Znajdź najlepsze szkoły i uczelnie na studia licencjackie tutaj!

Szukaj tutaj najlepszych szkół i uniwersytetów na studia licencjackie!

Znajdź najlepsze uczelnie, szkoły biznesu i uniwersytety oferujące studia licencjackie w Europie, USA, Azji, Australii i wielu innych! Zaoszczędź czas!
Czytaj więcej

Magister Administracji Usług Zdrowia Ludzi Oraz

Saint Mary's University of Minnesota Online
Online W pełnym wymiarze godzin Otwarta rekrutacja Stany Zjednoczone Winona

Mariackiego pozwala prowadzić z ufnością, aby osiągnąć swoje cele zdrowotne i Opieki Społecznej. Miejsc pracy na poziomie zarządzania i wysokiej administrator czeka do obsadzenia w szybko rozwijającym się sektorze usług zdrowia ludzi oraz. [+]

. Prowadzić ze współczuciem. Zarządzaj ostrożnie. Mariackiego pomaga prowadzić z ufnością, aby osiągnąć swoje cele zdrowotne i Opieki Społecznej. Miejsc pracy na poziomie zarządzania i wysokiej administrator czeka do obsadzenia w szybko rozwijającym się sektorze usług zdrowia ludzi oraz. W umiejętności zyskasz w Master of Arts w Internecie Zdrowia i Opieki Społecznej programu Administracji Uniwersytetu Mariackiego w Minnesocie, będziesz gotowy do prowadzenia satysfakcjonującego i satysfakcjonującej kariery lidera z dochodów i szans zasługujesz. Zdobądź te podstawowe umiejętności w Online Master of Arts w Zdrowia i Opieki Społecznej Administration programu, Z opcjonalnymi specjalizacji w administracji służby zdrowia człowieka lub: Rozwijać silne umiejętności zarządzania do promowania jakości i trwałości w różnych placówkach służby zdrowia i opieki społecznej. Zrozum, efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi, aby zmaksymalizować wydajność i zapewnienie wysokiej jakości opieki. Zrozumieć różnorodność przepisów i polityki, jak jakość uderzenia i przystępności opieki. Mistrz zarządzania finansami, aby utrzymać organizację usług ludzkie zdrowie i sukces i dźwięku w szybko zmieniających się czasów. Możliwość przygotowania do uzyskania licencji jako Administrator opieki długoterminowej w Minnesocie i wybierz inne państwa. [-]

MA W Badaniach Zdrowia Psychicznego Poradnictwa (online)

The Chicago School of Professional Psychology
Online W niepełnym wymiarze czasu 3 lat September 2017 Stany Zjednoczone Chicago Los Angeles Irvine + 2 więcej

MA Kliniczny Poradnia Zdrowia Psychicznego (CMHC) stopień Chicago School to zmienia życie internetowy program, który będzie dokładnie przygotować studentów do kariery w dziedzinie zdrowia psychicznego. [+]

Chicago szkoły MA Kliniczny Poradnia Zdrowia Psychicznego (CMHC) Stopień to zmienia życie internetowy program, który będzie dokładnie przygotować studentów do kariery w dziedzinie zdrowia psychicznego. Program obejmuje szkolenie on-line: etyka Badania ewaluacja programu Diagnoza Uczestnicy zdobędą umiejętności klinicznych zdrowia psychicznego doradztwo w zapobieganiu, wczesnej interwencji, oceny i rzecznictwo. Program kształci studentów do pracy w różnych warunkach i pomóc osobom cierpiącym na szereg problemów zdrowia psychicznego, od lęku, aby żal do tendencji samobójczych. Studenci, którzy zdecydują klinicznego programu Zdrowia Psychicznego Poradnia IZ będzie w stanie zrównoważyć ich dni dni do mieszka z wykształcenia niezbędnych do góry swoją karierę. Absolwenci programu może odkryć ścieżkę kariery w wielu dziedzinach, w tym: biznes Rząd Edukacja Non-profit Program zapewnia innowacyjny sposób dla studentów, aby osiągnąć stopień magistra przygotowania uzyskaniu pozwolenia na. Wydział w CMHC pomóc w przygotowaniu studentów do licencjonowanych lub certyfikowanych doradców zawodowych. [-]

Magister Nauk Medycznych

University of Lucerne - The Department of Health Sciences and Health Policy
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 lat September 2017 Szwajcaria Lucerna

Master of Arts w Nauk o Zdrowiu na Uniwersytecie w Lucernie oferuje studentom z różnych dyscyplin niezbędne wiedzy i umiejętności do pełnego zrozumienia zdrowia, funkcjonowania i niepełnosprawności. [+]

. Treść i cel Master of Arts w Nauk o Zdrowiu na Uniwersytecie w Lucernie oferuje studentom z różnych dyscyplin niezbędne wiedzy i umiejętności do pełnego zrozumienia zdrowia, funkcjonowania i niepełnosprawności. Sercem programu jest żywe doświadczenie osób, i jak ludzie interakcję z otoczeniem w kontekście zdrowia. Studenci uczą się, jak opisać, zrozumieć i wpływać na stan zdrowia danej osoby z perspektywy nauk społecznych. Studenci mają również możliwość wyboru głównym i uzyskać więcej dogłębnej wiedzy w konkretnej dziedzinie, w zależności od ich zainteresowań zawodowych i kierunku kariery. IZ Health Sciences ma przynieść nowy wymiar do badań, świadczenia usług zdrowotnych i zarządzania opieką zdrowotną przez pionierem w rozwoju i stosowania kompleksowego podejścia w dziedzinie zdrowia. Jest to idealny program wspierania innowacji w naszym społeczeństwie, w którym starzenie się i rosnąca częstość występowania chorób przewlekłych są głównym wyzwaniem w ramach systemu opieki zdrowotnej. Przyszli studenci Program wita studentów z różnych środowisk, takich jak nauki przyrodnicze, biologii, medycyny, nauk społecznych, humanistycznych. W przypadku pytań dotyczących warunków przyjęcia, organizacja i planowanie badań, prosimy o kontakt ze szkołą za pośrednictwem naszego formularza zapytania. Perspektywy rozwoju kariery IZ Health Sciences oferuje idealne przygotowanie do studentów, którzy aspirują mieć kariery w służbie zdrowia w dynamicznym i interdyscyplinarnym środowisku. W naszym programie Mistrza, dążymy do kształcenia studentów są więc doskonałą pozycję do dalszej kariery w dziedzinach związanych z ochroną zdrowia, w tym pozycji w badaniach, w sektorze prywatnym, administracji zdrowia / zdrowia publicznego, edukacji zdrowotnej, promocji zdrowia i Zarządzanie w stanowych i federalnych agencji zdrowia. Przegląd Mistrz Program w Nauk o Zdrowiu Master of Arts w Nauk o Zdrowiu (Interdyscyplinarny Program Study, 120 ECTS-kredytów) Podstawowe badania: funkcjonowania człowieka nauk 16 kredytów, systemów opieki zdrowotnej i usług 6 kredytów, metody I 12 kredytów, metody II 6 kredytów, badania i umiejętności zawodowe I 8 kredytów, badania i umiejętności zawodowych II 8 kredytów, badania i umiejętności zawodowych III 8 kredytów, Badania i umiejętności zawodowych IV 4 kredyty Majors: Zdrowie komunikacyjne, zdrowie zachowania i zarządzania, ekonomiki zdrowia i polityki zdrowotnej, zdrowie Usługi badawcze, metody badawcze - 20 kredytów Praca magisterska: z Badań Obrony Praktyki i ustnej - 32 kuponów Program studiów Program dwuletnich magisterskich z 120 ECTS-kredytów składa się z podstawowych kursów, oferowanych w ciągu pierwszych trzech semestrów i głównych kursów rozpoczynających się w drugim semestrze. Kursy podstawowe obejmują różne moduły: funkcjonowania człowieka nauki, systemów opieki zdrowotnej i usług, projekt badawczy, jakościowe i ilościowe metody badawcze /. Inne kursy obejmują rozwój naukowy i umiejętności zawodowych. Począwszy od drugiego semestru, studenci mogą wybrać się głównym, zgodnie z ich interesem. Po pierwszym roku studenci będą musieli odbyć staż i rozpocząć projekt badawczy, a czwarty (wersja ostateczna) semestr poświęcony będzie zakończeniu pracy magisterskiej. Majors Nasze główne firmy przekazanie studentom niepowtarzalną okazję do ścisłej współpracy z przełożonymi i rozwijać swoją wiedzę w wybranym obszarze zainteresowania. Komunikacja Zdrowie: Studia nauki przy wykorzystaniu środków komunikacji wpływ na decyzje ochrony zdrowia na poziomie indywidualnym, w instytucjach i polityce. Zachowanie Zdrowie i Zarządzanie: Nauka zachowania zdrowotne i doświadczenia zdrowotne mogą być kierowane i zmienił się z właściwych interwencji. Zdrowie Ekonomia i Polityka Zdrowie: Zapewnienie podstaw i zasad ekonomicznego myślenia i teorie nauk politycznych do zrozumienia złożonych systemów ochrony zdrowia i do zidentyfikowania i przyszłym wyzwaniom w sektorze opieki zdrowotnej. Zdrowie Usługi Badania: Poznanie metod oceny skuteczności usług opieki zdrowotnej i oceny wydajności systemów opieki zdrowotnej. Metody badawcze: Rozwijanie umiejętności do pomocy procesów decyzyjnych w dziedzinie zdrowia i nauk pokrewnych dziedzinach wykorzystujących stanu ilościowego sztuki i badań jakościowych. Staż i praca magisterska Studenci mają wyjątkową okazję do ubiegania się o staż z płatnego organizacji partnerskiej współpracujący Wydziału Nauk o Zdrowiu i polityki zdrowotnej. Mają szansę zdobycia doświadczenia z pierwszej ręki, stosując swoją wiedzę i umiejętności w zakresie badań i praktyki nauk o zdrowiu. Podczas stażu studenci będą oczekiwać, aby rozwijać swoją propozycję pracy magisterskiej, która będzie obsługiwana przez swoich opiekunów i członków ich grupy badawczej. Opinie studentów «Program MA Nauki medyczne zapewnia mi wszechstronnej wiedzy w dziedzinie zdrowia z różnych perspektyw i przygotowuje mnie dobrze na przyszłe wyzwania w ekscytującej dziedzinie zdrowia.» Lukas Studer, Absolwent 2015, major Ekonomiki Zdrowia i Polityki Zdrowotnej «Wybierając Majora w zakresie metod badawczych i robi mój staż badawczy w Swiss Paraplegic Research w Nottwil, czuję, że wiele możliwości w świecie badań zdrowia otworzyły się dla mnie.» Siri Svedberg, Absolwent 1015 Główne metody badań. [-]

