$close

Filtry

Zobacz wyniki

Doktor nauk medycznych jest doktoratem na poziomie, który wymaga co najmniej sześciu lat nauki, badań i praktycznych praktyk zarabiania. Aby uzyskać MD, studenci muszą ukończyć szkołę medyczną, a następnie staż i pobyt w szpitalu ogólnym lub specjalnej klinice.Studenci, którzy ukończą część ich stopnia w Azji rosną w liczbach. Obecnie, w drugim i trzecim co do wielkości gospo… Czytaj więcej

Doktor nauk medycznych jest doktoratem na poziomie, który wymaga co najmniej sześciu lat nauki, badań i praktycznych praktyk zarabiania. Aby uzyskać MD, studenci muszą ukończyć szkołę medyczną, a następnie staż i pobyt w szpitalu ogólnym lub specjalnej klinice.

Studenci, którzy ukończą część ich stopnia w Azji rosną w liczbach. Obecnie, w drugim i trzecim co do wielkości gospodarki są w Azji. Bez ograniczeń, uczniowie opisali swój czas w Azji jak najlepsze doświadczenia ich życia. Dziś, trzy z czterech krajów świata najbardziej zaludnionych są w Azji: Chiny, Indie i Indonezja.

Pokaż mniej
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
European University
Tbilisi, Gruzja

Celem programu jest wychowanie lekarza zgodnie z nowoczesnymi międzynarodowymi standardami, który będzie potrafił stosować w praktyce zasady medycyny opartej na dowodach, odpo ... +

Celem programu jest wychowanie lekarza zgodnie z nowoczesnymi międzynarodowymi standardami, który będzie potrafił stosować w praktyce zasady medycyny opartej na dowodach, odpowiednio wykorzystywać zasady etyki, badań i komunikacji w praktyce; i być w stanie ustanowić siebie i kontynuować rozwój w stale zmieniającym się środowisku zawodowym. -
M.D.
Studia dzienne
6 lat(a)
Język angielski
Sie 2022
Ośrodek kształcenia
 
University of Nicosia Medical School
Nikozja, Cypr

University of Nicosia Medical School , największy na Cyprze, oferuje 6-letni program studiów magisterskich przeznaczony dla absolwentów szkół średnich. Akredytowany przez UE s ... +

