$close

Filtry

Zobacz wyniki

Szukaj tutaj najlepszych szkół i uniwersytetów na studia licencjackie!

Kawaler jest akademickiego studiów, który pomaga przygotować studentów do przyszłej pracy zawodowej lub kontynuować naukę. tytuł licencjata można zdobyć w ciągu około trzech do pięciu lat, w zależności od osiągnięć uczniów, a także wymaganiami każdego konkretnego programu studiów.Edukacja w USA jest przede wszystkim przez sektor publiczny, z kontroli i finansowania pochodzą… Czytaj więcej

Kawaler jest akademickiego studiów, który pomaga przygotować studentów do przyszłej pracy zawodowej lub kontynuować naukę. tytuł licencjata można zdobyć w ciągu około trzech do pięciu lat, w zależności od osiągnięć uczniów, a także wymaganiami każdego konkretnego programu studiów.

Edukacja w USA jest przede wszystkim przez sektor publiczny, z kontroli i finansowania pochodzącego z trzech poziomów: stan, lokalne i federalne, w tej kolejności.Wspólne wymogi do nauki na wyższym poziomie edukacji w Stanach Zjednoczonych będzie to esej przyjęć (znany również jako zestawienia celu lub rachunku osobistym), wykaz zaliczeń, rekomendacji / listy referencyjne, Testy językowe

Pokaż mniej
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
Menlo College
Atherton, Stany Zjednoczone

Psychologia to nauka o ludzkim umyśle. Psychologowie pomagają nam lepiej zrozumieć siebie i nasze relacje w szybko zmieniającym się świecie wokół nas. Niektóre z pytań, które ... +