Zarządzanie Opieki Zdrowotnej Ma

New England College of Business
Online W pełnym wymiarze godzin 50 tygodnie September 2017 Stany Zjednoczone Boston

Mistrz online programu Zarządzania Healthcare stopni w New England College of Business został stworzony na związek z realizacją polityki i zarządzania przedsiębiorstwem. Jako taki, program ma na celu przekazanie uczestnikom wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do oceny skutków polityki w zakresie struktury organizacyjnej, marketingu, finansów i strategii. [+]

Mistrz online programu Zarządzania Healthcare stopni w New England College of Business został stworzony na związek z realizacją polityki i zarządzania przedsiębiorstwem. Jako taki, program ma na celu przekazanie uczestnikom wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do oceny skutków polityki w zakresie struktury organizacyjnej, marketingu, finansów i strategii. Kariera Healthcare z Impact Opieka zdrowotna jest najszybciej rozwijającym się sektorem gospodarki USA, zatrudniając ponad 18 milionów ludzi, * i stanowi około jedną piątą gospodarką narodu. Program tego internetowego medycznego magisterska jest przeznaczony dla osób, które mogą lub nie mogą być już w zawodzie opieki zdrowotnej, ale są zainteresowani przejściem na stanowiska kierownicze opieki zdrowotnej. Te pozycje przywódcze są często spotykane w for-profit i non-profit podmiotów związanych z dostawą opieki zdrowotnej, praktyk klinicznych, farmaceutycznym, biotechnologii, urządzeń medycznych, opieki zdrowotnej, ubezpieczeń i firmami inwestycyjnymi. Przygotowuje się do sprostania wyzwaniom Zdrowotna Przemysł Program nauczania dla Mistrza online stopnia Zarządzanie Healthcare ma na celu przygotowanie absolwentów do sprostania wyzwaniom branży ochrony zdrowia związanych z polityką zdrowotną, zarządzanie operacjami zdrowia, ryzyka i zgodności z przepisami i więcej. W-głębokości, zajęć on-line ma na celu wyposażenie absolwentów w celu: Zrozumieć problemy wyjątkowa polityka, regulacyjnych i prawnych stojących uczestników sektora opieki zdrowotnej w USA i rozwiązać te zawiłości w planowaniu i podejmowaniu decyzji Analizowania sprawozdań finansowych i danych statystycznych, aby zrozumieć, kondycji finansowej organizacji, możliwości rozwoju lub ograniczania kosztów i wykorzystywać te szczegółowe i wysokiej rangi dane poinformować podejmowanie decyzji, planowanie i zarządzanie ryzykiem Budowy i zastosowania narzędzi analitycznych i poprawy wydajności w tym technologii informatycznych, że dyrektorzy i menedżerowie pomocy zdrowotnej złożone operacje rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji wydajne i skuteczne działanie służby zdrowia Skomponuj skutecznych strategii w zarządzaniu współczesnych zagadnień operacyjnych służby zdrowia, takich jak doskonalenie procesów, przepływu pacjentów i poprawy jakości Zaprojektuj międzybranżowe zespoły do ​​stworzenia strategicznego procesu planowania zajęcia jakości inicjatyw w zakresie poprawy w zakładach opieki zdrowotnej Mistrz Zarządzania Healthcare Warunki przyjęcia Akceptujemy naboru wniosków dla naszego Mistrza Zarządzania Healthcare programu (MHM) w ciągu roku. Ocena wniosku każdego kandydata jest oparta na następujących: Wniosek o dopuszczenie Wypłata 75 $ opłaty za wniosek (jednorazowa, bezzwrotna) Licencjat z regionalnym akredytowanych uczelni z 2,7 GPA lub wyższej lub zagranicznego odpowiednika uwierzytelniających ustanowionego przez agencję oceny osób trzecich Oficjalne kopie wszystkich transkryptów szkoła / uczelnia poziomu (licencjackich i magisterskich), wraz z opisami programów i kursów, jeśli uczeń stara się przenieść kredyt Esej (około jednej-dwóch stron) opisujący, w jaki sposób Mistrz Zarządzania Healthcare pomoże Ci osiągnąć swój długo i krótkoterminowych celów osobistych i zawodowych Aktualny życiorys Student Umowa pożyczki finansowe lub dokumentacji finansowej, jeżeli student jest poszukiwanie alternatywnych środków Wywiad, telefonicznie lub osobiście, w fotelu programu lub członka spraw akademickich Wymagania wstępne: Studenci wejściu do programu, które nie mogą wykazać odpowiednią licencjackich pracy oczywiście statystyki będą musieli zająć do 3 punktów licencjackich, jako warunek wstępny, statystyki. Kurs musi być zakończone przed przyjęciem do Mistrza programu zarządzania opieką zdrowotną. Studentów języków obcych: Wynik 550 lub lepsza musi być osiągnięty w teście z języka angielskiego jako języka obcego (TOEFL) egzaminu, lub wykazuje biegłość w języku angielskim, jak ustanowiony przez SAT lub ACT, testów lub innych metod dokumentujących biegłość ucznia w języku angielskim. [-]

Master Of Arts: Doradztwo Zdrowia Psychicznego Kliniczne

Eastern Kentucky University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 60 godziny September 2017 Stany Zjednoczone Richmond

Jest to program 60 godziny w kraju, który jest akredytowany przez Radę Akredytacji dla poradnictwa i edukacyjnie Programy powiązane (CACREP). Stopień przygotowuje ludzi do być licencjonowane jako licencjonowanego doradcy zawodowego. [+]

. Stopień opcje: Magister Clinical Mental Health Doradztwo: Jest to program 60 godziny w kraju, który jest akredytowany przez Radę Akredytacji dla poradnictwa i edukacyjnie Programy powiązane (CACREP). Stopień przygotowuje ludzi do być licencjonowane jako licencjonowanego doradcy zawodowego. Kto byłby zainteresowany tym programem? Osoby, które są zainteresowane coraz licencjonowanych doradców zawodowych w Kentucky lub prawie żadnego innego państwa w fizycznych nas, którzy są zainteresowani pracą w różnych warunkach klinicznych robi zdrowia psychicznego doradztwo byłby zainteresowany tym stopniu. Jakie są wymagania, aby być dopuszczone do programu? Program to program 60 godziny, który spełnia normy krajowe ustanowione przez CACREP. Istnieje dziewięć godzin zajęć, a praktyka i staż prowadzonej w warunkach zdrowia psychicznego. Gdzie są absolwenci Zatrudniony? Absolwentów pracuje w prywatnej praktyce, wspólnotowe ośrodkach zdrowia psychicznego, szpitali, ośrodków leczenia mieszkalnych i wiele innych agencji, które muszą zatrudniać osoby, które są licencjonowane przez państwo do prowadzenia poradnictwa w zakresie zdrowia psychicznego. [-]

MA, Gerontologii

Concordia University Chicago Online
Online 28 miesięcy Otwarta rekrutacja Stany Zjednoczone Chicago

MA w programie gerontologii w pozycjach Concordia University Chicago absolwentów do promowania i przyczynia się do dobrego samopoczucia naszego starzejącego się społeczeństwa. To przygotowuje absolwentów do pracy w różnych kariery związane z procesami starzenia. Dodatkowo, ten tok studiów pozwala na dostosowanego programu łączącego zintegrowany perspektywy starzenia się i osób starszych. Studenci są przeszkoleni w zakresie najlepszych praktyk w zakresie edukacji w zakresie gerontologii, badań i praktyki. [+]