University of Nicosia Medical School , największy na Cyprze, oferuje 6-letni program studiów magisterskich przeznaczony dla absolwentów szkół średnich. Akredytowany przez UE stopień medyczny umożliwiający praktykę lekarską Pathways całym świecie Wymieniony w Światowym Katalogu Szkół Medycznych Zróżnicowane ciało studenckie z ponad 60 krajów Program w pełni prowadzony w języku angielskim Perspektywy rozwoju kariery Dzięki naszemu oddanemu Zespołowi Studentów ds. Sukcesu uczniowie są dobierani z osobistym nauczycielem, a studenci spotykają się z doradcami zawodowymi, aby śledzić ich studia i kroki, aby ćwiczyć po ukończeniu studiów. Jako akredytowany przez UE stopień medyczny absolwenci pochodzący z jednego z krajów wchodzących w skład Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) lub Szwajcarii będą mogli ubiegać się o praktykę medyczną. Każde państwo członkowskie ma swoje własne przepisy dotyczące tego, na który etap programu szkoleniowego będziesz przystępować, oraz wszelkie dodatkowe wymagania, które będziesz musiał wykazać (takie jak znajomość języka). Chociaż stopień MD jest uznawany przez wiele różnych krajów na arenie międzynarodowej, zaleca się, aby kandydaci skontaktowali się z własnymi władzami krajowymi, jeśli chcą praktykować we własnym kraju. Podczas całej podróży studenci znajdą wsparcie i wskazówki dotyczące dostosowania się do krajowych egzaminów licencyjnych, takich jak USMLE w oparciu o preferowane studia podyplomowe Pathway . Nasz Zespół Sukcesu Studentów składa się z absolwentów i ekspertów ds. kariery, którzy doradzają w zakresie najlepszych praktyk pracy w różnych regionach świata, aby wspierać cele studentów. Z ponad 60 narodowościami studentów będziesz uczyć się i ćwiczyć z kolegami i wykładowcami, które zapewniają przewagę konkurencyjną na globalnym rynku opieki zdrowotnej. Ten akredytowany przez UE stopień medyczny umożliwia praktykę medyczną Pathways ze wsparciem i przygotowaniem do stażu podyplomowego. Nasi absolwenci otrzymali oferty pracy w ponad 200 ośrodkach medycznych na całym świecie w zakresie szkoleń rezydencyjnych, stypendiów, staży i badań. Nasi doradcy ds. Przyjęć mogą udzielić dalszych informacji na temat opcji kariery dzięki temu dyplomowi MD i wymaganiom licencyjnym. Cele ogólne Ten program studiów zapewnia studentom możliwość uzyskania wysokiej jakości edukacji w medycynie. Ogólne cele programu to: Szkolić studentów, aby stali się wysoce kompetentnymi lekarzami i wyposażyć ich w wiedzę, umiejętności i postawy, które pozwolą im odpowiadać na wyzwania współczesnej medycyny. Wytwarzaj kompetentnych i troskliwych absolwentów, bezpiecznych do wykonywania zawodu początkowo jako młodsi lekarze, z potencjałem do pełnego rozwoju kariery w wybranej przez siebie dziedzinie medycyny. Zapewnij każdemu uczniowi wiedzę i doświadczenie oparte na dowodach niezbędne do postępu naukowego i humanistycznego w opiece i leczeniu chorych, w tym natychmiastowej pomocy w nagłych wypadkach medycznych. Sprzyjać rozwojowi przez całe życie zobowiązań w zakresie stypendiów i usług na rzecz indywidualnych pacjentów i społeczności. Zachęć uczniów do holistycznego praktykowania medycyny, uwzględniając względy etyczne, prawne, psychologiczne i społeczne. Promuj zdrowie i dobre samopoczucie poprzez zapobieganie chorobom i badania. Przyczynić się do ustanowienia Cypru jako regionalnego centrum doskonałości w edukacji medycznej. Innowacyjny i nowoczesny program nauczania Program studiów MD jest innowacyjny i opiera się na najnowszych badaniach w dziedzinie edukacji medycznej. Studenci uczą się poprzez studia przypadków i mają samouczki w małych grupach na większość swoich kursów. Ponadto kładzie się silny nacisk na nauki społeczne, w tym etykę medyczną i socjologię. Program ten koncentruje się na wytycznych organów zawodowych, takich jak General Medical Council of the UK (GMC), która kładzie szczególny nacisk na nauki społeczne, ponieważ pacjenci są istotami społecznymi, a klinicyści odnoszą znaczne korzyści z poznawania społecznych aspektów zdrowia i choroby i społeczne zachowania zdrowotne. Co więcej, toczy się obecnie dyskusja na temat szkolenia