$close

Filtry

Zobacz wyniki

Znajdź uniwersytety, kolegia i szkoły biznesu w programach Portugalia kawalerów oferty.

Kawaler jest stopień czterolatka, która pozwala studentom wybrać ich koncentrację i kierunek studiów. Wiele szkół oferuje opcje szkolnego w niepełnym wymiarze godzin, tak, że studenci, którzy chcą zdobyć tytuł licencjata mogą to zrobić nawet w czasie pracy lub opieki nad rodziną.Portugalia jest jednym z najgorętszych krajach europejskich. Programy uniwersyteckie są bardzo przyst… Czytaj więcej

Kawaler jest stopień czterolatka, która pozwala studentom wybrać ich koncentrację i kierunek studiów. Wiele szkół oferuje opcje szkolnego w niepełnym wymiarze godzin, tak, że studenci, którzy chcą zdobyć tytuł licencjata mogą to zrobić nawet w czasie pracy lub opieki nad rodziną.

Portugalia jest jednym z najgorętszych krajach europejskich. Programy uniwersyteckie są bardzo przystępne. W rzeczywistości Portugalia ma jeden z najniższych kosztów utrzymania dla studentów. Ciesz się najlepsze plaże w Algarve lub starych skrzydłach historii w stolicy Lizbony.

Uniwersytety za dyplom licencjacki Portugalia. Znajdź wszystkie informacje na temat szkół oferujących dyplom licencjacki%% COUNTRY_ARTICLE%% Portugalia tutaj.

Pokaż mniej
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
Católica Medical School
Rio de Mouro, Portugalia

Kurs Medycyny UCP to zintegrowane studia magisterskie trwające sześć lat akademickich. Posiada wysoce innowacyjny program nauczania, będący efektem współpracy z Wydziałem Leka ... +