Psychologia to nauka o ludzkim umyśle. Psychologowie pomagają nam lepiej zrozumieć siebie i nasze relacje w szybko zmieniającym się świecie wokół nas. Niektóre z pytań, które zadajemy – i na które odpowiadamy – w Menlo College obejmują: Dlaczego zachowujemy się w określony sposób osobiście, a w Internecie? Jak mózg wpływa na nasz pociąg do innych i nasze zaangażowanie w świecie pracy lub szkoły? Jak możemy wspierać marginalizowane populacje w szkole, pracy iw naszych społecznościach? Co psychologowie mogą wnieść do wyników sportowców? Jak wzbogacone lub zubożone środowiska wpływają na osiągnięcia akademickie i zawodowe? Jak możemy prowadzić i komunikować badania, które są etycznie odpowiedzialne i szanują wielorakie doświadczenia życiowe? Co składa się na naszą tożsamość i jak ewoluuje w naszym życiu? Jak możemy zastosować naukę i metody naukowe, aby pomóc ludziom prowadzić satysfakcjonujące życie? Jak możemy lepiej zrozumieć i leczyć choroby psychiczne, jednocześnie promując dobrostan? Jak możemy rozwijać się społecznie, psychicznie i fizycznie od młodości do późnego życia? Aby pomóc nam odpowiedzieć na te pytania, wydział Psychologii stworzył program Misja, aby promować dobrobyt jednostek i społeczności poprzez podnoszenie świadomości na temat psychologicznych, społecznych, kulturowych i biologicznych wpływów na wzrost i rozwój człowieka. Aby zrealizować misję programu Psychologia, wydział wprowadza wizję, w której studenci są zachęcani do patrzenia na ludzkie zachowanie zarówno z perspektywy interpersonalnej, jak i intrapersonalnej, analizując własne doświadczenia w świetle relacji z innymi. Małe klasy łączą wykładowców i studentów, aby wspólnie pracować i rzucać sobie wyzwanie w zakresie wyznaczania i osiągania celów akademickich, osobistych i zawodowych. Te rozwojowe sieci wykładowców i rówieśników pomagają uczniom poznać siebie, budować na swoich mocnych stronach i przezwyciężać słabości, aby określić, co chcieliby osiągnąć na świecie. W Menlo zapewniamy solidne podstawy dla studiów licencjackich z psychologii poprzez ogólny program nauczania psychologii wyższego szczebla, jednocześnie badając aktualne problemy psychologiczne, w tym rozwój tożsamości, relacje międzykulturowe i płeć w organizacjach społecznych. Program psychologii opiera się na czterech filarach nauk psychologicznych: biologicznym wpływie na zachowanie; poprzednicy i metody leczenia psychopatologii; indywidualne i kulturowe różnice osobowości; i zmiany rozwojowe w całym okresie życia. Studenci psychologii wybierają spośród podstawowych przedmiotów fakultatywnych z psychologii, sztuk wyzwolonych i biznesu, aby zindywidualizować swoje badanie ludzkich zachowań w wielu kontekstach społecznych i organizacyjnych, mając na uwadze szkołę podyplomową i stanowiska zawodowe. Dwie charakterystyczne pedagogiki demonstrują integrację teorii i praktyki, która jest cechą charakterystyczną programu nauczania psychologii: stosowane doświadczenia terenowe i starsza teza na temat osobistego i zawodowego znaczenia. Skupienie się na silnym zrozumieniu teoretycznym i zastosowaniach koncepcyjnych, które ukierunkowane są na indywidualne zainteresowania, z powodzeniem przygotowuje studentów do wielu ścieżek, w tym do kariery i studiów podyplomowych w takich obszarach, jak doradztwo, usługi humanitarne, rehabilitacja, edukacja, prawo i biznes. Cokolwiek wybierzesz, kiedy opuścisz Menlo, będziesz gotowy. Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne (APA 2013) zaleca pięć klastrów celów i efektów uczenia się, aby zapewnić, że wszyscy absolwenci psychologii posiadają wiedzę i umiejętności oczekiwane na poziomie studiów licencjackich – oraz gotowość do kariery, aby zbliżyć się do studiów magisterskich i różnych ról zawodowych. Poziomy matury tych klastrów są wplecione w cały program nauczania psychologii. Baza wiedzy z psychologii: Koncepcyjnie ten cel oznacza, że uczniowie mają rozsądny zakres i głębię „kluczowych pojęć, zasad i nadrzędnych tematów w psychologii” (APA, 2013, s. 15). Pod względem operacyjnym studenci dokonają kompleksowej oceny podstawowych kompetencji programu nauczania: zaburzeń psychicznych, rozwoju długości życia, biopsychologii i teorii osobowości. Badania naukowe i krytyczne myślenie: Koncepcyjnie ten cel oznacza, że uczniowie mogą „używać rozumowania naukowego do interpretacji zjawisk psychologicznych” (APA, 2013, s. 20). Pod względem operacyjnym studenci projektują i prowadzą projekt Senior Thesis Capstone, demonstrując psychologiczną umiejętność korzystania z informacji oraz standardy projektowania, krytyki i analizy badań. Etyczna i społeczna odpowiedzialność w zróżnicowanym świecie: Koncepcyjnie ten cel oznacza, że uczniowie mogą „stosować standardy etyczne do oceny nauki i praktyki psychologicznej” (APA, 2013, s. 26) w zróżnicowanej globalnej społeczności. Operacyjnie studenci zwracają uwagę na kwestie psychospołeczne różnych populacji i praktyki etyczne w zakresie badań i usług dla ludzi w całym programie nauczania, czego kulminacją jest krytyka zbioru literatury w pracy seniora. Komunikacja: Koncepcyjnie ten cel oznacza, że uczniowie „wykazują skuteczne umiejętności pisania… i prezentacji” (APA, 2013, s. 30). Operacyjnie uczniowie demonstrują umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej, przeprowadzając i pisząc analityczny przegląd literatury dotyczący kluczowego zagadnienia społeczno-psychologicznego i ustnie prezentując swoje odkrycia publiczności w zwieńczeniu Senior Thesis. Rozwój zawodowy: Koncepcyjnie ten cel oznacza, że uczniowie „opracowują sensowny kierunek zawodowy po ukończeniu studiów” (APA, 2013, s. 16), który stosuje „treści i umiejętności psychologiczne do ich celów zawodowych”. Operacyjnie treść kursu, projekty prac dyplomowych i możliwości wolontariatu lub stażu mogą być wykorzystane do zbadania różnych kierunków zatrudnienia i ukończenia szkoły. Profesorowie Mark Hager -
Licencjat
Studia dzienne
4 lat(a)
Język angielski
Sie 2022
Ośrodek kształcenia