zarówno studentów medycyny, jak i klinicystów, aby byli kulturowo kompetentni w celu poprawy ich interakcji z pacjentami. Socjologia medyczna ma do odegrania kluczową rolę w tym szkoleniu, ponieważ obejmuje zagadnienia związane z przekonaniami pacjentów na temat zdrowia, doświadczeniem chorób przewlekłych, migracją i zdrowiem, wartościami kulturowymi i zachowaniami zdrowotnymi, środowiskiem społeczno-kulturowym i chorobami psychicznymi oraz tłem społeczno-ekonomicznym i zdrowie. Dziś uczelnie medyczne nie mogą już sobie pozwolić na negowanie znaczenia etyki lekarskiej w programie studiów pierwszego stopnia, jeśli mają przestrzegać wymagań stawianych przez organizacje zawodowe, takie jak General Medical Council, World Medical Association i World Federation for Medical Education, które m.in. inne organizacje zawodowe na całym świecie uznają etykę lekarską za podstawową część medycznego programu nauczania. Etyka jest dyscypliną filozoficzną, a studenci medycyny, którzy mogą być bardziej biegli w naukach przyrodniczych, potrzebują odpowiedniej ilości czasu poświęconego temu przedmiotowi. Dlatego głęboko czujemy, że jeden pełny kurs, oprócz zintegrowanych wykładów z etyki medycznej w całym programie nauczania w sześcioletnim programie medycznym, jest niezbędny, aby wykształcić lekarzy, którzy są świadomi, że etyka ma kluczowe znaczenie dla dobrej praktyki medycznej i umiejętności etycznych wymaganych przez te organizacje zawodowe. Zdobycie wiedzy naukowej nie wystarczy, aby zostać dobrym lekarzem. Uczniowie muszą wiedzieć, jak korzystać, a nie nadużywać tej wiedzy. Ponadto program nauczania został zaprojektowany tak, aby zachęcać do spiralnego uczenia się. Dlatego tematy odwiedzane w pierwszych latach są powracane w kolejnych latach, aby budować na kolejnych doświadczeniach. Struktura Lata 1-3 (podstawowe nauki medyczne) W klasach 1-3 studenci zdobywają wiedzę z podstawowych nauk medycznych: chemia ogólna, chemia organiczna, fizyka, biologia, anatomia, histologia, biochemia, fizjologia, genetyka, mikrobiologia i wirusologia, immunologia, farmakologia, genetyka medyczna, patologia ogólna, socjologia medycyny , psychologia medyczna, etyka lekarska, metody badawcze w medycynie i podstawowe statystyki medyczne. Studenci biorą również udział w kursach zintegrowanej praktyki klinicznej, podczas których rozwijają ważne umiejętności kliniczne i komunikacyjne wymagane w medycynie. Pod opieką studenci będą mieli okazję spotkać się z wybranymi pacjentami w lokalnych szpitalach i klinikach, aby ćwiczyć te podstawowe umiejętności. Rok 4 (Studia zintegrowane – nauki podstawowe i kliniczne) Rok 4 reprezentuje rok przejściowy od badań przedklinicznych do badań klinicznych. W roku 4 studenci uczęszczają na zajęcia z hematologii, farmakologii systematycznej, epidemiologii i zdrowia publicznego oraz patofizjologii klinicznej. Realizują również projekty badawcze. W drugim semestrze studenci biorą udział w kursie zintegrowanej praktyki klinicznej, w którym wykorzystują umiejętności kliniczne i komunikacyjne, które rozwinęli w poprzednich latach. Studenci odwiedzą lokalne szpitale, kliniki i społeczność, aby dalej ćwiczyć nabyte umiejętności i zdobyć doświadczenie z pierwszej ręki, jak praktykuje się medycynę w tych warunkach. Studenci biorą udział w zajęciach klinicznych w medycynie, chirurgii i podstawowej opiece zdrowotnej. Lata 5-6 (studia kliniczne) Celem klas 5 i 6 jest zapewnienie uczniom szerokiego doświadczenia w środowisku klinicznym, głównie w szpitalach, ale także w społeczności, tak aby mogli wykorzystać naukę z ostatnich 4 lat do praktyki klinicznej, komunikacyjnej, diagnostycznej i rozumowania umiejętności na prawdziwych pacjentach oraz poznanie sposobu postępowania z pacjentami z perspektywy medycznej, terapeutycznej, chirurgicznej, psychospołecznej i opiekuńczej. Studenci biorą udział w zajęciach klinicznych z zakresu kardiologii, kardiochirurgii i chirurgii naczyniowej, chorób układu oddechowego, klatki piersiowej i piersi, gastroenterologii i chirurgii przewodu pokarmowego, nefrologii, urologii i chirurgii transplantacyjnej, reumatologii i dermatologii/chirurgii