$close

Filtry

Zobacz wyniki

Znajdź uniwersytety, kolegia i szkoły biznesu w programach Stany Zjednoczone kawalerów oferty.

Kawaler jest stopień czterolatka, która pozwala studentom wybrać ich koncentrację i kierunek studiów. Wiele szkół oferuje opcje szkolnego w niepełnym wymiarze godzin, tak, że studenci, którzy chcą zdobyć tytuł licencjata mogą to zrobić nawet w czasie pracy lub opieki nad rodziną.Stany Zjednoczone to duży kraj w Ameryce Północnej, często określany jako "USA ", "US ", "Unite… Czytaj więcej

Kawaler jest stopień czterolatka, która pozwala studentom wybrać ich koncentrację i kierunek studiów. Wiele szkół oferuje opcje szkolnego w niepełnym wymiarze godzin, tak, że studenci, którzy chcą zdobyć tytuł licencjata mogą to zrobić nawet w czasie pracy lub opieki nad rodziną.

Stany Zjednoczone to duży kraj w Ameryce Północnej, często określany jako "USA ", "US ", "United States ", "Ameryka ", lub po prostu " Państwa ". Amerykańskie uczelnie są finansowane przez "naukę " opłata dla studenta, który jest często bardzo drogie, bardzo często sięga do dziesiątek tysięcy dolarów rocznie.

Uniwersytety za dyplom licencjacki Stany Zjednoczone. Znajdź wszystkie informacje na temat szkół oferujących dyplom licencjacki%% COUNTRY_ARTICLE%% Stany Zjednoczone tutaj.

Pokaż mniej
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
  • Popularne Najnowsze Tytuł
  • Popularne
  • Najnowsze
  • Tytuł
Menlo College
Atherton, Stany Zjednoczone

Psychologia to nauka o ludzkim umyśle. Psychologowie pomagają nam lepiej zrozumieć siebie i nasze relacje w szybko zmieniającym się świecie wokół nas. Niektóre z pytań, które ... +