MA w programie gerontologii w pozycjach Concordia University Chicago absolwentów do promowania i przyczynia się do dobrego samopoczucia naszego starzejącego się społeczeństwa. To przygotowuje absolwentów do pracy w różnych kariery związane z procesami starzenia. Dodatkowo, ten tok studiów pozwala na dostosowanego programu łączącego zintegrowany perspektywy starzenia się i osób starszych. Studenci są przeszkoleni w zakresie najlepszych praktyk w zakresie edukacji w zakresie gerontologii, badań i praktyki. Master of Arts w gerontologii z Concordia University Chicago został zaprojektowany, aby zapewnić interdyscyplinarny kierunek studiów dla osób zainteresowanych w zaspokajaniu potrzeb starzejącego się świata i poprawy jakości życia osób starszych. Światowa populacja się starzeje, a liczba osób starszych rośnie. Ta rzeczywistość demograficzna wskazuje, że będzie zapotrzebowanie na wykwalifikowanych osób w rozwiązywaniu unikalne możliwości i wyzwania związane ze starzeniem się. Cele kształcenia Master of Arts w programie gerontologii jest przygotowanie tradycyjnych i nietradycyjnych studentów do kariery w gerontologii. Na podstawie wytycznych koncepcyjnych kształcenia proponowanych przez Stowarzyszenie Gerontologii w Szkolnictwie Wyższym (AGHE), Master of Arts w gerontologii jest umożliwienie studentowi do: Docenić wyjątkowość, zdolności i możliwości wszystkich osób starszych i ich wkład do ich rodzin, społeczności i społeczeństwa Zdobyć edukacyjnych, badań i umiejętności praktyka dla świadomego gerontologicznej tożsamości i praktyki zawodowej. Opracowanie zwiększone kompetencje w służbie dla osób starszych i ich rodzin. Rozwijanie umiejętności do nauki i badań w ocenie i wdrażaniu przyszłej zmiany dla osób starszych i starzenia się społeczeństwa. uczenia się Kompetencje Kandydaci są zobowiązani do ukończenia programu jedenaście studiów w gerontologii w sumie 33 godzin kredytowych absolwent, w tym doświadczeń praktyka. Te wymagania i doświadczenia będzie wspierać kandydata: Rozumieć interdyscyplinarny charakter i główne koncepcje w dziedzinie gerontologii. Wykorzystać krytyczną perspektywę rozważając skomplikowanych i złożonych problemów, które odnoszą się do osób starszych, osób starszych i społeczeństwa. Stosuje różne gerontologicznej teorii i badań opartych na naukach, nauk społecznych i humanistycznych w różnych kontekstach. Wykazywać świadomość społeczną i kulturową, wrażliwość, kompetencje i wsparcie przy rozważaniu heterogeniczność starzejącej się populacji. Wykazać odpowiedzialności osobistej, społecznej i etycznej podczas pracy, aby poprawić jakość życia osób starszych. skutecznie komunikować się za pomocą dobrze opracowane pisemne, ustne i umiejętności interpersonalnych w coraz bardziej zglobalizowanym społeczeństwie. Wyrównanie Mistrz Concordia University Chicago of Arts w gerontologii jest uznanym w kraju przez Stowarzyszenie Gerontologii w Szkolnictwie Wyższym (AGHE). Programy Gerontologia w Concordia-Chicago są dostosowane do kompetencji krajowych AGHE i najlepszych praktyk. Dlatego nasze działania angażujące klasie i dyskusje są uzupełnione o wiele możliwości do prowadzenia edukacji w zakresie gerontologii, badań i praktyki. Grupa interaktywne i indywidualne projekty zachęcić kandydatów do doskonalenia swoich umiejętności przyszłych gerontologów w obsługiwanym środowisku. Zagraniczni studenci: W uzupełnieniu do programu nauczania podstawy, studenci uczęszczający twarzą w twarz lekcji w kampusie CUC są zobowiązane do podjęcia seminarium w Wyższej Edukacji, kurs 3-kredytowej. Warunki przyjęcia dla USA i Międzynarodowych Wnioskodawcy Aby się o przyjęcie do programu magistra, kandydaci muszą mieć uzyskał tytuł licencjata z regionie akredytowanych instytucji i przedstawić, co następuje: Wniosek o dopuszczenie: Złóż wniosek przez Internet. cel komunikat Dostarczają informacji na temat swoich przyszłych celów i / lub celów edukacyjnych i ich relacji do kontynuowania prac absolwent Concordia University Chicago. Jest to część wniosku online. Transkrypcje Zapewnienie jednego urzędnika, uszczelnioną odpis z każdej instytucji, za pośrednictwem którego stopień odsetki. międzynarodowe Stenogramy stenogramy z zagranicy muszą być ocenione przez Concordia akceptację międzynarodową usługę credentialing. Concordia-Chicago akceptuje Oczywiście ECE-by-oczywiście Ocena fromWES (World Education Services) (Educational Oceniający poświadczeń) lub AACRAO (American Association of Collegiate rejestratorów i oficerowie wstęp wolny). Dwa listy polecające Litery powinny być od osób zdolnych do komentowania znajomości akademickiego wnioskodawcy, osobistego charakteru i kompetencji i skuteczności w pracy zawodowej. Warunek kredytowej Wymogów wstępnych kredytowe różnić w zależności od kierunku studiów. Clinical Mental Health Program Doradztwa i program szkoły Doradztwo wymaga 12 godzin kredytowych zarobione na poziomie licencjackim w zakresie dyscypliny odpowiedniej dla poszczególnych programów, z klasy C lub powyżej. studia magisterskie większości innych nie ma wymagań wstępnych wymagań kredytowej. Specyficzne wymagania programowe Dla magistra w nauczaniu i programach Szkoła poradnictwo, uczniowie będą musieli zdawać egzamin z Akademickiego Proficiency (TAP) i złożyć przechodzących wyniki. Próbkę pisania i esej są wymagane dla studenta aby zakwalifikować się do tych programów. Wszystkie dokumenty należy złożyć do Urzędu Graduate Wstęp i Usług student, Concordia University Chicago, 7400 Augusta Street, River Forest, IL 60305. Numer biura faksu (708) 209-3454. Dodatkowe wymagania dla kandydatów Międzynarodowych Wnioskodawcy, którzy nie są obywatelami USA muszą spełniać wszystkie normy dopuszczenia wymienione w programie, który chcą wprowadzić. Ponadto, po muszą być brane pod uwagę przyjmowania: English Language Proficiency Skarżący International którzy uzyskali wykształcenie wyższe od akredytowanej instytucji w Stanach Zjednoczonych, lub studentów z międzynarodowej uczelni anglojęzycznych (w których językiem jest język angielski) nie muszą przedstawić ocenę języku angielskim. W przeciwnym przypadku, wnioskodawcy muszą wykazać jedną z następujących czynności: Test z języka angielskiego jako języka obcego (TOEFL) wynik co najmniej 60 (internet-based), lub Międzynarodowy Testing System języka angielskiego (IELTS) wynik co najmniej 6,0 lub Michigan wynik testu z 85 lub Pearson Test of English wynikiem co najmniej 61 lub Dowód pomyślnym zakończeniu poziomu 112 na ELS Language School lub świadectwo ukończenia programu z Instytutu Języka angielskiego (Eli), wraz z zaleceniem dyrektora programu, lub King George International College (KGIC) angielskie dla pomaturalnego kształcenia (EPE) końcowe biegłości wynik testu 75% z wynikiem mijania klasy 80. Transkrypcje Zapewnienie oficjalne, zamknięte zapisy od instytucji, gdzie stopnie zostały zarobione pokazując wszystkie Kolegium / studenta pracy oczywiście z certyfikowanych do języka angielskiego (EKG lub WES oczywiście-by-oczywiście) wszystkich transkryptów pierwotnie sporządzone w innym języku. Zapis oceny zagranicznych Transkrypcje zagraniczne muszą być ocenione przez międzynarodowych usług zatwierdzonego Concordia credentialing. Concordia akceptuje oczywiście-by-oczywiście ocen od WES (World Education Services), EKG (Educational Oceniający poświadczeń) lub AACRAO (American Association of Collegiate rejestratorów i oficerowie wstęp wolny). Profesjonalne CV (Curriculum Vitae lub) Oświadczenie o finansach Prześlij uwierzytelniony dokument zastawu finansowego wsparcia dla pierwszego roku studiów i weryfikacji to samo w następnym roku / s studiów. Medyczny Fizyczny egzamin, odpowiednie ubezpieczenie medyczne oraz dowód szczepienia są wymagane przed włączeniem do badania. Regularne Warunki przyjęcia Zagraniczni studenci muszą zakwalifikować się do regularnego przyjmowania na studia w celu zapisania. Zagraniczni studenci muszą zakwalifikować się do regularnego przyjmowania na studia przed włączeniem do badania. Wszystkie dokumenty należy złożyć co najmniej sześć tygodni przed przewidywaną datą rozpoczęcia studenta. I-20 tworzy będą wydawane po przyjęciu jest przyznawana. Wymagania GPA Wnioskodawca musi przedstawić dowody potwierdzające zdolność do osiągnięcia sukcesu w absolwent programu poprzez: Pełna Wstęp Należy uznać za pełne przyjęcie kandydaci przedstawią średnią ocen powyżej 2,85 zbiorczej albo zdobyli tytuł magistra z 3,0 GPa lub wyższej. Próbny Wstęp Aby wziąć udział w okresie próbnym przyjęciu, jeden lub więcej z następujących warunków specjalnych mogą występować: 1) łączna GPA pomiędzy 2,25 i 2,84 (w skali 4,0); 2) posiadający tytuł magistra ze skumulowanej GPA poniżej 3,0; i / lub 3) referencje / dokumenty, które podnoszą powód do rezerwacji na przyjęcia. Studenci przyjęci na stan próbnego musi zarobić 3,0 GPa w pracy absolwent kursu w ciągu pierwszego semestru wpisu do kontynuowania programu. Planowana Wstęp (dostępne tylko dla mieszkańców USA i obywateli) Należy uznać za tymczasowe kandydatów przedstawi wstępne dane uwierzytelniające, które generalnie spełniają wszystkie wymogi przyjęcia, ale muszą spełniać dodatkowe warunki przyjęć, takich jak specjalne warunków programowych. Wszystkie warunki przyjęć muszą być spełnione do końca kandydata pierwszym semestrze wpisu do kontynuowania programu. Nadinspektor zatwierdzenie oraz doktoranckich mają wyższe wymagania GPA. Zobacz wymagania odpowiednich sekcjach. Dodatkowe badania W zależności od programu studiów, studenci mogą być zobowiązane do podjęcia dodatkowych badań, takich jak Graduate Record Exam Miller analogie z badań i / lub Illinois podstawowych umiejętności Test. W pi? Mie próbka, esej, FBI fingerprint tle niekaralności, aktualne zaświadczenie nauczania i / lub rozmowa może być także zobowiązany do określenia, jakie mogą być konieczne dla studenta, aby zakwalifikować się do programu absolwent. W oczekiwaniu na status (obywateli USA i mieszkańcy tylko) Studenci ubiegający się o dopuszczenie do magistra, po pana, po maturze, albo na świadectwie Advanced Studies mogą zapisać w kwalifikującym programu z trakcie Status jeśli wszystkie wymagane dokumenty nie zostały uzyskane w czasie student chce zarejestrować się dla kurs. Studenci przyjęci na podstawie trakcie Status mogą zarejestrować się na kursy w ich pierwotnym terminem tylko wstęp. Aby zarejestrować się na kolejne kadencje, do czasu uczniowie muszą być bezwarunkowo dopuszczone do programu akademickiego, dla których stosowane. Uczniowie wchodzący w oczekiwaniu na status nie kwalifikują się do żadnej formy pomocy finansowej z uczelni. Doktorantów i studentów z zagranicy, nie kwalifikują się zapisać w trakcie Status. [-]