plastycznej, neurologii, neurochirurgii i chirurgii paliatywnej , pediatria, położnictwo i ginekologia, interna, chirurgia ogólna, medycyna ratunkowa i intensywna terapia, ortopedia, otorynolaryngologia i okulistyka, terapia i przepisywanie leków, praktyka ogólna i medycyna geriatryczna. Studenci uczestniczą również w zajęciach Clinical Attachment Elective, spędzając sześć tygodni na wybranej przez siebie aktywności lub wybranej przez siebie specjalizacji medycznej. Zachęca się uczniów do poszerzania swoich doświadczeń poprzez podejmowanie zajęć fakultatywnych w innym środowisku. Obejmuje to możliwość wyjazdu za granicę na ich fakultatywne. Studenci pozostający na Cyprze w celu odbycia szkolenia klinicznego będą potrzebować odpowiedniej znajomości języka greckiego, aby mogli lepiej komunikować się z pacjentami. Szkoła Medyczna zapewnia bezpłatne lekcje języka greckiego przez pierwsze 4 lata kursu, aby przygotować studentów do tego wymogu. Warunki przyjęć 1. Świadectwo ukończenia szkoły średniej Świadectwo ukończenia szkoły średniej z 90% ogólnym wynikiem (łącznie 8/20 w greckim/cypryjskim świadectwie ukończenia szkoły średniej), w celu uwzględnienia podobnych ocen z biologii i jednej z chemii, fizyki lub matematyki. Lub: Poziomy GCE A' z ocenami ABB, w tym biologia i jeden z chemii, fizyki lub matematyki i jeszcze jeden przedmiot. Lub: matura międzynarodowa z ogólną liczbą 32 punktów i łącznym wynikiem 16 na wyższym poziomie, w tym biologia i przynajmniej jedna z chemii, fizyki lub matematyki. Kandydaci są sprawdzani całościowo, więc wszystkie stopnie będą sprawdzane, w tym z chemii, fizyki i matematyki, aby upewnić się, że twoja wiedza i osiągnięcia w tych dziedzinach spełniają wymagania naszego programu nauczania. Szkoła Medyczna może również wziąć pod uwagę kandydatów z innych systemów edukacyjnych. W przypadku jakichkolwiek innych kwalifikacji skontaktuj się z nami, abyśmy mogli ocenić, czy kwalifikujesz się do programu. Kandydaci posiadający tytuł licencjata w dziedzinie związanej z medycyną mogą zostać uwzględnieni w przyjęciu na pierwszy rok studiów. Tacy kandydaci z anglojęzycznych uczelni byliby zwolnieni z wymagań anglojęzycznych. 2. Wymagania dotyczące języka angielskiego 6,5 ogólnie w IELTS (z 6,5 na piśmie i minimum 6,0 we wszystkich innych elementach), Lub: ogółem 213 w TOEFL komputerowym (550 papierowych, 79 internetowych), Lub: ocena 5 w GCSE (lub B ze starym systemem ocen), Lub: wynik 5 z języka angielskiego na poziomie International Baccalaureate Standard Level (SL), Lub: wynik 70% z języka angielskiego na maturze europejskiej. Studenci z Wielkiej Brytanii, USA, Kanady, Australii i Nowej Zelandii są zwolnieni z tego wymogu, o ile ukończyli anglojęzyczną szkołę średnią. 3. Wywiad – osobiście lub online Celem rozmowy jest ustalenie, czy posiadasz odpowiednie umiejętności i cechy, aby pomyślnie ukończyć kurs i profesjonalnie praktykować medycynę. Wnioskodawcy muszą wykazać poprzez doświadczenie wolontariatu, że rozumieją biologiczny, psychologiczny i społeczny wymiar medycyny, aby uzasadnić swoje zgłoszenie, wykazując przydatność do kariery w medycynie. Przed rejestracją musisz spełnić warunki lub wymagania akademickie i nieakademickie, a oferta warunkowa nie może zostać przekształcona w ofertę bezwarunkową wyłącznie na podstawie spełnienia minimalnych wymagań dotyczących oceny. Komisja Rekrutacyjna przegląda kandydatów całościowo przez cały proces rekrutacji. * Kandydaci z akredytowanych Szkół Medycznych, o dobrym statusie akademickim, mogą zostać przeniesieni na drugi lub trzeci rok programu UNIC Doctor of Medicine. Ta możliwość będzie oparta na dokładnym przeglądzie ukończonych kursów przez Panel Akademicki. Czesne i koszty utrzymania Roczne czesne wynosi 18 000 € przez pierwsze 3 lata i 22 000 € przez ostatnie 3 lata. Koszty życia zależą od Twojego stylu życia. Studenci odbywający szkolenie kliniczne w Wielkiej Brytanii płacą dodatek w wysokości 6000 euro rocznie przez ostatnie 2 lata. Przeciętnie pobyt w Nikozji przez cały rok będzie kosztował minimum 10 000 euro. -
M.D.
Studia dzienne
6 lat(a)
Język angielski
Sie 2022
Ośrodek kształcenia
 
