program MS zapewnia zarówno wiedzę merytoryczną, jak i praktyczne doświadczenie poprzez starannie dobraną sekwencję studiów akademickich, praktykę kliniczną i szkolenia badawcze. Studenci są przygotowani do kariery zawodowej w diagnostyce i postępowaniu z osobami z zaburzeniami mowy i języka.
Studenci logopedii uczestniczą w szerokim zakresie doświadczeń diagnostycznych i terapeutycznych pod bezpośrednim nadzorem wydziału klinicznego. Po uzyskaniu minimum 75 godzin praktyki klinicznej na terenie kampusu w klinice mowy, języka i słuchu Gebbie (minimum 50 godzin dla studentów, którzy przyniosą 25 godzin zegarowych z programu studiów licencjackich), studentom przypisuje się dwa doświadczenia kliniczne poza ośrodkiem . Dzięki tym praktykom studenci zdobywają doświadczenie w pracy w terenie pod okiem certyfikowanego logopeda. Praktyki obejmują szkoły publiczne, programy przedszkolne, szpitale, ośrodki rehabilitacyjne, domy opieki, prywatne kliniki i specjalne programy edukacyjne.
Akredytacja
Program Master of Science w patologii mowy i języka jest akredytowany przez Radę akredytacji akademickiej Amerykańskiego Stowarzyszenia Mowy Językowej, 2200 Research Boulevard, # 310, Rockville, MD 20850, 800-498-2071 lub 301-296- 5700.
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Wszyscy kandydaci są uważani za stypendia wydziałowe absolwent i asystentury podczas procesu rekrutacji.
Program
Poniżej znajduje się próbka jednej typowej sekwencji kursów / praktyk klinicznych, wybranych w celu spełnienia krajowych standardów certyfikacji na stopień magistra w dziedzinie patologii mowy (SLP) dla studentów z tytułem Bachelor of Science lub Bachelor of Communication Sciences & Disorders Stopień naukowy. Kursy audiologii są wybierane w celu spełnienia wymagań Amerykańskiego Stowarzyszenia Mowy-Języka-Słuchu (ASHA). Sekwencje i przedmioty do wyboru mogą się różnić w zależności od indywidualnych potrzeb ucznia.
Przykładowe wymagane kursy (łączna liczba punktów: 46-53)
- CSD 612 Rozszczep podniebienia, zaburzenia twarzoczaszki
- CSD 618 Dysfagia
- CSD 623 Zaburzenia językowe wczesnego dzieciństwa
- CSD 624 Techniki kliniczne dotyczące zaburzeń językowych we wczesnym dzieciństwie
- CSD 625 Jąkanie
- CSD 635 Rehabilitacja Słuchu
- CSD 638 Zaburzenia dźwięku mowy
- CSD 644 Poradnictwo dla osób z zaburzeniami komunikacji
- CSD 646 Wspomagające i alternatywne systemy komunikacji
- Zaawansowana praktyka kliniczna CSD 650 (zażywana w każdym semestrze)
- CSD 657 Zaburzenia głosu
- CSD 659 Wprowadzenie do badań
- CSD 677 SLP w szkołach
- CSD 726 Zaburzenia komunikacji neurogennej I
- CSD 727 Neurogenne Zaburzenia Komunikacji II
- CSD 731 Zaburzenia językowe wieku szkolnego
- CSD 732 Techniki kliniczne dla zaburzeń językowych wieku szkolnego
- EED 640 Bezpieczne i zdrowe środowisko uczenia się (wymagane do uzyskania certyfikatu nauczycielskiego)
Capstone Experience
W ostatnim semestrze ich programu każdy student musi zdać kompleksowy egzamin mający na celu ocenę akademickiego i klinicznego przygotowania studentów SLP, chyba że zdecydowali się ukończyć projekt pracy magisterskiej.
Studenci rozpoczynający studia bez studiów licencjackich z zakresu nauk o komunikacji i zaburzeń nadal będą wchodzić na program MS w zakresie patologii mowy i języka, jednak będą musieli również ukończyć następujące kursy:
- CSD 615 Anatomia i fizjologia mowy i słuchu
- CSD 616 Wprowadzenie do fonetyki stosowanej
- CSD 622 Rozwój mowy i języka
- CSD 627 Zaburzenia mowy i języka u dzieci
- CSD 629 Podstawowa audiologia kliniczna
- CSD 645 Nauka o mowie
- CSD 651 Metody kliniczne Patologia mowy/języka
Kredyty ogółem: 72-75
Transfer Credit
Studenci mogą składać petycje o przeniesienie do 12 punktów magisterskich z innej uczelni na program Master of Science.
Studia niestacjonarne
Studia niestacjonarne nie są dostępne w programie Master of Science.
Praktyka kliniczna
Klinika mowy-języka-słuchu Gebbie znajduje się pod adresem Skytop 621 na południowym kampusie SU. Kliniki, działające od 1972 roku, służą społeczności Syracuse i okolic. Studenci studiów magisterskich angażują się w szeroką gamę doświadczeń diagnostycznych i terapeutycznych pod bezpośrednim nadzorem wydziału i certyfikowanej kadry klinicznej w Klinice Gebbie. Doświadczenia te obejmują zarządzanie indywidualnym przypadkiem (ocena i leczenie), terapię grupową i ocenę zespołu diagnostycznego. Studenci zdobywają biegłość w leczeniu zaburzeń mowy i języka, włączając takie obszary, jak fonologia, język, płynność, połykanie, autyzm, zespół Aspergera, zaburzenia genetyczne, zaburzenia neurogenne dorosłych i głos. Wiele z tych praktyk klinicznych może obejmować wykorzystanie zaawansowanej technologii (Sonospeech, stacja połykania Kay Elemetric, komputerowe laboratorium mowy, wideostroboskopia krtani, PRAAT i różne programy).
Studenci będą doświadczać szerokiej gamy miejsc stażowych w ciągu ostatnich dwóch semestrów programu, w tym szpitali, ośrodków rehabilitacyjnych, domów opieki, szkół, ośrodków wczesnej interwencji i prywatnych praktyk w centrum Nowego Jorku. Staże obejmują szkoły publiczne, programy dla niemowląt / małych dzieci i przedszkoli, szpitale, domy opieki, ośrodki rehabilitacji, prywatne kliniki i programy edukacji specjalnej ogólnie w rejonie Syracuse. Studenci, którzy wyróżniają się w pracy akademickiej i klinicznej, mogą mieć możliwość odbycia ostatniego stażu poza centralnym obszarem Nowego Jorku. Wcześniej uczniowie byli umieszczani w szkołach i szpitalach w różnych lokalizacjach, takich jak Floryda, Rhode Island, New Jersey i Kanada.
Egzaminy kompleksowe zdawane są w ostatnim semestrze studiów magisterskich (jesienią lub wiosną). Alternatywnie do egzaminu kompleksowego student zainteresowany badaniami może wybrać opcję pracy dyplomowej.
Wynik programu
Ukończenie programu magisterskiego zapewnia studentom kwalifikacje akademickie i praktyczne do Certyfikatu Kompetencji Klinicznych (CCC) od American Speech-Language-Hearing Association oraz do uzyskania licencji stanu Nowy Jork w zakresie patologii mowy i języka. Absolwenci mogą również spełniać wymagania dotyczące certyfikacji nauczyciela stanu Nowy Jork jako nauczyciela uczniów z niepełnosprawnością mowy i języka.