Master In International Management - Opieka Zdrowotna (dla Studentów UE)

IUBH School of Business and Management (for EU students)
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 semestry October 2017 Niemcy Bad Honnef

Sektor opieki zdrowotnej jest jednym z największych sektorów gospodarki na świecie, o wielkim potencjale rozwoju i znakomitych perspektywach zatrudnienia. Czego potrzebuje to przede wszystkim ludzie, którzy mogą w decydujący optymalizują działalność opieki zdrowotnej, poprawy przewagi konkurencyjnej i uruchamianych projektów ... [+]

Stypendia dla studentów z UE do stycznia 2017!

Sektor opieki zdrowotnej jest jednym z największych sektorów gospodarki na świecie, o wielkim potencjale rozwoju i znakomitych perspektywach zatrudnienia. Czego potrzebuje to przede wszystkim ludzie, którzy mogą w decydujący optymalizują działalność opieki zdrowotnej, poprawy przewagi konkurencyjnej i uruchamianych projektów. Do roli zarządzania w sektorze opieki zdrowotnej, szeroka wiedza sektor jest odrębną advantage- niezależnie od tego, gdzie chcesz pracować: w ubezpieczeniach zdrowotnych, szpitali, farmaceutyki, turystyki medycznej lub opieki ambulatoryjnej. Stężenie opieki zdrowotnej w mistrza międzynarodowego zarządzania nauczy Cię skomplikowane procesy zarządzania w służbie zdrowia. W ciągu czterech semestrów, będzie to daje know-how, czego potrzeba, aby wejść do roli kierowniczej w placówkach służby zdrowia. Skoncentruj się na Zarządzania Opieki Zdrowotnej Stężenie opieki zdrowotnej koncentruje się na pięciu głównych obszarach: Międzynarodowa systemów opieki zdrowotnej, kliniczne zarządzania łańcuchem dostaw, zarządzania klinicznego i ryzyka, evidence-based medicine i strategicznego zarządzania szpitalem. W ramach tej koncentracji będzie zapoznać się z aktualnymi systemami ochrony zdrowia publicznego i prywatnego, a także z koncepcji planowania, opracowywania i wdrażania procesów logistycznych w obszarach klinicznych. Będziesz rozwijać kompetencje w zakresie audytu i zarządzania jakością, monitorowania i zarządzania ryzykiem, a także kluczowe pojęcia z zakresu zarządzania kadrami i rozwoju pracowników. W kontekście biznesowym będziesz patrzeć na podstawach procesu leczenia i określić najważniejsze wymagania w strategicznym zarządzaniu organizacjami zdrowotnymi. informacje o programie Edukacja Angielski jest językiem kampusie Specjalizacja w zakresie zarządzania opieką zdrowotną Szkolenie umiejętności miękkich i oczywiście, że koncentrują się na zarządzaniu przedsiębiorstwem i personelem, a także metod negocjacji Wyjątkowa Nauczanie i indywidualne podejście Reknowned profesorów z zagranicy i wykładowców z międzynarodowym doświadczeniem uczyć i przekazać swoją wiedzę praktyczną w kontekście osobistym i podtrzymujące Intensywna praca w małych grupach badawczych o międzynarodowym profilu (około 20 uczniów) Indywidualne wsparcie ze strony profesorów i wykładowców Niezmiennie wysoka orientacja praktyczna Wiedza akademicka jest konsekwentnie prowadzone w studiach przypadków, prace projektowe i stosowane projektów badawczych Wysoki stopień praktycznego znaczenia przez prelegentów, prezentacje firmowe, projekty firmowych i wyjazdów terenowych Top infrastruktury na terenie kampusu Campus z mieszkań studenckich, WLAN na terenie kampusu oraz rozmaitych obiektów gastronomicznych Nasze usługi Kariera, Międzynarodowe Biuro i Alumni Network doradzać i wspierać Cię w trakcie studiów oraz w procesie planowania kariery Fakty i liczby Stopień: Master of Arts Czas trwania studiów: 4 semestry (Praca magisterska 3 semestry studium + 1 semestr) ECTS-kredytów: 120 Badania: w pełnym wymiarze czasu Język wykładowy: angielski Campus: Bad Honnef Spożycie: Wiosna i jesień Korzyści dla IUBH Wydział w międzynarodowej działalności gospodarczej, doradztwo i doświadczenia akademickiego Instrukcja w małych, międzynarodowych grupach, w języku angielskim Ekskluzywna społeczność kampusu - wykładowcy i pracownicy wiedzą cię po imieniu Teoria i praktyka połączone w studiach przypadków i projektów z organizacjami międzynarodowymi Możliwość rozwoju umiejętności społecznych, zawodowych i międzykulturowych trzeba będzie pracować w zarządzaniu Globalna sieć kontaktów branżowych Obszerny program języka obcego [-]

Magister Zdrowia Publicznego

Nottingham Trent University School of Social Sciences
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 1 - 2 lat September 2017 Wielka Brytania Nottingham + 1 więcej

Kurs ten został zaprojektowany w odpowiedzi na współczesnych międzynarodowych debatach na temat zmieniających charakter i zmieniających się granic wielodyscyplinarnego zdrowia publicznego. [+]