Psychologia to nauka o ludzkim umyśle. Psychologowie pomagają nam lepiej zrozumieć siebie i nasze relacje w szybko zmieniającym się świecie wokół nas. Niektóre z pytań, które zadajemy – i na które odpowiadamy – w Menlo College obejmują: Dlaczego zachowujemy się w określony sposób osobiście, a w Internecie? Jak mózg wpływa na nasz pociąg do innych i nasze zaangażowanie w świecie pracy lub szkoły? Jak możemy wspierać marginalizowane populacje w szkole, pracy iw naszych społecznościach? Co psychologowie mogą wnieść do wyników sportowców? Jak wzbogacone lub zubożone środowiska wpływają na osiągnięcia akademickie i zawodowe? Jak możemy prowadzić i komunikować badania, które są etycznie odpowiedzialne i szanują wielorakie doświadczenia życiowe? Co składa się na naszą tożsamość i jak ewoluuje w naszym życiu? Jak możemy zastosować naukę i metody naukowe, aby pomóc ludziom prowadzić satysfakcjonujące życie? Jak możemy lepiej zrozumieć i leczyć choroby psychiczne, jednocześnie promując dobrostan? Jak możemy rozwijać się społecznie, psychicznie i fizycznie od młodości do późnego życia? Aby pomóc nam odpowiedzieć na te pytania, wydział Psychologii stworzył program Misja, aby promować dobrobyt jednostek i społeczności poprzez podnoszenie świadomości na temat psychologicznych, społecznych, kulturowych i biologicznych wpływów na wzrost i rozwój człowieka. Aby zrealizować misję programu Psychologia, wydział wprowadza wizję, w której studenci są zachęcani do patrzenia na ludzkie zachowanie zarówno z perspektywy interpersonalnej, jak i intrapersonalnej, analizując własne doświadczenia w świetle relacji z innymi. Małe klasy łączą wykładowców i studentów, aby wspólnie pracować i rzucać sobie wyzwanie w zakresie wyznaczania i osiągania celów akademickich, osobistych i zawodowych. Te rozwojowe sieci wykładowców i rówieśników pomagają uczniom poznać siebie, budować na swoich mocnych stronach i przezwyciężać słabości, aby określić, co chcieliby osiągnąć na świecie. W Menlo zapewniamy solidne podstawy dla studiów licencjackich z psychologii poprzez ogólny program nauczania psychologii wyższego szczebla, jednocześnie badając aktualne problemy psychologiczne, w tym rozwój tożsamości, relacje międzykulturowe i płeć w organizacjach społecznych. Program psychologii opiera się na czterech filarach nauk psychologicznych: biologicznym wpływie na zachowanie; poprzednicy i metody leczenia psychopatologii; indywidualne i kulturowe różnice osobowości; i zmiany rozwojowe w całym okresie życia. Studenci psychologii wybierają spośród podstawowych przedmiotów fakultatywnych z psychologii, sztuk wyzwolonych i biznesu, aby zindywidualizować swoje badanie ludzkich zachowań w wielu kontekstach społecznych i organizacyjnych, mając na uwadze szkołę podyplomową i stanowiska zawodowe. Dwie charakterystyczne pedagogiki demonstrują integrację teorii i praktyki, która jest cechą charakterystyczną programu nauczania psychologii: stosowane doświadczenia terenowe i starsza teza na temat osobistego i zawodowego znaczenia. Skupienie się na silnym zrozumieniu teoretycznym i zastosowaniach koncepcyjnych, które ukierunkowane są na indywidualne zainteresowania, z powodzeniem przygotowuje studentów do wielu ścieżek, w tym do kariery i studiów podyplomowych w takich obszarach, jak doradztwo, usługi humanitarne, rehabilitacja, edukacja, prawo i biznes. Cokolwiek wybierzesz, kiedy opuścisz Menlo, będziesz gotowy. Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne (APA 2013) zaleca pięć klastrów celów i efektów uczenia się, aby zapewnić, że wszyscy absolwenci psychologii posiadają wiedzę i umiejętności oczekiwane na poziomie studiów licencjackich – oraz gotowość do kariery, aby zbliżyć się do studiów magisterskich i różnych ról zawodowych. Poziomy matury tych klastrów są wplecione w cały program nauczania psychologii. Baza wiedzy z psychologii: Koncepcyjnie ten cel oznacza, że uczniowie mają rozsądny zakres i głębię „kluczowych pojęć, zasad i nadrzędnych tematów w psychologii” (APA, 2013, s. 15). Pod względem operacyjnym studenci dokonają kompleksowej oceny podstawowych kompetencji programu nauczania: zaburzeń psychicznych, rozwoju długości życia, biopsychologii i teorii osobowości. Badania naukowe i krytyczne myślenie: Koncepcyjnie ten cel oznacza, że uczniowie mogą „używać rozumowania naukowego do interpretacji zjawisk psychologicznych” (APA, 2013, s. 20). Pod względem operacyjnym studenci projektują i prowadzą projekt Senior Thesis Capstone, demonstrując psychologiczną umiejętność korzystania z informacji oraz standardy projektowania, krytyki i analizy badań. Etyczna i społeczna odpowiedzialność w zróżnicowanym świecie: Koncepcyjnie ten cel oznacza, że uczniowie mogą „stosować standardy etyczne do oceny nauki i praktyki psychologicznej” (APA, 2013, s. 26) w zróżnicowanej globalnej społeczności. Operacyjnie studenci zwracają uwagę na kwestie psychospołeczne różnych populacji i praktyki etyczne w zakresie badań i usług dla ludzi w całym programie nauczania, czego kulminacją jest krytyka zbioru literatury w pracy seniora. Komunikacja: Koncepcyjnie ten cel oznacza, że uczniowie „wykazują skuteczne umiejętności pisania… i prezentacji” (APA, 2013, s. 30). Operacyjnie uczniowie demonstrują umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej, przeprowadzając i pisząc analityczny przegląd literatury dotyczący kluczowego zagadnienia społeczno-psychologicznego i ustnie prezentując swoje odkrycia publiczności w zwieńczeniu Senior Thesis. Rozwój zawodowy: Koncepcyjnie ten cel oznacza, że uczniowie „opracowują sensowny kierunek zawodowy po ukończeniu studiów” (APA, 2013, s. 16), który stosuje „treści i umiejętności psychologiczne do ich celów zawodowych”. Operacyjnie treść kursu, projekty prac dyplomowych i możliwości wolontariatu lub stażu mogą być wykorzystane do zbadania różnych kierunków zatrudnienia i ukończenia szkoły. Profesorowie Mark Hager -
Licencjat
Studia dzienne
4 lat(a)
Język angielski
Sie 2022
Ośrodek kształcenia