Licencjat w dziedzinie inżynierii biomedycznej

Informacje ogólne

Opis programu

Programowe cele programowe Inżynierii Biomedycznej daje uczniom wiedzę na temat stosowania ich podstawowych umiejętności inżynierskich w rozwiązywaniu problemów z medycyną i biologią. Program obejmuje: oprzyrządowanie medyczne i projektowanie, fizjologię, biomateriały, transport masowy, zastosowanie komputerów w medycynie, sztucznych implantach oraz obrazowanie medyczne. Zostaną poddane przeglądowi anatomia i fizjologia odnoszące się do konkretnych zastosowań do bioinżynieryzacji. Ma to ułatwić studentowi zrozumienie we wszystkich dziedzinach inżynierii biomedycznej, aby mogły docenić wspólny charakter pola. Zapewnij uprawnienia zawodowego stopnia dla studentów, którzy zamierzają ćwiczyć inżynierię.

Program Wymagania

Wnioskodawca jest dopuszczony zgodnie z ustawodawstwem gruzińskim. Konieczna jest znajomość języka programu studiów.

Uczenie się wyników / kompetencji

Wiedza i zrozumienie

  • Znajomość pola inżynierii biomedycznej, zrozumienie zasad; Znajomość terminologii medycznej i biomedycznej.
  • Studenci będą uczyć się modelowania systemów biomedycznych, dostępu do baz danych badawczych w celu zbadania literatury inżynieryjnej i medycznej. Nauczy się korzystać z internetu i zasobów biblioteki, aby napisać dokument z przeglądu literatury. Student będzie się uczyć zasad istotnych dla każdej dyscypliny w Inżynierii Biomedycznej i zidentyfikować przykłady przemysłowych i akademickich aspektów bioinżynierii, w tym badania podstawowe i stosowane. Zrozumienie roli inżyniera w opiece zdrowotnej.

Stosowanie wiedzy

  • Wykorzystanie specyfiki w dziedzinie biomedycznego problemu inżynieryjnego, student będzie w stanie rozwiązać problemy związane z inżynierią biomedyczną w obwodach elektrycznych, mechanice, inżynierii systemów i transporcie płynnym i masowym z zastosowaniem matematyki.
  • Rozwój badań lub projektów praktycznych zgodnie z przepisami; Opracuj krytyczne umiejętności recenzowania, w dziedzinie inżynierii biologicznej. Opracowanie umiejętności krytycznych ocen bieżących postępów w kwestiach i kontrowersjach w dziedzinie inżynierii biomedycznej. Umiejętność stosowania wiedzy z zakresu matematyki, medycyny i inżynierii do problemów biomedycznych. Umiejętność projektowania i prowadzenia eksperymentów oraz analizy i interpretacji danych. Umiejętność dokonywania pomiarów i interpretowania danych z żywych systemów, zajmujących się problemami związanymi z interakcją materiałów życiowych i materiałów nieżywych oraz systemów. Jasne publiczne przedstawianie opinii zgodnie z odpowiednią wiedzą i logiką dla profesjonalnej i ogólnej publiczności. Umiejętność korzystania z technik, umiejętności, narzędzi inżynierskich i komputerowych niezbędnych w praktyce inżynieryjnej. Zdolność do pracy nad wielodyscyplinarnymi zespołami. Umiejętność stosowania matematyki (w tym statystyk) i umiejętności inżynieryjnych w celu rozwiązania problemów na interfejsie systemów medycznych. Uznanie potrzeby, a zdolność do angażowania się w uczenie się przez całe życie. Znajomość współczesnych zagadnień

Wykonywanie orzeczeń

  • Edukacja drogowa niezbędna do zrozumienia wpływu rozwiązań inżynierskich w kontekście społecznym, a także analizy danych i / lub analizy sytuacji według średniej standardowej oraz niektórych odrębnych metod i formy uzasadnienia na ich podstawie;
  • Celowe wykształcenie do podejmowania decyzji w celu sprecyzowania. Analiza danych zgodnie z normami i różnymi metodami uzasadnionych wniosków.