Absolwenci kursu tego pana będzie zachwycał o możliwości działania jako czynniki zmian w ustawieniach interdyscyplinarnych zdrowia publicznego. Będą one również być w stanie wnieść szeroką wiedzę z zakresu zdrowia publicznego w krytycznej świadomości filozoficznych, teoretycznych i metodologicznych zagadnień ponieść na dyscypliny. Absolwenci będą mogli przyjąć niezależnego i refleksyjne podejście do nauki i przyszłej kariery zawodowej. Kurs ten został zaprojektowany w odpowiedzi na współczesnych międzynarodowych debatach na temat zmieniających charakter i zmieniających się granic wielodyscyplinarnego zdrowia publicznego. Uczył się od społecznej, a nie medycznego punktu widzenia, to koncentruje się na strategicznych i międzynarodowych elementami zdrowia publicznego, ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju, które są kluczowe dla efektywnej praktyki w tych dziedzinach multidyscyplinarnych odbijających wiodącej, bieżące wydarzenia. Program daje możliwość zaangażowania się w szeroki i zróżnicowany program nauczania w tym: zrównoważony rozwój społeczne uwarunkowania zdrowia Polityka etyka międzynarodowa zdrowie publiczne. Nadaje się do niedawna wykwalifikowanych absolwentów lub osób już zatrudnionych. Absolwenci kursu tego Mistrza będzie: być inspirowane o możliwości działania jako czynniki zmian w ustawieniach interdyscyplinarnych zdrowia publicznego wnieść szeroką wiedzę z zakresu zdrowia publicznego w krytycznej świadomości filozoficznych, teoretycznych i metodologicznych zagadnień ponieść na dyscypliny przyjąć niezależnego i refleksyjne podejście do nauki i przyszłej kariery zawodowej. Doskonalenia zawodowego Możesz realizować poszczególne moduły w ramach kontynuowania działalności rozwoju zawodowego (CPD) z okazji, aby przejść przez poziomy certyfikatu, dyplomu lub Masters jeśli tego chcą. Przyszłej kariery w dziedzinie zdrowia publicznego Kurs uprawia intelektualne i umiejętności badawcze, doświadczenia i wiedzy odpowiedniej do efektywnej praktyki w szerokim zakresie multidyscyplinarnych sektorach zdrowia publicznego. Będziesz przygotowany do przejść do polityki, badań i praktyki ról w opinii publicznej, hale prywatnych lub dobrowolnych w Wielkiej Brytanii i na arenie międzynarodowej. Dla tych, którzy już zatrudniony zapewnia uniwersalne umiejętności, takich jak niezależny krytycznego myślenia, analizy i oceny, umiejętności pracy partnerskich i samokształcenie. Możliwości Wolontariat Można również mieć możliwość zaangażować się w wolontariat możliwości poprzez projektu uruchomionego w Ugandzie. To zapewni Państwu doskonałe doświadczenie i umiejętności praktycznych zbywalnych, które można zastosować w ramach przyszłej kariery zawodowej. Wymagania wstępne Będziesz musiał licencjat równoważnym do Wielkiej Brytanii wyróżnieniem licencjat (2.2 lub powyżej) w pokrewnym temacie. Kandydaci bez takich kwalifikacji będą rozpatrywane indywidualnie, ale będzie zobowiązany do wykazania, w jaki sposób ich doświadczenia w multidyscyplinarnym obszarze zdrowia publicznego (np nagrody, stypendia, doświadczenie zawodowe - zarówno płatne lub bezpłatne) oraz wiedza i umiejętności pozwoli im uczyć się tego Oczywiście na poziomie magisterskim we własnym oświadczeniu. Opłaty i fundusze Informacje na temat opłat i możliwości finansowania odwiedzić www.ntu.ac.uk/s3fees~~dobj [-]

Ma W Poradnictwie Zdrowia Psychicznego Klinicznej

Goddard College
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu September 2017 Stany Zjednoczone Plainfield

Magister Clinical Mental Health Doradztwo jest przeznaczony dla studentów, którzy chcą przygotować się do pracy klinicznej i licencjonowania lub którzy chcą iść na studia doktoranckie i musi wykazać, rozwój sprawności umysłowej klinicznych poprzez swoją pracę kursu, stażu i doświadczenia końcowa produkt. Doradztwo staż jest opisane dokładniej w Internship sekcji poniżej i następuje najlepszych ... [+]

. MA w Mental Health Clinical Doradztwo Magister Clinical Mental Health Doradztwo jest przeznaczony dla studentów, którzy chcą przygotować się do pracy klinicznej i licencjonowania lub którzy chcą iść na studia doktoranckie i musi wykazać, rozwój sprawności umysłowej klinicznych poprzez swoją pracę kursu, stażu i doświadczenia końcowa produkt. Doradztwo staż jest opisane dokładniej w Internship sekcji poniżej, a następujące najlepsze praktyki w dziedzinie nadzoru, do bezpośredniego kontaktu klienta i oceny. Ta opcja Stopień wymaga minimum 60 godzin kredytowych semestr. Studenci dążeniu do tego stopnia będzie dotyczyć podstawowych kursów programu i odpowiednie fakultatywnymi z punktu widzenia doradztwa. Jak w przypadku wszystkich kursów dla wszystkich studentów, każdy student jest zobowiązany do wniesienia indywidualnego obszar zainteresowania z ich pracą. Obszary te mogą być w liczbie pojedynczej lub zmienione, ale oczekuje się, że uczniowie wykonujących Master of Arts w Mental Health Clinical Doradztwa skupić się na kwestiach mających znaczenie dla ich rozwoju poradnictwa zawodowego i osobistego. Wydział mentorów i doradców są chętni do pracy z uczniami o uwzględnienie obszarów osobistych interesów na wszystkich ich pracy. Stając doradca procesem złożonym i emocjonalne. Oprócz standardowej nauki akademickiej, edukacji doradca obejmuje prywatnego podróż, w której studenci przynieść ich całość i autentyczne samych do procesu uczenia się. Master of Arts w Klinicznej Poradni Zdrowia Psychicznego stopniu zachęca uczniów do odkrywania własnej nauki i podróż emocjonalną poprzez poszukiwanie własne doświadczenia doradztwa prywatnego. Pracownicy Społeczność Życie pomaga studentom w znalezieniu doradztwo w swoich społecznościach domu. Stopień CMHC zachęca również uczniów do udziału w amerykańskiej Stowarzyszenie Doradztwa stowarzyszenia i ich stanu zdrowia psychicznego, w części w celu uzyskania dostępu do wzajemnego wsparcia i dostępne zasoby, takie jak sieci doradca skierowań. Certyfikacja Doradztwo Wielu absolwentów zdobywając tytuł Master of Arts w Mental Health Clinical Doradztwa przejść do uzyskania licencji na poziomie mistrza jako terapeuci. Uzyskaniu pozwolenia udziela poszczególnych stanach USA, a przez prowincji Kanady; podmioty te określenia ich obowiązkiem licencji. Istnieją organizacje narodowe w Stanach Zjednoczonych, które poświadczają osób (to jest inna od uzyskania licencji). Jednym z najważniejszych jest Krajowa Rada Biegłych Radców (NBCC). Spotkanie obowiązkiem licencji lub certyfikacji jest wyłącznie w gestii studenta. Wykładowców dołoży wszelkich starań, aby pracować z uczniami do tworzenia planów studiów i kursów, które dają umów uczniom możliwości do pracy, która pomaga spełniać cele zawodowe. Studenci często tworzą plany badań i kontrakty kursu, które odzwierciedlają wymagania swoich stanowych ustaw licensure i / lub NBCC wytycznych. Program Aby zdobyć tytuł Master of Arts w Doradztwa Zdrowia Psychicznego klinicznej, studenci są zobowiązani do powodzeniem zarobić minimum 60 godzin semestr-kredytowej kredytów o przyznanie stopnia. Wszystkie kursy są warte 3 semestr punktów i zdobył w całości lub wcale. Brak punktów przyznawanych za poszczególne częściowe kursy. Badania w tym programie jest uważany za pełnym wymiarze czasu i wymaga minimum 29 godzin pracy tygodniowo. Jednak uczniowie mogą zdecydować się podążać jedną z dwóch opcji rejestrowania dotyczących oczekiwań obciążenia: 12 Kredyty Opcja Full-Time: uczeń kończy cztery kursy w semestrze; każdy kurs zarabia semestralne trzy punkty. Opcja Part-Time 9 Punkty: uczeń kończy trzy kursy w semestrze; każdy kurs zarabia semestralne trzy punkty. Czesne jest zmniejszona dla opcji 9 kredytowa, ale wszystkie zasady i oczekiwania mają zastosowanie do obu. Podstawowe Wymagania merytoryczne dla Master of Arts w Mental Health Clinical Doradztwo Poniżej 33 punktów są wymagane od wszystkich studentów realizujących Master of Arts w Doradztwa Zdrowia Psychicznego Klinicznej. MHC 510 Orientacja zawodowa i etyka MHC 600 Human Development Żywotność MHC 610 Podstawy społeczne i kulturalne Grupa Pracuj MHC 620 MHC 621 Cognition and Learning MHC 630 Podstawy biologiczne Behavior MHC 700 Psychopatologia MHC 710 Doradztwo Teoria i Pomaganie Relacje MHC 720 Ocena i ocena MHC 730 Metody badawcze Rozwój kariery MHC 741 Nadzorowane Praktyki Doświadczenie zawodowe praktyki w poradnictwie zdrowia psychicznego klinicznego składa się z Practicum 100 godzin, z czego 40 godzin musi być bezpośrednią obsługę oraz 600 godzin Staż z których 240 godzin musi być bezpośrednie połączenie. Zarówno Praktyka i staż może odbywać się w tym samym miejscu. Wszyscy studenci wykonujących Master of Arts w Poradni Zdrowia Psychicznego Klinicznej toru musi spełniać ten wymóg. Practicums / Praktyki mogą być zaprojektowane jako kredyt lub zarabiać zarabiać bez kredytu. W obu przypadkach, wymagania godziny są podobne to dwutygodnik udział w tablicy nadzoru. Zazwyczaj, ale nie koniecznie, wybór, aby uzyskać kredyt na staż ma do czynienia z ucznia danego państwa zamieszkania i wymagań licensure państwa. Jeśli uczniowie nie są jasne, o których do wyboru powinny skonsultować się z doradcą Wykształcenia i / lub Koordynatora Praktyk. Nadzorowane Praktyki w trakcie Kredytowej jest równoczesny z doświadczenia studenta praktyka, ustaloną polityką i procedurami programu. MHC 750-752 Nadzorowane Praktyki dla Kredyty 3 Obieralnych Ponieważ studenci poszukują licensure całych Stanach Zjednoczonych oraz w prowincjach Kanady, mogą korzystać fakultatywne kredytów zaprojektować kursy, które spełniają wymagania credentialing w państwie pochodzenia lub prowincji. Oprócz wymienionych poniżej kursów, studenci mogą również używać ich do prowadzenia planowych kredytów Stężenie orientacji seksualnej lub Expressive Arts Therapy Nacisk. Studenci na ogół ukończyć co najmniej 12 wybieralnych punktów. MHC 800-809 Student-zainicjowany Fakultet MHC 810-812 Nadzorowane Staż dla Kredyty Teza lub Capstone Oprócz pomyślnym ukończeniu wymaganego trakcie pracy i staż, wszyscy studenci zakończyć kulminacyjny projektu. Studenci mają do wyboru dwie opcje: Teza: Zwieńczeniem studiów studenta, który dokumentuje zarówno ich zdolność do pracy w polu i przekazuje je w odpowiedniej formie i stylu. Zwieńczeniem procesu: W ostatnim semestrze studenci mogą pracować z ich doradcy akademickiego na dwóch wyznaczonych kursach (6 punktów). Istnieje 12 godzin kredytowych przeznaczone do produktu końcowego, równowartość jednego semestru. Studenci, którzy ukończą Capstone Processgenerally wymaga dwóch dodatkowych kredytów do wyboru, najczęściej inicjowane przez studenta zajęć fakultatywnych lub nadzorowane Staż dla Credit. Teza I MHC 852 Teza II MHC 853 Proces golfowe MHC 807 Capstone Prywatne Profesjonalne MHC 808 Proces Kurs Capstone [-]