Ilia State University
Tbilisi, Gruzja

Program „Medycyna” na Ilia State University ma na celu przygotowanie wykwalifikowanych i kompetentnych lekarzy, otwartych na nowoczesne podejścia i wyposażonych w odpowiednią ... +

Program „Medycyna” na Ilia State University ma na celu przygotowanie wykwalifikowanych i kompetentnych lekarzy, otwartych na nowoczesne podejścia i wyposażonych w odpowiednią wiedzę, umiejętności i kompetencje, aby odpowiedzieć na globalne wyzwania jutra. Ponadto, aby być konkurencyjnym zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Absolwenci programu mogą kontynuować dalszą edukację medyczną, pracować jako młodsi lekarze i nauczyciele. -
M.D.
Studia dzienne
6 lat(a)
Język angielski
Ośrodek kształcenia
 

Zdobądź stypendium o wartości do 10 000,00 

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium.
Qatar University
Doha, Katar

Program Doctor of Dental Medicine (DDM) to 6-letni program, który oferuje program nauczania oparty na kompetencjach, zintegrowany, zespołowy i problemowy (TBL, PBL). Program n ... +

Program Doctor of Dental Medicine (DDM) to 6-letni program, który oferuje program nauczania oparty na kompetencjach, zintegrowany, zespołowy i problemowy (TBL, PBL). Program nauczania oparty na kompetencjach został zaprojektowany tak, aby umożliwić poziomą i pionową integrację podstawowych i klinicznych nauk dentystycznych w całym programie nauczania. -
M.D.
Studia dzienne
6 lat(a)
Język angielski
Ośrodek kształcenia
 
BAU International University Batumi
Batumi, Gruzja

BAU International University, Batumi oferuje amerykański model jednego cyklu wyższego programu edukacyjnego „Medycyna”, który odpowiada międzynarodowym standardom i jest prowa ... +

BAU International University, Batumi oferuje amerykański model jednego cyklu wyższego programu edukacyjnego „Medycyna”, który odpowiada międzynarodowym standardom i jest prowadzony w języku angielskim. Program posiada międzynarodową akredytację WFME. -
M.D.
Studia dzienne
6 lat(a)
Język angielski
Ośrodek kształcenia
 
David Tvildiani Medical University
Tbilisi, Gruzja

Program edukacji MD to jednoetapowa zintegrowana najwyższa edukacja medyczna po pomyślnym ukończeniu studiów, której absolwent otrzymuje stopień naukowy MD. Celem programu jes ... +

Program edukacji MD to jednoetapowa zintegrowana najwyższa edukacja medyczna po pomyślnym ukończeniu studiów, której absolwent otrzymuje stopień naukowy MD. Celem programu jest przygotowanie personelu medycznego na poziomie międzynarodowym; z podstawową wiedzą i uznaniem, umiejętnościami i wartościami wymaganymi do wykonywania zawodu lekarza. -
M.D.
Studia dzienne
6 lat(a)
Język angielski, Gruziński
Ośrodek kształcenia
 
The University Of Georgia
Tbilisi, Gruzja

Celem kursu jest przygotowanie kompetentnych, współczujących, tylko doświadczonych lekarzy, którzy będą posiadać niezbędną wiedzę teoretyczną, umiejętności praktyczne i wartoś ... +