Kurs Medycyny UCP to zintegrowane studia magisterskie trwające sześć lat akademickich. Posiada wysoce innowacyjny program nauczania, będący efektem współpracy z Wydziałem Lekarskim Uniwersytetu w Maastricht, instytucją o dużym międzynarodowym prestiżu. Ma również partnerstwo w zakresie komponentu klinicznego z Grupą Luz Saúde, jedną z największych prywatnych grup opieki zdrowotnej w Portugalii. Kurs jest wspierany przez nowoczesną pedagogikę, z silnym zapleczem technologicznym i ma na celu zagwarantowanie humanizacji zawodu lekarza. Kurs medycyny będzie wykorzystywał metodologie nauczania skoncentrowane na uczniu, które wspierają autonomię uczenia się, większą retencję i głębię wiedzy, ze sprawdzonymi umiejętnościami klinicznymi. Kurs jest zgodny z modelem nauczania i ewaluacji Uniwersytetu w Maastricht. Kurs będzie prowadzony na najlepszym poziomie międzynarodowym, z najlepszymi nauczycielami i będzie prowadzony w języku angielskim, z komponentem klinicznym w języku portugalskim. Kurs umożliwi dostęp do międzynarodowej mobilności szkoleniowej z innymi wiodącymi uczelniami medycznymi. Zintegrowany magister medycyny jest prowadzony przez Católica Medical School , jednostkę akademicką Universidade Católica Portuguesa, i odbędzie się w kampusie UCP w Sintra, obok Tagus Parque, w nowoczesnym budynku wyposażonym w wyjątkowe warunki do nauki i zasoby technologiczne . Budynek ten ma rozległy obszar przeznaczony do badań i będzie miał nowoczesną bibliotekę. Aby wesprzeć wszystkich, którzy studiują i pracują, powstanie bar, kantyna i usługi transportowe. Dominującym obszarem naukowym cyklu studiów jest medycyna z klasyfikacją CNAEF 721 - pierwszy obszar podstawowy, zgodnie z rozporządzeniem nr 256/2005 z dnia 16 marca. Szkolnictwo wyższe w dziedzinie medycyny jest regulowane na poziomie europejskim, z myślą o uznawaniu odpowiednich kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich. Integrated Master in Medicine korzysta z partnerstwa z Grupo Luz Saúde i bliskiej współpracy z Uniwersytetem w Maastricht, Administração Regional de Saúde de Lisboa e Vale do Tejo, IP, Hospital Beatriz Ângelo i União das Misericordias Portuguesas. Stopień jest nauczany w Católica Medical School , w kampusie Sintra, w Hospital da Luz w Lizbonie i innych jednostkach opieki zdrowotnej i placówkach Grupo Luz Saúde oraz ośrodkach zdrowia i placówkach Administração Regional de Saúde de Lisboa e Vale do Tejo, IP , Szpital Beatriz Ângelo oraz jednostki opieki zdrowotnej União das Misericordias Portuguesas. Cechy wyróżniające Católica Integrated Master in Medicine przedstawia wyróżniające się cechy, które czynią go wyjątkowym i innowacyjnym, wśród których są: Promowanie doskonałości w edukacji medycznej poprzez program nauczania z metodyką pedagogiczną opartą na rozwiązywaniu problemów. Metoda ta, potwierdzona na całym świecie w prestiżowych ośrodkach uniwersyteckich, okazała się sukcesem i podlega stałemu monitorowaniu jakości przez jednostkę odpowiedzialną za jej początkowy rozwój - Uniwersytet w Maastricht - oraz przez specjalnie w tym celu stworzoną w tym celu strukturę w Católica Medical School (Centrum dla Edukacji Medycznej), z okresowymi raportami z oceny procesu nauczania-uczenia się-ewaluacji, które będą omawiane wewnętrznie i zewnętrznie z głównymi interesariuszami; Promowanie badań z kulturą otwartości na świat, kultywowanie przekrojowości wiedzy w oparciu o chrześcijańskie humanistyczne zasady UCP; Kultura bliskości i centralności osoby w różnych aspektach: nauczanie; Badania; orientacja na społeczność; Otwarcie edukacji medycznej dla studentów zagranicznych, podobnie jak w innych jednostkach akademickich Católica. Te wyróżniające cechy Zintegrowanego Mistrza Medycyny umożliwią promowanie szkolenia medycznego opartego zarówno na kompetencjach klinicznych, jak i zdolnościach badawczych, szczególnie w badaniach translacyjnych – wpływu i zastosowania w praktykach i politykach zdrowotnych. Jest to możliwe tylko dzięki metodologii nauczania-uczenia się-ewaluacji tego kursu, związanej z celem rozwijania refleksyjnego i krytycznego myślenia w szkoleniu naukowym, niezbędnego do doskonalenia praktyki klinicznej. Opierając się na ponad 50-letnim doświadczeniu Uniwersytetu w Maastricht, ten Zintegrowany Magister Medycyny stara się odpowiedzieć na potrzeby praktyki medycznej w XXI wieku, poprzez zastosowanie różnych i innowacyjnych strategii i metodologii pedagogicznych, które przekładają się na unikalna struktura programowa, która promuje, a mianowicie: Jednostki programowe obejmujące różne dziedziny naukowe; Zróżnicowane cechy metodologiczne (m.in. metodologia Problem-based Learning – PBL); Wykorzystanie różnych technik szkoleniowych, z wykorzystaniem centrum symulacji, np. symulacja kontaktu z pacjentami. W tym ośrodku symulacyjnym przewidziano ciągłe szkolenie w zakresie szeregu procedur medycznych, obejmujące nie tylko aspekty komunikacyjne, ale także ocenę kliniczną; Nacisk na nauczanie i praktykę refleksji w trakcie kursu poprzez określone pedagogiczne strategie diagnozy (portfolio osobiste, egzaminy postępów, konsultacje i refleksja poprzez symulację kontaktu z modelowymi pacjentami/aktorami, itp.); Stosunek liczby studentów do nauczycieli wynoszący dwóch studentów na doktora jest naprawdę wyjątkowy w dziedzinie, w której średnia krajowa wynosi 7,53; Szkolenie w zakresie badań medycznych, z naciskiem na obszary kliniczne i badania translacyjne. Inne wyróżniające cechy tego Zintegrowanego Mistrza Medycyny to: Jeśli chodzi o nauczanie, stworzenie bliskiej relacji między profesorami i studentami poprzez program mentorski; W zakresie programu nauczania, wprowadzenie badań do planu studiów Zintegrowanego Magistra Medycyny, poprzez utworzenie 6-letniej jednostki programowej, z realizacją stażu naukowo-badawczego. Nacisk na obowiązkowe szkolenie wszystkich profesorów w stosowanych metodykach nauczania, czerpiąc z doświadczeń Instytutu Edukacji Medycznej Uniwersytetu w Maastricht. -
Licencjat Magisterskie
Studia dzienne
6 lat(a)
Język angielski
12 Sie 2022
Ośrodek kształcenia