Magister W Małżeństwie I Rodzinie Terapii

University of San Francisco - School of Education
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 7 - 8 semestry September 2017 Stany Zjednoczone San Francisco Sacramento San Jose Santa Rosa + 4 więcej

Psychologia w doradztwie Program Master z koncentracją w małżeństwie i rodzinie Therapy (MFT) przygotowuje uczniów do społecznie i kulturowo reagujących związku i rodziny terapeutów i doradców zdrowia psychicznego. [+]

Przygotowanie kompetentnych kulturowo związku i rodziny terapeutów i doradców zawodowych, aby spełnić zróżnicowane potrzeby psychiczne zdrowie dzieci, dorosłych i rodzin. Test Magister Psychologii Doradztwa programu z koncentracją w małżeństwie i rodzinie Therapy (MFT) przygotowuje uczniów do społecznie i kulturowo reagujących związku i rodziny terapeutów i doradców zdrowia psychicznego. W swej istocie, kliniczna program szkoleniowy MFT za podtrzymuje wartości kapitału, sprawiedliwości społecznej, społeczności i bogactwa kulturowego i wspólnego rozwiązywania problemów. Jesteśmy zobowiązani do wszechstronnej różnorodności, doskonałości akademickiej i do współczucia służbie dzieci, dorosłych i rodzin. Program MFT ucieleśnia tę misję poprzez: Rozszerzenie tradycyjnego pojęcia rodziny Uznając różnorodność relacji i tożsamości Dążenie do używania języka nauczania integracyjnego w naszym Tworzenie bramek zdywersyfikować nasze ciało studenta oraz wydziału nauczania Praca w mocnych na bazie punktu widzenia, że ​​honoruje bogactwo społeczności Adaptacja profesjonalne trendy w miarę potrzeb do zaspokojenia potrzeb społeczności Szczegóły programu Program 60-Urządzenie spełnia wszystkie wymagania edukacyjne California Nadzorczej Behavioral Sciences (BBS) zarówno dla uzyskania licencji jako małżeństwo i rodzina terapeuty (MFT) oraz doradcy zawodowego Klinicznej (PCC) w ciągu trzech lat. Studenci będą mogły realizować licencję MFT po zakończeniu wymagań programowych, a także mają możliwość kontynuowania licencję PCC ukończenie dodatkowych wymagań terenowych w trakcie trwania programu. Nasz program nauczania łączy rygorystyczny i współpracy nauki z działaniem klasie poprzez wspólnotowe możliwości terenowych zdrowia psychicznego, tak różnych jak miasto nazywamy domem. Staże W trakcie trzeciego roku studenci wprowadzić praktykę z Bay Area społeczności lokalnych i partnerów szkolnych. Organizacje te podkreślają swoje usługi, misji i szkolenia, zapewnienie uczniom ważnych informacji i możliwości przemysłu, aby ubiegać się o staże. Szczegóły programu Program Małżeństwo i Rodzina Therapy (MFT) to program 60-kredytowej, która kończy się dyplomem mgr psychologii Poradnictwa z koncentracją w MFT. Wszyscy absolwenci programu będą kwalifikowane jako licencja małżeństwa i rodziny terapeutów (LMFT). Ponadto studenci mają możliwość ukończenia dodatkowych godzin pracy w terenie, by stać się licencja kwalifikuje się jako doradców zawodowych kliniczne (LPCC) po ukończeniu studiów. Mocne MFT programowe Curriculum uczęszcza do psychicznych potrzeb zdrowotnych różnych kultur i społeczności. Nacisk na wspólnocie psychicznego powrotu do zdrowia i wellness podejścia do obsługi klientów oraz zapewnienie możliwości leczenia. Trzydaniowy poznawcze sekwencja terapii behawioralnej, która obejmuje teorię, budowanie umiejętności i praktyki interwencji terapeutycznych szerokich. Pola, które integrują rozwinięcie żywotność, systemy rodzinne, wielokulturowe i społecznego punktu widzenia sprawiedliwości w praktyce zdrowia psychicznego. Małe rozmiary klasy z wydziału, którzy są inwestowane w rozwój i kształcenie studentów. Wielu instruktorów praktykuje psychicznych klinicystów. Nacisk na wprowadzenie praktyk opartych na dowodach i mocne strony klienta. usługi wspomagające ogólnouczelnianych i możliwości współpracy z instruktorami i studentów. Collaborative modelu uczenia kohorta ułatwia przyszłe wsparcie, zasoby i możliwości współpracy kontynuowane po ukończeniu studiów i uzyskaniu pozwolenia. Program dostaw Program 60-kredytowej z klasami na jesieni, wiosną i latem semestry. Kohorta modelu opartego o upadku (osiem semestrów) i wiosną (siedem semestrów) daty wjazdu. Późne popołudnie (3: 45-6: 15 pm) i wieczorem (7: 20-9: 50 pm) codzienne zajęcia z niektórych sesjach sobotę podczas jesienią i wiosną semestry. Intensywne sesje letnie nie wcześniej niż 3:45 pm począwszy od poniedziałku do piątku z niektórych sesjach sobotę. Efekty uczenia się Celem PROGRAMU MFT jest opracowanie akademickich, osobiste i doświadczenie zawodowe w następujących obszarach: Poradnictwo teorii i praktyki wymagane psychologiczne służyć psychiczne potrzeby zdrowotne dla różnych populacjach Kompetencja jako małżeństwa i Terapii rodzinne i zawodowe Klinicznej Radca stażysta Wykorzystanie rozwoju żywotność, rozwiązywania problemów, systemy rodzinne, wielokulturowe i perspektywy sprawiedliwości społecznej orientacji osobistej podczas prowadzenia małżeństwa i terapii rodzinnej i poradnictwo kliniczne Prywatne świadomość i zaangażowanie w procesie uczenia się przez całe życie samorozwoju Zrozumienie i przestrzeganie Poradnictwa Psychologicznego / małżeństwo i rodzina Terapia i poradnictwo zawodowe kliniczna Kodeks Etyki Zawodowej Praca Jako absolwent Małżeństwem i programu terapii rodzin, istnieje wiele profesjonalnych ścieżek, które są otwarte dla Ciebie: Przykłady opcji kariery m.in. Community Mental Health Terapeuta Inspektor kliniczna Konsultant Zdrowia Psychicznego Doradca w publicznym lub prywatnym otoczeniu szkolnym (K-12) College Counselor Praktyka prywatna Nasi absolwenci pracują w następujących ustawień społeczności Poradnia zdrowia psychicznego ustawienia Szpitale (psychiatryczna, medyczne) Szkoły Starzenie kliniki pielęgnacji Praktyka prywatna Ustawienia College poradnie Mieszkaniowe oczyszczalnie zdrowia psychicznego Urządzenia do oczyszczania Drug Więzienia Młodociane areszty i / lub programy diversion szpitale VA lub kliniki [-]

Zarządzanie Plan Zdrowotny

Hochschule Aalen
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 semestry November 2017 Niemcy Aalen

Zmiany demograficzne, nowe technologie, i często zmieniające się ramy prawne wnoszą do branży ochrony zdrowia w najbliższych latach, daleko idące zmiany. Kluczowe aspekty w Master Data Management Health są w rozwoju umiejętności i kompetencji dla przyszłych liderów w dziedzinie zdrowia ... [+]