Celem kursu jest przygotowanie kompetentnych, współczujących, tylko doświadczonych lekarzy, którzy będą posiadać niezbędną wiedzę teoretyczną, umiejętności praktyczne i wartości, określone przez deskryptor kompetencji edukacji medycznej w Gruzji oraz przez uczenie się podstawowych celów edukacji medycznej przez TUNING / Projekt MEDINE, który pozwoli im z powodzeniem kontynuować edukację medyczną, zapisać się na studia magisterskie i doktoranckie, ubiegać się o stanowiska kliniczne młodszego lekarza, uczestniczyć w działalności naukowej i akademickiej w Gruzji, a także w innych krajach; absolwenci kursu będą gotowi do ciągłego doskonalenia swojej wiedzy i umiejętności, a dzięki swojej pracy zawodowej ułatwią poprawę zdrowia i dobrego samopoczucia społeczności lokalnych oraz globalnego społeczeństwa. Absolwenci mogą pracować jako młodsi lekarze i studiować i ćwiczyć specjalizację w dowolnych dziedzinach pokrewnych, uczestniczyć w krajowych i międzynarodowych egzaminach rad medycznych i mieć własne niezależne kliniki lub studia doktoranckie i zostać pracownikami akademickimi. -
M.D.
Studia dzienne
12 semestry
Język angielski
Sie 2022
Ośrodek kształcenia
 
Khalifa University
Abu Dabi, Zjednoczone Emiraty Arabskie

4-letni kurs prowadzący do uzyskania stopnia doktora medycyny wykorzystuje różne strategie edukacyjne, w tym uczenie się oparte na problemach i doświadczenia kliniczne, aby um ... +

4-letni kurs prowadzący do uzyskania stopnia doktora medycyny wykorzystuje różne strategie edukacyjne, w tym uczenie się oparte na problemach i doświadczenia kliniczne, aby umożliwić studentom zdobycie kompetencji wymaganych od wszystkich lekarzy. Ponadto program kładzie nacisk na świadczenie opieki zdrowotnej o ulepszonej technologii w służbie społeczności. -
M.D.
Studia dzienne
4 lat(a)
Język angielski
21 Sie 2023
Ośrodek kształcenia
 
Duke-NUS Medical School
Singapur

Znakiem rozpoznawczym programu Duke-NUS dla osób przygotowujących się do nauki w szkole jest zarówno treść, jak i TeamLEADOpen w pedagogice nowej karty. Zgodnie z programem na ... +

Znakiem rozpoznawczym programu Duke-NUS dla osób przygotowujących się do nauki w szkole jest zarówno treść, jak i TeamLEADOpen w pedagogice nowej karty. Zgodnie z programem nauczania Duke University School of Medicine, Duke-NUS integruje podstawowe treści naukowe w ramach jednego roku, a nie dwóch, jak w większości podyplomowych szkół medycznych. -
M.D.
Ośrodek kształcenia
 
Tbilisi Open University (Tbilisi Open Teaching University)
Tbilisi, Gruzja

Podstawowym celem programu Medical Education jest przygotowanie pewnych siebie lekarzy, posiadających wiedzę i umiejętności zgodne z międzynarodowymi standardami dla studiów l ... +

Podstawowym celem programu Medical Education jest przygotowanie pewnych siebie lekarzy, posiadających wiedzę i umiejętności zgodne z międzynarodowymi standardami dla studiów licencjackich. Nasz program oparty jest na światowych standardach Światowej Federacji Edukacji Medycznej (WFME). -
M.D.
Studia dzienne
Język angielski
Ośrodek kształcenia
 
University of the East Ramon Magsaysay Memorial Medical Center
768, Filipiny

W 2006 roku, po wielu protestach ze strony wydziału nauk klinicznych i na rekomendację Senatu Wydziału zorganizowaną przez Rektora, Rada Powiernicza zatwierdziła modyfikację n ... +

W 2006 roku, po wielu protestach ze strony wydziału nauk klinicznych i na rekomendację Senatu Wydziału zorganizowaną przez Rektora, Rada Powiernicza zatwierdziła modyfikację nowatorskiego programu nauczania wdrażanego w latach 1998-2006 do programu nauczania, który wykorzystuje najlepsze cechy strategii tradycyjnej i opartej na problemach. -
M.D.
Język angielski
Ośrodek kształcenia
 
Kansai Medical University
Moriguchi, Japonia

W oparciu o ustandaryzowaną podstawę programową modelu edukacji medycznej, uczniowie pracują w małych grupach, korzystając z modeli pacjentów, aby zdobyć niezbędną wiedzę medy ... +