Umiejętności komunikacyjne

  • Zdolność do skutecznego porozumiewania się w mowie i piśmie. Przygotowanie szczegółowych sprawozdań pisemnych dotyczących pomysłów, istniejących problemów i ich rozwiązań; Informacje przekazywane ustnie profesjonalistom i osobom niepracującym; Kreatywne wykorzystanie nowoczesnych technologii inżynieryjnych, informacyjnych i komunikacyjnych;
  • Opracowanie szczegółowego pisemnego sprawozdania na temat pomysłów, istniejących problemów i ustnych przekazów ekspertów i ekspertów za pomocą wysokiej jakości i ilościowych informacji. Kreatywne wykorzystanie nowoczesnych technologii komunikacji informacyjnej, służących osiągnięciu celów roboczych

Uczenie się umiejętności

  • Wielostronna i konsekwentna ocena własnego procesu zarabiania; Określenie konieczności studiowania; Określanie kierunków własnych dochodów w celu wzbogacenia wiedzy i doświadczenia zawodowego.
  • Umiejętność wyszukiwania, asymilacja odpowiednich informacji w celu rozszerzenia zakresu wiedzy i doświadczenia w dziedzinie medycyny. W dziedzinie iw sferze ogólnej niezależne wdrażanie działań edukacyjnych oraz wysoki poziom planowania strategicznego tego procesu.

Wartości

  • Uczestnictwo w procesie kształtowania wartości i aspiracji do ich trwałej realizacji; Obrona wartości zawodowych (dokładność, punktualność, obiektywizm, przejrzystość, organizacja itp.); Znajomość profesjonalnej i etycznej odpowiedzialności inżyniera biomedycznego (klinicznego).
  • Kierunek działania placówek medycznych dla bezpieczeństwa i ciągłej poprawy środowiska ekologicznego i bezpiecznego. Zrozumienie profesjonalnej i etycznej odpowiedzialności inżyniera biomedycznego. Przestrzeganie norm etyki i odpowiedzialności moralnej oraz wartości w procesie tworzenia tego procesu. Zaangażowanie w ich rozwój i wdrażanie.

Formy i metody osiągnięcia efektów uczenia się

Wykład
Seminarium (praca w grupie)
Zajęcia praktyczne
Ćwiczenia laboratoryjne
Ćwicz
Praktyka / Projekt
Niezależna praca
Konsultacja

Sfery zatrudnienia

Organizacje i firmy, które wykonują: udoskonalenie, projektowanie, rozwój i korzystanie z urządzeń medycznych, urządzeń i przedmiotów, które mogą badać z naukowcami, chemikami i lekarzami w szpitalach i uniwersytetach. Pomagają również w utrzymaniu i monitorowaniu złożonych systemów medycznych podczas pracy w szpitalach.

Dla inżynierów biomedycznych dostępne są ogromne możliwości zatrudnienia w różnych dziedzinach, takich jak produkcja sprzętu medycznego, inżynieria ortopedyczna i rehabilitacyjna w sektorze publicznym i korporacyjnym. Mogą być również pochłonięte przez szpitale, aby uzyskać cenne porady dotyczące stanu sprzętu medycznego. Inżynierowie biomedyczni mogą również pracować w działaniach badawczych, harmonijnie współpracując z lekarzami w dziedzinie mechaniki komputerowej, fizjologii, medycyny i wymyślania nowatorskich technologii. W reprezentatywnych firmach sprzedawców wyrobów medycznych, w celu prowadzenia marketingu i obsługi. Także jako specjaliści technologii informacyjnych w zakresie technologii informacyjnych służących do przetwarzania informacji medycznych.

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher educati ... Czytaj więcej

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher education scene providing opportunities to learn excellent professional and academic skills maintaining internationally competitive education, research and innovation services significant for Georgia’s sustained development. Pokaż mniej