. Zmiany demograficzne, nowe technologie, i często zmieniające się ramy prawne wnoszą do branży ochrony zdrowia w najbliższych latach, daleko idące zmiany. Kluczowe aspekty w Master Data Management Health są w rozwoju umiejętności i kompetencji dla przyszłych liderów w dziedzinie zdrowia. W szczególności, zyskasz przywódczych i umiejętności osobistych, umiejętności organizacyjnych i głęboką wiedzę na temat zdrowia publicznego, systemy opieki zdrowotnej i zarządzania umowami. Szczególna cecha: Czego uczymy się z nami, można zastosować w firmach - praktyczne. Jeśli uczysz się z nami, nadal można sposobem nadal działać. Nazywamy tę praktykę zintegrowanego. Ponieważ twój stopień wygląda następująco: Jesteś czwartek po południu i piątek przez cały dzień w Aalen i wykłady, seminaria i ćwiczenia. Pozostałe dni to żadne zajęcia. Masz czas do pracy, doświadczenie zawodowe lub samokształcenie. Więc można połączyć naukę i praktykę optymalnie. Niemniej, kształcenie zawodowe w branży opieki zdrowotnej nie jest wymogiem dla Programu Master. Ale jeśli masz już pracę, należy podać mu, aby nie uczyć się z nami. Zacznij zawsze można semestrze zimowym od pierwszego Października. I po dwóch latach studiów masz stopień swojego pana. badanie ogólne Użytkownik ma możliwość wyboru grup docelowych między modułami obowiązkowych i fakultatywnych z dziedziny ekonomii i nauk o zdrowiu, jak również dodatkowych modułów prawnych w Wydziale Ekonomicznym. W Master Data Management Health można nauczyć się umiejętności i osiągnąć kwalifikacje do głównych ról przywódczych w organizacji służby zdrowia i branży medycznej. [-]

Master Of Arts W Human Services Porady - Reagowania W Sytuacjach Kryzysowych I Traumy

Liberty University Online
Online W pełnym wymiarze godzin September 2017 Stany Zjednoczone Lynchburg

MA w Human Services - reagowania kryzysowego oraz uraz będzie: [+]

MA w Human Services - reagowania kryzysowego oraz uraz będzie: Wyposaż Ci pomóc w zaspokojeniu potrzeb poszczególnych osób, grup i organizacji, które mają łagodzić skutki stresu pourazowego stresu padającego, krytycznego i osobistych kryzysów. Podkreślić biblijnych zasad określonych w ustawieniach kryzysowych i urazowych, w celu ustalenia strategii etyczne w poradnictwie. Dostarczy Ci ze zrozumieniem, jak kryzysy wpłynąć na zdolność osoby do funkcjonowania w życiu codziennym, a jego wpływ na ich relacje. Zasady niedyskryminacji [-]

Ma W Gerontologii

Youngstown State University (YSU)
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2017 Stany Zjednoczone Youngstown

Master of Arts w gerontologii jest jednym z najnowszych programów studiów Youngstown State University. Ze stałym naciskiem na interdyscyplinarnej epidemiologii społecznej i starzenia, program różni [+]

. Master of Arts w gerontologii jest jednym z najnowszych programów studiów Youngstown State University. Ze stałym naciskiem na interdyscyplinarnej epidemiologii społecznej i starzenia, program różni się od kilku innych tego typu w państwie, a łączy tylko kilka innych osób w całym kraju. Ludności w całym kraju zmienia się w sposób, który w znacznym stopniu wpłynąć pracowników służby zdrowia - to starzenie. Ohio jest obecnie szóstym co do wielkości populacji osób starszych w USA, według Spisu Powszechnego 2010. Starzenie się społeczeństwa, w połączeniu ze wzrostem średniej długości życia i spadku liczby urodzin, będzie wzrastać zarówno odsetka i liczby osób starszych, tworząc silniejszą potrzebę wzmożenia przez profesjonalistów w tej dziedzinie. Od koordynatorów wolontariatu w ośrodkach hospicyjnych i szpitali dla pracowników domu opieki zdrowotnej i menedżerów przypadków dla agencji związanych z procesami starzenia się, Gerontologia koncentruje kariery będzie duże zapotrzebowanie w najbliższej przyszłości. Program magistra w gerontologii wkrótce może mieć zasadnicze znaczenie dla osób zainteresowanych uczestnictwem w celu starzenia się ludności kraju; Nowy program absolwent YSU w gerontologii jest odpowiedzią na nowe możliwości w tej dziedzinie. Opis programu MA w programie gerontologii w YSU zapewnia studentom zaawansowanej edukacji w kwestii poruszanych osoby starsze w celu przygotowania ich do postępu w dziedzinie gerontologii. W ramach programu unikalną mieszanką psychologii, politologii, pracy społecznej i ludzkiej ekologii zajęć, wykładowców i doktoranci będą studiować na zdrowie osób starszych, w tym czynników ryzyka choroby, które wpływają na zdrowie i chorobę z tej populacji. Również będzie badać zależności pomiędzy czynnikami społecznymi, takimi jak płeć, rasa i SES oraz zdrowia i choroby społeczności. Z programów zdrowotnych-skoncentrowane, program ten jest przydatny dla profesjonalistów pracujących obecnie w dziedzinach aging- i zdrowotnych, jak również studentów w następujących obszarach badań: gerontologii, socjologii, pielęgniarstwa, administracji domu opieki publicznej służby zdrowia, zdrowia, ekologii człowieka, biologii i pracy socjalnej. Master w gerontologii nacisk programu na dwóch rodzajach możliwości kariery: ścieżki kariery zawodowej związane z badaniami (naukowiec lub dopuszczenia do studiów doktoranckich w gerontologii) i usług / związane klinicznych, ścieżek kariery (wspomaganego administracji żywego, porządku publicznego, organizacji non-profit, itp .). Służy zarówno jako odskocznię do osiągnięcia terminala stopnia w dziedzinie i jako drabiny kariery dla pracowników w celu poprawy wydajności pracy, zwiększyć ich wiedzę na starzenie, oraz poszukiwania promocji. W ramach programu, studenci mają także kilka okazji do zdobycia doświadczenia w świecie rzeczywistym - z staże absolwentów - na staże i wieczorem, kształcenia na odległość i kursy hybrydowe ułatwić elastyczność wokół harmonogramów pracy uczniów. [-]

MA W Poszukiwania I Ratownictwa

Escuela Europea de Salud
Online W niepełnym wymiarze czasu 4 - 12 miesięcy September 2017 Hiszpania Madryt

Szkolenie odbędzie się w całości w trybie na odległość, dając uczniowi materiał opublikowany w formie książki (IFBN Ministerstwa Kultury, spersonalizowane wyniki) oraz w formacie pdf na pendrive z tabletu lub laptopa (wybór) i Ocena zostanie włączona platformę odzwierciedlać wpływ interakcji między nauczycielem-uczeń / A, które znajdują odzwierciedlenie ... [+]

Mistrz i Ratownictwa Szkolenie odbędzie się w całości w trybie na odległość, dając uczniowi materiał opublikowany w formie książki (IFBN Ministerstwa Kultury, spersonalizowane wyniki) oraz w formacie pdf na pendrive z tabletu lub laptopa (wybór) i Ocena zostanie włączona platformę odzwierciedlać wpływ interakcji między nauczycielem-uczeń / A, które są odzwierciedlone ocen, oceny, tezę, łączność czasu i ogólne pytania, które mogą wystąpić po szkoleniu, zapewnienie stałego UEMC dostępu. Podczas rozwoju kursu studenci będą w kontakcie z opiekunem lub kurs wychowawców na stałe za pomocą narzędzi udostępnionych w harmonogramie. Z metodologii odległość pozwolimy wypełnić cel szkolenia osiąga wszystkim uczestnikom zagadnienia pracy, odległość, koncyliacji rodziny lub inne problemy wykluczają dostępności czasu i / lub organizacji. Miejsca: 100. Oceny online. Korepetycje online skype i telefon. Typ studiów: studia. Materiał dostarczany jest w modułach i książek w formacie pdf pendrive. Język: kastylijski. Typ: Nazwa własna. Tytuł uzyskane: Mistrz poszukiwaniu i ratownictwie. Strona główna: stałe. Zakończenie: 4 miesiąc (minimum) - 12 miesięcy (maksymalnie). UNIWERSALNY Zdobyć kompleksowe szkolenie w akcji ratowniczej w celu diagnozowania i dostarczane do osoby w stanie krytycznym i ekstremalnych sytuacji. Jest w stanie zapewnić opieki medycznej w trudnych sytuacjach. CELE Szkolenie pracowników ochrony zdrowia w celu zapewnienia opieki zdrowotnej w sytuacjach ekstremalnych. Nabycie umiejętności w zakresie pomocy i ratownictwa w niekorzystnych sytuacjach. Zwiększenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego pozyskiwania i transportu pacjentów w stanie krytycznym. Znając znaczenie i konieczność wstępnej oceny pacjenta wykonać transfer i odpowiedniej mobilizacji. Rozpoznać zatrzymanie krążenia identyfikacji łańcucha wydajności SVB do wykonania. Możliwość korzystania i wstrząsy elektryczne przez DESA w sytuacji pilnej konieczności. Kształcenie studentów w umiejętności, zdolności i wiedzy w celu utrzymania i korzystania z mediów i słownictwo niezbędne do komunikacji w sytuacjach kryzysowych. SPIS TREŚCI Mistrz jest podzielony na 5 sekcji: Opieka zdrowotna w sytuacjach ekstremalnych I. (325 godzin, 12,71 punktów ECTS) Opieka zdrowotna w sytuacjach ekstremalnych, tom II. (300 godzin, 12 punktów ECTS) Transport i mobilizacja krytycznego pacjenta. (245 godzin 9,75 punktów ECTS) Półautomatyczny defibrylator o życie. (245 godzin 9,69 punktów ECTS) Komunikacja w sytuacjach kryzysowych. (235 godzin 9,36 punktów ECTS) Rozprawa badania. (150 godzin, 6 punktów ECTS) Możliwości kariery Opieka zdrowotna. Naukowo-dydaktyczne. Praca na własny rachunek. Rozwój kariery. Społecznego. Etyka. Kontynuując edukację. Ranking oficjalne wagi. KWALIFIKACJI Formularz rejestracyjny. Kopia dyplomu uniwersyteckiego. Dowód wpłaty. [-]