W oparciu o ustandaryzowaną podstawę programową modelu edukacji medycznej, uczniowie pracują w małych grupach, korzystając z modeli pacjentów, aby zdobyć niezbędną wiedzę medyczną o narządach i układach oraz włączyć ją do swojej wiedzy klinicznej. Po opanowaniu wstępnej wiedzy medycznej na I roku, studenci na II i III roku poznają podstawy medycyny społecznej i medycyny społecznej, podstawowe umiejętności kliniczne, takie jak trening symulowanej resuscytacji krążeniowo-oddechowej (CPR), wywiad lekarski i inne techniki stosowane w praktyce klinicznej do koniec 4 roku. Pod koniec czwartego roku uczniowie przystępują do krajowych egzaminów osiągnięć, testów komputerowych (CBT) i obiektywnych ustrukturyzowanych egzaminów klinicznych (OBWE), aby ocenić swoją ogólną wiedzę medyczną i umiejętności kliniczne oraz otrzymać tymczasową licencję jako doktorant ( licencja na szkolenie kliniczne). W trakcie I i II semestru V roku studenci aktywnie uczestniczą w stażu klinicznym, rotując po wszystkich oddziałach klinicznych. Podczas trzeciego semestru piątego roku i pierwszego semestru szóstego roku studenci mogą wybierać przedmioty obieralne spośród różnych oddziałów klinicznych oraz z placówek klinicznych poza kampusem, 3 pobliskich uniwersytetów i powiązanych z nimi szpitali lub placówek zagranicznych. -
M.D.
Język japoński
Ośrodek kształcenia
 
福建医科大学
Fuzhou, Chiny

Cele dydaktyczne: Wykształcenie wysoko wykwalifikowanych specjalistów medycznych wyposażonych w podstawowe teorie medycyny przedklinicznej, klinicznej i stomatologii, a także ... +

Cele dydaktyczne: Wykształcenie wysoko wykwalifikowanych specjalistów medycznych wyposażonych w podstawowe teorie medycyny przedklinicznej, klinicznej i stomatologii, a także podstawowe umiejętności kliniczne i zdolnych do pracy w takich dziedzinach, jak diagnostyka, leczenie i profilaktyka chorób jamy ustnej są powszechnie lub często obserwowane w placówkach medycznych. Główne przedmioty: medycyna przedkliniczna, medycyna kliniczna i stomatologia -
M.D.
Chiński
Ośrodek kształcenia
 
Wakayama Medical University
Wakayama, Japonia

Wakayama Medical University School of Medicine zmieniła swój program nauczania z tradycyjnego programu, który opierał się w dużej mierze na wiedzy, na taki, który zapewnia moż ... +

Wakayama Medical University School of Medicine zmieniła swój program nauczania z tradycyjnego programu, który opierał się w dużej mierze na wiedzy, na taki, który zapewnia możliwości dobrze wyważonego zdobywania wiedzy, umiejętności i postawy (etyki). Jedna z ostatnich zmian w programie nauczania miała miejsce w 2006 r., W której każda dziedzina jest bardziej zintegrowana poziomo w zależności od struktury, funkcji i typów zaangażowanych narządów, a nie jest zintegrowana pionowo zgodnie z dziedzinami specjalizacji, takimi jak wewnętrzne medycyna i medycyna chirurgiczna. Ta zmiana umożliwiła Uniwersytetowi zatrudnienie bardziej wykwalifikowanych lekarzy zarówno w dziedzinie klinicznej, jak i badawczej. -
M.D.
Język japoński
Ośrodek kształcenia
 
石河子大学
280, Chiny

Kryteria kwalifikacyjne: Uznany stopień MBBS lub jego odpowiednik. Istnieje w sumie 78 opcji, w których lekarze mogą dążyć do MD lub SM. MD (Doctor of Medicine) Reprezentatywn ... +

Kryteria kwalifikacyjne: Uznany stopień MBBS lub jego odpowiednik. Istnieje w sumie 78 opcji, w których lekarze mogą dążyć do MD lub SM. MD (Doctor of Medicine) Reprezentatywna lista specjalizacji lekarskich to: Znieczulenie Anatomia Medycyna geriatryczna Medycyna ogólna Medycyna sądowa Farmakologia Fizjologia Psychiatria Pediatria Radioterapia -
M.D.
Chiński
Ośrodek kształcenia