Magister Pedagogiki Medycznej

SRH Hochschule für Gesundheit Gera
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 5 semestry October 2017 Niemcy Gera

Kurs edukacja medyczna (M. A.) zorientowany w trakcie studiów magisterskich na zawartość i strukturę organizacyjną studiów dla nauczycieli w szkołach zawodowych w Turyngii (§ 14 ThürLbG). [+]

. Kurs edukacja medyczna (M. A.) zorientowany w trakcie studiów magisterskich na zawartość i strukturę organizacyjną studiów dla nauczycieli w szkołach zawodowych w Turyngii (§ 14 ThürLbG). wymagania wstępne Zakończony (uznanym w kraju) szkolenia zawodowego w specjalistycznej zawodu zdrowia i opieki społecznej lub porównywalnych kwalifikacji zawodowych i Dowód stopień naukowy w dziedzinie kształcenia medycyny (Bachelor) lub porównywalnym stopniu (w tym. Praktyka i zainteresowania edukacyjne) Szczegółowe informacje na temat modelu studiów Kurs edukacja medyczna (M. A.) oferowany jest jako program studiów w niepełnym wymiarze godzin, d. h. nie jest skompresowany sesje frekwencji, które mogą być związane z działalnością zawodową dobrze. W okresie pomiędzy dwoma okresami frekwencji konsolidacji treści nauczania kierowanego przez samokształcenie. Czas obecności na naszej uczelni obejmuje 5 weekendów kwadracik dla każdego semestru, które odbywają się od czwartku do poniedziałku. Semestr za granicą Możesz uczyć się Erasmus + po ukończeniu pierwszego roku studiów na uniwersytecie w innym europejskim kraju uczestniczącym, tam, aby rozwinąć swoje umiejętności społeczne i kulturowe oraz zoptymalizować szanse na rynku pracy. Dowiesz się standardowym systemie akademickim uczelni zagranicznej, a także wiedzieć, jak ich metody nauczania i uczenia się. Usługi świadczone w ramach zajęć akademickich semestr za granicą może zostać odpowiednio rozpoznane. Treść, cele i na końcu badania Podczas Bachelor kwalifikacje do nauczania w miejscu pracy, tytuł magistra jest wymagany do wykorzystania w zajęciach teoretycznych i egzaminów w szkołach zawodowych w sektorze opieki zdrowotnej. Do tego możemy przekazać wiedzę i umiejętności, które spełniają wysokie standardy kształcenia nauczycieli. Poprzez zmianę prawa zawodowych pracowników służby zdrowia takich. b. sanitariusz Act (NotSanG) 2013, wymagania dotyczące kwalifikacji akademickich nauczycieli. Podczas stopień licencjata do profesjonalnych zajęciach praktycznych zakwalifikowanych do stosowania w zajęciach teoretycznych i egzaminów w szkołach zawodowych w wymogu magistra opiekę zdrowotną. W programie kolejnych Mistrza Edukacji Medycznej (M. A.) spotykamy inne rządowe wymagania jakościowe dla nauczycieli w szkołach zawodowych w sektorze opieki zdrowotnej. Jednakże warunki określone w wymaganiach przepisów stanowych dotyczących rekrutacji nauczycieli medycznych mogą się różnić. Uczniowie powinni zatem poszukiwać odpowiednich członkowskie do właściwych ministerstw w tym celu informacji. Wykształcenie medyczne (IZ) - Zawartość kursu Kolejna główny program opiera się na wcześniej zdobytej wiedzy i umiejętności licencjat Medycyna Pedagogiki i rozszerza ją dalej w celu osiągnięcia oczekiwanego poziomu do wysoko wykwalifikowanych nauczycieli. Zawartość tekstowa z modułów jest przydzielony 12/03/2008 trzech filarów, na podstawie prawa Turyńskiego nauczycielskich. Program Mistrz Edukacji Medycznej ma więc trzy główne priorytety: Edukacja Nauka i Edukacja zawodowa Pierwszy Science podlega zdrowie zawodowe Drugim przedmiotem opieki i leczenia zawodowe Nauka Edukacja Nauka i Edukacja zawodowa Na środku ciężkości "Edukacji Nauki i Szkolnictwa Zawodowego" to profesjonalny projekt nauczania i uczenia się sytuacji i działań edukacyjnych badawczych. Zawartość kursu pośredniczy metod nauczania edukacyjnych w interaktywny i interdyscyplinarnych zespołów uczenia się oraz w formie problem-based learning. Obejmuje to nabywanie dydaktycznych i pedagogicznych metod nauczania umiejętności dydaktycznych. Poprzez małe grupy uczenia się oparte na projekcie, praktyczne podejście może być zintegrowany z seminarium i ćwiczeń projektu. Nasza uczelnia jest praktyczne wykłady i uczenie się i nauczanie zorientowane kompetencji. W każdym bloku weekendy pracować intensywnie z praktycznym pytaniem. Nauczanie i metody badania, a także uczenia się i nauczania oparte są mocno koncentruje się na celach uczenia się. Własność studentów studiów magisterskich jest tematem: Tylko ci, którzy są odpowiedzialni i dowiaduje może przekroczyć siebie, wiedzę i nabyć umiejętności i wziąć odpowiedzialność - dla siebie i dla innych. nabywać dodawanie i pogłębić swoją wiedzę na temat nauczania zawodowego i procesów uczenia się, psychologii wychowawczej i zdrowia do struktur i koncepcji oraz pielęgniarskiej działań dydaktycznych. Aby rozwijać kompetencje zorientowanych pracowników służby zdrowia, nabywać umiejętności edukacyjnych i dydaktycznych, które spełniają wysokie standardy w zakresie szkolenia i praktyki nauczycieli w ich stosowaniu w edukacji dorosłych, a także w tworzeniu programów nauczania i szkolny. Pierwszego przedmiotu zawodowego Health Sciences W tym szczególnym uwzględnieniem nabyć dogłębną wiedzę i umiejętności w dziedzinie nauk zdrowia. Nacisk jest tu samodzielna praca interdyscyplinarnego projektu w ramach Nauk o Zdrowiu. Mamy do czynienia z projektem badawczym, w którym kwestie zdrowia psychicznego w kontekście pracy i organizacji, Zdrowie w cyklu życia i adres epidemiologii i higieny pracy naukowo. Drugie pielęgnacji przedmiot i terapii Sciences zawodowe Troska umiejętności naukowe i terapia naukowych, planów działania na rzecz rehabilitacji neurologicznej oraz w chorobach przewlekłych i profesjonalnego działania w sytuacjach krytycznych, metod diagnostycznych i klinicznych specyficznych dydaktyki pracownicy służby zdrowia są dalsze podkreśla w programie wykształcenie medyczne (M. A.). Tu pracują przypadku zorientowanych i na własny rachunek w wybranym naukowo uzasadnione (opartej na faktach), medycznych i nowoczesnych materiałów edukacyjnych. perspektywy kariery W wyniku procesu bolońskiego i związanego z rozwojem w edukacji nauczycieli w przyszłości będą mogły uczyć się odpowiadające wyższe wykształcenie w szkołach związanych ze zdrowiem publicznym. Ponieważ szkolenie nie jest znormalizowany w szkołach zdrowia w poszczególnych landów, istnieją także różne formalne wymagania kwalifikacyjne dla nauczycieli. Wymagania rustykalne specyficzne dla ich stosowania. Program Mistrz Edukacji Medycznej przygotowuje do działalności pedagogicznej w teorii i praktyce przed: w szkołach zawodowych zdrowia (zdrowie i Kinderkranken- / farmacja, pielęgniarstwo geriatryczne, pielęgniarstwa macierzyństwa, edukacji zdrowotnej opieki, terapii zajęciowej, fizjoterapii, terapii mowy, doraźnej pomocy medycznej i ratownictwa, MTAF, radiologii, MTLA) w szkoleniu pozaszkolnej oraz wewnątrz firmy Ponadto kwalifikacje studiując na działania kształcenia zawodowego w różnych instytucjach i firmach, takich jak: w personelu i rozwoju organizacyjnego oraz jakości zarządzania firmami zdrowia w stowarzyszeniach, organizacjach, towarzystwa ubezpieczeń zdrowotnych, między innymi instytucjami opieki zdrowotnej i społecznej Zarządzanie wieloma profesjonalnymi zespołami w zakresie ochrony zdrowia i opieki społecznej Edukacyjne Doradztwo zawodowe pomocników, pacjentów i ich rodzin w ośrodkach opieki ambulatoryjnej [-]